HideoMiyamoto
Well-Known Member
Itsellä on onneksi aina englanti sen takia kun jotkut pelit on suomeksi eikä kieltä saa vaihdettuu jos konsoli on suomeksi.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ainakin se yks striimaja pyysi yhessä kohtaa kirjoittamaan BF6 ja sitte se randomilla valitsi jonku niistä kommentoijista joille se koodi lähti. Eli ei tuota taida enään ihan helposti saada. :/ Ite jo luovutin ja odotan kiltisti siihen kun tuo avautuu kaikille.Kertokaas vielä. jos niitä droppeja nyt tahtoo niin pitääkö sitä streamiä silmä kovana seurata ja sinne sitten johonkin chattiruutuun tulee se koodi vai tuleeko se automaattisesti s.postiin ?
Niin itse ajattelin, että tuota beta koodia on joku vielä vailla. Tuota ei taida dropilla saada enään.Ihan riittää et kattoo 30 min ei tarvi tehdä mitään muuta. Se koodi tulee Twitchin drops sivulle josta neuvotaan miten toimit että saat lunastettua koodin.
Tässä vielä mitä pitää tehdä betan aikana jotta saa noita skinejä ja muita mitä aikaisemmin linkkasin.
Open Beta Weekend 1 rewards:
Reach Level 10: Lights Out Player Card
Reach Level 15: Rising Star Character Skin
Reach Level 20: Night Terror Weapon Charm
Assault: Get 50 Close Quarter Kills (within 10m): Striking Distance Weapon Package
Support: Revive 100 teammates: Own the Night Weapon Sticker
Engineer: Repair 3000 health to vehicles: After Dark Weapon Sticker
Recon: Spot 300 Enemies: Seeker Character Skin
Open Beta Weekend 2 rewards:
Capture 42 flags in Conquest, Domination or King of the Hill: War Machine Vehicle Skin
Get 200 kills or assists: Bat Company Dog Tag
Capture 10 sectors in Breakthrough or Rush: Dominion Weapon Package
Niin itse ajattelin, että tuota beta koodia on joku vielä vailla. Tuota ei taida dropilla saada enään.
Nimenomaan dropilla saa kun serverit aukee klo 11 ja striimit käynnistyy.
Jos haluaa katsoa ihan striimiä katsoa niin suosittelen Burkea, hän on hauska tyyppi.
Onko sulla jotain linkkiä tähän, että early access koodin saa dropeista? En löydä tollaista tietoa itse.
Itse ostin juuri netistä koodin ja maksoi 0,79€
On niitä jaettu ,mutta scämmejä on tullut vastaan sekä niitä on jaettu myös strimaajan arpomaan.Toivottavasti ei ole skämmi. Kun mitään koodeja ei ole taidettu jakaa vaan naitettu suoraan accountiin.
Vaikka betaa ei pääsisikään pelaamaan niin kyllä ne kaikki tubesta löytyneet videot ovat kyllä vakuuttaneet tämän taistelijan siitä, että laatua tulee ja parin vuoden plussa tauon jälkeen on syytä taas aktivoitua.On niitä jaettu ,mutta scämmejä on tullut vastaan sekä niitä on jaettu myös strimaajan arpomaan.
Mut kohta aukee dropit nii silloin on mahdollista että onni suosii
Onkohan mahdollista että laittaisin itse Twitch-streamin pyörimään kun lyön early access betan tulille, jotta kaverit saisi sitä kautta koodin early accessiin? Ei ole hirveästi tullut striimattua vaikka Twitch-tili löytyy![]()