Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Joo-o, eipä oo tämäkään peli vielä tehty mulle. Lagia on saatu vähemmäksi, mutta kyllä silti välillä ukot imee lippaallisen damagea helposti. Aseet käyttäytyy jotenkin oudosti. En tiiä onko sitten joku betabugi, mutta osumaa ottaessa tähtäin tippuu reippaasti alemmaksi, mutta silti osuu keskelle näyttöä. Ohjaus on edelleen aika tönkköä, vaikka sitäkin on parannettu. Voisi jopa sanoa, että samat ongelmat kuin bad company 1:ssa, mutta lievästi paranneltuna.

Bf2 vaan konsoleille, niin siitä voisi maksaa vaikka täyden hinnan. Mahtavia modeja vielä mukaan, niin huh, siinä olisi vuosituhannen paras konsolipeli. Tää battlefieldien uusi suuntaus ei vaan kiihota pätkääkään. Eikös tästä kuitenkin demo vielä tuu? Kai sen varmuuden vuoksi vois sit kokeilla, mutta odotukset on erittäin alhaalla.
Öö. Tässä kyllä kuolee ihan yhtä herkästi kun bf2? Et osaa ampuu tai oot käyttäny jtn erikoista asetta. Tai kyllä ne mulla ainaki tosi nopeesti kuolee.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Öö. Tässä kyllä kuolee ihan yhtä herkästi kun bf2? Et osaa ampuu tai oot käyttäny jtn erikoista asetta. Tai kyllä ne mulla ainaki tosi nopeesti kuolee.

Sama täällä, kyllä ne mulla ainakin kuolee nopeasti kun osuu vaan. Parit kudit kunnon osumalla niin tipahtaa.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Sain myös kutsun peliin pariinkin kertaan, mutta invite-listan selailua en löytänyt tästä. BF1943:ssa painetaan vain alkuvalikossa kolmiota ja sitten pääsee valitsemaan kutsuista sen johon haluaa vastata.

Kutsuun vastataan XMB:stä. Eli postilaatikko -> vastaanotetut -> liity peliin. Ollaan pelattu monia tunteja kavereitten kanssa samassa squadissa. Itse pelin aloittaminen, kunhan aluksi squadi kasassa, toiminut pommin varmasti. Valmiiseen peliin liittyminen hankalaa, game unavailablea pukkaa.

Sitten osumisesta: mun mielestä tässä tarvii osumia tappoon huomattavasti vähemmän kuin BF1943:ssa. Tosin, siinä rifle oli alkuun yber-tehokas, mutta ovat näemmä pienentäneet tehoa, kun tarvii kolme laakia tappoon.

Kuinkahan paljon vaikuttaa BFBC2:ssa tuo luotiliivi-perkki, jonka saa kun tarpeeksi expoja?
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Oli näköjään tullut EU koodi sähköpostiin EA:lta jo viime perjantaina.. hommasin jo omani torstaina joten oisi yksi ylimääräinen EU koodi jaossa. Voi pistää pm, katselen vähän möyhemmin onko haluajia ja valikoin mieleiseni henkilön :) Joku josta voisi saada peliseuraa on tietty plussaa ;)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Kutsuun vastataan XMB:stä. Eli postilaatikko -> vastaanotetut -> liity peliin....

Onkohan Sony jotenkin tehnyt, että kaikissa (ainakin tulevissa) peleissä tuo homma tapahtuu noin XMB:n kautta? Ainakin Modern Warfare 2:ssakin tehdään samalla tavalla.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Onkohan Sony jotenkin tehnyt, että kaikissa (ainakin tulevissa) peleissä tuo homma tapahtuu noin XMB:n kautta? Ainakin Modern Warfare 2:ssakin tehdään samalla tavalla.
Tästä ei ole varmaa tietoa suuntaan tai toiseen. Ominaisuus vaikuttaa siltä, että se löytyy PS3:n SDK:n, eli periaatteessa kuka tahansa pelikehittäjä voi sitä jatkossa vapaasti käyttää. On sitten eri asia, aikooko Sony tehdä järjestelmästä pakollisen samaan tapaan kuin esim. Trophy-tuesta aikanaan.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Monta latauskertaa tossa jenkkibetassa on ? Meinaas vaan, jos heitän kaverille meikäläisen jenkkiacco-tunnarit ja se lataa ton ittelleen niin pitäskö homman toimia. Sain ainakin pelattua betaan omilla (EU) tunnareilla.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Oisko jollain vielä EU betakoodeja tähän peliin?? Olisiin todella kiitollinen jos, joku voisi laittaa mulle koodin yv:nä tai psn:ää ja sen on mmiikkssuu.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Invite kutsun teko / kaveri peliin liittyminen invite kutsulla tai ilman invite kutsua.

Invite teko:
1.Mene Play with Friends.
2.Pysy oikealla Create a sqaud kohdassa ja paina ruksia.
3.Mene vasemmalle ja valitse ruksilla kutsuttavat kaverit jotka haluat mukaan, joilla on peli.
( jos et muista kenellä on peli, niin paina kevyesti peliohjaimesi PS -painiketta ja selaa kaverilistalta ja tämän jälkee tee kolme kohdassa olevat toiminnot ).
4.Palaa takaisin oikealle ja odota kavereitasi.
5.Kun kaverit ovat saapuneet paina ruksia Find a game.( teksti näkyy oikealla ylhäällä ja kun tein kohdan neljä olet valmiina tässä kohdassa ).


Invite kutsuun liittyminen:
Kun saat invite kutsun peliin.
1.Paina kevyesti peliohjaimen PS -painiketta.
2.Mene postilaatikkoon.
3.Avaa vastaanotetut viestit.
4.Avaa invite kutsu ja liity.


Kaverin mukaan liittyminen ilman invite kutsua:

1.Mene Play with friends.
2.Siirry vasemmalle Join friend.
3.Etsi kaveri jonka peliin haluat liittyä ja paina kaverin kohdalla ruksia ( Join ).
( jos et muista kenellä on peli, niin paina kevyesti peliohjaimesi PS -painiketta ja selaa kaverilistalta ja tämän jälkeen tee kolme kohdassa olevat toiminnot ).
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Pelihän on vasta beta ja korjauksia tulee tuohonkin kun palautteita lukevat. Itse tuntuu tässä vaiheessa että snipat vois jättää kiltisti veks kun rynnäkköaseilla ammutaan toiselta puolelta karttaa äijät hengiltä. Erinomaista on se että näkee sen tappajan kuoleman tultua, se pakottaa nämä viimeisetkin h*****ja lapsoset opettelemaan pelaamaan eikä vaan kököttämään yhdellä kohtaa koko kartan ajan. Ikuisuusrasitus vaivaa myös edelleen kun kaverin kanssa pelaa niin ääniyhteys katkeaa kartan vaihtuessa kun toinen viskataan vastustajan puolelle...tuohon olis kiva saada vaikka xo puolelta kopioitua muutosta.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Pelihän on vasta beta ja korjauksia tulee tuohonkin kun palautteita lukevat. Itse tuntuu tässä vaiheessa että snipat vois jättää kiltisti veks kun rynnäkköaseilla ammutaan toiselta puolelta karttaa äijät hengiltä. Erinomaista on se että näkee sen tappajan kuoleman tultua, se pakottaa nämä viimeisetkin h*****ja lapsoset opettelemaan pelaamaan eikä vaan kököttämään yhdellä kohtaa koko kartan ajan. Ikuisuusrasitus vaivaa myös edelleen kun kaverin kanssa pelaa niin ääniyhteys katkeaa kartan vaihtuessa kun toinen viskataan vastustajan puolelle...tuohon olis kiva saada vaikka xo puolelta kopioitua muutosta.

Hei cömöön! Mun mielestä noi snipukat on ihan ok. Jos tulee kuula kalloon niin ei voip mittään. No onhan se kyllä aika ärsyttävää jos kaveri tiputtaa sut toiselta puolelta kenttää... Eihän siinä auta muu kuin edetä itse niin ettei ne sua nappaa ;)

EDIT: tuosta sun kommentista ymmärtää tosin et sua on ammuttu rynnäkköaseilla toistuvasti toiselta puolelta, vai?
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Itse tuntuu tässä vaiheessa että snipat vois jättää kiltisti veks kun rynnäkköaseilla ammutaan toiselta puolelta karttaa äijät hengiltä.

Ei kyllä onnistu, ellei kohteena oleva kaveri tee itse sitä kriittistä virhettä: pysyy paikoillaan. Tarpeeksi kaukana kun on ja jos rynkyllä ruvetaan ampumaan, niin pieni sivuttaisliike riittää siihen, ettei henki lähde ja pystyy hakeutumaan suojaan. Näitä betonijaloilla olevia snipuja olen kyllä monesti pudottanut rynnäkkökiväärillä. Mikäs siinä kun kaveri seisoo siellä toisella puolella katolla paikoillaan, niin naputtelee pikku burstia niin kauan kunnes se putoaa. Mutta jos kohde rupeaa liikkumaan, niin sitten täytyy jo olla tuurit kohdallaan että saa hengiltä.

