Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 4

Vastaus: Battlefield 4

[video=youtube;9uszmKBJIs8]https://www.youtube.com/watch?v=9uszmKBJIs8&list=UUrQDRLUYhZTVRslUXg8hY0w[/video]


Tässä olisi mun viimeinen tuotos. Väsäsin tätä samaan aikaan muutaman muun projektin kanssa, mutta toivottavasti lopputulos miellyttää muitakin kuin mua :)
Ja saa tosiaan kommentoida ja tilailla tota kanavaa jos jaksaa/haluaa :) Pyrin kerran viikossa julkaisemaan jotain montagea. Välillä montaget tulee tosiaan olemaan lyhyempiä, mutta eiköhän se siitä :)
 
Vastaus: Battlefield 4

FaSo:lla menny nyt miittien parissa aika suurimmaks osaks :D
Taidetaa vissiin (?) olla ainuit 2on1 lisäks jotka myös pitää noiit miittei pelin ulkopuolella :D
Toukokuussa oli mökillä järven rannal 13jannua 20lavaa bisseä ja 10kg ulkopaistia :D

Onhan noita miittejä ollut, ZfS:n kanssa oltu kaatamassa kahtena vuotena.
 
Vastaus: Battlefield 4

Onhan noita miittejä pidetty myös MaD ja BHoG klaanin kanssa. Helppoa pitää kun kaikki klaanilaiset pelaavat myös änäriä samassa tiimissä niin aika hyvin tässä 4 vuoden aikana ystäviksi ollaan tultu. Viime miitti oli mökillä myös usean korin kanssa.

Onko DICE jo ilmoitellut milloin uusi patch on tulossa?
Harmittaa noi uudistukset aseissa. Varsinkin Famas joka saa tulevaisuudessa 30 ammuksen lippaan ja 900RPM. Ihan sama siis niinkuin BF3 alkuaikoina. AEK taitaa jäädä tulevaisuudessa kakkoseksi. Famasin Vertical recoil on kyllä isompi kuin AEK:ssa mutta horizontal recoil AEK:ssa on isompi, mutta Famasissa se tulee olemaan lähes olematon... :confused:

Siinä infoa uusista ase uudistuksista.
[video=youtube;crs-RhCy_9M]https://www.youtube.com/watch?v=crs-RhCy_9M[/video]
 
Vastaus: Battlefield 4

No nyt sit tietää, ku joskus pähkääiltii et onkohan moni ees mitenkää pitäny miitä tapahtumaa keskenään (pois lukien kaveriporukka, joka perustanu koko platan).
Ois vaa kiva joku helkkarin iso paikka, johon kaikki platoonit SSP:stä SoN:ii asti :D (sitä pa**a myrskyn määrää :D).
 
Vastaus: Battlefield 4

No nyt sit tietää, ku joskus pähkääiltii et onkohan moni ees mitenkää pitäny miitä tapahtumaa keskenään (pois lukien kaveriporukka, joka perustanu koko platan).
Ois vaa kiva joku helkkarin iso paikka, johon kaikki platoonit SSP:stä SoN:ii asti :D (sitä pa**a myrskyn määrää :D).

VB (perustettu samana päivänä kun Battlelog aukaistiin BF3:lle) piti myös ensimmäisen isomman miittinsä tänä kesänä kun viime vuoden miitti peruttiin. Pisin matka miittiin tehtiin Tukholmasta 100km Oulusta pohjoiseen joenrantaan mökille. Viikonloppu mesottiin, juotiin ja syötiin 11 jäsenen voimin. VB-tägi ei varmaan täällä paljon jengille kerro kun taidetaan olla ainoita suomijengejä puhtaasti HC Rushin puolella. :)
 
Vastaus: Battlefield 4

Moi, nyt alkanu syödä sotilasta tuo jatkuva "omasta pyssystä haulit pamahtaa liikkeelle, haulit osuu taistelutoveria päähän joka ruikkii sarrrjaa minua kohti, kuolen itse ja toveri jatkaa matkaa 100en healteillä" Omat serveritestit näyttää hyvältä, serverinä ps4builder, pingi 0.03 sec. Nuo smoohtit ja frekvensyt oon laittanu 50% ja medium. Miten muilla nuo asetukset on?

Samaan hengenvetoon totean että hyvää vauhtia pelaajien taso on noussut eli kyllä siellä tarkkanakin saa olla jos vertaa alkuaikoihin jolloin tussareilla osoteltiin millon lintuja millon komeapia maisemia kuin ps3lla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 4

Täällä pingit 20-40ms ja käytössä network smoothing 10 tai 20 ja frequency updatet high:lla. Hyvin toimii ja kuvaamiasi tilanteita tulee todella harvoin.
 
Vastaus: Battlefield 4

On tuo VB tuttu itelle ainakin bf3 ajalta tosin nyt bf4 puolella en oo törmänny (varmaan juuri Rush muodon takia) Pitää tulla pelailemaan :)
 
Vastaus: Battlefield 4

Samaan hengenvetoon totean että hyvää vauhtia pelaajien taso on noussut eli kyllä siellä tarkkanakin saa olla jos vertaa alkuaikoihin jolloin tussareilla osoteltiin millon lintuja millon komeapia maisemia kuin ps3lla.

Kehtaisin väittää, että naurettavan suuri aim-assist tekee keskiverrostakin pelaajasta hyvän BF4:n tapauksessa.
 
Vastaus: Battlefield 4

Kehtaisin väittää, että naurettavan suuri aim-assist tekee keskiverrostakin pelaajasta hyvän BF4:n tapauksessa.
Amen to that!

Toi aim-assist on kyllä liian suuressa roolissa tässä pelissä. Laittaisivat takaisin BF3:n tyyliseksi. Kokonaan sitä nyt ei kannata ottaa pois, koska silloinhan ne huonommat ottaisi jatkuvasti nokkiinsa ja varmasti söisi huonompien peli-iloa pois. :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield 4

Kehtaisin väittää, että naurettavan suuri aim-assist tekee keskiverrostakin pelaajasta hyvän BF4:n tapauksessa.

Toisaalta on myös hyvä muistaa, että tähtäysapu on käytännössä lähes kaikilla päällä, joten jokainen lähtee siinä samalta viivalta. Tällaiselle vanhalle ukolle ihan hyvä kun ei noissa reaktioissa ole kehumista vaan viekkaudella mennään. :D

Joskus on kyllä huvittavaa katsella, miten oma tähtäin tempoilee, kun aim assist yrittää päättää mihinkäs eri etäisyyksillä olevaan kohteeseen nyt hyppää.
 
Vastaus: Battlefield 4

Herrat puhuu asiaa. Tuo aim assistin tehokas käyttäminen on ainakin itsellä ottanut vähän aikaa ja opettelua eli pitää vaan tähtäillä sinnepäin ja antaa lippaan laulaa eikä yrittääkään vängätä sihtiä kohdilleen vaan sen tekee dice. Ikuisuuskysymys on tietenkin että miksi moinen pitää olla näissä peleissä..

Muutaman tunnin pelailulla tuon frekvenssyn nosto mediumista highille tuntuisi tehneen hyvää, smoothing edelleen se 50%. Kiitokset siis Bomitukselle.
 
Vastaus: Battlefield 4

Suuret kiitokset asiasta maininneille. :D

Itselläni oli jo smoothin 20% kohdalla, mutta en ollut huomannut tuota frequency update-asetusta. Nostin sen nyt High:lle ja samalla hävisi suurimmalta osalta seinän taakse kuolemiset.

Ainoa epäkohta, mikä minua on häirinnyt peliä pelatessa on ollut kuoleman hetkillä heitettyjen naattien häviäminen ja C4:sten liian nopea häviäminen kuoleman jälkeen. Räjähteet häviävät nopeammin kuin pelaaja respawnaa, mikä vähentää mahdollisuutta tuhota C4:sia kranaatilla.
 
Vastaus: Battlefield 4

Itse olen puolestaan sitä koulukuntaa, että mitään assisteja ei todellakaan käytetä. Tästäkin pelistä laitoin sen ensimmäiseksi pois päältä. Meni hyvin tai huonosti, niin syyllinen löytyy aina ohjaimen ja penkin välistä. Ja pitkässä juoksussa tuosta on enemmän hyötyä. Suosittelen kaikille nimimerkillä Siperia opettaa.
 
Vastaus: Battlefield 4

Itse olen puolestaan sitä koulukuntaa, että mitään assisteja ei todellakaan käytetä. Tästäkin pelistä laitoin sen ensimmäiseksi pois päältä. Meni hyvin tai huonosti, niin syyllinen löytyy aina ohjaimen ja penkin välistä. Ja pitkässä juoksussa tuosta on enemmän hyötyä. Suosittelen kaikille nimimerkillä Siperia opettaa.

Itse en myös käytä paljoa autoaimia missään pelissä. Tällöin pystyn välttämään tilanteet, jossa toinen vihollinen juoksee minun ja kohteen välistä. Tällöin autoaim tarttuu tähän viholliseen ja toinen vihollinen saa tilaisuuden korjata minut pois pelikentältä.
 
Vastaus: Battlefield 4

Itse olen puolestaan sitä koulukuntaa, että mitään assisteja ei todellakaan käytetä. Tästäkin pelistä laitoin sen ensimmäiseksi pois päältä. Meni hyvin tai huonosti, niin syyllinen löytyy aina ohjaimen ja penkin välistä. Ja pitkässä juoksussa tuosta on enemmän hyötyä. Suosittelen kaikille nimimerkillä Siperia opettaa.
Itse otan auto-aimin pois päältä yleensä vain locker tai metron tyyppisissä kentissä ja silloinkin vain joissain sisätiloissa missä vihua hyppii edestakas ja tähtäin liimaa mihin sattuu. Miksi turhaan yrittäisin olla jotenkin erilainen kuin muut pelaajat ja antaisin 1v1 tilanteissa edun toiselle. Vahvasta auto-aimista huolimatta näkee silti todella huonoa tähtäämistä. Eniten tuossa ärsyttää seinienkin taakse liimaus ja se että auto-aim vaihtaa kohdetta vaikka itse veisi tähtäintä muualle.
 
Miksi turhaan yrittäisin olla jotenkin erilainen kuin muut pelaajat ja antaisin 1v1 tilanteissa edun toiselle. Vahvasta auto-aimista huolimatta näkee silti todella huonoa tähtäämistä. Eniten tuossa ärsyttää seinienkin taakse liimaus ja se että auto-aim vaihtaa kohdetta vaikka itse veisi tähtäintä muualle.

Musta se vie ilon pelaamisesta, onneksi sen saa pois kytkettyä. Itellä ainakin fillarointi loppuis kokonaan jos ois pakko käyttää apupyöriä
 
Ylös Bottom