Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 6

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiukku111
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jees. No sitten täytyykin odotella siihen kaikille avoinna olevaan open betaan. Täytyy se kyllä ne aseet käydä tyyppaamassa
Tai sitten käyt tuijjottamassa reilu 30min esim. tuota:

ja saat sen early access avaimen.
Se pitää EA:n sivuilla käydä linkittämässä sinun Battlefield profiiliin. Eli jos esim. pelaat pleikkarilla, niin psnetworkkiin.

Viimeksi muokattu:
Tai sitten käyt tuijjottamassa reilu 30min esim. tuota:

ja saat sen early access avaimen.
Se pitää EA:n sivuilla käydä linkittämässä sinun Battle Field profiiliin. Eli jos esim. pelaat pleikkarilla, niin psnetworkkiin.

Puolisentoista tuntia ollut nyt tämä auki, eikä ole early access -avainta näkynyt... Tunnin tuijottamisesta tuli joku skini kylläkin.

Muutaman pelin jälkeen maistuu ihan hyvältä. Ainoa mikä vähän ehkä ärsyttää on tuo pelin tempo, koska aikamoista codihippaa tämä tuntuu olevan.

Neljän rundin jälkeen liian codimainen mun makuun, ihan hauskaa pääosin, mut itse pysyttelen 2042:ssa sillon ku joskus haluaa kaaospelaamista(koska en juuri mitään eroa huomaa) . Pelaan kyllä ilmasiks nää kaikki betat tätä, mutta ostoskoriin ei ihan pääse, tässä saa ihan kylliksi pelata uutta bäfää.

Tosi hyvin maistu täällä kyllä ku pari tuntia ehin kokeileen. En huomannut lagailua tai mitään isompia bugejakaan ja hyvin pääsi peleihin.

Yhden erän kerkesin ottaa ja varsin sulavasti meni. Pelikaveri tosin lensi kesken matsin ulos ja 170k jonotusnumeron sai palkinnoksi, mutta itselläni toimi loistavasti vaikka erittäin huonosti itse pelasinkin. Ostoon menee varmana.

Itse en ehtinyt kun yhden pienen rundin ottaa ennen töitä mut heti huomas että on paljon parempi kuin surkeat 2042 tai Bäfä 5. Katsotaan kun saa enemmän tunteja alle et pärjääkö sarjan parhaimmistolle (Bäfä 4 ja BC2).

Toi yks mappi on vähä codimainen mut muutoin jees mättöä kyllä! Äkkii toi lvl10 tipahti näinki surkealta seiniin räiskijältä

Taitaa olla dropeissa vaan ruuhkaa.. Minäkin reilu tunnin odottelin.
Itselleni tuli muutamassa minuutissa, kun laitoin taustalla pyörimään tuon Burken Twitchin ja aloin farmata samalla Wuchangissa. Kävin jo testaamassa mähinöitä, ja kyllähän tuo ihan hyvin vaikuttaisi olevan tehty. Eivät vaan ole minun juttuni nämä kilpailulliset moninpelit. Aika pikaisesti loppui kokeilu räpistelevään 2/6 KD ratioon. Ei vaan jotenkin näitä jaksa vanha mies. Kai vaan liian intensiivistä. Yksinpelikampanjaa tästä kyllä odotan kovasti. Ja toivottavasti on jotain co-op pelattavaakin sitten lopullisessa pelissä.

Kuulostaa ja näyttää erittäin hyvältä, mitä nyt striimejä tässä työpäivän ohessa olen ehtinyt vilkuilemaan. Noh, illalla koittamaan jonkin verran, mutta ei liian pitkää että huomenna jaksaa aamulla taas töihin herätä :D Onneksi luultavasti viikonloppuna on luvassa lapsivapaata, niin ehtii paremmin syventymään peliin.

Itselle tuli juuri koodi Twitchin kautta kun seurasin sieltä streamia. Samaan syssyyn nyt kerään muutkin bonukset. Tuli siis vaan ilmoitus että olet ansainnut koodin samalla kun lunastin ensimmäisen palkinnon.

Katselin hetken jotain streamia ja vaikutti ihan lupaavalta. En yleensä ole pahemmin näistä välittänyt, mutta vois olla hyvää vaihtelua pitkästä aikaa. Viikonloppuna tais olla open beta niin voishan sitä kokeilla.

Ylös Bottom