Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 4

Vastaus: Battlefield 4

Bugaako pelisi? Onko hahmosi juoksu yhtä tuskaista nykimistä? Eläpä huoli, nyt helmikuussa sinua pommitetaan 100% xp-buustilla joka vkonloppu joten ei huolta vaikka koodimme on edelleen susipaska.

Jaa huomenna me 120 euron taistelijat saadaan second assault, taitaa tulla sitten iltapuolella vasta ladattavaksi? PS4 valmiustilaan haistelemaan latausta niin josko sitä illalla pääsisi ihastelemaan nextgeniä noissakin mapeissa.

Vinkkinä nykimiseen kyllästyville, oma modeemi/reititin tahtoo tukehtua bf4 pelattaessa ja kun serveritolpat tippuu pois viidestä niin peli on taas suhtkoht pelattavissa kun käyttää reitittimen virrattomana eli ns. kevytresetointi, sen olen vaan huomannut että tuo homma ei ole hätäsen pelaajan heiniä, kannattaa jonkinaikaa pitää tosiaan se stöpseli pois seinästä tai muuten ei tuosta apua tule. Varmaan olisi jotakin muutakin tehtävissä kun osaisi reitittimen asetuksia rukata, mutta noinkin peli tuntuu pelattavalta.
 
Vastaus: Battlefield 4

Ehtoolla päästään Second Assaulttia vääntämään, tuota odotan kyllä ihan innolla. Parin viikon tauko ollut Bäfän osalta ja muutenkin tullut vähän pelailailtua. Toivottavasti uuden Dlc:n mapit toimisi mallikkaasti.
 
Vastaus: Battlefield 4

Ehtoolla päästään Second Assaulttia vääntämään, tuota odotan kyllä ihan innolla. Parin viikon tauko ollut Bäfän osalta ja muutenkin tullut vähän pelailailtua. Toivottavasti uuden Dlc:n mapit toimisi mallikkaasti.

Ite hakannu jo useamman viikon jo noita uusia mappeja x1:llä ja hyvin toimii. Gulf of omenissa kun hiekkamyrsky iskee niin hekolla ei nää paskaakaan eteensä tai jalkaväestä puhumattakaan. Näkyvyys pari metriä ja haulikko käteen
 
Vastaus: Battlefield 4

Vinkkinä nykimiseen kyllästyville, oma modeemi/reititin tahtoo tukehtua bf4 pelattaessa ja kun serveritolpat tippuu pois viidestä niin peli on taas suhtkoht pelattavissa kun käyttää reitittimen virrattomana eli ns. kevytresetointi, sen olen vaan huomannut että tuo homma ei ole hätäsen pelaajan heiniä, kannattaa jonkinaikaa pitää tosiaan se stöpseli pois seinästä tai muuten ei tuosta apua tule. Varmaan olisi jotakin muutakin tehtävissä kun osaisi reitittimen asetuksia rukata, mutta noinkin peli tuntuu pelattavalta.

Itse en ole tehnyt mitään kikkailua tai muutoksia asetuksiin, mutta viimeisen kahden viikon aikana nykimisessä on tapahtunut todella selkeää parantumista. Pahimmissa nylkytyskartoissakin se on lähes olematonta. Liekö viilanneet serveripäässä koodia tai jotain muuta, mutta mä ainakin tykkään. :)
 
Vastaus: Battlefield 4

Itse en ole tehnyt mitään kikkailua tai muutoksia asetuksiin, mutta viimeisen kahden viikon aikana nykimisessä on tapahtunut todella selkeää parantumista. Pahimmissa nylkytyskartoissakin se on lähes olematonta. Liekö viilanneet serveripäässä koodia tai jotain muuta, mutta mä ainakin tykkään. :)
DICE nähtäväst veivaa jotain asetuksia yms ees taas. Mulla ja kavereilla toimi aiemmin suht hyvin. Nyt on viimeaikoina ihan ku tervassa tarpoisit tietyis mapeis. Ihan sama mikä servu ja millanen oma yhteys on (10mb, 24mb ja 3G mobiiliyhteys <- :rolleyes:). Melkee tuntuu, että EA ihan vittuillakseen tekee omist servuist paskoi, että saa sitte myytyä parempii meille, kunhan rent-a-serverit tulee.
 
Vastaus: Battlefield 4

Second Assault DLC on nyt ladattavissa ainakin Playstation Storen selainversion kautta. Lisäosa nappaa PS4:en kiintolevyltä 4,8 Gt.
 
