Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Heh, kyllä dice osaa tehdä sit tasaväkisiä mappeja. Atacama desert rush on _hieman_ kallellaan puolustajille.

Millä perusteilla? Mielestäni Atacama on tosi hyvä mappi, ainoa pettymys oli conquestissa nähty Havoc, joka on nyt korvattu Hindillä. Ensivaikutelma silti hyvä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Millä perusteilla? Mielestäni Atacama on tosi hyvä mappi, ainoa pettymys oli conquestissa nähty Havoc, joka on nyt korvattu Hindillä. Ensivaikutelma silti hyvä.
Ah, tuo Atacama on kyllä paljon parempi konkka mappi:D (Omat mielipiteet kullakin)
Tänäänkin tuli vedettyä ensin 26/10 ja sitten 16/0(LOL):eek::D Kohta on kaikki insigniat repästy ja sitten kaikki merkit ja trophyt saatu!:cool:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Joo aina on oikeus mielipiteeseen. Omasta mielestäni taas koko conquest on ihan utopiaa minulle :D Itse kun olen silloin tällöin pelannut niin tulee vaan fiilis pelkästä sekasorrosta ja statsitki näyttää tyyliin 22/22.. Ja ollaan kokeiltu kavereitten kans squadissa kunnolla, mutta en vain ymmärrä koko moodia.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Joo aina on oikeus mielipiteeseen. Omasta mielestäni taas koko conquest on ihan utopiaa minulle :D Itse kun olen silloin tällöin pelannut niin tulee vaan fiilis pelkästä sekasorrosta ja statsitki näyttää tyyliin 22/22.. Ja ollaan kokeiltu kavereitten kans squadissa kunnolla, mutta en vain ymmärrä koko moodia.

Mielipiteitä on tosiaan monia, itse vanhana battlefield 2 pelaajana totean että ainoa oikea pelimuoto on conquest. Rush modesta tulee itselle mieleen vain putkijuoksu :P

Pitäisi sen verran kyllä sitäkin pelata joskus että sais sen "räjäytä m-com" pinnin ja sen insignian, saa nähdä tuleeko pelattua. :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mielipiteitä on tosiaan monia, itse vanhana battlefield 2 pelaajana totean että ainoa oikea pelimuoto on conquest. Rush modesta tulee itselle mieleen vain putkijuoksu :P

Samaa mieltä ehdottomasti! Rushia ei ole juurikaan tullut pelattua. Esim P. Valdezin karttaan tutustuin vasta nyt ensimmäisen kerran... en kyllä ainakaan heti päässyt oikein sen makuun. Laguna Presa on parasta tähän mennessä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mielipiteitä tosiaan on monia.:D Oon kanssa hieronu PC:n päfiä hallituksen sietorajoille asti ja mun mielest rush on ollut paras uudistus koko pelisarjassa. Jopa parempi kuin frostbite ominaisuuksineen.

Mielestäni rush luo illuusion että kentällä ois enempi väkeä kuin onkaan ja tapahtumia riittää. Konkka on kyllä loistava peli-muoto, näillä pelaaja määrillä vain hiukan tylsä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Vaan tosiasia on myös se, että pelissä joutuu pelaamaan sekä rushia että konkkaa, jotta siitä saa kaiken irti. Esim. konkasta puuttuvat Blackhawkit ja rushista kunnolliset vehicle-mapit, joissa tankkeja ja muuta namia olisi koko ajan tarjolla.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Vaan tosiasia on myös se, että pelissä joutuu pelaamaan sekä rushia että konkkaa, jotta siitä saa kaiken irti. Esim. konkasta puuttuvat Blackhawkit ja rushista kunnolliset vehicle-mapit, joissa tankkeja ja muuta namia olisi koko ajan tarjolla.

Totta tuokin. Pelaan kyllä molempia muotoja, en kylläkään ajoneuvojen vaa ihan vaihtelun takia kun en juurikaan jaksa ajoneuvoissa kykkiä. Varsinkin hekot jätän suosiolla niihin erikoistuneille, siitä on palon enempi hyötyä joukkueelle ja toisaalta jos joku tykkää niillä lennellä ni mitä mä siltä iloa viemään kun itte tykkään kiväärin kanssa lipuista ja laatikoista tapella. Jaa aaaah sitä orgasmin voimaa kun saa C4:lla tuhottuu saman tankki koplan sen kolmannen kerran ja tietää kuinka niitä ketuttaa kun ei ne ole ees nähny mikä niihin on iskeny. :D

Asiasta viidenteen. JOS tähän nyt vielä tulee ihan oikeita UUSIA mappejaniin toivon sormet ja varpaat ristissä että saatais toinen inffi-mappi Nelson bayn seuraks. (joka on loistava) Tämäkin vain vaihtelun ja monipuolisuuden nimissä. Ajoneuvot kuuluu erottomattomasti Bäfään mutta esim. BF2:ssa oli mahdollista pelata ilman ajoneuvoja. Tykkäsin kovasti pelaila niitä servuja välillä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mitenkäs saisi helpoiten tuon sea verichle pinnin?
Olen yrittänyt sniputtaa veneestä ei onnistu/osu ja sitten välillä joku tulee ottamaan ohjat omiin käsiinsä eli ajaa veneen pois.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mitenkäs saisi helpoiten tuon sea verichle pinnin?
Olen yrittänyt sniputtaa veneestä ei onnistu/osu ja sitten välillä joku tulee ottamaan ohjat omiin käsiinsä eli ajaa veneen pois.

Itse sain sen heti ensi yrittämällä Isla Inocentesin ekoilla laatikoilla. Hyppää vesiskootteriin ja parkkeeraa se heti siihen kallioiden kupeeseen mahdollisimman piiloon ettei vihu näe, hyppää pelkääjän paikalle ja napsi vihuja niin monta kuin kerkeät.

