Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Joo sama. Vähä tuli äske pisteitä ku mun squadin kanssa peräännyttii tyylii nurkkaan ja sain kokoaja heal pointsei ja herättelin niit eloo Harmi vaan et yhteys katkes..Mullaki nyt alko katkeilu. Epäilen syyksi sitä että perjantai ilta -> paljon populaa -> katkee.
Mietin vaan et haluisin kyl pelailla jossain vaihees teijjän kans, et siis se on mahdollist et US betal pelaa teijän kans jol on Eu beta? Mä varmaan jankkaan vähän näit mut joo
Ihan sama mikä USA,EU,JAPANI tai kualalumpuri koodi se on. Pystyy pelata ihan kaikki kaikkien kans.
Juuri pari minuuttia sitten sain oman avaimeni täältä. Vaatii rekisteröitymisen.
Mitäs eroo tol jenkki ja Eussa on nyt sit? Sain nyt EU koodin, mut jenkki puolel jo Rank 8 ja useempi ase saatu.... Toisaalta nyt usa puolel sit katkee joka peli, oon päässy 1 pelin loppuun asti.... Voiskohan auttaa jos olis EU buolel?
Betonilohkareet mitkä ovat sijoitettu maahan sinne sun tänne myös ovat tuhoutumatonta ainesta..
Ainut miinus tulee pienestä resosta
Siis miksi kaikki kaikkialla aina ja iankaikkisesti valittaa resosta? Minä en kyllä huomaa graffoissa mitään vikaa? Kai mä en vaan ole ajatellut asiaa tai jotain, mut hyvät graffat tässä mun mielestä on