Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

C4:lla kikkailu kuuluu ehottomasti peliin tuohamis-muotona. Ainoa vaan että kyllä itteäkin korpee ne ääliöt jotka jo viimesiään ulisevan laatikon tulevat räjäyttämään.

Ja kyllä mun mielest tällä hetkellä haisee vahvast silt et ton taktiikan yleistymises ei ole mistään muusta kyse kun helpoista pisteistä. En usko että Dicen heepot ovat tarkoituksella jättäneet tota niin et C4:lla tuhoamisesta saa n. 800-1000 pongoa kun normi taval ja singol kovemman työn jälkeen vain n.400...

Itte käyn kyllä myös räjäyttää niitä, tosin se on viimeisenä keinona kun tiketit alkaa loppuu.
Silloin se on vastustajan tiukan puolustuksen ja taitojen ansiota kun on nöyrryttävä hakee se laatikko väkisin. Tein sitä jo bc1:ssä ja tässä alusta asti. Harvoin näki ketään muita hakemas niitä c4:lla ennen kun toi piste määrä tuli päättömäks.

Lisäks en nää mitään järkee nöyryyttää vastustajaa ton kans koko aika. Itellä ja ainakin JiiPeellä tiedän olevan joka kans tos yllä kirjoteli tosta räjäyttämisestä on yleensä sen verran pätevät squadin jäsenet seurana et yleensä aina pääse joku breikistä suoraa laatikolle. Kun koko aika vedetään tolla c4:lla kolmessa minuutissa laatikot matalaks niin vastapuoli lähtee kävelemään. En mä ainakaan jaksais jäädä servulle jossa vastapuoli juoksee arican päästä päähän kymmenes minuutis.

Elikkä rautalangasta monisyinen tarinani suomennettuna. C4:lla kuuluu ehdottomasti viedä laatikoita. Mutta jos vastustaja on hajanainen ja muutenkin vastaantulija sen käyttöä voisi herrasmiesmäisesti miettiä ja antaa vastustajalle edes mahdollisuus....

PS:Hassehof editoi äkkiä juttuas, B:n kalajuttujen arvostelu on foorumin sääntöjen vastaista...:cool:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Elikkä rautalangasta monisyinen tarinani suomennettuna. C4:lla kuuluu ehdottomasti viedä laatikoita. Mutta jos vastustaja on hajanainen ja muutenkin vastaantulija sen käyttöä voisi herrasmiesmäisesti miettiä ja antaa vastustajalle edes mahdollisuus....

PS:Hassehof editoi äkkiä juttuas, B:n kalajuttujen arvostelu on foorumin sääntöjen vastaista...:cool:

Tässähän se. Jos käyttää jotain tyyliä herrasmiesmäisesti, ei varmana ärsyttäisi edes CoDissa tuubit(kun ei sitä kokoajan ole kylvämässä) eikä tässä pelissä mikään muukaan "tyhmä", kuten lääkintämiesten ylivoimaisuus (joukkoina). Mikään vaan enää ei ole pyhää, vaan muutenkin suurin osa tuntuu haluavan mennä siitä mistä aita on matalin, josta syntyy näitä rottia pelikentille...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tallentaa BC2, moninpelin tiedot PS3:een vai verkkoon? Meinaan että kun mulla on 2x EA:n tiliä, joten jos PS3 joskus kysyy sitä ja laitan väärän niin lähteekö rankki ja muut?
Verkkoon tallentaa. Itselläni teki edellinen ps3 "ylodit", ja yksinpelitiedot häipyivät, mutta moninpelitiedot onneksi säilyivät kun tallentuvat verkkoon. Eine sieltä mihinkään katoa, vaan jäävät pelaamallesi "tilille" verkkoon.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kuvittelenko vain vai väitelläänkö tällä Foorumilla oikeasti vain vaihtoehtoisten ja "oikeiden" M-comien räjäytystavoista? :eek:

Joka ikinen kerta kun Foorumin uskallan avata niin samat ihmiset tai (uudet ihmiset..) väittelee siitä samsta asiasta miljoonannen kerran?
Herranjumala! Kyllä ne kaikki tavat on ihan yhtä oikeita ,mitä nyt C4 tuhoamisesta saakin liikaa pisteitä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Itselläni ei ole mitään sitä vastaan, että C4:lla tuhotaan boxeja, mutta omasta mielestäni C4:lla tuhoaa M-COMin aivan liian helposti. Niin helposti, että ikävän monet hylkäävät viimeisetkin järjen rippeensä, teippaavat mönkijän täyteen räjähteitä ja ajavat varmaan kuolemaansa, usein itsemurhaan. Sallittuahan tuo on ja usein tehokastakin, mutta kyllä se peli-ilon ainakin itseltäni osittain vie.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Itselläni ei ole mitään sitä vastaan, että C4:lla tuhotaan boxeja, mutta omasta mielestäni C4:lla tuhoaa M-COMin aivan liian helposti.
Itsehän en ole paljoa tätä pelimuotoa pelannut, kun yleensä pelaan conquestia, mutta mielestäni vihulaiset saavat räjäyttää ne m-comit vaikka miinoilla ja c4:sella.

