Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Niinkuin tuossa videossakin oli, niin nuo medickit, jotka revivee pisteiden kiilto silmissä porukkaa keskellä tulta ja sen jälkeen juoksee nurkan taakse suojaan. Revivetty kuolee sekunnin sen jälkeen ja jälleen se medic tulee revivemään. Turhia kuolemia on mulla johtuen tosta ties kuinka paljon.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Joo se on ärsyttävää vaikka kuinka olen useasti medikki. Muutama kerran käynyt noin, että oma medikki on sellaisen teräskaapin takana ja herätti mua siihen tulilinjalle. Mulla oli joku helkkarin engineer ja skodet loppu niin, että halusin mieluummmin baseen kun siihen tulilinjalle pelkän puukon kanssa taistelemaan..joku kolme-neljä kuolemaa tuli, ennen kuin kuoli se medikkikin.

Tosin välillä käy niin, että herättää jonkun henkiin ja vaikka tilanne suht rauhallinen saa toinen siinä luodista.

Kuitenkin jos on suht tiukkakin tilanne kantsii niitä kavereita herätellä henkiin. On niistä enempi apua kun siitä, että ne heräisi omassa basessa jossain kilsan päässä ja muu tiimi on boksin luona sitä räjäyttämässä.

Saako hyökkääjät herättämisestä yhden "tiketin" takas?

Medikillä saa parhaiten pisteitä, että jättelee niitä laatikoita omien snipujen sun muiden lähelle ja hyökkäysreiteille, jolloin jos joku oma joka saanut osumaa kävelee ohi tulee medikille pisteitä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Pitäisköhän Battlefieldille tehdä oma pelikohtainen foorumi?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

xWalther;1155734 begin_of_the_skype_highlighting**************1155734******end_of_the_skype_highlighting sanoi:
terve mietin tässä että onks kellään muulla tämmöst pikkusäätö ongelmaa pelin kanssa kokoajan? kuten nyt tossa vieressö jöi jumiin toho mapin lataus kohtaan ja usein käy niin että ku menee pelaamaan kaikki aseet näkyy kyllä ku tililtä kattoo mutta menee ingame ni pelkästee lv1 kamat tallella? en viittiny tätä tonne ongelma alueelle laittaa jos tää nyt on tämmöstä yleistä, en tiä?

No sunnuntai ainaki on sellane päivä et kannattaa varautua siihe että on pelkät lvl1 kamat ku menee pelaa mut statseissa näkyy kyl kaikki avatut.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kehveli ku ottaa ohimoon noi kaiken maailman urpot tässä pelissä. Eilen pääsin Aricassa vikoilla baseilla puolustuksessa sellaiseen paikkaan josta olisin voinut napsia hyökkääjiä mennen tullen ja palatessa. Ja näin ollen eliminoida suuren osan hyökkääjistä ennen kuin pääsevät lähellekään laatikoita

No mutta mitäs, mitäs. Sitten joku omalta puolelta yritti epätoivoisesti päästä samaan paikkaan tuloksetta. Arvaatte varmaan mitä sitten tapahtui? Kyllä vain, meikäläiselle luoti otsaan ja se oli sit siinä.

Tää mun kommentti ei nyt sisällä mitään uutta eikä rakentavaa pelin suhteen mutta oli vaan pakko nyt avautua. Peliin olisi todellakin syytä saada joku systeemi jolla nämä pahvipäät saataisiin potkittua ulos. Mikä helkkari siinä on että pitää pilata muiden peli? Tai sit saataisiin sellaiset servut joissa alaikäraja on 25 vuotta. Mutta tuskin sekään mitään auttaisi...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kehveli ku ottaa ohimoon noi kaiken maailman urpot tässä pelissä. Eilen pääsin Aricassa vikoilla baseilla puolustuksessa sellaiseen paikkaan josta olisin voinut napsia hyökkääjiä mennen tullen ja palatessa. Ja näin ollen eliminoida suuren osan hyökkääjistä ennen kuin pääsevät lähellekään laatikoita

Todellisuudessa noi paikat ei vaan vastaa luuloja. Luultavasti pari oisit saanut napsittua ja sen jälkeen ois jo kuolema korjannut. Tai sitten hyökkääjät ois päässeet heittämään c4:t mcomille ja häviö heti.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Joo, usein törmää näihin mw2-jonneihin tässä pelissä. Esim tänään Isla Inocentes rushissa olin defenderinä ja omat ei edes yrittänyt purkaa m-comeja, vaikka seisoivat niiden vieressä, vaan keskittyivät ampumaan hyökkääjien reconeita huonolla menestyksellä. Sen jälkeen sitten sama mappi hyökkääjinä ja tällä kertaa koko tiimi sitten oli reconeina sillä samalla kalliolla. Ainoastaan minä ja yksi engineeri oltiin hyökkäämässä ja voitte arvata mitä siitä tulee.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kyllä tää on hyvä peli. Itse olen alkanut pelaa rushia, paljon enemmä tekemistä kun conguessa, ja kartat on mukavampia pelata kun on isompia. Ennen pelasin vaan congusia alko jo mapit tökkii. Mutta lisäilkää mut listoille mikki löytyy psn=Deeku..
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

No sunnuntai ainaki on sellane päivä et kannattaa varautua siihe että on pelkät lvl1 kamat ku menee pelaa mut statseissa näkyy kyl kaikki avatut.

Kannattaa seurata EA:n foorumeja... Sunnuntai ongelma on korjattu. Tosin joillakin pelaajilla sunnuntai on siirtynyt keskiviikoksi :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Todellisuudessa noi paikat ei vaan vastaa luuloja. Luultavasti pari oisit saanut napsittua ja sen jälkeen ois jo kuolema korjannut. Tai sitten hyökkääjät ois päässeet heittämään c4:t mcomille ja häviö heti.

Mä jotenkin arvasin että vastaanotto tähän viestiin on tätä luokkaa. Voin kertoa, että siellä kyseisessä paikassa olen kerran aiemminkin ollut ja sieltä saanut naputeltua vikalla basella yli 20 vihua kesken matkaa. Kuolema korjasi minut siten, että heitin itse kranun jalkoihini :D. Joten se siitä parista vihusta... En jaksa enää kommentoida sit enempää tähän.

...omat ei edes yrittänyt purkaa m-comeja, vaikka seisoivat niiden vieressä, vaan keskittyivät ampumaan hyökkääjien reconeita huonolla menestyksellä.

En tiedä nyt tarkkaan, mutta viittasitko kenties tuohon kirjoitukseeni kommentoidessasi asiaa? Itse kyllä puran laatikoita enemmän kuin laki sallii vaikka henki lähtisi. Sehän tässä pelissä on ideana, eikö totta. Nyt vaan satuin olemaan hitusen kauempana niistä laatikoista.

...koko tiimi sitten oli reconeina sillä samalla kalliolla. Ainoastaan minä ja yksi engineeri oltiin hyökkäämässä ja voitte arvata mitä siitä tulee.

Rivien välistä voi lukea että olet ajatellut olleeni puskajussina jossain kalliolla kymmennen muun urpon kanssa. Kyllä olin ihan yksin siellä piilopirtissäni engineerin kamat niskassa. Myöskään tähän en jaksa enempää kommentoida.

Tästä asiasta voi jauhaa ihan turhaan vaikka sata seuraava sivua eteen päin eikä mikään muutu. Aina löytyy pelistä niitä, jotka eivät pura laatikkoa vaikka olisivat siinä vieressä. Aina löytyy pelistä myös niitä snipuja, jotka istuvat kalliolla porukassa ja saavat sen 3-5 tappoa pelin aikana.

Teki vaan arvon herrat nyt mieli kertoa asiasta koska pahoitin mieleni. Koska se pahantahtoinen joukkuetoverini minut surmasi piilopirttiini ja täten murskasi unelmani joukkueeni auttamisesta ;)

EDIT: Niin joo, mua ei vois sit vähempää kiinnostaa onko K/D ratio pelin lopussa 50/0 vai 0/50. Ihan sama kunhan oma joukkue voittaa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

EDIT: Niin joo, mua ei vois sit vähempää kiinnostaa onko K/D ratio pelin lopussa 50/0 vai 0/50. Ihan sama kunhan oma joukkue voittaa.

Tämä on juuri se pelin idea. Tavoitellaan voittoa, jokainen tekee sen omalla tavallaan. Toiset taas ei edes yritä vaan keskittyy johonkin ylimääräiseen paskaan. Itse olen objective-pelaaja. Aina ekana boksilla istumassa joko räjäyttäen sen tai suojaten sitä. On kertakaikkiaan ikävää jos sit löytyy niitä snipoja jotka vain istuvat ja eivät edes tähtäile mihinkään olennaiseen sijaintiin jotta voisivat suojata omiaan. Tästä johtuen pelaan aina bäfää suomalaisryhmässä sillä se takaa mukavan pelin ja yleensä voiton sillä neljä motivoitunutta suomalaisjääkäriä vie vaikka tuhat randomia jotka eivät keskity olennaiseen.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Isoin pelillinen vika tässä pelissä on esimerkiksi White Pass:in boksipaikat. Jos hyökkääjät onnistuvat tuhoamaan 2 ekaa boksia, niin voitto on varma, sillä loput 4 tuhoutuu aina talon romahtaessa. Täysin turhaa yrittääkkään puolustaa niitä, koska talot ovat niin heiveröisiä, että tuhoutuvat jos edes yksi tyyppi älyää ampua siihen kranaatinheittimellä.

Ikinä en ole nähnyt, että hyökkääjät häviäisivät tuossa mapissa, jos ovat päässeet ekasta paikasta eteenpäin...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Gaddafista (Truck) ei kyllä saa kirveelläkään veistettyä K/D horoa.

Toi on oikeasti aivan pirun rasittavaa kun itte on jemmassa ampumassa vihuja kylkeen ja sitte joku hemmetin nooobi M-60:sen tai Barretin kanssa tulee kerää huomiota ja tulta sinne. Hyvästi piilo...

Itte jos pelaan snipuna tai millä tahansa muulla kitillä niin olen joskus ammuskellut omia kollegoja hengiltä kun ovat tuleet pilaamaan spotti paikan tunkeemalla samaan mestaan. Käyttäkää omaa mielikuvitusta prk! Puolustus vuoroilla niitä väijy paikkoja kumminkin riiittää eikä siinä ole mitään järkeä että apinat tunkee iholle samaan mestaan mökäämään.

Se on mulle ihan sama meneekö joku mökäämään niitten takalinjan barretti pellejen viereen, mutta jos snipu tai engiineri on vaimennetun kulman kanssa ampumassa linjan edessä vihuja kylkeen niin sen vois kyllä jättää rauhassa tekee sitä työtään sinne eikä mennä pilaan toisen oikeasti joukkueelle hyödyllistä mestaa. Vähän peli-silmää...

