Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Itse en jaksa tuollaisia asioita kovin vakavasti ottaa. Peleistä kun vaan on kyse. Toki parempi se varmaan olisi, että ne skinipelleilyt voisi jotenkin rajata vaikkapa siihen, että vain niitä käyttää haluavat näkisivät nuo hassutteluskinit, ja sitten valikoista nuo itseltään pois rajanneet näkisivätkin jonkin normiskinin. En toki ole varma olisiko tuollaisen tekeminen mahdollista, mutta saattaisi jopa olla, ja voisi kyllä sellainen kannattaa kehittää, etteivät pelaajakunnat jakautuisi liikaa tällaisten aika turhien juttujen takia.On 2042:seen kaikenlaisia skinejä saatavilla, muttei mitään todella räikeää. Periaatteessa kaikkia vois itsekin käyttää. Ei vaan hahmon modaamineen kiinnosta oikeastaan lainkaan. Paitsi että yhdelle hahmolle hommasin Dead Space-aiheisen skinin. Se oli mun mielestä niin hieno.
Pelillisesti siitä on kyllä hyötyä, mutta itseltä tuhoutuu se loppukin immersio, kun porukka juoksee räikeissä skineissä sotakentällä.Itsellä on 200 tuntia Call of Dutya takana ja noi skinit on itseasiassa häirinneet yllättävän vähän. Eipä niitä itse ole tullut osteltua mutta kyllä niihin näyttää aika moni rahaa kuluttavan eikä se nyt varsinaisesti ole itseltä pois. Päinvastoin moni noista räikeimmistä helpottaa mukavasti vihollisten näkemistä.
Ja sama kohtalo mielellään kaikenmaailman voiton tansseille yms. ”Itsensä ilmaisuille”.Pelillisesti siitä on kyllä hyötyä, mutta itseltä tuhoutuu se loppukin immersio, kun porukka juoksee räikeissä skineissä sotakentällä.
Toivotaan tosiaan, että tässä olisi skinit hillittyjä. Tai laittakoon ne hauskat skinit Battle Royaleen, kun siihen en tule itse koskemaan.
Joo Battle Royalessa saa minun puolesta ilmaista itseään vaikka kuinka paljon.Ja sama kohtalo mielellään kaikenmaailman voiton tansseille yms. ”Itsensä ilmaisuille”.
Jos edellisistä osista voidaan mitään päätellä, niin kartat on ilmaisia. Season passit on maksullisia, mutta 2042:ssa maksoin vaan ekasta(olisko ollut reilun kympin?), loput passit maksoin pelistä tienattavilla BF-coinseilla. Niitä sai muun tauhkan ohella kun seasonin aikana taso nousee. Aika vähän on pitänyt pakko-ostostella, voi tietenkin jos haluaa.Onko kellään tietoa siitä, että mennäänkö jollain maksullisella kausipassilla karttojen osalta, vai olisiko EA jopa niin 'hellä', että hankkisi lisätienestinsä noiden skinien ja muiden kosmeettisten kautta ja jakaisi lisäkartat kaikille pelin ostaneille ilmaiseksi?