Vastaus: Battlefield 4

Second Assault DLC on nyt ladattavissa ainakin Playstation Storen selainversion kautta. Lisäosa nappaa PS4:en kiintolevyltä 4,8 Gt.
Miten tuossa onnistuit? Ite löydän vain PS3 version. PS4:lle ei löydy.

Edit: Nyt saa PS4 storesta. Jossei haulla löydy niin: Pelit -> Kaikki pelit ja lisäosat -> PS4 -> Uusimmat.
 
Vastaus: Battlefield 4

Miten tuossa onnistuit? Ite löydän vain PS3 version. PS4:lle ei löydy.

Edit: Nyt saa PS4 storesta. Jossei haulla löydy niin: Pelit -> Kaikki pelit ja lisäosat -> PS4 -> Uusimmat.

Jos on Preemium niin pitääkö ladata Bäfän valikoiden kautta jotta store tunnistaa että lisärin kuuluu olla ilmainen Premium-tilin omistaville. Vai voiko mennä suoraan storeen?
 
Vastaus: Battlefield 4

Jos on Preemium niin pitääkö ladata Bäfän valikoiden kautta jotta store tunnistaa että lisärin kuuluu olla ilmainen Premium-tilin omistaville. Vai voiko mennä suoraan storeen?

Oletko kokeillut? Veikkaan, että kysymyksen kirjoittamiseen kuluneessa ajassa tuon olisit tarkistanut, mikäli Premium-jäsen olet.
 
Vastaus: Battlefield 4

Nopeesti juoksin metron konkassa päästä päähän ja on aivan uskomattoman hieno kyllä :) Näkee pimeissä kohdissa paljon paremmin kun BF3:ssa. Nyt vaan pelailee -->
 
Vastaus: Battlefield 4

Helpoin? reitti lataukseen on ps4n päävalikosta bf4 alavalikosta löytyvä linkki second assault, ohjautuu storen puolelle ja alkaa imutella, kokoa tosiaan sen vajaa 5Gb. Pitänee alkaa kiillotella lvg enosaatuubia yön taistoja varten valmiiksi..
 
Vastaus: Battlefield 4

Second Assault on hyvä lisäsisältöpaketi. Kartat on tehty hyvin uusilla elementeillä mutta unohtamatta tuttuja maamerkkejä. Ehdin pelaamaan yhden erän conquestia per kartta mutta aika hyvin pääsin tutustumaan karttojen sisältöön ja ympäristöön. Metro ei vakuuttanut täysin ensimmäisen erän pelattuani mutta tulee luultavasti osoittamaan potentiaalinsa kunhan uusia reittejä opitaan hyödyntämään. Ensimmäinen rundi oli kaaos: 64 pelaajaa jumissa oviaukoissa ja tulittamassa toisiaan. Kolmesta muusta kartasta on vaikea valita suosikkia sillä kaikki on niin tasapuolisen hyvin toteutettu. On kyllä kieltämättä mukava palata tuttuihin maisemiin.
 
Vastaus: Battlefield 4

Eihän tämä ole pelattava ollenkaan tämä peli! Mä ammun koko sarjan jätkän selkään ja se kääntyy "zip" ja se on siinä! Joka ainoo one on one kääntyy tappioksi, vaikka kuinka alkaa ampumaan ensin ja takuu varmasti suoraan jätkää kohti, eikä vain sinne päin. Olenko mä väärillä servereillä, vai mikä tässä mättää? On se nyt kumma, jos puukko on ainoa millä saa jengiä hengiltä. En mä nyt niin huono ampumaan ole, että sarja selkään vaan kutittaa.
 
Vastaus: Battlefield 4

Eihän tämä ole pelattava ollenkaan tämä peli! Mä ammun koko sarjan jätkän selkään ja se kääntyy "zip" ja se on siinä! Joka ainoo one on one kääntyy tappioksi, vaikka kuinka alkaa ampumaan ensin ja takuu varmasti suoraan jätkää kohti, eikä vain sinne päin. Olenko mä väärillä servereillä, vai mikä tässä mättää? On se nyt kumma, jos puukko on ainoa millä saa jengiä hengiltä. En mä nyt niin huono ampumaan ole, että sarja selkään vaan kutittaa.

Valitettavasti samat kommentit. Pelikaverin kanssa buutattiin jo molemmat reitittimiäkin kun latency oli niin huomattavaa. Joissain matseissa itse sai tyhjentää lippaan ja oma kuolema tuli ekasta luodista, ja tämä sama 7 ekalla kuolemalla peräkkäin. No asiaa vähän selitti samalla Euroservulla pelannut Brasilialainen pelaaja.

Tänään ei kyllä vielä osunut yhtäkään peliä jossa yhteydet olisi toiminut edes "normaalisti", eli vain huonosti.
 
Vastaus: Battlefield 4

Nyt se sitten tuli tilattua tämäkin... huhhuh että jänskättää nähdä mihin sitä taas on tullut rahansa hassattua. Nämä mietteet oikeastaan ihan vain ihmisten kommenttien perusteella. PC-pelaajana aika riskiostos. Vai miten on? Nimittäin jos täältä löytyy joku toinen PC-pelaaja niin onkos niitä ongelmia jo korjattu? Katselin vielä ennen tilauksen tekemistä nimittäin hieman suorituskyky testejä varmistaakseni vain, että tuo GTX760 riittää tätä edes jotenkin pyörittämään ja testin tekijähän oli pelistä heittänyt kommentin, että n. 10 min välein peli kaatui. Kuitenkin testi oli vanha ja luotto DICE:en edes sen verran korkealla, että uskoin tämän jo tulleen korjatuksi.

Eli siis onko tämä vielä sellaista p***aa vai pystyykö tätä jo pelaamaan? :D
 
Vastaus: Battlefield 4

Ei pysty. Kolme kertaa kokeilin tänään, 30 minuutin sisään peli jääty aina, sitten meni maku. Jäätyileekö muillakin edelleen? Päivitys ei parantanu itsellä ollenkaan asiaa.
Alustana PS3.
 
Vastaus: Battlefield 4

Mukava saada tuttuja kenttiä. Metro edelleen infernaalinen tulihelvetti. Tänään sitäkin enemmän, kun vastapuoilen FPH-suomihirmut pakitti meidät aloituspaikalle. Pieni tasoittelu olisi aina paikallaan. Ei se voitto tilastomerkintänä kuitenkaan tyydytä kuten tasaväkinen matsi tekee. Muuten ihan kiva pelata pitkästä aikaa. Jos tässä vielä kunnostautuisi ja antaisi tilaa Killzonen rinnalle.
 
Vastaus: Battlefield 4

Nyt se sitten tuli tilattua tämäkin... huhhuh että jänskättää nähdä mihin sitä taas on tullut rahansa hassattua. Nämä mietteet oikeastaan ihan vain ihmisten kommenttien perusteella. PC-pelaajana aika riskiostos. Vai miten on? Nimittäin jos täältä löytyy joku toinen PC-pelaaja niin onkos niitä ongelmia jo korjattu? Katselin vielä ennen tilauksen tekemistä nimittäin hieman suorituskyky testejä varmistaakseni vain, että tuo GTX760 riittää tätä edes jotenkin pyörittämään ja testin tekijähän oli pelistä heittänyt kommentin, että n. 10 min välein peli kaatui. Kuitenkin testi oli vanha ja luotto DICE:en edes sen verran korkealla, että uskoin tämän jo tulleen korjatuksi.

Eli siis onko tämä vielä sellaista p***aa vai pystyykö tätä jo pelaamaan? :D

Hyvin pystyy pelaamaan.
pc:llä painettu nyt menemään vajaa 80 tuntia, eikä pelin kaatumiset oo vaivannut missään vaiheessa. GTX680:llä mennään ja melkeen kaikki grafiikka-asetukset on ultralla, eli eiköhän se GTX760 ihan hyvin tätä pyöritä.

tuolta lähtee muuten bf4 suht edullisesti pc:lle : CJS_CD_keys


piissi sanoi:
Valitettavasti samat kommentit. Pelikaverin kanssa buutattiin jo molemmat reitittimiäkin kun latency oli niin huomattavaa. Joissain matseissa itse sai tyhjentää lippaan ja oma kuolema tuli ekasta luodista, ja tämä sama 7 ekalla kuolemalla peräkkäin. No asiaa vähän selitti samalla Euroservulla pelannut Brasilialainen pelaaja.

Oletko koittanut muuttaa Network Smoothing Factoria? Network_Smoothing_factor
 
Ylös Bottom