Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Eikös tuo puolustus sitten kuse jos ne pääsee ajamaan mönkijällä sen luokse? Ettekö viiti olla laatikon vieressä sitä puolustamassa jalkaväeltä?

Tätä on joillekkin turha selittää, asiasta on keskusteltu jo pitkän aikaa.

Ehdottaisinkin että kaikki jotka pitävät c4 käytöstä laatikon tuhoamisessa niin ilmottautuvat ja pistetään peli pystyyn. Luulen että tarvittavat pelaajat löytyy kummallekkin puolelle.
Katsotaan kuinka kauan pelaaminen on mukavaa?? Lisäksi voidaan huomata muitakin asiota...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Toki nuo C4-tilanteet on myös omasta päästä kiinni, mutta sanotaanko että jos pelataan rundia 10-15 minuuttia, niin on se melkein mahdotonta, ettei yksikään mies pääsisi m-comille asti. Eikä siihen tarvita kuin vajaa 10sec. niin saa laatikon hajotettua C4:lla.

Normaalisti, kun pommin virittämiseen menee sen 10sec. ja sitten pitää jäädä vielä vahtimaan, ettei sitä kukaan pääse purkamaan. Ja se on juuri sitä oikeaa tiimityötä. C4:ää käyttämällä ei tarvitse kuin pari tyyppiä karauttaa mönkijällä m-comille ja nakata muovia kylkeen.

Thääh, pommin virittämiseen menee 1sek. Omasta mielestäni C4:llä tuhoamisessa ei ole mitään vikaa, jos puolustus vuotaa, niin pitäähän siitä saada rokottaa :) Mutta aivan samaa mieltä siinä, että liikaa ne boksit menettää C4:stä ja siitä saa liikaa myöskin pisteitä.

Omasta mielestäni ärsyttävintä on se, että joissakin kartoissa on aivan liikaa bokseja talojen sisässä. Tällöin tarvitaan aikaa puoli minuuttia, että voi jostain pusikosta ampua kranaatinheittimellä talon alas, ei mitään järkeä!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Thääh, pommin virittämiseen menee 1sek. Omasta mielestäni C4:llä tuhoamisessa ei ole mitään vikaa, jos puolustus vuotaa, niin pitäähän siitä saada rokottaa :) Mutta aivan samaa mieltä siinä, että liikaa ne boksit menettää C4:stä ja siitä saa liikaa myöskin pisteitä.

Omasta mielestäni ärsyttävintä on se, että joissakin kartoissa on aivan liikaa bokseja talojen sisässä. Tällöin tarvitaan aikaa puoli minuuttia, että voi jostain pusikosta ampua kranaatinheittimellä talon alas, ei mitään järkeä!

White Pass on just tommonen jossa talot lahoo alta:
Tänään aamulla olin puolustajana tuossa White Pass-kentässä ja ekat M-COMeja oli tosi mukava puolustaa. Siinä kohtaa joukkueet oli tosi tasaiset ja kohtaukset usein erittäin intensiivisiä. Sitten kun lopulta vastustajat saivat tuhottua molemmat niin ei siitä isosta halli-rakennuksesta ollut kuin pari ehjää seinää jäljellä, kaikki muut poissa (se talohan ei voi romahtaa).

Sitten kun siirryttiin sinne kylä puolelle niin ei kauaa mennyt kun oli talot nurin. Siinä se ilo lopahtikin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Eikös tuo puolustus sitten kuse jos ne pääsee ajamaan mönkijällä sen luokse? Ettekö viiti olla laatikon vieressä sitä puolustamassa jalkaväeltä?

Omasta mielestäni C4:llä tuhoamisessa ei ole mitään vikaa, jos puolustus vuotaa, niin pitäähän siitä saada rokottaa

Justiinsa.:rolleyes:

Minä haluan nähdä sen yyberin puolustusporukan, joka pitää koko erän ajan laatikoita pystyssä YHTÄ päättäväistä pistehuoraaja-c4-squadia vastaan. Hommahan menee niin, ettei näillä puolustajilla ole varaa epäonnistua kertaakaan, sillä parikin läpipäässyttä c4-sankaria riittää tuhoamaan sen boksin. Hyökkääjät taas saavat feilata ja yrittää uudelleen toistakymmentä kertaa. Talk about balance.

Räjäyttämisestä pisteet miinukselle, tai vähintäänkin nollille ja engineereille mahdollisuus korjata laatikoita. Sillä tästä päästään.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Justiinsa.:rolleyes:

Minä haluan nähdä sen yyberin puolustusporukan, joka pitää koko erän ajan laatikoita pystyssä YHTÄ päättäväistä pistehuoraaja-c4-squadia vastaan. Hommahan menee niin, ettei näillä puolustajilla ole varaa epäonnistua kertaakaan, sillä parikin läpipäässyttä c4-sankaria riittää tuhoamaan sen boksin. Hyökkääjät taas saavat feilata ja yrittää uudelleen toistakymmentä kertaa. Talk about balance.

Räjäyttämisestä pisteet miinukselle, tai vähintäänkin nollille ja engineereille mahdollisuus korjata laatikoita. Sillä tästä päästään.

Ummm... Heitättekö kivillä vastustajia sillä itse uskon että aseilla ampuminen on melko helppoa mitä nyt silloin betaa joskus tuli aikoinaan väännettyä, ja juuri betan kokemuksien perusteella sanon että kaksi heeboa oli sitten mitä luokkaa tahansa pystyy pudottamaan tällaiset yksittäiset ja miksei useammankin C4 ryntääjän. Siis eikös Conquest pelitkin hävitä sen vuoksi kun puolustus tai hyökkäys kusee? Sama pätee tässäkin eli ette vaan hoida hommaanne tarpeeksi hyvin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Jos engineerit pystyisivät korjaamaan M-COM'eja, niin veikkaisin, että tilanne menisi sellaiseksi pistehuorailuks, että joku engineerin kaveri vähän vahingoittaa M-COM'ia ja engineeri korjaa ja vie pisteet kotiin.

Pistäisivät suoraan c4'n vahingon boxeihin nollaan. Tankit ja RPG't on nyt niin ja näin, sillä ne ovat kuitenkin helpommin torjuttavia.

Sit myös tekisivät niin, että c4 ei tartu UAV'n kiinni. Quad biket voi kuitenkin torjua helposti miinojen avulla, kunhan osaa kätkeä niitä varjoihin tai kuoppiin jne.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Huomasinpa taas tänään yhden tyypin joka seenelkulla pisteli m-comeja pinoon siitä huolimatta että samalla kuoli omia ja ite samalla :eek:
Eikä se tehnyt sitä vain yhtä kertaa vaan joka laatikolla :mad:

Tuo pisteiden vähennys juttu on hyvä, mutta itse lisäisin vielä semmoisen jutun, että jos tappaa oman lähellä m-comia niin siitä lähtis se -500 pojoa. Muutenkin teamkillin pistevähennys sais nousta -250:een :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Joo, se on jopa säälittävää, kun kaikenlaiset publasankarit tappaa omat, jotka yrittivät laittaa pommia m-comille ja vetää itsekin itsemurhat vain niiden pisteiden kiilto silmissä. Sitten viedään ace pin sen ansaitseneiden nenän edestä 5-20 statseilla, joista 15 oli itsemurhia.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Niin kauan kuin on C4 pelissä niin kauan on ongelma sai sitten + tai - pisteitä.
Tää on ihan loputonta jauhantaa täällä...samaa purkan jauhantaa päivästä toiseen kuin jääkiekkovalmentaja konsanaan.

piip puolustajien tulo hyökkääjien lähtöalueelle eli ei anneta mitään mahdollisuutta hyökätä ja sitten vastustajat katoa pikku hiljaa pois.

hyökkääjät kämppii puolustajien takana jatkuvalla syötöllä kun eivät piip raukat muuten saa sitä laatikkoa / voittoa itselleen.

Onnettomat vellihousut eivät saa takkia tuhottua millään muulla konstilla kuin C4.Kämpitään jossain hevokuusen puskassa ja sitten jutum tai sitten juostaan jostain ja jutum tai heitetään ne ja jutum ja oikeasti näin se ei minun mielestä edes ole mahdollista korkeintaan jos vihu pääsisi tankin sisään.

Tankille on liiiikaaa tuhoamis juttuja aivan liikaa > heko Apache, toinen heko, singot + lisänä treiser, miinat, C4, korjauspora ja assaultin kamat.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

No enpä olen kovin usein nähnyt tankin tuhoutuvan assaultin toimesta, ellei tällä ollut all class pyssy ja c4.

Tankit ja muu peli on mun mielestä tarpeeks tasapainossa. Miinat välttää, kun katsoo siihen tiehen eikä vaan kaahaa kaasu pohjassa maisemia katsellessa. Tracerin saa pois smokella, helikopteritkin vaatii aika taitavan pilotin, jotta saa jokaisen ohjuksen kerralla osumaan tankkiin. C4'llä tankki ansaitseekin tuhoutua, kun on antanut kyseisen päästä hiipimään tankin taakse.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ummm... Heitättekö kivillä vastustajia sillä itse uskon että aseilla ampuminen on melko helppoa mitä nyt silloin betaa joskus tuli aikoinaan väännettyä, ja juuri betan kokemuksien perusteella sanon että kaksi heeboa oli sitten mitä luokkaa tahansa pystyy pudottamaan tällaiset yksittäiset ja miksei useammankin C4 ryntääjän. Siis eikös Conquest pelitkin hävitä sen vuoksi kun puolustus tai hyökkäys kusee? Sama pätee tässäkin eli ette vaan hoida hommaanne tarpeeksi hyvin.

Joo mutta betasta onkin jo jonkun verran aikaa ja vastustajatkin ovat ruvenneet ampumaan takaisin :eek:
Eikä se ongelma niiden C4 kanssa olisi niin iso, mutta kun niillä pystyy tuhoamaan laatikot jopa tuhoutumattomien seinien läpi eli vihollista ei välttämättä näy, vaikka kyttäisitkin laatikkoa ja näkisit sen kokonaan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

C4-ongelma on ja pysyy, sen kanssa täytyy vain elää. HC Rushissa ei C4-poikia ole niin paljoa, mutta snipereita sitten sitäkin enemmän - eikä yksikään sniper tajua käyttää niitä motion mineja boksin läheisyydessä. Pari tuttua squadia tiimiin, joista molempiin squadeihin sniperi mukaan, yksi assaultti tukee sen motion mine-varastoja ja sniperi nakkelee miinojansa boksin läheisyyteen, kyllä ne C4-fanboyt tuolla tavoin saa aika hyvin karsittua pois. Omasta basesta tykittävää tankkia ei tosin tuollakaan konstilla karsita pois.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

C4:n kanssa se on vähän niinku "touch and boom!" eikä siihen tarvita kuin yksi läpi päässyt pelaaja. Tietty jos tickettien määrä laskettaisiin vaikka pariinkymmeneen...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Jos niin tehtäisiin ei enää olisi muuta vaihtoehtoa kuin käyttää sitä C4:ää voittakseen.

...mitä tietysti tarkoitinkin... Meinana turhahan sitä laatikkoa on vinkumaan laittaa jos se lähyee "touch&boom" -taktiikalla heti = bäfä on rikki.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

No enpä olen kovin usein nähnyt tankin tuhoutuvan assaultin toimesta, ellei tällä ollut all class pyssy ja c4.

Tankit ja muu peli on mun mielestä tarpeeks tasapainossa. Miinat välttää, kun katsoo siihen tiehen eikä vaan kaahaa kaasu pohjassa maisemia katsellessa. Tracerin saa pois smokella, helikopteritkin vaatii aika taitavan pilotin, jotta saa jokaisen ohjuksen kerralla osumaan tankkiin. C4'llä tankki ansaitseekin tuhoutua, kun on antanut kyseisen päästä hiipimään tankin taakse.

Listasta puuttui vielä mortarit, mutta...
Kyllä niitä on nähty assault laittelemassa C4 kylkeen ja tankilla todella harvoin pystyy sitä enää torjumaan ja minkäs sille tekee jos jalkamiehet eivät ole saaneet korjauutua vihuja tankin lähistöltä esim valparaisossa on aivan mahdoton nähdä vihuja tankista missä niitä vilisee.

T90 tankki meni pilalle päivityksien myötä, niin kuin moni muukin ase, kun jotkut urputtivat että se ja se liian tehokas ja kaikki pelaa vain sillä.
Ne pitäisi olla oikeissa suhteissa tai ainankin lähes ja rajoittaa ettei squadin sillällä olevat voi olla kaikki esim. Medic ukkoja tai vaikka engineerejä.

Miinoista en ole valittanutkaan ( Listasin vain kaikki mahdollisuudet tuhota tankin ) vaan C4 tankkien tuhoamisessa.Ilmeisesti itse olet niin hyvä ettei sinua koskaa tuhota C4 tai sitten kuppaat jossain helekutan kaukana.

Enkä muuten kaahaile tankilla maisemia ihastellen..silti joskus ihmeellisesti miinat ottavat aika kaukaa tankin sisuksiinsa ja välillä miinat ovat yksin kertaisesti niin hyvissä paikoissa ettei niitä huomaa mutta miinoissa ei mitään valittamista ole.

Se apache ei kauaa tarvitse takoa T90 kun se on paskana jos ei teitenkään ole lisäpanssarointia.Joskus olen kyllä kilauttanut hekon ekalla alaskin.
Smokea taas kaikissa kentissä ei voi tai kannata pitää ja loppujen lopuksi jos mukana ei ole konekiväärillä ampujaa / korjaajaa smoke on lähes turha toiminto.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

sen harvasen kerran ku ite pirssillä kurvaan,ni tykkäänpitää sen konekiväärin käytössä ja se taas estää smoken käytön. Siksi näin et yleensä jalkaukkoja on yksinkertaisesti niin monessa paikkaa että tankin perustuubi on liian hidas lataamaan että ei millään saa kaikkia ammuttua.Ja taas yksikin kun pääsee läpi niin voi laskea että takana on jo squadillinen. Smoke on hyvä(esim hekoissa parhautta) jos sulla on se toinen ampuja.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tähän kiivaana käyvään C4-keskustelun väliin hieman pohdintaa uuden karttapaketin ja Vietnam-lisäosan tiimoilta.

Suomalainen Gaming.fi -sivusto spekuloi, että uusi karttapaketti voisi ilmestyä kuun vaihteessa ja Vietnam-lisäosa ilmestyy EA storen mukaan 21. joulukuuta.

Mistä lienevät tuon ilmestymispäivän Vietnamille saaneet, sillä itse en EA storesta mitään päivämäärää löytänyt.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kyllä tuli tänään taas kohdattua säälittäviä tason 50 pelaajia. Itse olin puolustajana ja nämä sankarit olivat hyökkääjiä Valparaisossa. Aluksi he tulivat chopperilla raiskaamaan kaikki meidän basen takaa ja traceria kokeillessa he käyttivät smokea. No sen jälkeen piti turvautua vanhan kunnon AT4'ään ja toisella yrityksellä sain kopterin alas. Tämän jälkeen he alkoivat kämppiä porukalla meidän basessa, eikä edes yrittänyt tuhota m-comia. Pian sitten joku muu kuin tähän sankariporukasta kuuluneista tuhosi viimeisen m-comin ja siirryttiin seuraavaan baseen. Heti nämä sankarit huristivat majakkaan kämppimään. Kaikki omat yrittivät päästä majakkaan tappamaan näitä, joten hyökkääjät saivat tämän basen melko nopeasti. Seuraavassa basessa jälleen chopperilla huorattiin ja taas ammuin nämä alas AT4'llä. Seuraavaksi he ottivatkin tankit ja sillä raiskavat kaikki pitkältä matkalta. Lopulta kun heidän ticketit olivat vähissä he ottivat blackhawkin, täyttivät tämän c4'llä ja lensivät sen m-comiin. Siinä kohtaan tunsin jo raivoa näiden säälittävyydestä ja ragequittasin.


Sry wall of textistä ja kappalejakojen puuttumisesta.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Jeps, itse en ole juuri muunlaisiin lvl50-tyyppeihin edes törmännyt kuin juuri noihin edellämainitun pelityylin harrastajiin. Harvassa on ne lvl50-tyypit olleet, jotka ovat pelanneet joukkuueelle, joukkueen kanssa ja joukkueen edun puolesta... itsekin olen vasta lvl33, vaikka olen pelannut kuitenkin tunneissa mitattuna ihan kiitettävästi, ei vaan nappaa tuo pistehuoraaminen.
 
Ylös Bottom