Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Hyvä pointti.... Mut yhen ihan tiiän ettei oo ollu, ni mietin et voiks ton snipun kans sit myös jotenkin kusetta? Ku assaultil, medicil ja niit ajoneuvo juttui voi ni voikos sit siis snipullakin jotenkin. Mietin ihan sairaasti :D

En nyt tähän hätään keksi miten sen kans kusettais ainakaan ilman apua. Noit on kyllä sinäänsä iha turha miettiä. En mä ymmärrä mitä näis loppujen lopuks voittaa kusettamalla? Jos se on jongun egolle välttämätönt ni siitä vaan ja kyllä ne aseet ja kilkkeetkin aukee sielt aikanaan.
Eikä sitä SVU:ta kannata niin kauheest odotella, ei ole kummonen. Tehoton ja epätarkka. Se eka semi-auto vehje on paljon parempi etulinjan snipulle.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Olen hermot polttanu BF:BC 2:sen pariin testajaa. eikö näitä beta testausta voisi tehdä niin että ei noita ammattilaisia päästetä testailemaan. ne saa kauheen edun oppiessaan kartat ja kaikki niksit. menee maku peliin kun koittaa pelata ammattilaisia vastaan. sit ku peli julkastaan kukaan ei pärjää niille ku ne on harjotellu 5kk jo peliä ennen ku satunnainen pelaaja pääsee pelaamaan, ja sit ei hengissä pysy ollenkaan.

Pelattiin viikonloppuna kaverinkanssa BF:BC 2 ja tormäsin pariin pelajaan jotka luulen olevan ammattilaisia. jos ne oli samat kaverit jotka pelas BF 2:sta klaanissa en muista klaanin nimeä mut ne kyllä sai serverin tyhjenemään nopeesti ku tulivat pelamaan. ja nyt ne sit on viemässä peli ilon BF:BC 2:sesta.

Lähetin sulle jo yv. mut et vastannu joten kysyn avoimesti

Oletko TeroLi sama joka pelas BF 2 jossain klaanissa. ja psn. nimi TeroLi79
KIITTI ilon pilaaja.:mad:

Pyydän anteeksi jos et ole sama henkilö.

Häh? Et voi olla tosissasi että pelaajat eivät voisi/saisi olla hyviä tai tulla hyviksi betaa pelatessa. Sinä varmaan haukkuisit minut varmaan ihan lyttyyn kun satun osaamaan pelata räiskintöjä kun ei räiskinnöissä ole paljoa tähtäämiseen ja ampumiseen vaikuttavia juttuja.
Ja sitten noista unlockeista sen verran että kyllä jotkut panostaa aika paljon näihin betoihin ja pelaa varmaan koko ajan sillä luokalla jotta saa avattua kaikki unlockit, tämä ei ole missään tapauksessa uutta.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Vähän on vaikeaa toisten skilleistä valittaa, siitä vaan opettelemaan.
Itse tyydyn toteamaan "mulla on muutakin elämää" ja tyydyn kohtalooni. Osalla kavereista on niin tarkka sihti, et mull ei riitä aika eikä into niin paljoa opettelamaan..kunhan on itsellä hauskaa.

Ehkä myyntiversio laittaa ranked servereille niin, et peli seura on samantasoista. Betassahan kaikki pelaa samoilla servereillä.

Noista unlockeista pitää muistaa, että on jotain peeloja jotka haluaa vain unlockata kaikki ja heti joten nepä voi löytyä omasta basesta tappamasta toisiaan ja herättelemästä henkiin jnejne..kaikkea muuta järkevää jolla saa pojoja mutta ei edistä tippaakaan peliä.

Itse koitan avata noita niin, et katselen vähän mitä haluan unlockata ja vaihtelen classiä sen mukaan sekä tietty pelitilanteen mukaan. Vähän aikaa pelasin paljon engineerinä jottai sain sille punpistetähtäimen ja nyt kun sen sain on muut järkevät unlockit niin kaukana, et pelailen sitä classia mikä on paras mihinkäkin pelitilanteeseen.

Kun peli tulee myyntiin ehtii tuota jokainen varmaan pelata tarpeeksi kauan saadakseen auki unlockit ja jos joku jenkki poika kerkiää pelaaman tuota peliä 24x7 ensimmäiset kaksiviikkoa saadakseen unlockit auki ja ollakseen General niin mikäs siinä..mulla ei ole siihen aikaa joten enpä jaksa surkutella.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Joo mut jos kolme miestä vastaan yks ( TeroLi79 ) se yks pudottaa kaikki kolme ja lisäks viel pari miestä hoitaa siinä samassa. ei se ole oikeen reilua. koita siinä sit pelata ja nauttia siitä.
jos sillä ei ole tietokonetta pitää kai sit palata pelamaan BF 2:sta et saa sit siel rauhassa pelata.

