Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ite ottaisin:

M24 + 4X Scope, ja MP-443 Grach. paras yhistelmä minkä oon keksiny :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Onnea odotukseen. Diceltä tuli jo virallisestikin tieto, että uusia mappeja ei bc2:een tule.
Lähdettä tälle, kiitos. (Ei, en kettuile. Haluaisin vain saada varmuuden.)

Vietnamissa saattaa ehkä olla uusia mappeja, mutta testiservuilla on ainakin pyörinyt samoja mappeja.
Kyllähän tuosta on Battlefield Blogissakin mainittu, että uusia karttoja on Vietnamissa neljä kappaletta (jokaisesta Rush ja Conquest).
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Se kill cam voisi ottaa pois niin se normi pelimuoto olisi ihan tarpeeksi hauskaa silti. Spottaukset näkyisi jne mutta jos et ehdi spottaa ja delaat niin ei ole tarpeen tietää mistä se tuli.

Jos voisi tiimi kavereille kuitenkin jutella niin siinähän sitä tulisi kerrottua kuka ampui ja missä oltiin jotta ne osaa varoa.

Rushissa se kill cam on tosi paska koska puolustajien linnoittautumiselta menee pohja kun hyökkääjät näkee kill cammeista missä puolustus on ja tietää tuhota juuri oikean talon jne.

Mutta onhan tuo hauska räiskintä tollaisena, nuo kaikki ominaisuudet pakottaa suht liikkuvaan ja yrittävään pelaamiseen. Jos tuossa ei olisi respausta ja mitään muutakaan niin menisi jossain Atacama rushissa puolivuotta kun jengi yrittäisi hilata itseään aukioiden yli...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Sinun pitää hyökätä kohti hyökkääjiä (toivoen ettei vastaan tule tankkia) aina niin pitkälle kuin kartta antaa periksi. Tällaistakin on kuultu joidenkin tekevän (sanovat sitä baserapeksi), mutta jos näin et kuitenkaan tee ja pysyt omassa basessa odottamassa hyökkääjiä niin silloin olet cämpperi. :eek:
Kukin omalla tavallaan, mutta omasta mielestäni puolustuksen henkeen kuuluu vartioida niitä laatikoita, eikä juosta kohti hyökkääjien basea, siitä tulee mieleen enemmänkin team deathmatch. Ei siis tarvitse kämppiä yhdessä paikassa, vaan vaihtaa asemaa jatkuvasti ja sillee. Baseraiskaus ei ole herrasmiesmäistä käytöstä, vaikka sodassa kaikki onkin sallittua. :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

En oo cämpperi, mut sillon kun oon paikallaan ja tapan jonkun, niin ootan hetken, että se näkee camista missä oon ja sen jälkeen vaihdan paikkaa ja meen odottaa et se mulqqu menee ettii mua ja sit...BÄNG! :D Se on vaan niin idiootin näköstä, kun se vastustaja luulen mun olevan siellä, mut sit sille ilmeneekin karu totuus kun meikä pommittaa sitä selkään. :p

Oman basen kohdalla teenkin yleensä niin, että jään katsomaan yleisnäkymää basesta ja katson tarkkaan mihin jantteri menee. Kun se luulee olevansa ovela, niin kierränkin selustaan ja jään vierelle kökkimään, kun se odottaa mun tulevan eri suunnasta ja hetken päästä puukkoa naamaan :D Moni ei vain tajua, että tuo yleiskuva on loistava keino spotata lähestyvät tai basekämppivät viholliset.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tutkiskelin omia statseja ja huomasin aika jännän yksityiskohdan: Win/loss ratio on mulla hyökkääjänä 55-38=1.45 ja puolustajana 32-85=0,38.

Eli aika paljon helpompaa olla näköjään hyökkääjänä... Tuota pitäisi tasapainottaa.

Ja tässä muita statseja, ettei muitten tarvitse hävetä omia kertoessaan :)

Kills: 2213
Deaths: 3020
Ratio: 0,73
Score: 475k
Time: 55h 38min

Ja aseluokat:

Assault:

Tätä en ole ikinä jaksanut pelata, edelleenkään en ole edes toista asetta avannut. Muutaman kerran aivan alussa tuli pelattua ja en yhtään ihmettele, miksei kokeilut jääneet pidemmiksi, statsit tällä aseluokalla: 59-133= 0,44

Engineer:

Engineeriä käytin alussa aina, tankkeja tuhoillessa tuli pisteitä ihan hyvin, mutta ratio kärsi. Nykyään tuntuu ihan kauhealta, kun parhaan aseen lippaaseen mahtuu 25 kutia, millä tappaa 1 vihollisen. Käytän Engineeriä enää silloin kun vastustajilla on paljon tankkeja, jotka ei päästä vihollisia lähelle (=Ei voi tuhota C4:llä). Statsit Engineerillä 579-892=0,65.

