Hulikopteri
Well-Known Member
Uusi leaked pätkä missä näkyy uusi kaivattu ominaisuus, voit raahata haavoittuneita. Ei enään ole pakko herättää keskelle tulitusta.
Tulee kyllä BF3 vibat

Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Uusi leaked pätkä missä näkyy uusi kaivattu ominaisuus, voit raahata haavoittuneita. Ei enään ole pakko herättää keskelle tulitusta.
Itselläkin aikalailla samat. Ottaisin toki myös mukaan tuhoutuvat ympäristöt, jota on viety vielä pidemmälle.Hyvältä näyttää, mutta niin se on näyttänyt ennenkin. Battlefield 2042 oli julkaisussa sen tason pettymys, että vieläkin puistattaa. Tännekin olin kovaan ääneen meuhkannut, miten gold edition oli lähtenyt ennakkotilaukseen, Battlefield is back jne.. Noh, totuus oli, että pelitunnit jäi jonnekin 50 tuntiin, kun BF4, BF1 ja BFV sain yhteensä upotettua heittämällä yli 2000 tuntia. Tästä viisastuneena on nyt laitettava jäitä hattuun ja odotettava rauhassa julkaisua ja ihmisten fiiliksiä pelistä.
Jos kuitenkin sallitte haaveilun, niin seuraavat asiat tekisivät Battlefield 6:sta minulle unelmien pelin:
Mielestäni tämän ei pitäisi olla liikaa pyydetty
- BF4 gun play + hahmoluokkaan lukitut aseet ja gadgetit, monipuoliset ajoneuvot
- BF1 immersio / äänimaailma, operations pelimuoto
- BF5 liikkuminen ja squad revive mekaniikka.
Joka tapauksessa fps genre tarvitsee varteen otettavan battlefieldin, niin toivotaan, että tämä peli olisi sellainen!
Mitä te ottaisitte aiemmista Battlefieldeista mukaan Battlefield kutoseen?
Joo tuo rakennusten tuhoutuminen tuli kanssa itsellekin mieleen.Itselläkin aikalailla samat. Ottaisin toki myös mukaan tuhoutuvat ympäristöt, jota on viety vielä pidemmälle.
Noista oon aikalailla täysin samaa mieltä, varsinkin tuo BF1, se oli äänimailmaltaan ja tunnelmaltaan niin lähellä sitä miltä olisi voinut kuvitella sodan tunteen olevan Toivottavasti tuleva peli on paluu siihen aitoon bäfään.Jos kuitenkin sallitte haaveilun, niin seuraavat asiat tekisivät Battlefield 6:sta minulle unelmien pelin:
- BF4 gun play + hahmoluokkaan lukitut aseet ja gadgetit, monipuoliset ajoneuvot
- BF1 immersio / äänimaailma, operations pelimuoto
- BF5 liikkuminen ja squad revive mekaniikka.
Jep, siinä on jotenkin tosi hyvin onnistuttu kuvaamaan sodan kaoottisuutta. Operationsissa kun sai sektorin vallattua ja joukot lähti vyörymään kaamea huuto ja pillien vihellys säestäen kohti uutta sektoria, niin siinä tuntui välillä, kuin olis ite ollut sodan keskellä.Noista oon aikalailla täysin samaa mieltä, varsinkin tuo BF1, se oli äänimailmaltaan ja tunnelmaltaan niin lähellä sitä miltä olisi voinut kuvitella sodan tunteen olevan Toivottavasti tuleva peli on paluu siihen aitoon bäfään.
Ottaisin ihan vaan BF4:n remasteroituna. Se oli niin hemmetin hyvä ja en tie kuinka monta sataa tuntia tuli upotettua siihen.
Joo, saatikka vielä kaasu ja tulikranaattien aiheuttama lähes käsinkosketeltava pakokauhu. Operations oli myös yks parhaista pelimuodoista ikinä.Jep, siinä on jotenkin tosi hyvin onnistuttu kuvaamaan sodan kaoottisuutta. Operationsissa kun sai sektorin vallattua ja joukot lähti vyörymään kaamea huuto ja pillien vihellys säestäen kohti uutta sektoria, niin siinä tuntui välillä, kuin olis ite ollut sodan keskellä.
Ymmärrän pointin. Mutta itse pidän pelit ja tosielämän tapahtumat erillään mielessäni. Haluan uskoa, että kaikki muutkin ihmiset glorfioidat tuhoamista vain pelin kontekstissa.Voi olla et oon vaa yksin asian kans mut jotenki toi meno tos videolla oli epämiellyttävää Ukraina/Venäjä -tilanteen takia. Huono ajoitus tälle pelille mielestäni. Täs tulee itelle vähän semmonen olo et glorifioidaan totaalista tuhoa ja lihamyllytystä.
Battle Royale pelimuoto niin turha tässä pelissä että harmittaa ihan huolella. Alkaa mielestäni olla menneen talven lumia.
Näinhän se on ollut pakko suhtautua peleihin käytännössä aina. Muuten ei voisi pelata kuin jotain tasoloikkia ja urheilupelejä. Ei niissäkään välttämättä mitään vikaa toki ole, jos ovat hyvin tehtyjä pelejä, mutta kyllä se sellainen kunnon aggressiivinen taistelu on joskus poikaa. Eikä kyllä käy hetkeäkään silti mielessä, että oikealla rintamalla olisi hienoa olla. Täysi myötäelämiseni heille, jotka ovat siihen tilanteeseen joutuneet, varsinkin vasten varsinaista omaa tahtoaan. En silti näe todellisella sotimisella yhteyttä edes sotapeleihin.Ymmärrän pointin. Mutta itse pidän pelit ja tosielämän tapahtumat erillään mielessäni. Haluan uskoa, että kaikki muutkin ihmiset glorfioidat tuhoamista vain pelin kontekstissa.
Pidetään pelit kuitenkin fiktiona, jonka kanssa on hauska viettää aikaa.