Ja kyllä mulla meni hermot ton Jampp1 kanssa ku ei sitä löytäny mistään. ja jos löysi ja jollain ihmeellä sai pudotettua ( Jampp1 ) nii meni pari sekunttia ku se jo ampu takas ja henki lähti.

Mun mielipide on et noilta kehelta pitäis saada toi beta pois et sais muut harjotella rauhassa, tulisivat sit ku muut on saanu harjotella, olis sit vähän tasasempaa ja tasapuolisempaa toi sotiminen.

Ja lähetin tol TeroLi79 jo kaveri kutsun mut ei mitään ole kuulunu. :mad:

Jos teijjän kanssa pääsen pelamaan nii sit tulen. mut teitä vastaan en ala pelamaan.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Siis ethän sä voi olla tosissasi. Jos noin valikoiva olet peliseurastasi niin pidähän hauskaa pelikonsolisi kanssa. Millä tavalla se olisi outoa jos yksi mies onnistuu pudottamaan kolme äijää? Jos et jo ole ymmärtänyt, niin jotkut vaan ovat hyviä pelaamaan pelejä. Mitä sille muka pitäisi tehdä? Kieltää pelaamasta? Haloo, maa kutsuu Miikaa...
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Kiitos, naurahdin oikein makeasti luettuani muutaman ylläolevan viestin. Jottei tyystin OT niin itse en ole nyt päässyt mähinöimään. Liekko syy omassa wlanissa vai BFn verkossa. PSNnään pääsee hyvin sisään mutta ei yhdistä BF alkuvalikosta pidemmälle.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Luultavastikkin miikalla on ollu surkee säkä ..Järkevällä pelillä ja hyvällä tiimityöskentelyllä saa paljon aikaan. Ei kannata juosta sielä pelissä kun päätön kana ja sitten se on vastapuolen vika jos sut ammutaan ;)

Ja tosiaan saa lisäillä listoille.. :)

Ps: Ei pelaamista kannata ottaa liian vakavasti..
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Ehkä myyntiversio laittaa ranked servereille niin, et peli seura on samantasoista. Betassahan kaikki pelaa samoilla servereillä.

Tästä meinasin juuri sanoa myös, että kyllähän siinä myyntiversiossa tulee tod.näk. olemaan ranked-servut. Poistaa aikalailla tuota ammattilaisten omistelua.

Onhan se rasittavaa, kun joku rank 45 tulee vastaan jollain ihme "perkeillä" varustettuna, ja suurinpiirtein repii paljain käsin pään irti sen jälkeen kun olet lippaallisen siihen papattanut. Vähän ehkä kärjistettynä. ;)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Tästä meinasin juuri sanoa myös, että kyllähän siinä myyntiversiossa tulee tod.näk. olemaan ranked-servut. Poistaa aikalailla tuota ammattilaisten omistelua.

Onhan se rasittavaa, kun joku rank 45 tulee vastaan jollain ihme "perkeillä" varustettuna, ja suurinpiirtein repii paljain käsin pään irti sen jälkeen kun olet lippaallisen siihen papattanut. Vähän ehkä kärjistettynä. ;)

Ei niillä ylempi arvosilla hepuilla nyt niin ihmeellisiä nuo uudet perkit ole, aika harva niistä saa pelaajasta tarkemman tai tehokkaamman, ainoastaan enemmän jotakin.

Minua taas ärsyttää että peli mainostaa vihjeissään että voit luoda ryhmän itsellesi mutta unohtaa mainita että se toimii vain ystävien kanssa. Kun joutuu koko ajan johonkin ryhmään missä on kaikki snipuja niin eteneminen on aika tahmaista jos vastaan tulee se yksi kokonainen ryhmä. Pitäisi olla mahdollisuus tehdä kokonaan uusi ryhmä niin kuin PC BF peleissä jota sitten voi hallita diktaattori maisesti poistamalla pelaajat jotka eivät toimi ryhmässä tai auta ryhmää millään tavalla.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Nyt parissa viime peleissä olen taas törmännyt erittäin turhauttavaan seikkaan joka sai jo COD4 aikoina itseni suurinpiirtein repimään hiuksia päästä. Tässä on onneksi laajemmat alueet niin tätä taphatuu harvemmin. Olen aina ollut enemmän sen sortin pelaaja, että puukolla sohimisesta ei tule mitään eikä se ole selkäytimessä, niin lähitilanteissakin tulee yleensä vedettyä aseella. Parissa pelissä on nyt tullut sitten sellainen tilanne, että olen vihollisen kanssa sattunut rakennuksessa nokakkain. Minä olen ruvennut tyhjentämään lipasta ja peruuttanut taaksepäin kun samalla vihollinen tulee täydellä höngällä vauhdin hidastumatta päälle ja puukottaa. Pahin oli ehkä se, kun itsellä oli haulikko. Kyllä nyt hyvänen aika pitää äijän vauhti vähän hidastua jos muutaman metrin päästä haulikolla ampuu rintakehään! Ja kyllä muillakin aseilla, on niin turhauttavaa kun lasket lyijyä kaveriin minkä kerkiät ja äijä vaan tulee kahta kauheammin vastaan ja puukottaa.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Nyt parissa viime peleissä olen taas törmännyt erittäin turhauttavaan seikkaan joka sai jo COD4 aikoina itseni suurinpiirtein repimään hiuksia päästä. Tässä on onneksi laajemmat alueet niin tätä taphatuu harvemmin. Olen aina ollut enemmän sen sortin pelaaja, että puukolla sohimisesta ei tule mitään eikä se ole selkäytimessä, niin lähitilanteissakin tulee yleensä vedettyä aseella. Parissa pelissä on nyt tullut sitten sellainen tilanne, että olen vihollisen kanssa sattunut rakennuksessa nokakkain. Minä olen ruvennut tyhjentämään lipasta ja peruuttanut taaksepäin kun samalla vihollinen tulee täydellä höngällä vauhdin hidastumatta päälle ja puukottaa. Pahin oli ehkä se, kun itsellä oli haulikko. Kyllä nyt hyvänen aika pitää äijän vauhti vähän hidastua jos muutaman metrin päästä haulikolla ampuu rintakehään! Ja kyllä muillakin aseilla, on niin turhauttavaa kun lasket lyijyä kaveriin minkä kerkiät ja äijä vaan tulee kahta kauheammin vastaan ja puukottaa.


Laitahan ihmeessä palautetta eteenpäin pelintekijöille että saadaan lapsuudet pois valmiista versiosta. :)


http://forum.ea.com/eaforum/forums/show/109.page
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Laitahan ihmeessä palautetta eteenpäin pelintekijöille että saadaan lapsuudet pois valmiista versiosta. :)

Juu, olen kyllä bugeista ilmoitellut combat testingin kautta. Tai siellä on sen verran paljon porukkaa, että harvoin löytää sellaista bugia josta ei joku olisi jo raporttia tehnyt. Mutta tarkoitus on tuostakin rustailla jos joku muu ei ole ensin ennättänyt. Piti vaan päästä avautumaan :p
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Kyllä niitä koodeja löytyy kunhan vaan jaksaa jonku aikaa nähdä vaivaa löytääkseen. Joku täällä jo mainitsikin aikaisemmin ettei kannata ruinata niitä tässä keskustelussa. Tuskin niitä sillä tavalla saa. Ylimääräisen koodin omistaja varmasti sen laittaa tänne eikä noihin yv pyyntöihin.

Tuossa vielä se yks fb-linkki josta mainitsin jo aikaa sitten. "Luetaan näitä kirjoituksia..." ;)
Playstadium | Facebook
Eli tuolla on jaossa koodeja näköjään vieläkin aika ajoin....

Pahoitteluni jos joku nyt vetää herneen nenään tästä viestistä.

Kiitos, koodi löyty! Siitä tosin puuttui yksi kirjain, mutta "jos et veikkaa, et voi voittaa" :)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Itse jos joudun tuollaiseen snipuryhmään yleensä vain vaihdan porukkaan. Jos se squadi on ainoa jossa on paikka auki niin olen mieluummin ilman.

Kyllä sitä aika hyvin näkee ketkä pelaa peliä ja ketkä horoilee jossain niin menee sitten niiden matkassa. Eipä siinä tietty pääse juttelemaan mutta tulee pelistä silti jotain.

Yleensä niiltä rank40 pelaajilta saa pannuun ihan siitä syystä, että ne on pelanneet pidempään joten taitoja on kertynyt. BF pitää aika hyvinhuolen, että saadakseen ränkki 40 (ilman mitään statsi horoilua) pitää olla pelannut monta tuntia.

Perkit ei tee kenestäkään ylivoimaisia kun ne armory,luoti jne perkit saa aika nopeasti auki, eikä lisäaseet ole yleensä sen parempia kuin ne vanhat. Tähtäimet on mielestäni ainoa joka selkeästi parantaa ampumistarkkuutta.

Eilen oli muutama hyvä matsi suomi squadilla ja kyllä yksikin hyvin toimiva squadi auttaa peliä eteenpäin. Tankilla ownataan ja toiset plänttää pommeja niin saa aika hyvin tulosta aikaiseksi.

Tuo spottaaminen on tärkeää, sen huomaa. Tosin se voisi olla vähän vaikeampaa kun tankilla spottaa kun on piippu vähänkin sinnepäin. Eli pitäisi olla tähtäin vihun kohdalla joka kerta kun painaa selectiä ja sit ehkä joku 5sek viive niihin spottauksiin, ettei voi spämmätä sillä koko ajan..
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Itse jos joudun tuollaiseen snipuryhmään yleensä vain vaihdan porukkaan. Jos se squadi on ainoa jossa on paikka auki niin olen mieluummin ilman.

Tämä on kyllä aivan totta, mutta itse olen mielummin jossain squadissa kuin ilman. Ihan jo siitäkin syystä, että spawn paikka on suuremmalla todennäköisyydellä paremmassa paikassa, kun baseen syntyminen.


Yleensä niiltä rank40 pelaajilta saa pannuun ihan siitä syystä, että ne on pelanneet pidempään joten taitoja on kertynyt. BF pitää aika hyvinhuolen, että saadakseen ränkki 40 (ilman mitään statsi horoilua) pitää olla pelannut monta tuntia.

Ei ne rankit aina mestaria tee. Jollain voi olla takana vaikka viisinkertaiset peli tunnit verrattuna johonkin toiseen saman rankin omaavaan. Yleensä pitkään pelanneilla on vain etuna se, että tietää ja tuntee kartan ja hyvät kyttäyspaikat. Jos joku on hyvä, on se hyvä vaikka rankki olisi mitä. Tuo rank systeemi on jossain määrin harhaan johtava.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Tuo spottaaminen on tärkeää, sen huomaa. Tosin se voisi olla vähän vaikeampaa kun tankilla spottaa kun on piippu vähänkin sinnepäin. Eli pitäisi olla tähtäin vihun kohdalla joka kerta kun painaa selectiä ja sit ehkä joku 5sek viive niihin spottauksiin, ettei voi spämmätä sillä koko ajan..
Mä on tästä vähän eri mieltä, ainakin omasta mielestäni esim. tankilla tankin spottaaminen on todella millintarkkaa duunia. Ei oo kerran eikä kaksi kun oon ajellu iloisesti hyökkäävänä osapuolena ekassa basessa suoraan tankkituleen, koska en oo niitä tankkeja nähnyt, ja tiimikaverit ei vaivaudu niitä spottaamaan, vaikka niitä saatettaisiin losautella itsekin. Ja oon siis rämpytelly selectiä :)

Vastavuoroisesti sit kyllä esim tokan basen kohdalla pystyy helposti spottaamaan kaikki siellä rakenteilla olevan kerrostalon katolla majailevat vihut jostain kilometrin päästä, vaikkei niitä olis muuten mitään toivoa nähdä ilman optiikoita.

Tietääkö kukaan miten toi aim-assist toimii? Mä huomasin eilen että semmonen on, ja otin pois päältä, enkä ite huomannut suurtakaan eroa.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Tuo spottaaminen on tärkeää, sen huomaa. Tosin se voisi olla vähän vaikeampaa kun tankilla spottaa kun on piippu vähänkin sinnepäin. Eli pitäisi olla tähtäin vihun kohdalla joka kerta kun painaa selectiä ja sit ehkä joku 5sek viive niihin spottauksiin, ettei voi spämmätä sillä koko ajan..

Eiköhän se oo jo tarpeeksi randomia tälläkin hetkellä. Välillä riittää, kun edes katsoo vähän siihen suuntaan, jossa vihuja on ja painaa selectiä. Välillä tähtäin voi olla millintarkasti vihun päällä ja spottaus ei silti toimi.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Joo...o. Sainpas assaultille unlockin... ;D

Nimittäin sen 4x-zoomin. ;D Pikkasen menee epäreiluksi tuolla, kun snipaajat ottaa ihan samalla tavalla kalloon kutia nyt sitten :) Lähitaistelussa on sama vetää lonkalta.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 -betaketju

Niin ja sitten tuosta pisteenlaskusta... Minun mielestä jos esim. deffivä tiimi saa koko hyökkäyksen pysäytettyä ja pelin loppuun esim. nyt vaikka ensimmäisessä paikassa jo niin siitä pitäisi kyllä pisteitä tulla sen mukaisesti voittavan joukkueen jäsenille. Jotenkin hölmöä, että hyvin hoidetusta puolustuksesta ei kunnolla palkita?
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom