Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 6

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiukku111
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Parina päivänä nyt muutama tunti tullut pelattua ja ihan positiiviset fiilikset. Perusasiat on hyvällä tolalla mutta pientä hiomista peli kyllä vielä vaatii.

Isompia mappeja kaipailen kyllä myös kovasti, niissä pääsee siihen todelliseen Battlefieldin tunnelmaan. Myös lippaita saisi olla enemmän, tuntuu hölmöltä, että assaultillakin on vain 3 lipasta mukana, joista yksi on jo aseessa.

Heti ensimmäisen matsin aikana voi kuitenkin jo aistia, että tunnelma tässä on kohdillaan, jos vertaa aiempaan peliin, missä se loisti poissaolollaan.
Poista toinen ase käytöstä ni tulee "täydet" ammukset.

Täytyy kyllä sanoa että klassit on hyvin tehty ja jopa snipamainen on hauskaa. En vaan tykkää pelata assaulttina kun tunnen itseni niin hyödyttömäks :D

Onhan tässä ainakin breaktrougssa ryhmähenki kohillaan ihan tuon 100 herätyksen challengen takia. Vitun hieno meisinki.
Eiköhän se into siitä laannu kunhan peli ilmestyy :D ainakin usein randomien kanssa pelaten just niin käy. Toivottavasti olen väärässä ja valmiissa pelissäkin jaetaan ammoja ja elvytellään kuolleita.

Eiköhän se into siitä laannu kunhan peli ilmestyy :D ainakin usein randomien kanssa pelaten just niin käy. Toivottavasti olen väärässä ja valmiissa pelissäkin jaetaan ammoja ja elvytellään kuolleita.
Tossa pelimuodossa se tarkottaa kyllä joka kerta tappiota jos noi jättäis tekemättä. :)

Ensviikonloppuna tulee onneks rush niin pääsee sitä tykittää sit. 100 spottausta enää tarvis niin sais sen challengen tehtyä ja sit olis enään engineer.

Mulla engineer tuli automaattisesti aika nopeesti tietyis mapeis, en ees hae mitään challengeja ku en halua suorittamista, pelkkää hauskanpitoa vaan, toki noita vois vähän katella ni tulee kokeiltua vähän kaikkea.

Sain sen spottaus challengen tehtyä niin ajattelin et tehdään nyt vielä sitä engineeriä. Mut matsissa ei omalla puolella ollut ollenkaan tankkeja hengissä vähään aikaan niin spawnasin ite sellaseen ja pysäytin koko vihollisjengin etenemisen kun pysäköin sen sellaseen paikkaan että senkun vaan paukuttelu menemään. Siihen päälle kun vielä 2-3 engineeriä korjaa tankkia niin aika kuolemattomalta siinä tunsi itsensä.

No en sitten saanut yhtään engineer pointsia mutta eipä tuo haitanne vaikka jaa saamatta kun ei siintä saa kun jonkun tarran. Kokoversiossa tietenkin aion ainakin alkuun keskittyä siihen olennaiseen eli hiilerinä heilumiseen. Mut hyvä tietää et kaikki muutkin klassit tuntu tosi hyvältä pelata. Engineerin smg on aika tappava lähietäisyydeltä.

Jep, mut nyt jo havaittavissa että jengi pelaa tätä kuin codia, eli vaan ja ainoastaan oma k/d merkitsee jotain. Se on sääli
Joo niin on. Ihan pikkusen ottaa päähän kun on maissa Breakthroughssa hyökkääjänä ja omat vaan juoksee päältä ohi… Tossa kun kuluu niitä lippuja sitä mukaa, kun kuolee niin olis aika tärkeä nostaa ylös jos voi.

Joo niin on. Ihan pikkusen ottaa päähän kun on maissa Breakthroughssa hyökkääjänä ja omat vaan juoksee päältä ohi… Tossa kun kuluu niitä lippuja sitä mukaa, kun kuolee niin olis aika tärkeä nostaa ylös jos voi.
Ihan totta, peli on aivan mahtava silloin kun tiimi toimii :)

Nyt meni mulla servut jumiin.

Hiileri oli kyllä helppo, tein 20-25 revivee ihan chillisti pelaamal, mielummi tää sais olla se 300 ku toi sniper..

Ööh hiton tyhmä kysymys mut miten pääsen peliin? Nyt vast mahkui koittaa open betaa.

Valitset jonkun pelimode ja painat ready tai play tai mitä siinä lukikaan.

Itse vetäsin tuosta korjaus challengesta yhdellä rundilla 1500 pistettä. Makasin tankin katolla yhden tyypin kanssa ja korjattiin sitä aina kun tuli damagee. Jestas mä räkätin kun oli niin hauskaa :D

Joo, pelasin yhen Cairon, iha hauskaa. Luulen et oottelen koko peliä ja kattelen revikoita et tuleeko ostettua, viitte tähän niin paljoa panostaa viel. Toi Cairo oli tosin liian cod-jonneilua mulle kyllä. Toivottavasti on isoja konkka-karttoja.

Edellinen bäfä jätti pahan maun niin olen hyvin varovainen.

Tässä on vielä tokan vkl challenget. Nää on paljon parempia kun voi keskittyy vaan siihen pelaamiseen.

Challenge: Capture 42 flags in Conquest, Domination or King of the Hill // Reward: War Machine Vehicle Skin

Challenge: Get 200 kills or assists // Reward: Bat Company Dog Tag

Challenge: Capture 10 sectors in Breakthrough or Rush // Reward: Dominion Weapon Package

Ylös Bottom