Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Itse pelaan aina nykyään hardcore modella, sillä hermot menevät erittäin nopeasti jos tulitan viholliseen aimoannoksen paukkuja, kunnes tämä kääntyykin ja tappaa minut "vain" 5kudin sarjalla päähän. Hardcorella myös reconin aseet tuntuvat mielekkäämmiltä. Ei ole tainnut kuulua vielä noista tulevista kartoista julkaisupäivämääriä?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Oletteko muuten huomanneet että global lista kärjellä on jo yli 2000h pelikellossa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Hienot oli mätöt suomipoppoolla, mutta mitäs sieltä kajahtaakaan yhden onnistuneen rundin jälkeen. "Imimimi C4 huoraaja.." Vaikka mitään C4 en koko rundin aikana, eikä kukaan muukaan, käyttänyt. Täytyypä sanoa että aika säälittävää settiä ruveta marisemaan kovemman luokan pelaajalta hävityn rushin jälkeen. Kyseinen herra voi heittää voltin. Täytyy varmaan ruveta pelaamaan niin että ei missään nimessä tule kunnon bongoja reilulla pelaamisella niin ei isot pojat suutu kun tulee pataan. Terveisiä vaan herra z:lle.. Ja kaupan päälle neitimäisin teko eli heitti pois frendilistalta.. <: Ei uskois sen ikäluokan ihmiseltä tollasta käytöstä, ehkä joku napero vois tolleen kyrvähtää.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Oletteko muuten huomanneet että global lista kärjellä on jo yli 2000h pelikellossa.

No, huhhuh. Jos tuo olis 8 tunnin työpäiviin jaettu se tekis 250 päivää. Koskas tämä peli muuten julkaistiin? Eipä siinä paljon muuta ole ehtiny ku bf:ä pelaamaan. Todellinen nolife...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tuli itsekin eilen parit acepinnit hommattua hc rushissa. On se vaan mukavaa sekin, jos on osaavia kavereita mukana, joitakin randomisaksalaisia oli samassa squdissa ja homma toimi. Tuli Islassa tiputettua neljä kertaa kopteri, sama kopterikuski joka kerralla, mahtoi harmittaa. Matka kohti G3:sen platinatähtee on jo hyvällä mallilla x)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Eilen illalla/yöllä oli tosiaan hauskat väännöt,mutta kysympä vaan muilta että mikä siinä on niin vaikeata joinia toisella puolella oleviin suomalaisiin ja näin tehdä peleistä edes jotenkin tasapuolisia? Ihan siistii vääntää aina 12sta suomalaista vastaan yleensä yhdellä squadilla tai joskus ihan yksinäänkin. kun laittelet kutsua niin ei sit millään voi tulla jeesaa toiselle puolelle. Ymmärrän kyllä että voittaminen on aina hauskempaa ja suomipossessa on vaan hauska pelata. Itse melkeinpä aina kun alkaa suomalaisia olemaan "riittävästi" niin yritän kaikin keinoin päästä toiselle puolelle aiheuttamaan kaaosta. Koska yksinkertaisesti suomipossella on menty useimmiten niin nopeasti kentät läpi et moro ja sit nauretaan et oli hauskaa:confused:

Tänx2: Tonza_a,The Nanux,Kurvi35,Jamppi1 ja special tänx2 Teroli(onnittelut lappusista:D)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ei jäänyt illan peleistä paljoa kehumista.
Ensin olin kaikkien muiden suomalaisten puolella, sitten tipuin pois ja ihmeen kaupalla pääsin samalle puolelle.
Tämän jälkeen kaveri tais tippua ja se ei enää mahtunut samalle puolelle joten "työ keikka" kutsui toiselle puolelle.
Meitä oli sitten siellä puolella vain kolme ja loput olivat vastapuolella eli periaatteessa kolme vastaan suomi.Myöhemmin tuli peräti tai onneksi edes yksi meidän puolelle lisää, mutta sitten viimein riitti.
Käytiin konkassa ja pari lopetti ja kahdestaan päätettiin palata teidän sessioihin, mutta minä jäin "yksin" vihuille.Yritin jos oltais tehty omat pelit mut ei niin ei ja jatketaan taas...

ai niin joka hel kerta tapahtuu samaa viikonloppuisin joku ei enää millään pääse peleihin ja sitten kaikki menee hänen osaltaan...just sinne, mut jatketaan...


Sitten loppu kevennykset:
Seuraavat ei koske ketään pelaajaa, mutta älä lue jos ei ole C4 tai Medic huumoria!
Olen tehnyt myös muista, mutta ne taitavat olla K-18 ja liian rankkoja muutenkin täällä luettaviksi.
C4 man Nelson Bayn lumimaastossa kulkee ja mukana paljon C4:ä
Silmissään räjätävä laatikko mielessään kulkee.
M-com laatikolle päästyä C4 hän latoo..latoo.
Nyt laatikoon pommin hän virittää ja nurkkaan piiloon hän pakenee kuin jänis metsässä ilvestä.
Lopuksi C4 man odottaen vihujen laatikolle tuloa kuin hullu kuumaa puuroa.
Nyt C4 miehen aika koittaa..koittaa, kun hän vihut taivaan tuuliin lataa.
...C4 man kaipaa respect, mutta armoa ei anneta!


Medic mies vauhtiin pääsee..pääsee, kun toinen alue käyntii pääsee.
Autotalliin hän kaverinsa pakottaa ja sitten hän elvytykset aloittaa..aloittaa.
Tonnit silmissä vilisee, kuin pullot huoneessa kilisee.
loppu alkaa häämöttää hän viimeiset miehet elvyttää, sitten pistetaulu kehiin putkahtaa ja lopuksi hänet palkitaan...
Oot piste piip pelaaja.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Eiilisestä: Ainakin silloin kun mulle lähettelitte niitä "loikkaus" kutsuja niin myös teidän puolella oli yhteensä 7-8 suomi poikaa/tyttöä/juoppoa joten en mä ainakaan nähny tarpeelliseks alkaa hyppiä.

Lisäks mä en usko et teijän hernekeitos on enempää sattumia kun meillä, enkä sitäkään että teidän upseerit toteuttaa ruotsalaisia johtamis metodeita niin että sillä saa jopa tulosta aikaan. En mäkään nyt noin sinisilmänen ole vaikka ehkä hiukan yksinkertasessa kunnossa olinkin. ;)

Kaiken lisäks pelit oli ainakin suht tasasii koko illan/yön. Oma panos pyöri enemmi tai vähemmi kakan-jauhannan suunnalla et ei musta kyllä mitään pelillistä hyötyä ois edes saanu vaikka ois puolta vaihtanukki.

Eilen jouduttiin taas tekee alkuillasta klassinen koulutus keikka. Vääntö oli tasasta mut silti vihu ei ees yrittäny panna M-comia tulille vaan pelkästään C4:lla halus väkisi tuhota niitä. Kohtelias varotus viesti puolessa välissä erää että jollei leikki lopu niin tietävät sitte mitä siitä seuraa. Eihän se sitte menny jakeluun, lopputuloksena seuraava erä vedettiin vastustajan tyylillä, peli ei ollut enää tasaista eikä kestänyt kauaa. En tiiä oppivatko kun lähtivät raukat kävelee erän jälkee... (kamalan surullista LOL)

No tulipahan tilaa kertaheitolla että porukat pääs joiniin mukaan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Itse näin muutaman suomalaisen squadin ulkopuolella,jotka yllättäen hyppäs sille "paremmalle" puolelle. Voi olla että näin väärin,taikajuomilla osuutta asiaan;)

Mut jokatapauksessa tää ilmiö toistuu joka päivä ja mua se ei haittaa millään tavoin...oikeestaan se on just hauskaa. Toivottavasti samaa satsii tänäänkin...
BF...im lovin it
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tottakai se meitin puoli oli "parempi", ne ruotsalaiset upseerithan oli teillä joten en mä ainakaa ihmettele yhtään jos porukat on loikannu teijän puolelt pois. :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko kellään mitään tietoa että milloin se vietnam lisäri tulee? On kyllä pakkohankinta mulle.:)
 
Tottakai se meitin puoli oli "parempi", ne ruotsalaiset upseerithan oli teillä joten en mä ainakaa ihmettele yhtään jos porukat on loikannu teijän puolelt pois. :D

Ai siel oli jotain tollasta....Sehä selittää ton:D

Onko kellään mitään tietoa että milloin se vietnam lisäri tulee? On kyllä pakkohankinta mulle.:)

Tänää,huomenna,viikon,kuukauden tai vuoden sisään. :rolleyes:

Ootan kans hiukan innolla tota ja varmasti moni muukin...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Eiilisestä: Ainakin silloin kun mulle lähettelitte niitä "loikkaus" kutsuja niin myös teidän puolella oli yhteensä 7-8 suomi poikaa/tyttöä/juoppoa joten en mä ainakaan nähny tarpeelliseks alkaa hyppiä.

Lisäks mä en usko et teijän hernekeitos on enempää sattumia kun meillä, enkä sitäkään että teidän upseerit toteuttaa ruotsalaisia johtamis metodeita niin että sillä saa jopa tulosta aikaan. En mäkään nyt noin sinisilmänen ole vaikka ehkä hiukan yksinkertasessa kunnossa olinkin. ;)

Kaiken lisäks pelit oli ainakin suht tasasii koko illan/yön. Oma panos pyöri enemmi tai vähemmi..

Jaa en mä ainankaan nähnyt suomalaisia tai sitten ne oli nimimerkeillä 1445566_77potenssiin10 tai soitamulle1778426670.

Ei mulla ollut sattumia ollenkaan tai ne olivat vääränlaisia eli selkään oli kirjoitettu lappu tapa mut aina ekana ja mieluiten takaapäin tai jostain sieltä mistä se ei tajua.
Tai sitten ne johtuivat johtamis tavasta, mutta edellisiin lauseisiin käännyn.
Mä pistehuorasin Medicillä jossain kentässä 80 pistettä ja voitettiin silti eli mä olin vain hengessä mukana niin kuin melkein aina, että pistäkää paremmaksi.
Mutta tuli sellainen tunne ettei kaikki taineet jaksaa kuunnella enää mun valitusta, mutta en mäkään ja ymmärrän tuon täysin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Jaa en mä ainankaan nähnyt suomalaisia tai sitten ne oli nimimerkeillä 1445566_77potenssiin10 tai soitamulle1778426670.

Ei mulla ollut sattumia ollenkaan tai ne olivat vääränlaisia eli selkään oli kirjoitettu lappu tapa mut aina ekana ja mieluiten takaapäin tai jostain sieltä mistä se ei tajua.
Tai sitten ne johtuivat johtamis tavasta, mutta edellisiin lauseisiin käännyn.
Mä pistehuorasin Medicillä jossain kentässä 80 pistettä ja voitettiin silti eli mä olin vain hengessä mukana niin kuin melkein aina, että pistäkää paremmaksi.
Mutta tuli sellainen tunne ettei kaikki taineet jaksaa kuunnella enää mun valitusta, mutta en mäkään ja ymmärrän tuon täysin.

Oli joo laiha keitto...ohranen mutta laiha:D
Mä en ees huomannu et oisit valittanu mistään,mulla vaan katkes sipuli ku vaihdettiin konkkaan. Heti atacamaa jossa ainaki 15miljoonaa m24 ukkoo.NO THANKS! Jossain tulee kipukynnys vastaan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Oli kyllä kieltämättä suurimmaks osaks aika huikeat matsit eilen. Kiitokset vaihteeks koko suomi porukalle.. Pitäisiköhän ottaa taas illemmalla uusiksi jos saatas taas hyvä porukka kasaan?

Aricassa tosiaan muutama peelo näytti eilen c4 huoraamisen merkkejä, juosten c4:t ja voimakas rärähdys perkki mukana. Ja pienen kuittailun jälkeen itketään että It wasn't me, it was the other guy. Turha tänne alkaa mitään juupas eipäs väittelyä tekemään jos jää housut kintussa rysänpäältä kiinni c4:set kourassa ,mutta eipä siinä aikaakaan kun oma puoli pääsi kuittaamaan heti seuraavalla rundilla samalla mitalla takasin. ;) Voisi muuten joku kerta väsätä suoraan pelkästään suomi pelaajien kanssa priva matsi jossa kaikki pelaa ns herrasmies säännöillä.?

Henaik: Joo se atacama desertin conkka mappi on kyllä karsea. eipä siellä paljon mitään muuta ole kun epätoivosia kd ration laskun pelossa olevia cämp siis snaipperita ja vastapuolen beissiin heti alussa mönkkärillä kiitäviä hekon pölliminen mielessä olevia janttereita.

Mitkäs on porukan suosikki mappeja? valparaiso ja port valdez :p . Laguna presakin on viime aikoina alakanut hieman maistumaan vaikka alkuaikoina en voinu mappiin koskeakkaan. Tosin Jos on kunnon suomi porukka ja huippu jutut niin mapilla taas ei ole niinkään väliä :)

Tosiaan kaverikutsua voi laitella ainakin mulle ja miksei Jampp1:lle? niin sitä kautta pystyy viimeistään liittyileen noihin suomi mättöihin iltaisin :)



syys terveisin: Herra Z
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kiitos taas kaikille osaanottajille eilen ilasta ja yöstä, hauskaa oli.

Kyllä sitä tänäänkin täytyy tulla pelaa jos saatais samallaiset pelit pystyyn. Henaik jos tänään jätettäis toi puukko hippa pois ja koitettais pysyy samalla puolella. Sit ei harmittais tägien menetys:D
Tais siel pari muutaki suomi pelajaa saada puukosta kuten itekki sain.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

toi priva ois helmee!!! Ja def illalla taas langoilla
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

herra z voi katsoa sieltä ”perkeistä” että mitä se C4 kuva meinaa. Sillä saa enemmän panoksia esim sinkoon joille oli aricassa käyttöä tankkeja vastaan. Vituttaa tollanen elitismi jolla tehdään itsestä joku suurguru jonka varjolla ruvetaan puhumaan paskaa toisista. Taitaa herra zetaa pänniä kun moraa tuli kylkeen joltain tuntemattomalta. Pää pois sieltä perseestä ja keskity peliin enemmän sillä kukaan suomalainen ei koko iltana koskenut c4:lla m-comeihin.

e. Omalta osaltani asia on loppuun käsitelty, ja herra z voi vielä miettiä että mitä aricassa kahdelta yöllä tapahtuikaan. Silmä käteen, hellurei ja hellät tunteet.
p.s. suuria bongoja saa myös muulla tavalla kuin C4 huoraamisella kuhan vaan painaa rundin alusta loppuun eikä harhaile esim. vastapuolen spawnilla tai ties missä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom