Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Eipä juuri, ihan satunnaisesti välillä katon jotain uutta peliä että olisko yhtää mun juttu. Mut tässä BF striimissä tosiaan tuolla sivussa pyöri itekseen ku tein muuta ja koodi taskuun.No vaan silloin se on reilua, annetaan mahdollisuus ja peruu jos ei tykkää. Ei ne tilaa sen kummemmin vaikka noita streemaajia kattoo ja saa sitä kautta koodin. Koodin varmaan hommaan sitten sillain mutta vituttaa se turhaan buustata streemajia ku ne ei kiinnosta minkään vertaa.
Oisko vaikka tässä:Saisiko linkin jonkun twitch kanavalle jonka kautta saisi betakutsun?
Eli millon täs on nyt open beta et kaikki pääsee pelaamaan?
Ja seuraavana vkloppuna toinen rundi ilmeisesti samaan aikaan?Lauantai aamuna alkaa klo 11
Ja seuraavana vkloppuna toinen rundi ilmeisesti samaan aikaan?
Pääsee kyllä valikoihin ja säätämään asetukset valmiiksi. Ainakin eilen pääsi ja mulla ei ole mitään early access betaa edes.Vieläkää ei pääse pleikalla valikoihin, kaise aukee sit huomenna vaikka joku update tos tulikin, ois hupii käyny jotain settingsejä kattoo.
Täytyy varmaa lataa uusiks sitte, tulee vaa license agreementit ja ihme härötekstiä eikä pääse eteepäin.Pääsee kyllä valikoihin ja säätämään asetukset valmiiksi. Ainakin eilen pääsi ja mulla ei ole mitään early access betaa edes.
Laita konsolin kieli englanniks. Poista beta ja käynnistä pleikkari uusiksi. Lataa uudestaan beta.Täytyy varmaa lataa uusiks sitte, tulee vaa license agreementit ja ihme härötekstiä eikä pääse eteepäin.