Eilen oli kyllä hyvät pelit niin kauan kun sitä kesti. Vähintään kaksi squadii Suomalaisia koko ilta ja monesti koko joukkue täynnä. Vihut vaan lopetti meijän kanssa leikkimisen liian aikasin. Vähän tylsäksihän se kyllä menee jos vihu ei pääse ekaa basee pidemmälle ja hyökkäys vuorolla me painetaan n. seittemäs minuutis päästä päähän.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kun tarkastelee vähän omia statseja liittyen puolustamiseen ja hyökkäämiseen rushissa, niin silmään pistää hyökkäyksen ja puolustuksen voitto/häviö ratio. Hyökkäyksellä ratio on yli 10 ja puolustuksella 0.33.. :D Ei mikään ihme kun puolustaessa kaikki on jossain puskassa ympäri mappia hajallaan snipaamassa ja eipä siinä oo paljoa mitään tehtävissä kun lootia vyörytetään C4:lla ja sellasella liikkuvalla asearsenaalilla mitä ei puolustajilta löydy. Port Valdezissa on sentää Apache puolustajilla..
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ite oon alkanut harjoitella käyttämään AT4'sta ja tänään sujui sen verran hyvin, että osuin mm. ilmassa Havockiin ja Blackhawkiin ja liikkuvaan jet skihin, joka lisäksi väisteli. Muutenkin parissa roundissa rapsahti se gold star 4 sillekin singolle.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kun tarkastelee vähän omia statseja liittyen puolustamiseen ja hyökkäämiseen rushissa, niin silmään pistää hyökkäyksen ja puolustuksen voitto/häviö ratio. Hyökkäyksellä ratio on yli 10 ja puolustuksella 0.33.. :D Ei mikään ihme kun puolustaessa kaikki on jossain puskassa ympäri mappia hajallaan snipaamassa ja eipä siinä oo paljoa mitään tehtävissä kun lootia vyörytetään C4:lla ja sellasella liikkuvalla asearsenaalilla mitä ei puolustajilta löydy. Port Valdezissa on sentää Apache puolustajilla..
Ite taas tykkään aktiivisesta puolustamisesta, ehkä jopa enemmän kuin hyökkäämisestä, taitaa tuon statseistakin huomata : D

Name Wins Loss W/L Ratio
Attacker 94 52 1.81
Defender 100 34 2.94
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ite taas tykkään aktiivisesta puolustamisesta, ehkä jopa enemmän kuin hyökkäämisestä, taitaa tuon statseistakin huomata : D

Name Wins Loss W/L Ratio
Attacker 94 52 1.81
Defender 100 34 2.94

Tuo riippuu paljolti, minkä kokosella servulla pelaa. Jos on 24 tyyppiä, niin puolustajat saa siitä etua, jos taas vaikkapa 18, niin hyökkääjät voittaa miltei varmasti.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

kyselisin fiksummilta tällästä juttua.. Pelasin eka hyökkääjinä Onslaught modee onnistu tapot normilla, mut sit kun vaihto hardcoree ja niin 0 tappoo 7 kuolemaa ei kuollut yksään vaikka laitto pkm laulaa koko lippaan ukkoon :/ ei kuollut käänty ja tappo mut oliko kyseessä bugi vaiko hardcore modessa vaan vaikeampi tappaa, muut pelaajat sai kyl tappoja 20-50 kyl vähän nakerti
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

kyselisin fiksummilta tällästä juttua.. Pelasin eka hyökkääjinä Onslaught modee onnistu tapot normilla, mut sit kun vaihto hardcoree ja niin 0 tappoo 7 kuolemaa ei kuollut yksään vaikka laitto pkm laulaa koko lippaan ukkoon :/ ei kuollut käänty ja tappo mut oliko kyseessä bugi vaiko hardcore modessa vaan vaikeampi tappaa, muut pelaajat sai kyl tappoja 20-50 kyl vähän nakerti
Tämä on ehkä pelin harmillisin bugi :/ Itsellä käy yleensä samoin kun pelaan Onslaughtia. Jotkut ovat laittaneet tämän ongelman myös lagin piikkiin, mutta itse en siihen usko, koska käsikranaateilla muistaakseni saa tapot tilille.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tämä on ehkä pelin harmillisin bugi :/ Itsellä käy yleensä samoin kun pelaan Onslaughtia. Jotkut ovat laittaneet tämän ongelman myös lagin piikkiin, mutta itse en siihen usko, koska käsikranaateilla muistaakseni saa tapot tilille.

ittel oli vaan viel huonompi tuuri sit en saanut edes kranulla saatikka AT ketään hengiltä vois kohta koitaa jos olis parempi onni
 
Ylös Bottom