Itsehän olen niin surkea tätä muotoa pelaamaan että en varmaan muuten niitä saisikaan tuhotuksi. Aina kun boksin virittää niin kämppä on vihulaisia tai garanaatteja täynnä. Varsinkin se kenttä jossa liikutaan pimeällä ja jossa on se sukellusveneet (kentän nimeä en muista) siinä tulee aina niin h?#"¤%! nokkaan että oksat pois. Saldokin on aina jotain 4/10 tmsp.

Conquestista tykkään ja toivon että ennen Vietnamia kaikki kentät avautuisivat myös kyseiseen pelimuotoon. Atacama on yksi pahimmista, mutta kun tietää miten siellä liikkua niin kyllä sekin menettelee. Pahinta on tietysti nämä base raiskaajat, mutta saahan ne kuriin kun tietää niiden piilopaikat, ja pudottaa kopterit.

Jännä muuten että kohtaamani Suomalaiset ovat tässä pelissä yleensä parhaita, oli pelimuoto mikä tahansa.
Liekkö konsolifinin porukkaa? :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kyllä meitä KFN-tagillisia janttereita aika paljon servereillä pyörii, ja tosiaan suomalaiset menestyy kohtalaisen hyvin tässä lajissa. Rushia nyt ei kannatakaan ilman kelvollista squadia pelata, sen takia sulla tommoset kokemukset mcomien läheisyydestä onpi. Asia muuttuu täysin, kun on kolme kaveria vieressä puolustamassa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Onhan sitä joo huomattu, että suomalaiset ovat kärjessä useasti. Ainakin pleikkarilla, kuin myös boxilla. :p

Mutta joo. Pitkästä aikaa aloin taas pelaamaan peliä ja kova yritys saada 500 tappoo medicci aseil.. tulee olemaan työn ja tuskan takana, sillä medicciä olen parhaani mukaan yrittänyt välttää.

Onko kukaan muuten ostanut sitä Onslaught moodia?? Katoin, että olisi melko samanlainen kuin Uncharted 2:sen yhteistyöpeli.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Olen tässä hiljakseni tätä saittii lukenu ja olen suorastaan mykistynyt kuinka täällä haukutaan medikkejä :eek:
Eihän sillä ole edes räjähteitä kuin yksi kranu...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Olen tässä hiljakseni tätä saittii lukenu ja olen suorastaan mykistynyt kuinka täällä haukutaan medikkejä :eek:
Eihän sillä ole edes räjähteitä kuin yksi kranu...

Medicci on vaan semmonen vähän "n00b" maineinen kitti.. Sillä monet kulkee vaan M60 kanssa taktiikalla "nappi pohjaan, jumala ohjaa".
Samoin ärsyttää myös se, että medicille ei saa edes C4:sta tai jotain tankkeja vastaan... Sillä yhdellä kranaatilla ei pitkälle tankkia vastaan pötkitä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Olen tässä hiljakseni tätä saittii lukenu ja olen suorastaan mykistynyt kuinka täällä haukutaan medikkejä :eek:
Eihän sillä ole edes räjähteitä kuin yksi kranu...

Näimpä.. Itselläni paras class on nimenomaan tuo Medicci...
Mutta toki tämäkin on tapauskohtainen asia.. Esimerkiksi se vihollisen tähtäimeen herättäminen ärsyttää kyllä itseänikin, mutta eiköhän vähän kokeneemmat pelaajat tajua että onko jossain järkeä vai ei...

Medicci on vaan semmonen vähän "n00b" maineinen kitti.. Sillä monet kulkee vaan M60 kanssa taktiikalla "nappi pohjaan, jumala ohjaa".
Samoin ärsyttää myös se, että medicille ei saa edes C4:sta tai jotain tankkeja vastaan... Sillä yhdellä kranaatilla ei pitkälle tankkia vastaan pötkitä.

Eli olet sitämieltä että Medicci on ylivoimainen mutta kuitenkin huono?
Eiokös tuon pitäisi nimenomaan tasapainottaa asioita? Herranjumala jos jengi juoksisi taistelukentällä Defibilaattorin JA C4 kanssa... Voisi käydä äkkiä niin ettei muita classeja kuin medicciä enään näkyisikään ja pelistä olisi ilo kaukana.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Eli olet sitämieltä että Medicci on ylivoimainen mutta kuitenkin huono?
Eiokös tuon pitäisi nimenomaan tasapainottaa asioita? Herranjumala jos jengi juoksisi taistelukentällä Defibilaattorin JA C4 kanssa... Voisi käydä äkkiä niin ettei muita classeja kuin medicciä enään näkyisikään ja pelistä olisi ilo kaukana.

Lähinnä tuota päänvaivaa tuottaa se jatkuva M60 spämmäily... Vaikka sen tehoja vähän laskettiinkin, niin on se kuitenkin vielä tehokkain medic ase.
Ja kaipa se on vähän pelaajakohtaista, millä kitillä tykkää pelata.. Itse käytän lähinnä assault ja engineer kittejä.. Eivätpähän heti jää tankkien jalkoihin. :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Lähinnä tuota päänvaivaa tuottaa se jatkuva M60 spämmäily... Vaikka sen tehoja vähän laskettiinkin, niin on se kuitenkin vielä tehokkain medic ase.
Ja kaipa se on vähän pelaajakohtaista, millä kitillä tykkää pelata.. Itse käytän lähinnä assault ja engineer kittejä.. Eivätpähän heti jää tankkien jalkoihin. :D

Onhan tuo.. Itsekkään en enään tuota M60 -ihan herramiesmäisyyden (Ja sen takia että sain sille platinan.. :D ) Viitsi käyttää.. Ja toki nämäkin ovat niin pelaajakohtasia asioita että kiistely taitaa olla aika turhaa? Ja vielä kun itse pelaan Snipulla ja Medicillä eniten :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Toi c4:sella m-comien tuhominen on turhaa jos koko tiimi on melkeen suomalaisia täynnä mitä se yleensä on, sen verran osavaa porukkaa on yleensä pelaamassa et ton m-comin saa tuhottua ihan virittämällä ilman c4:sta.
Jos c4:sta on alettu käyttää m-comien tuhomiseen nii aina vastustajat on lähteny servulta kävelee. Ja menee se peli into ku rundi kestää sen 10min. ku se juostaan päästä päähän.

Ei se c4:sen käyttö tosin ole sääntöjen vastaista, mut mun eteen ei kannata tulla niitä laittamaan m-comiin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mä en nyt ymmärrä tuota itkemistä, että mitä saa käyttää ja mitä ei. Eikös se ole ihan jokaisen oma valinta miten ja millä pelityylillä sitä pelaa. Käytti se sitten medicciä, snipua, nuubituubia tai vaikka c4 m-comeihin.

Mulle henkilökohtaisesti on ihan sama miten ne m-comit mua vastaan tuhotaan. Jos ne pääsee virittään c4set kylkeen niin virittäköön. Eikös se ole puolustuksen homma pitää ne kaiffarit erossa, ettei ne pääse niitä virittämään. Jos pääsee, niin sitten minusta antaa paukutella vaan. Peiliin siinä tilanteessa saa kattoa, että missä mättää jos tuosta vaan pääsee latamaan panokset kylkeen. (tiedän, tästä voi tulla sanomista).

Minun mielestä puolustuksen rooli on nimenomaan puolustaa niitä mcomeja, tai ainakin minä parkkeeraan aika lähietäisyydelle asemia, joista yleensä pystyy näkemään jos joku hiiviskelee sisään. En tiedä sitten miten muut pelaa, että lähteekö ne asemilta hyökkäämään ja näin sitten jää asemat ihan vapaaksi.

No mutta tämä oli vaan minun mielipide ja näkemysasiasta.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tein kunnolliset nöyryytystapot tänään puukolla :D

Sniper joka tappoi minua noin 3 kertaa peräkkäin oli uhri, kyllästyin siihen ja menin hänen selkään. Tavatut pelaajat > Otin hänet listasta > lähetin viestin "KNIFE" laitoin sen siis aiheeseen. Sitten puukotin hänet :D Sitten pyörin vihujen basessa ja ammuinkin sieltä pari jätkää.

Sitten taas, näin että hän oli taas sniputtamassa, vain eri paikassa, lähetin hänelle taas "KNIFE" ja puukotin hänet :D

Sitten kun kuolin, lähetin hänelle "KNIFE" vaikka en ollut edes hänen luona. Ärsytin vain ^^ Sitten lähetin hänelle että "Just kidding". Siitäköhän hän sitten hermostui, ensin lähetti verisen puukon kuvan, sitten mummon joka näytti keskisormea, ja sen jälkeen ennustuspallon. Arvatkaa nauroinko :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ei se c4:sen käyttö tosin ole sääntöjen vastaista, mut mun eteen ei kannata tulla niitä laittamaan m-comiin.


Tuohan on tota tunnettua tiimipeliä ;) jos ei tehdä niinkun mä sanon niin syön teijän nallekarkit :) Yleensä tuosta kostamis retkestä saa vaan koko matsin sisäisen sodan aikaseksi.. Jossa nämä kaksi "sankaria" metsästävät vain toisiaan eikä sekään juuri oman puolen voittomahdollisuuksia nosta.

Itse olen aiemman Herrasmies säännön kannalla, että ei heti alkuun juosta c4:t kädessä pommia räjäytteleen.. Vasta siinä vaiheessa voi laitella jos ticettejä on ns kriittisen vähän jne. Pisteitähän tuosta räjäyttelemisestä ei juurikan tarvitsisi saada.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ei se c4:sen käyttö tosin ole sääntöjen vastaista, mut mun eteen ei kannata tulla niitä laittamaan m-comiin.

Milläs estät? Meinaatko että "Ei kannata koska olen niin v*tun kova jätkä että tapan sut jos teet näin" vai "Tai lähden pois servulta, kyllä se sua sitten ärsyttää niih..."

Hei c'moon! Ei yksi lintu kesää tee! Vaikka toisella joukkueella olisi yksi hyvä pelaaja ja muuten täysin kusinen joukkue niin eipä taida sitä voittoa näin tulla? (Ellei vastustajat ole täysiä idiootteja, mutta harvoimpa ovat)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Milläs estät? Meinaatko että "Ei kannata koska olen niin v*tun kova jätkä että tapan sut jos teet näin" vai "Tai lähden pois servulta, kyllä se sua sitten ärsyttää niih..."

Hei c'moon! Ei yksi lintu kesää tee! Vaikka toisella joukkueella olisi yksi hyvä pelaaja ja muuten täysin kusinen joukkue niin eipä taida sitä voittoa näin tulla? (Ellei vastustajat ole täysiä idiootteja, mutta harvoimpa ovat)

Taisi tarkoittaa sitä että jos m-comin ympäristö on otettu haltuun ja juuri joku laittamassa sitä ulisemaan tai ulisee jo valmiiksi niin kenenkään on turha tulla lokkina paikalle keräilee ilmaisia pongoja...

Perjantain meni kyllä pelit niin päin peetä ku olla ja voi. Olin niin PAS## enkä voinu ees känniä syyttää kun olin jaffa linjal. Aloin ittekkin noilla c4:lla sit kostoks viemään laatikoita kun alko vihun tyyli käyä hermoon. Tosin ei sekään kyllä sinäänsä vihun vika ollut vaan ihan niitten järkevyyttä. Ensin ne otti kuonoon ja sen jälkeen muuttivat tyyliään niin et saivat ainakin mut täysin turhautumaan, peliliikkeitä...

Meinasin jo JiiPeellekkin lähetellä naapuri squadiin viestii et c4:t mukaan, viedään kostoks samallalailla niiltä laatikot. En sit jaksanu, totesin et parempi lopettaa ennen kun ohjaimet lentelee. Se Atacaman rushi on kyllä totaalisen pas##sti suunniteltu mappi. Mappi vois olla hyvä jos ajoneuvopolitiikka ois vähä järkevämpi. En ymmärrä mikä perverssi sen on niin suunnitellu ettei hyökkääjällä taho ajoneuvot riittää mihinkään vaan pakotetaan juoksee aukeella...

Ja tosiaan ei ollut tarkotus tässä varsinaisesti syyttää vihuja mistään. Olin itte pas## ja sit tuli siihen kohtaan viel toi peli-ilon tuhoova mappi niin täys-turhautumis moodi oli ladattu korvien väliin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Taisi tarkoittaa sitä että jos m-comin ympäristö on otettu haltuun ja juuri joku laittamassa sitä ulisemaan tai ulisee jo valmiiksi niin kenenkään on turha tulla lokkina paikalle keräilee ilmaisia pongoja...

Legandaarisia aiheita jotka voi aina käsittää niiiiin monella tapaa kun vähänkään yleistää... Taitaa olla tuttua kamaa Konsolifinin pitempiaikaisille käyttäjille?

Mutta jos tuota hettiin niin ihan asiatekstiähän se sitten oli vaikka sen muotoilla olisi voinutkin niin että me basistitkin ymmärräämme.
 
Ylös Bottom