Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 6

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiukku111
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hyvältä näyttää, mutta niin se on näyttänyt ennenkin. Battlefield 2042 oli julkaisussa sen tason pettymys, että vieläkin puistattaa. Tännekin olin kovaan ääneen meuhkannut, miten gold edition oli lähtenyt ennakkotilaukseen, Battlefield is back jne.. Noh, totuus oli, että pelitunnit jäi jonnekin 50 tuntiin, kun BF4, BF1 ja BFV sain yhteensä upotettua heittämällä yli 2000 tuntia. Tästä viisastuneena on nyt laitettava jäitä hattuun ja odotettava rauhassa julkaisua ja ihmisten fiiliksiä pelistä.

Jos kuitenkin sallitte haaveilun, niin seuraavat asiat tekisivät Battlefield 6:sta minulle unelmien pelin:
  • BF4 gun play + hahmoluokkaan lukitut aseet ja gadgetit, monipuoliset ajoneuvot
  • BF1 immersio / äänimaailma, operations pelimuoto
  • BF5 liikkuminen ja squad revive mekaniikka.
Mielestäni tämän ei pitäisi olla liikaa pyydetty :) Joka tapauksessa fps genre tarvitsee varteen otettavan battlefieldin, niin toivotaan, että tämä peli olisi sellainen!

Mitä te ottaisitte aiemmista Battlefieldeista mukaan Battlefield kutoseen?

Hyvältä näyttää, mutta niin se on näyttänyt ennenkin. Battlefield 2042 oli julkaisussa sen tason pettymys, että vieläkin puistattaa. Tännekin olin kovaan ääneen meuhkannut, miten gold edition oli lähtenyt ennakkotilaukseen, Battlefield is back jne.. Noh, totuus oli, että pelitunnit jäi jonnekin 50 tuntiin, kun BF4, BF1 ja BFV sain yhteensä upotettua heittämällä yli 2000 tuntia. Tästä viisastuneena on nyt laitettava jäitä hattuun ja odotettava rauhassa julkaisua ja ihmisten fiiliksiä pelistä.

Jos kuitenkin sallitte haaveilun, niin seuraavat asiat tekisivät Battlefield 6:sta minulle unelmien pelin:
  • BF4 gun play + hahmoluokkaan lukitut aseet ja gadgetit, monipuoliset ajoneuvot
Mielestäni tämän ei pitäisi olla liikaa pyydetty :) Joka tapauksessa fps genre tarvitsee varteen otettavan battlefieldin, niin toivotaan, että tämä peli olisi sellainen!

Mitä te ottaisitte aiemmista Battlefieldeista mukaan Battlefield kutoseen?
Itselläkin aikalailla samat. Ottaisin toki myös mukaan tuhoutuvat ympäristöt, jota on viety vielä pidemmälle.

Itselläkin aikalailla samat. Ottaisin toki myös mukaan tuhoutuvat ympäristöt, jota on viety vielä pidemmälle.
Joo tuo rakennusten tuhoutuminen tuli kanssa itsellekin mieleen.

Lisäksi ainakin Battlefield nelosessa oli koukuttava Medals ja Ribbons systeemi, joita oli mukava suorittaa pelaamiseen ohessa ja oli mukava katsella omia "tilastoja" myös niiden kautta. Toivottavasti samantyylinen systeemi tekisi myös paluun.

Ite toivoisin hyvää gunplayta jossa hyvät aseen modausta, mahdollisimman realistista gameplayta ja kaikenmaailman pelle aseskinit ja hahmoskinit pois.
Call of Dutyissä eniten vituttaa, kun eka kuukausi skinit ihan ok, sitten alkaa ärsyttää kaikki squid game skinit jne sähköase skinit.

Noista oon aikalailla täysin samaa mieltä, varsinkin tuo BF1, se oli äänimailmaltaan ja tunnelmaltaan niin lähellä sitä miltä olisi voinut kuvitella sodan tunteen olevan Toivottavasti tuleva peli on paluu siihen aitoon bäfään.

Noista oon aikalailla täysin samaa mieltä, varsinkin tuo BF1, se oli äänimailmaltaan ja tunnelmaltaan niin lähellä sitä miltä olisi voinut kuvitella sodan tunteen olevan Toivottavasti tuleva peli on paluu siihen aitoon bäfään.
Jep, siinä on jotenkin tosi hyvin onnistuttu kuvaamaan sodan kaoottisuutta. Operationsissa kun sai sektorin vallattua ja joukot lähti vyörymään kaamea huuto ja pillien vihellys säestäen kohti uutta sektoria, niin siinä tuntui välillä, kuin olis ite ollut sodan keskellä.

Ottaisin ihan vaan BF4:n remasteroituna. Se oli niin hemmetin hyvä ja en tie kuinka monta sataa tuntia tuli upotettua siihen.

No olihan se hyvä, mutta enpä itse ainakaan jaksaisi niitä samoja karttoja nyt alkaa uudestaan enää pelaamaan.

Tämä Battlefield 6 näyttää kyllä mielenkiintoiselta. Saattaa mennä hankintaan julkaisun jälkeen jos ei aivan sudeksi paljastu.

Jep, siinä on jotenkin tosi hyvin onnistuttu kuvaamaan sodan kaoottisuutta. Operationsissa kun sai sektorin vallattua ja joukot lähti vyörymään kaamea huuto ja pillien vihellys säestäen kohti uutta sektoria, niin siinä tuntui välillä, kuin olis ite ollut sodan keskellä.
Joo, saatikka vielä kaasu ja tulikranaattien aiheuttama lähes käsinkosketeltava pakokauhu. Operations oli myös yks parhaista pelimuodoista ikinä.

Voi olla et oon vaa yksin asian kans mut jotenki toi meno tos videolla oli epämiellyttävää Ukraina/Venäjä -tilanteen takia. Huono ajoitus tälle pelille mielestäni. Täs tulee itelle vähän semmonen olo et glorifioidaan totaalista tuhoa ja lihamyllytystä.

Voi olla et oon vaa yksin asian kans mut jotenki toi meno tos videolla oli epämiellyttävää Ukraina/Venäjä -tilanteen takia. Huono ajoitus tälle pelille mielestäni. Täs tulee itelle vähän semmonen olo et glorifioidaan totaalista tuhoa ja lihamyllytystä.
Ymmärrän pointin. Mutta itse pidän pelit ja tosielämän tapahtumat erillään mielessäni. Haluan uskoa, että kaikki muutkin ihmiset glorfioidat tuhoamista vain pelin kontekstissa.

Pidetään pelit kuitenkin fiktiona, jonka kanssa on hauska viettää aikaa.

Battle Royale pelimuoto niin turha tässä pelissä että harmittaa ihan huolella. Alkaa mielestäni olla menneen talven lumia.

Battle royalessa voi olla se hyvä puoli että ehkä kaikki Kylie Minoque ja muut pelleasut pysyis siinä modissa ja pidettäis se MP niin sanotusti puhtaana tästä sairaudesta. Jos MP puolelle vaikka saatais vain pelin sisällä avattavia juttuja..

Ymmärrän pointin. Mutta itse pidän pelit ja tosielämän tapahtumat erillään mielessäni. Haluan uskoa, että kaikki muutkin ihmiset glorfioidat tuhoamista vain pelin kontekstissa.

Pidetään pelit kuitenkin fiktiona, jonka kanssa on hauska viettää aikaa.
Näinhän se on ollut pakko suhtautua peleihin käytännössä aina. Muuten ei voisi pelata kuin jotain tasoloikkia ja urheilupelejä. Ei niissäkään välttämättä mitään vikaa toki ole, jos ovat hyvin tehtyjä pelejä, mutta kyllä se sellainen kunnon aggressiivinen taistelu on joskus poikaa. Eikä kyllä käy hetkeäkään silti mielessä, että oikealla rintamalla olisi hienoa olla. Täysi myötäelämiseni heille, jotka ovat siihen tilanteeseen joutuneet, varsinkin vasten varsinaista omaa tahtoaan. En silti näe todellisella sotimisella yhteyttä edes sotapeleihin.

Ylös Bottom