Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Lähinnä tarkotin sitä et turha tulla c4:sia laittaa viritetyyn m-comiin jota suojaa 4-6 pelajaa, johon ykskään vihu ei lähelle pääse purkamaan. siin vaiheessa saa kuulan kalloon jos tulee c4:sia laittamaan.

Anteeks jos kirjotin aikasemmin epaselvästi. Ei ollu tarkotus ku*ta kenekään muroihin.

Koska se on todella yleistä nykyään et tullaan laittamaan c4:sia viritettyyn laatikkoon, koska halutaan ne pisteet siitä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Eilen illalla oli taas oikea hupiveikko mukana pelissä... Vieläpä omalla puolella.
Pelasin Port Valdezin conquest muotoa ja yritin apachella lähteä ilmaan. No, siinäpä oma istu ilmantorjunnassa ja ampui heti kun nousin ilmaan :confused:
Siinä ei pahemmin voi mitään tehdä, kun ei se kopteri edes hajoa, lentää vain holtittomasti kohti merta, kun ei ollut HC, eikä siitä viitti heti beilata, kun apaches saa ihan hyvää scoree kuitenki.
Harmittavan halvat huvit joillakin...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Eilen illalla oli taas oikea hupiveikko mukana pelissä... Vieläpä omalla puolella.
Pelasin Port Valdezin conquest muotoa ja yritin apachella lähteä ilmaan. No, siinäpä oma istu ilmantorjunnassa ja ampui heti kun nousin ilmaan :confused:
Siinä ei pahemmin voi mitään tehdä, kun ei se kopteri edes hajoa, lentää vain holtittomasti kohti merta, kun ei ollut HC, eikä siitä viitti heti beilata, kun apaches saa ihan hyvää scoree kuitenki.
Harmittavan halvat huvit joillakin...

Juu noita idiootteja löytyy aina välillä.. :/ Ei siinä yleensä auta muu kun servun vaihtaminen..
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Niin tai karjua mikillä. Mulla mikki ei vaan taho enää toimia :( en saa Jabra BT3030 aktivoitua PS3:een enää kuukaus sitte toimi viel iha hyvin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Connection issue: failed to connect ea servers.... apuja :D (Eilen toimi vielä moitteettomasti.)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Serverit pelaa taas... MUTTA mihin helvettiin katosi mun VIP sisältö prrrrhna! EA on paska
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Niin hävis mullakin! laitoin palauttetta EA:lle, varmaan joku pirullinen bugi!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

"EA Games. Pelin tekeminen on oikeesti vaikeeta."
Pirullinen bugi tosiaan... Tänään 2 kertaa sain kaikki aseet väh. pronssille ja molemmila kerroilla kaatu, eikä tallentanu.
FFFFFFFFUUUUUUUU-
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tuohan on tota tunnettua tiimipeliä ;) jos ei tehdä niinkun mä sanon niin syön teijän nallekarkit :) Yleensä tuosta kostamis retkestä saa vaan koko matsin sisäisen sodan aikaseksi.. Jossa nämä kaksi "sankaria" metsästävät vain toisiaan eikä sekään juuri oman puolen voittomahdollisuuksia nosta.

Itse olen aiemman Herrasmies säännön kannalla, että ei heti alkuun juosta c4:t kädessä pommia räjäytteleen.. Vasta siinä vaiheessa voi laitella jos ticettejä on ns kriittisen vähän jne. Pisteitähän tuosta räjäyttelemisestä ei juurikan tarvitsisi saada.

Mielestäni paras ratkaisu olisi, että jos kaveri on käynyt latingin asettamassa M-COM:iin, niin objective damagea (+50) ei voisi saada sillä välin, kun tiimalasista hiekka valuu, koska sekin on hieman ärsyttävää, että jos itse on basesta asti tehnyt hartia voimin töitä, että on päässyt plänttäämään pommin, niin sitten joku kaveri tulee tuhoamaan sen M-COM:in muutamalla RPG:n kudilla yms. Mutta sitten kun ajattelee, että jos kaveri on paukuttanut hyvän ajan M-COM:a RPG:llä ja on yhtä vailla valmis ja joku tulee plänttäämään ja kerää pisteet, niin ei sekään nyt olisi reilua....tiedä sitten....mutta eipä tuo nyt kovasti häiritse :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Hiphei! Huomenna tulossa Map Pack 5 jossa on White Pass Rush ja Nelson Bay Conquest. Toivotaan että parempi päkki kuin edellinen!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Hiphei! Huomenna tulossa Map Pack 5 jossa on White Pass Rush ja Nelson Bay Conquest. Toivotaan että parempi päkki kuin edellinen!

Itse taas pidin map pack 4sesta. Parasta antia Atacama Desertin rush ja Port valdezin conquest :) Tuo White Pass Rushi vaikuttaa mielenkiintoselta. Nelson Bay taas Laguna presan kanssa varmaan koko pelin surkein mappi..
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Eli mitäs nyt on tapahtunut? Yksi kaveri kertoi että serverit kaatui aamulla ja jtn..:confused:

Itseltä vaan hävisi valikosta tuo Squad rush pelimuoto kokonaan! :eek: Vielä kun sitä eniten pelaan niin vähän harmittaa joo...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Eli mitäs nyt on tapahtunut? Yksi kaveri kertoi että serverit kaatui aamulla ja jtn..:confused:

Itseltä vaan hävisi valikosta tuo Squad rush pelimuoto kokonaan! :eek: Vielä kun sitä eniten pelaan niin vähän harmittaa joo...

näyttäs olevan battlefieldin linkkikin tukossa niin ei näe sieltäkään uutisia aiheesta.. http://www.badcompany2.ea.com/

edit 1.. Siellä on twitterin mukaan huolto menossa ,niin tilapäisesti varusteita/ ym sälää voi olla kadoksissa hetken aikaa,
mutta palautuvat heti huollon jälkeen. Huollon pituutta ei olla mainittu. Lukee ainoastaan Back soon.. http://twitter.com/demize99

Edit2 .. kylläpä Pc pelaajia hemmotellaan..

If there was an opportunity for you to knife the developers of Bad Company 2, you wouldn't resist right? Imagine having DICE dogtags in your collection. At least five of them.

Well, now is your chance. Go ahead and make it happen. The Game with Dev event is now coming to PC and we are bringing five DICE -players with us. Always wanted to knife Demize99? How about blowing Bazajaytee up with a Carl Gustav? Epic roadkill on zh1nt0?
Other players are Romeo DICE (special guest) and Stormonster.
The time of this event will be Wednesday the 28th of July 18:00 - 22:00 CEST.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Joo-o aika kuraa toi map pack 5 :I White pass rush kelpaa kyllä, mutta nelson bay conquest = quit mo.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Itse taas pidin map pack 4sesta. Parasta antia Atacama Desertin rush ja Port valdezin conquest :) Tuo White Pass Rushi vaikuttaa mielenkiintoselta. Nelson Bay taas Laguna presan kanssa varmaan koko pelin surkein mappi..

Mun mielestä Laguna Presa on taas pelin paras kartta... :eek:
 
Ylös Bottom