Recon:

Monipuolisin aseluokka. Itse käytän Reconissa SV98 red dot+C4 yhdistelmää, joka on tappava hyökätessä. Silloin voittaa aina 1vs1 lähitaistelut ja kaukaakin voi tappaa. Välillä taas on ihan kivaa olla puskassa M95 kädessä, mutta melko harvoin teen sitä. Todella hikistä saada tappoja, ellei ole todella hyvässä paikassa+tiimille todella vähän hyötyä. Statsit: 964-1252=0,77

Medic:


Pelin ylivoimaisin aseluokka. M60 on pelin kovin ase, jolla itsekkin olen saanut välillä ihan tulostakin aikaan. Siihen 4x zoom tähtäimeksi, niin voi kauempaakin R1 rämpyttämällä saada tappoja. Pisteitä tulee todella paljon, kun heittää parannuspaketteja. Todella hauskaa pelata Medicillä, siksi sitä itse yleensä käytänkin :) statsit: 554-685=0,81
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko tuo Onslaught-mode hyvä? Ajattelin hommata mutta en ole vielä päättänyt onko hintansa väärtti. :o
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Täs ois sitten mun statseja:

Kills: 5800
Deaths: 4119
K/D R: 1.41
Time: 5d 23h 48min (eli pian 6 päivää)
Favourite weapon: M14 Mod 0 Enhanced (1335)

Luokkana yleensä Assault.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko tuo Onslaught-mode hyvä? Ajattelin hommata mutta en ole vielä päättänyt onko hintansa väärtti. :o
Jos haluat pelailla kavereiden kanssa niin ihan ok ostos, mutta muuten voisin sanoa että nopeasti tehty surkea lisä. Hinta on kohtuuttoman iso tuommoiseen patchii joka on TÄYNNÄ bugeja. Itsellä ei välillä rekisteröi osumia yhtään jne.. Ja porukkaa ei muutenkaan paljoa löydy sitä pelailemasta. Suosittelen säästämään rahat Vietnam- packiin :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Jos haluat pelailla kavereiden kanssa niin ihan ok ostos, mutta muuten voisin sanoa että nopeasti tehty surkea lisä. Hinta on kohtuuttoman iso tuommoiseen patchii joka on TÄYNNÄ bugeja. Itsellä ei välillä rekisteröi osumia yhtään jne.. Ja porukkaa ei muutenkaan paljoa löydy sitä pelailemasta. Suosittelen säästämään rahat Vietnam- packiin :D

no joo, vähä hölmökshän mennyt tuo DLC-rahastus nykysin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tuossa omat statsini: Battlefield: Bad Company 2 - Stats Verse

Täytyy sanoa että nettipeli erittäin koukuttavaa kamaa. Ekat parikytä tuntia hakkasin aika pitkälti reconilla, mutta siihen kyllästyi kuitenkin suhteellisen nopeasti.

Engineer nykyään ehdottomasti oma suosikkiluokka. Tulee paljon onnistumisen tunteita kun tuhoaa koko vihollisen hyökkäyskaluston tai itse dominoi kenttää tankilla :p

Assaultilla ja medicillä tulee joskus vaihtelun vuoksi pelattua, vaikkeivat suosikkiluokkiani olekkaan. Reconilla en yleensä pelaa ellei vastapuolen tiimi ole täynnä sniputtajia jolloin sitten niitä pudottelen pari kierrosta.

Täytyy katsoa jos vaikka kaikki insigniat ja pinnit saisi.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tutkiskelin omia statseja ja huomasin aika jännän yksityiskohdan: Win/loss ratio on mulla hyökkääjänä 55-38=1.45 ja puolustajana 32-85=0,38.

Eli aika paljon helpompaa olla näköjään hyökkääjänä... Tuota pitäisi tasapainottaa.

Ei se nyt välttämättä ole ihan noin että jos yksittäinen pelaaja ei osaa puolustaa, niin koko peliä pitäs tasapainottaa.. Mun mielestä kun toi puolustaminen on helpompaa, eli meitä pelaajiakin on (onneks) monenlaisia.

Name Wins Loss W/L Ratio
Attacker 67 41 1.63
Defender 68 29 2.34
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Hinta on kohtuuttoman iso tuommoiseen patchii joka on TÄYNNÄ bugeja. Itsellä ei välillä rekisteröi osumia yhtään jne.. Ja porukkaa ei muutenkaan paljoa löydy sitä pelailemasta. Suosittelen säästämään rahat Vietnam- packiin :D
Muuten täysin samaa mieltä pampperssin kanssa, mutta eihän se bugi ole jos on lagia. Aina kun olen itse matsin tehnyt niin hyvin on osumat rekisteröityneet. Toista on ollut jos olen hypännyt jonkun randomin matsiin, jonka yhteys on persiistä ja jossain toisella puolella palloa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Lisäillään nyt itsekkin tänne..


Rank:
GENERAL OF THE ARMY (50)

* Score:5,505,076
* Kills:29,165
* Deaths:23,245
* K/D Ratio:1.25
* Time:496h 42m

* Team Score:131,100
* Squad Score:250,445
* Objective Score:502,575
* Vehicle Score:311,024
* Skill Rating:199
* Score per Minute:185
* Dogtags:766

* Rounds Played:2,184
* Wins:1,625
* Losses:559
* Win/Loss Ratio:2.91

Favourite weapon: P2000

Itsekkin tykkään lähinnä engineerillä pelailusta :) Recon luokkaa en jostain syystä pysty sietämään yhtään.. Muutamissa matseissa tullu vastaan oman porukan "snipereita" jotka on jääny istumaan rushissa pari basea taakseppäin snipukourassa. Ei hirveesti hyötyä ja yritäppä nyt siinä saada hyviä spawni paikkoja kun toinen istuu kilometrien päässä vanhoissa baseissa. :/
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ei se nyt välttämättä ole ihan noin että jos yksittäinen pelaaja ei osaa puolustaa, niin koko peliä pitäs tasapainottaa.. Mun mielestä kun toi puolustaminen on helpompaa, eli meitä pelaajiakin on (onneks) monenlaisia.

Ei taida yksittäisen pelaajan osaamattomuuteen ratketa nämä pelit. Jos tiimit ovat edes jokseenkin tasaväkiset, niin suurin osa matseista päättyy kyllä hyökkääjien voittoon.

Jos jostain näkisi "global W/L ration", niin väittäisin että attackerit olisivat saalistaneet 60-70% voitoista.

Tässä ikäänkuin vertailun vuoksi omat W/L statsini:
Attacker: 287-78; 3.68
Defender: 172-144; 1.19
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Vihdoin pronssitähti insignia saatu.

Ainut vaan että sain sen jo vaikka kolmesta aseesta pronssi puuttuikin.
Garandi + parit pistoolit jäi saamatta, ei sillä että haittaisi yhtään.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Itsekkin tykkään lähinnä engineerillä pelailusta :) Recon luokkaa en jostain syystä pysty sietämään yhtään.. Muutamissa matseissa tullu vastaan oman porukan "snipereita" jotka on jääny istumaan rushissa pari basea taakseppäin snipukourassa. Ei hirveesti hyötyä ja yritäppä nyt siinä saada hyviä spawni paikkoja kun toinen istuu kilometrien päässä vanhoissa baseissa. :/

Itseäkin ärsyttää se kun se sniperi on monen skidin mielestä "cool class" ni pitää sitten sitä spammia, sit vaa hävitään peli ku kaikki istuu toisella puolella kenttää...osuu ehkä yhtee vihuun parissa minuutissa ja loput vihut sitte jyrää etulinjan kumoon. :(
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

mites tuo wheels of hazard pin? missä kentässä/modessa sen saisi helpoiten?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

mites tuo wheels of hazard pin? missä kentässä/modessa sen saisi helpoiten?
En tiedä missä kentässä saisi helpoiten, mutta itse olen saanut kaksi kertaa sen: Atcama Desert Rush (4wd autolla) ja Laguna Presa Conquest (tankilla). ;)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

mites tuo wheels of hazard pin? missä kentässä/modessa sen saisi helpoiten?

Väitän, että helpoiten tuo onnistuu, kun nappaat attackerina Aricassa heti hummerin ja päristelet siellä puolustajien spawnin suunnalla. Itse ainakin hankin molemmat auto-pinnit tuolla tavalla.
 
Ylös Bottom