EDIT. Hyökkääjänä tietysti :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

muuten hyvä peli mutta graafikat kyllä ärsyttää niin paljon että...siis onko noi grafiikat tosiaan niin huonot vai onko pleikassa vikaa?
Perustele nyt edes hiukan, laita vaikka screenshotti tähän tai jotain?

Eihän graffat mitään modern arttia ole, mutta mielestäni toimivat, ja pelattavuushan bäfässä ratkaisee. Mielestani bäfän pelattavuus fps-pelien parhautta. Ei tämä nyt mitään pikselimössöäkään ole.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mitenkäs saisi helpoiten tuon sea verichle pinnin?
Olen yrittänyt sniputtaa veneestä ei onnistu/osu ja sitten välillä joku tulee ottamaan ohjat omiin käsiinsä eli ajaa veneen pois.
Helpoiten sen saa unohtamalla snipuviritykset ja tarttumalla miehekkäästi patrol boatin kranaatinheittimeen Islassa tai Laguna Presassa. Ei välttämättä ekassa matsissa tule, mutta aika pian kuitenkin. Kun M-COM on viritetty, niin sinne on luonnollisesti hyvä tykitellä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Muutama viikko ollut taukoa tästä pelistä ja ilokseni huomasin, että rushiin on tullut uusi mappi.... jonka dice sitten ryssi totaalisesti. Olisikohan jo aika palkata joku muu, kuin piripää kenttien suunnitteluun ja tehdä kokonaan uusia kenttiä. Atacama on muuten todella kiva kenttä, mutta tuo baseraiskaus tankeilla/hekoilla on kyllä puuduttavaa.

Toisekseen tuossa on hyvin bugeja. Jatkuvasti esimerkiksi, kun olen puolustamassa ja saadaa hyökkääjiltä kaikki tiketit pois, niin ruutuun lävähtää "your team lost". Vastaavasti hyökätessä asensin kaikki pommit ja tuhosin onnistuneesti "your team lost". Meidän tiimiltä loppu tiketit "your team won".

Äsken oltiin puolustajina, niin viimeisellä parilla oli A enää jäljellä, mutta se kuitenkin oli täysin ehjä, hyökkääjillä oli tikettejä 7 jäljellä, kun ammuin tracer dartin metrin päästä vihollisen tankkiin, mutta dartti katos jälleen kerran bittiavaruuteen. Tankki tappo mut ja heti samassa "your team lost" :confused: Ota tuosta nyt selvää kumpi voitti ja mitä tapahtu.... hirveetä kuraa, joten taidanpa suunnistaa mielummin biitsille ja terassille.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Itse sain sen heti ensi yrittämällä Isla Inocentesin ekoilla laatikoilla. Hyppää vesiskootteriin ja parkkeeraa se heti siihen kallioiden kupeeseen mahdollisimman piiloon ettei vihu näe, hyppää pelkääjän paikalle ja napsi vihuja niin monta kuin kerkeät.

EDIT. Hyökkääjänä tietysti :)

Tällä taktiikalla sen itekkin sain.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Helpoiten sen saa unohtamalla snipuviritykset ja tarttumalla miehekkäästi patrol boatin kranaatinheittimeen Islassa tai Laguna Presassa.

Käyhän se tietty näinkin, mutta vaatii melkeimpä kuskin (kaverin) joka jaksaa pysyä puikoissa ja liikkeessä eikä hyppää pois heti rannan läheisyydessä jahtaamaan pisteitä. Henkikulta ei kauan pihise, jos jääkin yhtäkkiä yksin paikoilleen kranuja rätkimään.
Henk.koht. en ole tainnut ainuttakaan murhaa saanut suoritettua paatin papaatinheittimellä, mutta miehän oonkin aivan p***a :p
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Käyhän se tietty näinkin, mutta vaatii melkeimpä kuskin (kaverin) joka jaksaa pysyä puikoissa ja liikkeessä eikä hyppää pois heti rannan läheisyydessä jahtaamaan pisteitä. Henkikulta ei kauan pihise, jos jääkin yhtäkkiä yksin paikoilleen kranuja rätkimään.
Henk.koht. en ole tainnut ainuttakaan murhaa saanut suoritettua paatin papaatinheittimellä, mutta miehän oonkin aivan p***a :p

No minä sain sen suoritettua siten että sniputin veneestä yhden kaverin sen jälkeen menin lähemmäs rantaa villagelle ja katsoin että kopteri putosi ja samoin ukko joten pistin sinne mortalin ja sen jälkeen tuli pinni.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

No minä sain sen suoritettua siten että sniputin veneestä yhden kaverin sen jälkeen menin lähemmäs rantaa villagelle ja katsoin että kopteri putosi ja samoin ukko joten pistin sinne mortalin ja sen jälkeen tuli pinni.

Aikamoinen Hannu Hanhi pitää olla että noin Käy :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Pystyykö vihuja spottaamaan muilla kuin Recon luokalla? Siis pystyyks vaik Assaultilla spottaamaan?:confused:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Pystyykö vihuja spottaamaan muilla kuin Recon luokalla? Siis pystyyks vaik Assaultilla spottaamaan?:confused:
jos meinaat niitä miinoila spottailua niin vaan Sniperillä onnistuu (Recon), mutta jos tarkoitat tähtäimellä ja spottaat vihuja niin kaikilla luokalla onnistuu. Se on tähtäin vihuun ja Select nappulaa painamalla, niin mini mappiin ilmestyy punainen piste, joka kertoo henkilön sijainnin.
 
Ylös Bottom