Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Joo itelläni on ilmaantunut tuota ''jäätymis'' ongelmaa jo useampaan kertaan bc2:ssa. Myös bc1 on tiltannut, mutta esim. tekken 6 tai resident evil 5 ei ole koskaan tiltannut. Ja onhan tuossa bc2:ssa muutenkin nuita bugeja puhumattakaan tilttaamisesta. EA:n moninpeli-korjausmiestä vailla tämä peli :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Eilen tuli pelattua samaan aikaan tosi surkea ja hyvä matsi samaan aikaan. Kenttä oli siis Isla inocentes ja hc-rush. Heti kierroksen alussa huomasin, että meidän joukkueessa oli 9sniperia kahdestatoista pelaajasta ja vastustajissa vähintään puolet snipereita. No oltiin siis hyökkääjiä ja kierroksen alku tuntui todella tyhmältä, mutta hetken päästä muuttui mielipide, kun räjäytin kaksi ekaa m-comia yksin ja pisteitä ropisi. Seuraavassa basessa meidän omat sniput yllättäen tuhosi Alphan mortarien avulla, mutta Bravo jäi sitten taas minun ongelmakseni. No sen sain taas räjäytettyä ja viimeinen base odotti. Siellä taas yksinäni räjäytin molemmat m-comit ja voitto tuli. Scoreboardil olin ylivoimainen ykkönen yli 1500pisteen erolla kakkoseen. Eli oli siis tylsä kierros, mutta pisterikas.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Eilen tuli pelattua samaan aikaan tosi surkea ja hyvä matsi samaan aikaan. Kenttä oli siis Isla inocentes ja hc-rush. Heti kierroksen alussa huomasin, että meidän joukkueessa oli 9sniperia kahdestatoista pelaajasta ja vastustajissa vähintään puolet snipereita. No oltiin siis hyökkääjiä ja kierroksen alku tuntui todella tyhmältä, mutta hetken päästä muuttui mielipide, kun räjäytin kaksi ekaa m-comia yksin ja pisteitä ropisi. Seuraavassa basessa meidän omat sniput yllättäen tuhosi Alphan mortarien avulla, mutta Bravo jäi sitten taas minun ongelmakseni. No sen sain taas räjäytettyä ja viimeinen base odotti. Siellä taas yksinäni räjäytin molemmat m-comit ja voitto tuli. Scoreboardil olin ylivoimainen ykkönen yli 1500pisteen erolla kakkoseen. Eli oli siis tylsä kierros, mutta pisterikas.

Tässä tulee esiin juuri se syy, miksi en yleensä pelaa HC pelimuotoja... Suuri osa on snaipperina puskassa helppojen tappojen toivossa. Osuma kantapäähän ja kuolo korjaa. Eikä se haittaa, vaikka normissa pitää vastustajaan upottaa "melko" paljon enemmän kuteja, ennen kuin vihu kuolee... siihen tottuu nopeasti :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ei ainakaan hc-conquestin pelimuodossa näy tapauksia että edes yli puolet olisi ollut snipuja.

Minulla ole vastaan vielä tullut, tiedä sitten onko muilla. Rush-pelimuotoa kun ei tule pahemmin pelattua niin ei tätä "ongelmaa" ole ollut :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ei sun saatana, pelasin toiseksi parasta matsia (lyhyen) pelihistoriani aikana ja juuri ennen erän voittoa pleikkari päätti hypätä varoittamatta suoraan BF:n päävalikkoon. Ei näin. :mad:

Eilen vielä kaiken lisäksi peli jäätyi kesken matsin. Noh, johan tuo laite täyttikin kuukauden. Ei taida 360:sestä laatu juur parantua mitä toimivuuteen tulee.

sama juttu kävi. samalla nollasi oman scoren ja rankki on nyt private. yleistäkin?

nyt taas normaali, eipä näköjään ottanut scoreja ja pinnejä 5 edelliseltä rundilta. voiko nuo tulla jotenkin jälkijunassa vai onko ne lost?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kyllä uskoisin että hävisivätte, itselläni ei paljon haittaa koska, pinnejä tulee välillä vähän liikaakin... kyllähän se aina vähän mieltä painaa jos kovan työn on tehnyt!

muuten, vähän kokeilin tuota SDM Pamana Canal, ihan ok.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tässä tulee esiin juuri se syy, miksi en yleensä pelaa HC pelimuotoja... Suuri osa on snaipperina puskassa helppojen tappojen toivossa. Osuma kantapäähän ja kuolo korjaa. Eikä se haittaa, vaikka normissa pitää vastustajaan upottaa "melko" paljon enemmän kuteja, ennen kuin vihu kuolee... siihen tottuu nopeasti :D

Olet niin väärässä. Sniput on vähentynyt aivan tolkuttomasti ekojen kuukausien jälkeen. Joko ne on oppinut pelaamaan ja tajunneet olevansa hyödyttömiä tai saaneet sen platinan hommattua "kivalla" K/D:llä ja siirtyneet seuraavaan jahtiin.

Eikä ne sniput kyllä ole sen suurempi ongelma ollut missään vaiheessa HC:llä normiin verrattuna. Samanlailla niitä idiooteja on ollut molemmissa. (ainakin alkuun oli, en ole normiin ekojen kuukausien jälkeen koskenu)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Eikä ne sniput kyllä ole sen suurempi ongelma ollut missään vaiheessa HC:llä normiin verrattuna. Samanlailla niitä idiooteja on ollut molemmissa. (ainakin alkuun oli, en ole normiin ekojen kuukausien jälkeen koskenu)

No jos ei snaippereita, niin sitten myös baserape ja muu cämppäys on myös yleistä... Normissa on vielä se mukava puoli, että cämppääjät jäävät myös nopesti kiinni kätevän "kill camin" takia.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Olis yks kysymys, että kun saa jonkun insignian ja pelaa sitää samaa roundia vähän aikaan mutta ei loppuun asti että lopettaa sen roundin ja menee päävalikkoon. Niin saako sen insignian vai katoaako se vaan jonnekin ku sain sen että pitää saada kaikki pronssitähdet ja lopetin pelin vähän ajan päästä ja sitten kun menin myöhemmin takas pelaamaan ja katoin niitä insignioita nii se näky sillee harmaana ja enkä vissiin voi sitä enää saada. Toivottavasti ymmärsitte.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

No jos ei snaippereita, niin sitten myös baserape ja muu cämppäys on myös yleistä... Normissa on vielä se mukava puoli, että cämppääjät jäävät myös nopesti kiinni kätevän "kill camin" takia.

Ei siellä mitään cämppereitäkään ole yhtään sen enempää. Baserape??? Sitäkään ei ole yhtään sen enempää. Jos noi häirittee koko aika niin kannattaa kattoo peiliin ja muuttaa hiukan pelityyliä sensijaan kun syyttää siitä ettei kaikki menekkään niinkuin elokuvissa pelimuotoa.

Toi killcam on ehkä turhin uudistus koko pelisarjan historiassa!!! Täysin turhia almuja apinoille. Onneksi on valinnanvaraa ja sitä ei tartte sietää...

@Markka Älä huoli saat sen ens kerralla, ne kirjautuu vasta erän jälkee.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

mites kun kaikki pinnit löytyy Exemplary combat service insigniaan, mutten sitä ole saanut?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Toi killcam on ehkä turhin uudistus koko pelisarjan historiassa!!! Täysin turhia almuja apinoille. Onneksi on valinnanvaraa ja sitä ei tartte sietää...

IMO se on oikein hyvä uudistus. Eikä se joissain mapeissa edes sijaintia paljasta kovin helposti. Se on voi voi jos tykkää kykkiä samassa puskassa pitkään ja ottaa kokardin otsaan. Liikkuvampaa peliä vaan, sillä siitä selviää. Onneks on vaihtoehtoja, mulle se HC ei ole vaihtoehto. Muutakun hyvässä seurassa. :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

No jos ei snaippereita, niin sitten myös baserape ja muu cämppäys on myös yleistä... Normissa on vielä se mukava puoli, että cämppääjät jäävät myös nopesti kiinni kätevän "kill camin" takia.
En oo cämpperi, mut sillon kun oon paikallaan ja tapan jonkun, niin ootan hetken, että se näkee camista missä oon ja sen jälkeen vaihdan paikkaa ja meen odottaa et se mulqqu menee ettii mua ja sit...BÄNG! :D Se on vaan niin idiootin näköstä, kun se vastustaja luulen mun olevan siellä, mut sit sille ilmeneekin karu totuus kun meikä pommittaa sitä selkään. :p
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Olipa jänskä rush äsken. Hyppäsin peliin sisään ja katsoin että onpas aution näköistä. Scoreboardin mukaan omalla puolella meitä oli kaksi ja puolustajia vain yksi. Rynnistin siitä pokkana virittämään pommit bokseihin ja onnistuin räjäyttämään ekat kaksi kun puolustus vielä keräili kamppeitaan. Tulihan niitä muitakin pelaajia vähitellen mukaan mutta saatiinpa helppo alku tällä kertaa.. :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

IMO se on oikein hyvä uudistus. Eikä se joissain mapeissa edes sijaintia paljasta kovin helposti. Se on voi voi jos tykkää kykkiä samassa puskassa pitkään ja ottaa kokardin otsaan. Liikkuvampaa peliä vaan, sillä siitä selviää. Onneks on vaihtoehtoja, mulle se HC ei ole vaihtoehto. Muutakun hyvässä seurassa. :)

En pidä itseäni kyllä minkään asteen cämpperinä tai semmosena mihin tolla nimityksellä viitataan. Sen voi joku muu kertoa kuulunko tuohon joukkoon.

Ihan kyselisin vaan että miten ihmeessä rushissa voi puolustaa ilman jonkun asteen kämppimistä? Juoksemalla kun päätön kana edes takas vai???

Pitääkö siinäkin vielä hyökkääjiä auttaa kun hyökkäys vuoro on muutenkin tuplaten helpompi voittaa kun puolustus?

Enkä kyllä tykkää ajatuksesta että itte hyökätessäkään autetaan puolustajia niin että sen kokardin kun puolustaja ottaa ottaan kerrotaan mistä päin hyökkääjäät rynnii. Jos ei itte tajuu niin se on voi voi.

Kill-cam ei sovi mihinkään respa-peliin. Peleihin joissa joutuu katsojan rooliin kuoltuaan se sopii erittäin hyvin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Aika turha paketti siis, kun noita pelimuotoja en paljon harrasta. Täysin uusia karttoja odotellessa... Mutta ne on sitten varmaan maksullisia.

Onnea odotukseen. Diceltä tuli jo virallisestikin tieto, että uusia mappeja ei bc2:een tule.

Vietnamissa saattaa ehkä olla uusia mappeja, mutta testiservuilla on ainakin pyörinyt samoja mappeja.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Nöniiin taas pitkästä aikaa tämän pariin ja ei kyllä normi innosta enään yhtään. Pakko olla HC ja squad deathmatchia pelannut niin järjettömästi. Joskus rushiakin tulee väännettyä. Mites muuten mikä on paras yhdistelmä assaultilla seuraavan laiseen taktiikkaan (attack):
Pikku hiljaa edetään, piilosta piiloon jne. Lähitaisteluita ainoastaan mcomien läheisyydessä, muuten hyvinkin kaukaista ammuskelua.

Engineerillä sitten ei vaihtoehtoja olekaan, kun tulee sinko ja scar red dotilla otettua.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ihan kyselisin vaan että miten ihmeessä rushissa voi puolustaa ilman jonkun asteen kämppimistä? Juoksemalla kun päätön kana edes takas vai???

Sinun pitää hyökätä kohti hyökkääjiä (toivoen ettei vastaan tule tankkia) aina niin pitkälle kuin kartta antaa periksi. Tällaistakin on kuultu joidenkin tekevän (sanovat sitä baserapeksi), mutta jos näin et kuitenkaan tee ja pysyt omassa basessa odottamassa hyökkääjiä niin silloin olet cämpperi. :eek:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

@Jamppi: en minä sinua kämpperinä pitäny. Sanoin vain että aseman vaihto kannattaa. Sori jos selitin huonosti. Selvähän se on ettei puolustajien kannata lähtee hyökkääjien puolelle ryysimään. Mä ainakin vaihtelen asemaa usein puolustaessa, juuri kill camin takia. Sitä voi käyttää myös hyödyksi kun vihu lähtee kostamaan. Ja kämppisnipat paljastuu useasti.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Nöniiin taas pitkästä aikaa tämän pariin ja ei kyllä normi innosta enään yhtään. Pakko olla HC ja squad deathmatchia pelannut niin järjettömästi. Joskus rushiakin tulee väännettyä. Mites muuten mikä on paras yhdistelmä assaultilla seuraavan laiseen taktiikkaan (attack):
Pikku hiljaa edetään, piilosta piiloon jne. Lähitaisteluita ainoastaan mcomien läheisyydessä, muuten hyvinkin kaukaista ammuskelua.

Engineerillä sitten ei vaihtoehtoja olekaan, kun tulee sinko ja scar red dotilla otettua.

Mun valinta olis M16, M14 tai M1 Garand. Kaikilla pystyy tulittaa hyvin Medium rangelta.
 
Ylös Bottom