Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä
Tutkiskelin omia statseja ja huomasin aika jännän yksityiskohdan: Win/loss ratio on mulla hyökkääjänä 55-38=1.45 ja puolustajana 32-85=0,38.
Eli aika paljon helpompaa olla näköjään hyökkääjänä... Tuota pitäisi tasapainottaa.
Ja tässä muita statseja, ettei muitten tarvitse hävetä omia kertoessaan
Kills: 2213
Deaths: 3020
Ratio: 0,73
Score: 475k
Time: 55h 38min
Ja aseluokat:
Assault:
Tätä en ole ikinä jaksanut pelata, edelleenkään en ole edes toista asetta avannut. Muutaman kerran aivan alussa tuli pelattua ja en yhtään ihmettele, miksei kokeilut jääneet pidemmiksi, statsit tällä aseluokalla:
59-133= 0,44
Engineer:
Engineeriä käytin alussa aina, tankkeja tuhoillessa tuli pisteitä ihan hyvin, mutta ratio kärsi. Nykyään tuntuu ihan kauhealta, kun parhaan aseen lippaaseen mahtuu 25 kutia, millä tappaa 1 vihollisen. Käytän Engineeriä enää silloin kun vastustajilla on paljon tankkeja, jotka ei päästä vihollisia lähelle (=Ei voi tuhota C4:llä). Statsit Engineerillä
579-892=0,65.
Recon:
Monipuolisin aseluokka. Itse käytän Reconissa SV98 red dot+C4 yhdistelmää, joka on tappava hyökätessä. Silloin voittaa aina 1vs1 lähitaistelut ja kaukaakin voi tappaa. Välillä taas on ihan kivaa olla puskassa M95 kädessä, mutta melko harvoin teen sitä. Todella hikistä saada tappoja, ellei ole todella hyvässä paikassa+tiimille todella vähän hyötyä.
Statsit: 964-1252=0,77
Medic:
Pelin ylivoimaisin aseluokka. M60 on pelin kovin ase, jolla itsekkin olen saanut välillä ihan tulostakin aikaan. Siihen 4x zoom tähtäimeksi, niin voi kauempaakin R1 rämpyttämällä saada tappoja. Pisteitä tulee todella paljon, kun heittää parannuspaketteja. Todella hauskaa pelata Medicillä, siksi sitä itse yleensä käytänkin
statsit:
554-685=0,81