Omasta mielestäni sniput on toteutettu tässä harvinaisen hyvin. Ensimmäistä kertaa olen itsekin viitsinyt niillä pelata muutenkin kuin vain sen verran, että on pudottanut sen omaa puolta piinaavan snipun. Kaukaa pystyy tappamaan heduilla ja kaksi osumaa torsoon riittää myös. Ja koska lataus on riittävän nopea, niin kahdella torso-osumalla pystyy usein pudottamaan ennen kuin kaveri kerkiää suojaan/helat ehtivät palautua. Ennakot (lagin optimointi?) on johdonmukaista, tämän vuoksi saa välillä kaukaakin ammuttua sivuttaisliikkeeseen kaverin. Ja siitä jos jostain tulee hyvä mieli kun tällainen onnistuu. Lääniä on riittävästi että pystyy pysymään kauempana taustalla ja paikkoja on paljon, niin että voi liikkua joka laukaksen jälkeen jos haluaa. Taistelua on myös helppo tukea ampumalla varmoja torso-osumia kauempaa. Tällä tavoin helpottaa kummasti oman puolen mahdollisuuksia pudottaa vastapuolen pelaaja, sen verran mukavasti kuitenkin damagea tulee torso-osumasta.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Oma mielipiteeni Assault luokasta: Pelaillut sillä paljon, tavoitteena saada noi tähtäimet pian. Huomannut sen, että näissä aseissa näkyy suuliekki ja kuuluu tosi hyvin jos ampuu, vihut huomaavat yllättävän helposti mistä häntä ammutaan. engineerin silenced aseilla ei tule suuliekkejä taikka kuulu ääntä, niin voi esim talon ikkunasta ampua suoraan edessä tulevaa vihua, eivätkä huomaa, kun ei ole mitään paljastavaa. (suuliekkiä siis) Assaultilla huomannut että saattaa hyvinkin nopeasti kuolo korjata, luulin että menee huonosti taas kerran, vaihdoin engiin ja heti tuli 7:n killstreakki. Joten jokin normiaseissa paljastaa hirveen paljon, vert. silencedeihin. Vaikka niin se on oikeastikkin. Harmittaa vaan, kun tykkään noista silencedeistä mutta eivät ole assaultin herkkua. :(
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Täältä löytyy ylimääränen koodi jos jotain kiinnostaa. Ilmeisesti pitää ladata USA-accon kautta? Jos kiinnostaa niin yyveetä tännepäin :)

E: Menijo!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Oli näköjään tullut EU koodi sähköpostiin EA:lta jo viime perjantaina.. hommasin jo omani torstaina joten oisi yksi ylimääräinen EU koodi jaossa. Voi pistää pm, katselen vähän möyhemmin onko haluajia ja valikoin mieleiseni henkilön :) Joku josta voisi saada peliseuraa on tietty plussaa ;)

Ei vielä yhtään yv'tä, näinkö on kaikilla jo koodi hallussa :rolleyes:

PS. Assaultin viides ase AN94:stä tuli kerta heitolla uus suosikki ase, pirun tarkka ja tehokas ;o
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Mahtava peli, ei voi muuta sanoa. Yleensä FPS-peleissä rupee ketuttamaan kun oma peli ei kulje, tässä sen sijaan voi oma peli näyttää kuinka hyvältä tahansa mutta tiimin peli ei. Ärsyttää hävitä, vaikka roundi on mennyt omalta osalta hyvin. Ehkä se on sitten vaan niin kova pettymys kun on itse pärjännyt hyvin ja tehnyt hyviä ratkaisuja, mutta silti häviää. Ehkä ei pitäisi liikaa välittää surkeasta tiimityöstä, kun siitä ei kuitenkaan mitään tule. :D
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Ei vielä yhtään yv'tä, näinkö on kaikilla jo koodi hallussa :rolleyes:

PS. Assaultin viides ase AN94:stä tuli kerta heitolla uus suosikki ase, pirun tarkka ja tehokas ;o

Pistä mulle koodi jos ei muille kelpaa.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

2 ylimääräistä beta koodia löytyy täältäkin. USA koodeja kumpainenkin. Ilmoitelkaa jos on tarvetta. Saa noita vissiin kyllä kuinka paljon vaan haluaa gamespotin sivuiltakin.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom