Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TT-2k
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Mietin vaan et haluisin kyl pelailla jossain vaihees teijjän kans, et siis se on mahdollist et US betal pelaa teijän kans jol on Eu beta? Mä varmaan jankkaan vähän näit mut joo :D
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Mullaki nyt alko katkeilu. Epäilen syyksi sitä että perjantai ilta -> paljon populaa -> katkee.
Joo sama. Vähä tuli äske pisteitä ku mun squadin kanssa peräännyttii tyylii nurkkaan ja sain kokoaja heal pointsei ja herättelin niit eloo :D Harmi vaan et yhteys katkes..
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Mietin vaan et haluisin kyl pelailla jossain vaihees teijjän kans, et siis se on mahdollist et US betal pelaa teijän kans jol on Eu beta? Mä varmaan jankkaan vähän näit mut joo :D

Ihan sama mikä USA,EU,JAPANI tai kualalumpuri koodi se on. Pystyy pelata ihan kaikki kaikkien kans.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Ihan sama mikä USA,EU,JAPANI tai kualalumpuri koodi se on. Pystyy pelata ihan kaikki kaikkien kans.

No niin pistäkää nyt joku mulle koodia privalla.... :)

Mikä tahansa koodi kelpaa... EU,USA.....


Prince:lle kiitokset koodista. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Juuri pari minuuttia sitten sain oman avaimeni täältä. Vaatii rekisteröitymisen.

Kyllä tää on .... kun sitten kirjauduin urputti ikä väärä tai jotain menin katsomaan ja se todellakin päin mäntyä.Sitten aloin muuttamaan ja vihdoin sain luvut oikeaa järjestykseen, mutta eivät silti näytä muuttuvan vaikka kuinka yrittää.
No sitten päätin mennä uudestaan hakemaan koodia ja kuinkas ollakkaan ne oli loppuneet.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Mitäs eroo tol jenkki ja Eussa on nyt sit? Sain nyt EU koodin, mut jenkki puolel jo Rank 8 ja useempi ase saatu.... Toisaalta nyt usa puolel sit katkee joka peli, oon päässy 1 pelin loppuun asti.... Voiskohan auttaa jos olis EU buolel?

Jos vaan pelaat samalla accountilla ni ei oo mitään väliä pelaatko EU- vai US-betalla. Kokeilin tuossa äsken jenkkitilillä lataamaani jenkkibetaa, jonka siis asensin EU-tililleni ja latasin EU-tililleni EU-betan ja ihan samat statsit ne sielläkin on.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Ei ole teambalancea näköjään tässäkään. Yhen erän aikana meidän puoli lyheni kolmeen henkilöön, koska vihut olivat "ylivoimaisia" aka omat eivät osanneet pelata tiiminä ja sitten ragesivat. Noh, eihän se peli tiettykään tasoittanut tiimejä, niin päätin minäkin lähteä 3vs 12 tilanteessa.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Mulla olisi kaksi ylimääräistä betakoodia jos kiinnostaa :D

Toinen on ilmeisesti US-storeen ja toinen EU-storeen. Pistäkää YV jos kiinnostaa taikka sitten PSN:n kautta mulle viestiä.

Nopeat syövät hitaat.

Niin ja ite pelistä sen verran että periaatteessa todella kivaa meininkiä, mutta itse en ole tätä ainakaan PS3:lle hommaamassa. Grafiikat ja etenkin äänet todella nättejä/hyvänkuuloisia. Ampuminen kuulostaa vähintäänkin yhtä munakkaalta kuin jossain Michael Mannin elokuvassa, etenkin sisätiloissa. Grafiikoissa haittaa jonkin verran alhainen resoluutio/huono tai olematon reunanpehmennys, sama vaiva kaikissa uusissa konsolien BF-peleissä tai sitten mul on silmissä jotain vikaa. Jotenkin vaan kuva tuntuu liian terävältä. Mutta joo, Battlefield 3:a odottelen edelleen PC:lle :) Sais jo tulla.

MUOKS: EU-koodi meni jo TeroLi:lle, US-storeen olis vielä koodi tarjolla, lähetän koht jollekki...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

tontsa91 meniks avaimet jo. laitoin sulle yv:tä. olen todella epätoivonen.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Joo-o. Olin täsä just aatelllu et annan mun loput koodini pois, mut muistin et ne oli kännykäl, joka meni paskaks :mad: Sori nyt niil jotka sitä jo kysy mult :(
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

aika toivotonta tää beta avaimen metsästys.

ihmettelin täs ku olin mukana heroesin beetassa, ja aina bukit ilmottelin ja nyt ku haluis päästä tekee samaa bfbc2 nii ei avaimia saa mistään ei edes battlefieldin omilta sivuilta bysty jonottaa/tilata sitä.
neuvotaan vaan seuraamaan nettiä.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Jos keltään hyväsydämiseltä löytyisi ylimääräinen koodi, niin ottaisin avosylin sen vastaan.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Harmittaa kun rakennuksia ei voi sorruttaa tuhoamalla tärkeimmät tukipisteet vaan kaikki on posautettava rakennuksesta jotta se romahtaa mikä on jo valmiiksi animoitu ja sisällä olevat kuolevat saman tien vaikka pako olisi mahdollinen rakennuksen sortuessa. Rakennuksen jäänteitä ei pysty posauttaa mitenkään. Rakennukset missä on metalliset tukirakenteet ei voi sorruttaa ollenkaan vaan seinät ja katot pystyy posauttaa. Metalli onkin melko sitkeätä esim. junavaunujen metalli rakenteita ei pysty posauttaa vaikka ne joskus estävät vaunuun sisälle pääsyn mikä on ainakin tällä hetkellä aika vakava homma sillä kohde juuri sijaitsee kyseisen vaunun sisällä. Betonilohkareet mitkä ovat sijoitettu maahan sinne sun tänne myös ovat tuhoutumatonta ainesta.

En näe järkeä suloa konsoliversioon noita maajalkoja noihin aseisiin koska makuulle ei pääse. Harmittaa tuo pronen puuttuminen kokonaan.

Äijät ottaa osumaa aika paljon minun mielestäni ja rynkyn lipas tyhjenee aivan älyttömän nopeasti mikä yleensä johtaa tilanteeseen että tapat yhden hepun yhdellä lippaalla ja kuolet sen vuoksi kun sen kaveri tuli jostakin piilosta (en käytä aim assistia ollenkaan).
Lippaiden vähyys myös harmittaa vaikka tarjotaan lisäammuksia yhtenä erikoisuutena.
Snipu on kyllä hyvin toteutettu pelissä mielestäni.

Eipä tuo hahmon muokkaaminen ole kauhean erikoista kun en voi esim. ottaa vaikkapa health packeja snipulla vaan ainoastaan voit käyttää sille luokalle suunniteltuja välineitä. Haulikot on jostakin kumman syystä kaikille mahdollista laittaa jota ihmettelen varsinkin snipun kohdalla.

Ei nuo pallukat ole niin pahoja koska sinun pitää spotata ja pitää vihollinen tähtäimessä jotta se säilyisi koko ajan sen päällä. Spottaamisen avulla tapetusta vihollisesta saa pisteitä mikä on hyvä juttu.

Siinä olisi huonoja puolia tästä pelistä tähän mennessä.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Onko normaalia että kun pelaa noin 5-7 minuutta sen jälkeen poistaa servusta ja sanoo: tarkista nettiyhteys :mad: ,itselläni ei ole hidas netti pelaan modern warfare 2, killzone 2:sta netissä eikä koskaan poista servusta.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Betonilohkareet mitkä ovat sijoitettu maahan sinne sun tänne myös ovat tuhoutumatonta ainesta..

Jos niitä tiesulku betonilohkareita tarkoitat, mitä on reilusti esim enimmäisessä tukikohdassa(siis kun kartta alkaa ja oot puolustajana). Niin kyllä ne pystyy tuhoomaan esim tankin tykillä...
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Mitä enemmän tätä betaa pelaa, sitä vähemmän tekee mieli ostaa mw2
Vähän plussia uudistuksista:

+Ohjaus, varsinkin snipaus on paljon luontevamman tuntuinen
+Grafiikka. Ei enään sumupilvessä seikkailua
+Squadit. En nyt tarkkaa muista pystykö 1:ssä joinaamaan kenen tahansa squadilaisen luokse, mutta tässä homma toimii hyvin.
+Ei enään 2 lipasta ruutia vihuun.

Ainut miinus tulee pienestä resosta ja tietysti joistakin random bugeista, mutta betahan tämä on.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Ainut miinus tulee pienestä resosta

Siis miksi kaikki kaikkialla aina ja iankaikkisesti valittaa resosta? Minä en kyllä huomaa graffoissa mitään vikaa? Kai mä en vaan ole ajatellut asiaa tai jotain, mut hyvät graffat tässä mun mielestä on :D
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Siis miksi kaikki kaikkialla aina ja iankaikkisesti valittaa resosta? Minä en kyllä huomaa graffoissa mitään vikaa? Kai mä en vaan ole ajatellut asiaa tai jotain, mut hyvät graffat tässä mun mielestä on :D

No siis itse pelaan tietokoneen näytöllä eli huomattavasti lähempänä ruutua kuin normi telkalla. Näyttöni on vielä 1080p jolloin kuva on vielä enemmän rosoisempi.

Peli näyttää kuitenkin kauempaa katsottuna hienolta, mutta en pysty kauempaa pelata, kiitos lyhyen headset johdon takia :o
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom