Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Päättyipä äskeinen matsi ihmeellisesti:
Pelasin Laguna Presaa puolustajana ja sain ammuttua viimeisen tiketin pois niin ruutuun napsahti että your team lost. :confused:

Jollain muulla käynyt samalla tavalla?
Kyllä, näin käy Atacamassa lähes joka kerta. Laguna Presassakin joskus, mutta missään muissa mapeissa ei ole muistaakseni tullut vastaan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Niin, jos joku statsihirmu nyt sattui kuvittelemaan toisin ja hankkimaan muutaman harmaan hiuksen päänsä koristukseksi, niin siinähän bugaa ainoastaan se itse teksti. Kaikki pinnit, W/L -ratiot yms. menevät kyllä ihan oikein. Eikä taida mitenkään mappikohtaista olla, itse ainakin muistan monta "hävittyä" matsia ainakin Aricassa ja Nelsonissa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mitenhän tuo Atacama on voitu päästää kuluttajille saakka? Tuossa yhdessä kentässä on bugeja jo pelkästään enemmän, kuin MW2:ssa yhteensä? Kertaakaan ei ole tullut Atacamassa oikein kumpi tiimi on voittanut, vastustajat näyttää omilta tiimiläisiltä ja muutenkin kauhee bugitus nimenomaan tuossa kentässä. Yritä tätä kenttää nyt sitten pelata järjissäsi ja ilman epilepsia kohtausta.

Aricassakin on nyt sekin koettu, että junavaunussa on ollut sen verran aseita ettei koko laatikon ympärillä näy "arm charge" vaan laatikko pitää räjäyttää tankilla, c4:lla tai singoilla.... Edelleen se neliönappi on täysin vailla käyttöä, mutta ilmeisesti ruotsalaiset pitävät enemmän tuosta ympyrästä.... täysin ymmärrettävää kyllä :p


edit. Mitenkäs tuo 3 roadkill pinnin kannattais suorittaa... Huomasin, että se puuttuu, mutta aina nuo roadkillit ovat jääneet kahteen tappoon ja tuo kolmas menee aina jotenkin pakkopullaksi tai sitten peli päättyy.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

^ Itse pidän Atacamasta, enkä ole kyllä muuta bugausta huomannut kuin sen, että tuo voitto/häviöteksti on aina väärässä. Ja kuten EddieRiggs jo mainitsikin, kyse on vain ja ainoastaan siitä tekstistä. Jos tilanne on epäselvä, niin viimeistään niitä puheita kuuntelemalla saa tietää kumpi tiimi voitti. Ei se nyt niin vakava bugi ole, mutta olisi se silti hyvä korjata.

Roadkillit suoritin itse Humveellä Arican ensimmäisen basen hyökkääjinä. Aika riskialtista touhua niiden tankkien takia. Onnistuminen riippuu aika pitkälti vihujen taidoista. Eräs toinen tapa on mennä Atacamaa conquestinä, ajella jonnekin sinne basejen väliin mapin laidalle piiloon. Siinä sitten kyttäilet ja odotat kunnes näet tyyppejä juoksemassa autiomaan poikki, jolloin vaan jyräät päältä. Tässä tosin saattavat vihollisten kopterit tulla noutamaan. Myös UAV:llä voi koittaa roadkillejä, mutta ne tapot tuntuvat aina epävarmoilta, ja roadkillaava UAV on helppo ampua alas. Suosittelen siis Humveeta/Vodnikkia. Koitat vältellä tankkeja ja yllättää jalkaisin liikkuvan väen, niin pitäisi aika helposti tulla.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

^ Itse pidän Atacamasta, enkä ole kyllä muuta bugausta huomannut kuin sen, että tuo voitto/häviöteksti on aina väärässä. Ja kuten EddieRiggs jo mainitsikin, kyse on vain ja ainoastaan siitä tekstistä. Jos tilanne on epäselvä, niin viimeistään niitä puheita kuuntelemalla saa tietää kumpi tiimi voitti. Ei se nyt niin vakava bugi ole, mutta olisi se silti hyvä korjata.


Nojoo, jotenkin on vain AD/HD-meininki tuossa kentässä. Defenderinä ainakin itse hoidin yksistään Vadsilla meidän tiimille voiton. Melkosen helppoa, kun vain pudottelee kaikki hekot ja uav:t sekä spottaa vihollisen ajoneuvot/sniperit, niin eipä siinä hyökkääjillä ole mahdollisuuksia, kuten ei puolustajilla viimeisessä basessa tankkeja vastaan. Sinänsä hyvä kenttä tuo on harjoitella tankeilla ampumisen tarkkuutta. Ainakin tuossa kentässä bugaa nuo m-comien asennukset, eli vaikka onnistuneesti räjäytät m-comin, niin pisteitä ei välillä tule edes ruudulle saati scoreboardille... :rolleyes:

Oli miten oli, niin kyllä uusia kenttiä kaipaisi. Arica on ainoa oikeasti täydellinen Rush kenttä omaan makuun ihan vaihtuvuuden vuoksi. Atacama nyt on vähän niin ja näin.

Mitä noihin roadkilleihin tulee, niin tuo lagi on näihin kyllä aika paha. Monta kertaa on tullut vedettyä täydellä vauhdilla päin vihollista ja vihu säilyy hengissä, kun oma auto pysähtyy melkein paikoilleen.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mul on kiva bugi (ja varmaan monil muilki) minkä takii "menetän" 15 000 pistettä, tosin ne saa n. 3 kierrokses. Tsekatkaa milt jutuilt puuttuu pronssitähti et saisin ne kaks insigniaa. (Distinguished Weapon Knowledge ja Distinguished Battlefield Knowledge) Mun mielestä kaikilla on kulta tai parempi. :rolleyes:

EDIT: Ja Beemer aika huonosti menee jos et oo tarvinnu kertaakaa neliöö..
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

En minä ainakaan tarvinut DLC-aseita saadakseni noi Distinguished Weapon Knowledge ja Distinguished Battlefield Knowledge-insigniat. Kaikilla aseilla pronssi tai isompi ja insigniat napsahti sieltä. :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mitä noihin roadkilleihin tulee, niin tuo lagi on näihin kyllä aika paha. Monta kertaa on tullut vedettyä täydellä vauhdilla päin vihollista ja vihu säilyy hengissä, kun oma auto pysähtyy melkein paikoilleen.

JOO! Tai sitte vihu ottaa singon ja ampuu sen niin läheltä että räjähtää auto ennenku koko ohjus pääsee edes putkesta ulos, ja auto tuhoutuu kaikkine matkustajineen, mutta itse ampujalle jää 100% xD (HUOM! Minun näkökulmastani)

Sitten tulee vielä mieleen noi lagiset autosta poishyppäykset.. Mönkijä tulee kovaa ohi, vihu hyppää pois kyydistä ja leijuu siinä ilmassa 10 metriä eikä mitenkään osu :D Ei oo kyl lagin voittanutta..

Atacamassa vois kyllä nostaa sen VADSin "tähtäintä" ettei voi sinne spawniin ampua. Helposti sillä napsii lähtevät mönkijät, cobrat ja sotilaat.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kopterista ei ole kyllä meinannut enää vähään aikaan päästä hengissä ulos. Joka kerralla tulee roadkill kun hyppää pois liikkuvasta kopterista. Myös muut ajoneuvot tekee samaa. miten voi jäädä mönkkärin alle jos takapenkiltä hyppää liikkuessa pois. Tuolle olisi kiva saada pikkuhiljaa korjausta.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Vähän petyin tuohon pelaamaani matsiin. Vihollinen oli niin epätoivoinen että turvautui kokoajan tankkii. Lopussa viimeisessä tukikohdassa koko joukkue muutti itsensä Mediceiksi.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Vähän petyin tuohon pelaamaani matsiin. Vihollinen oli niin epätoivoinen että turvautui kokoajan tankkii. Lopussa viimeisessä tukikohdassa koko joukkue muutti itsensä Mediceiksi.

Tankit on kyllä helppo napsia, kun ne ovat niin kankeita ja on todella harvassa ne kuskit, jotka eivät ryntää suoraan vihollisten ristituleen ja hajota sitä heti.

Medic... Nojoo, se on luokka niille, jotka eivät muuten pärjää. Yleensä kannattaa poistua servulta jos moista ilmenee ja perään pienet kiitos viestit "hyvistä" peleistä :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tankit on kyllä helppo napsia, kun ne ovat niin kankeita ja on todella harvassa ne kuskit, jotka eivät ryntää suoraan vihollisten ristituleen ja hajota sitä heti.

Medic... Nojoo, se on luokka niille, jotka eivät muuten pärjää. Yleensä kannattaa poistua servulta jos moista ilmenee ja perään pienet kiitos viestit "hyvistä" peleistä :)

Itse pelasin medicillä koska yritän sitä 500 kills medicillä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Itse pelasin medicillä koska yritän sitä 500 kills medicillä.

Juu ei sen väliä, kun en tarkoittanut sinua. Tarkoitin vain sitä, kun porukka ei pärjää, niin kaikki vaihtaa mediciksi.

Kysymys:
"Elite Service 40 unique pins"

Mitäs pinnejä nämä ovat tuohon insigniaan? 38/40 on tällä hetkellä, mutta en ole kiinnittänyt huomiota mistä ne tulevat enkä pikaisella googletuksella saanut selvyyttä asiaan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Medic... Nojoo, se on luokka niille, jotka eivät muuten pärjää. Yleensä kannattaa poistua servulta jos moista ilmenee ja perään pienet kiitos viestit "hyvistä" peleistä :)

HAH hah haa Mikähän mahtaa olla tosi pelajan kitti?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kysymys:
"Elite Service 40 unique pins"

Mitäs pinnejä nämä ovat tuohon insigniaan? 38/40 on tällä hetkellä, mutta en ole kiinnittänyt huomiota mistä ne tulevat enkä pikaisella googletuksella saanut selvyyttä asiaan.

Siis toihan meinaa että saat kyseisen insignian kun olet kerännyt kaikkia pinnejä vähintään yhden.

Itselläni on myös kysymys! Arican toinen base normaalin rushissa. Ajelen meijän tankilla siinä tiellä, havaitsen omieni miinat siinä edessä. Ajan kuitenkin yli niinku aina ennenkin, mutta hupskeikkaa kun minä ja gunnerini teemme suiciden ja tankki räjähtää. Osaako kukaan kertoa mistä mahtoi johtua? Ja minun miinoja ne eivät ainakaan olleet..
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Itselläni on myös kysymys! Arican toinen base normaalin rushissa. Ajelen meijän tankilla siinä tiellä, havaitsen omieni miinat siinä edessä. Ajan kuitenkin yli niinku aina ennenkin, mutta hupskeikkaa kun minä ja gunnerini teemme suiciden ja tankki räjähtää. Osaako kukaan kertoa mistä mahtoi johtua? Ja minun miinoja ne eivät ainakaan olleet..

Siinäpä lupsakkaasti vihu on ammuskellut niihin miinoihin ja kun ne poksahtaa niin suittisaitti siitä tulloo ;)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Jaa, olipas yllättävän helppo saada pronssinen tähti ja samalla kaikkien ajoneuvojen insignia meriajoneuvoilla sekä kaksi tappoa tarvitseva naval pin. Vesijetillä ajaa attackerina islan ensimmäisessä basessa vasemmanpuoleisen kallion alle ja sen kun istuu vain takapenkille ja napsii viholliset :rolleyes: Jotenkin vain tuntuu hölmöiltä osa pinneistä ja insignioista, kun niitä pitää erikseen miettiä saavuttaakseen ne ja tällöin pelaaminen keskittyy melkeinpä vain siihen oman edun saavuttamiseen.

Vielä, kun sais tuon 3 roadkilliä pois kummittelemasta, niin rupeaa olemaan melkein kaikki insignioista kerätty.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Vielä, kun sais tuon 3 roadkilliä pois kummittelemasta, niin rupeaa olemaan melkein kaikki insignioista kerätty.

Ne on tosi helppo saada Port Valdezissa kun hyökkääjänä lähtee heti pelin alettua mönkkärillä ajamaan ja ajaa sen kukkulan vasemmalta puolelta ja kiertää tietä pitkin sen ison rakennuksen taa.
Samaa reittiä pitkin pääsee helposti vihollis linjan taakse ja A laatikolle :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Jaa, olipas yllättävän helppo saada pronssinen tähti ja samalla kaikkien ajoneuvojen insignia meriajoneuvoilla sekä kaksi tappoa tarvitseva naval pin. Vesijetillä ajaa attackerina islan ensimmäisessä basessa vasemmanpuoleisen kallion alle ja sen kun istuu vain takapenkille ja napsii viholliset :rolleyes: Jotenkin vain tuntuu hölmöiltä osa pinneistä ja insignioista, kun niitä pitää erikseen miettiä saavuttaakseen ne ja tällöin pelaaminen keskittyy melkeinpä vain siihen oman edun saavuttamiseen.

Vielä, kun sais tuon 3 roadkilliä pois kummittelemasta, niin rupeaa olemaan melkein kaikki insignioista kerätty.
Juu itsekkin sain vähän aikaa sitte nuo kaikki vehicle pinnit ja pronssitähet. Noi road killit sain atacama rushis ku oltiin attacerseja, otin heti alussa 4wd auton ja ukot vaan juoksi eteen, päätin sitte ajaa yli. :D Nyt puuttuu iteltä vielä 1 pin: se missä pitää tuhota 4 m-com boksia. Osaisko joku sanoo missä tuo on helpoin saada, ku en oo pelannu paljoo rushia enkä tiedä mappeja. :)
 
Ylös Bottom