Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 6

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiukku111
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No vaan silloin se on reilua, annetaan mahdollisuus ja peruu jos ei tykkää. Ei ne tilaa sen kummemmin vaikka noita streemaajia kattoo ja saa sitä kautta koodin. Koodin varmaan hommaan sitten sillain mutta vituttaa se turhaan buustata streemajia ku ne ei kiinnosta minkään vertaa.

No vaan silloin se on reilua, annetaan mahdollisuus ja peruu jos ei tykkää. Ei ne tilaa sen kummemmin vaikka noita streemaajia kattoo ja saa sitä kautta koodin. Koodin varmaan hommaan sitten sillain mutta vituttaa se turhaan buustata streemajia ku ne ei kiinnosta minkään vertaa.
Eipä juuri, ihan satunnaisesti välillä katon jotain uutta peliä että olisko yhtää mun juttu. Mut tässä BF striimissä tosiaan tuolla sivussa pyöri itekseen ku tein muuta ja koodi taskuun.

Tällä tavalla "streemaajia" palkitaan kun saavat katsojia koodien perässä ja he sitten hehkuttavat peliä. Tulee mieleen nykyajan instagram vaikuttajat jotka saavat ilmaiset tuotteet ja kertovat vain hyviä puolia tuotteesta pikkusen korostettuna.

Se mitä ei peruspelaamisella saa ni jää mulla aina käyttämättä, vois vähempää kiinnostaa joku skini mitä ei käytännös edes näy muutaku valikossa :D

Toivottavasti korjaavat tuon pelin/serverin haun. 2042:ssa se on ihan sysipaska. Melkein joka rundin jälkeen jää roikkumaan, eikä peli jatku suoraan. Todella ärsyttävä muutenkin tuollainen matching-pelinhaku. Miksei voi olla serverilistausta, mistä itse valita mihin liittyä? Tai vaikka jonottaa, jos haluaa liittyä johonkin tiettyyn.

Alkaa olee jo hyvät täpinät huomisaamun pelisessioihin. Onneks ne aukee noin aikasee niin suurinosa euroopasta töissä tai koulussa ja jenkit nukkuu niin servut ei kyykkää heti.

Jotkut tuolla jo höpis että servut tulee olee niin tukossa betassa et siinähän oottelet n: 15k ihmisen seassa johki pääsyä :D
No huomena selviää jos jaksaa kokeilla.

Vieläkää ei pääse pleikalla valikoihin, kaise aukee sit huomenna vaikka joku update tos tulikin, ois hupii käyny jotain settingsejä kattoo.

Vieläkää ei pääse pleikalla valikoihin, kaise aukee sit huomenna vaikka joku update tos tulikin, ois hupii käyny jotain settingsejä kattoo.
Pääsee kyllä valikoihin ja säätämään asetukset valmiiksi. Ainakin eilen pääsi ja mulla ei ole mitään early access betaa edes.

Täytyy varmaa lataa uusiks sitte, tulee vaa license agreementit ja ihme härötekstiä eikä pääse eteepäin.
Laita konsolin kieli englanniks. Poista beta ja käynnistä pleikkari uusiksi. Lataa uudestaan beta.
Siinä on bugi jos käyttöjärjestelmä on suomeksi.
Konsolin kielen voi vaihtaa takaisin suomeksi kunhan on pelin käynistänyt ja tehnyt asetukset.

Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom