Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kyllä tuo vietnam on sitten perrhanan hyvä. Eilen yöllä oli aivan loistavat taistelut. Tiukat väännyt ja loistava tunnelma.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

joo oli siistii viime yönä vaikka enimmäkseen olin luodin tiellä. mikin kans ihan siistii.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ei oikein tunnu pelissä olevan taktisuutta lainkaan vaan kauhea kaaos ja arcade räiskintä, kun taas alkuperäisessä mapit oli yleensä laajoja ja hidastempoisempia vaatien älykkyyttä.

Tuon pystyy kyllä allekirjoittamaan ihan täysin. Ite en oo vielä saanut sitä ahaa elämystä tämän pelin parissa. Jotenkin tuntuu että kaikki mapit on pelkkää räiskintää tyyliin team deathmatch. Ja tuo graafinen puoli ei kyllä ole kans sitä mitä olis odottanu.

Medal Of Honor koukutti meikäläiset ihan täysin ja näillä näkymin paluu sen ääreen tulee odotettua nopeammin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Vietnamissa huippupelejä jälleen kerran suomalaisten kesken. Siellä mennään nöyränä kuunteluoppilaana näiden taktikkojen jalanjäljissä, kun pelimuotona oli Conquest. Muuten jo hiukan tutuiksi tulleet mapit näyttivät tässä pelimuodossa taas tyystin uudet kasvonsa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

2 tunnin pelisessioiden saldo: 4 disconnectia. Alkaa pikkuhiljaa risomaan tuo EA:n puolen palvelimien kyykistymiset niin itse peliservereiden kuin statseja ylläpitävien servereiden osalta.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko nää pelin värit nyt sitten joku uus juttu pelintekijöiden taholta? Ei vaan millään meinaa saada peliä järkevän näköiseksi millään säädöillä. Kaikki muut pelit kyllä näyttävät ihan ilman säätöjäkin hyviltä, mutta ei Vietnam. Näyttää ihan pesukoneessa haalistuneilta väreiltä ja paikkapaikoin on niin mustaa ettei tähtäintä meinaa erottaa reconia käytettäessä.
Mitä enemmän tätä on pelannut, niin kallistun vain siihen suuntaan, että kenttäsuunnittelu on täysin epäonnistunut. Kentät on helvetin pieniä ja meininki on Wack Opsin kaltaista putkimaista. Ei oikein tunnu pelissä olevan taktisuutta lainkaan vaan kauhea kaaos ja arcade räiskintä, kun taas alkuperäisessä mapit oli yleensä laajoja ja hidastempoisempia vaatien älykkyyttä. Ei ole hinnalla pilattu, mutta mielummin olisin maksanu täyden hinnan kunnon Vietnamista kunnon väreillä ja isoilla kartoilla, kun tästä vasemmalla kädellä tehdystä setistä. Toistaiseksi ei ole Rushin Aricaa voittanutta mappia.

Jos ei väri- ja grafiikkapuoli ole tarpeeksi konsolipuolella, ainahan voi siirtyä PC:lle jossa saa pelin näyttämään tajuttoman hyvältä.

Miksi kenttäsuunnittelu on epäonnistunut? Koska hyökkääjillä on parempi etu päästä pommille kun kartat eivät ole kilometrien pituisia? Makuasioita, mutta en ymmärrä miten miten nyt "ei ole taktikointia" kun ei sitä tunnu olevan omasta mielestä muutenkaan, esim. Aricassakaan, jota näytit ylistävän. Omasta mielestä kenttäsuunnittelu on sinänsä parantunut, kun päästään lähemmäs bäfässäkin sitä, mitä/miten itse tykkään pelata.

2 tunnin pelisessioiden saldo: 4 disconnectia. Alkaa pikkuhiljaa risomaan tuo EA:n puolen palvelimien kyykistymiset niin itse peliservereiden kuin statseja ylläpitävien servereiden osalta.

Itellä ehkä 3-4 tuntia takana, eikä kertaakaan tippunut servulta tai tuntunut muutenkaan lagisilta servut. 1-2 peliä tais olla jossain vaiheessa kun ei näkynyt rankkia jne., mutta nekin palautui samassa aulassa jossain vaiheessa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Niin tai sitten pelaa vain BF-sarjan parasta pelimuotoa Conquestia, niin sekin helpottaa jo kummasti tuohon "ongelmaan" ;)

Itse olen melkein aina pelannut vain Rushia. Täytyy tässä Vietnamissa tutustua Conquestiin paremmin, se kun ei ole ikinä kiinnostanut. Saattaa toimia isoissa mapeissa, mutta ei jotenkin itelle ikinä kolahtanut kun ekoja pelejä kokeilin. Muutenkin ollut tollanen päätön hyökkäys tiettyyn kohteeseen ja sen tuhoaminen ollut enemmän omia hommia. Otan kuitenkin neuvosta vaarin ja aion kokeilla Conquestiakin joku päivä. :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Vietnamissa huippupelejä jälleen kerran suomalaisten kesken.

Kyllä kyllä! 11 vs. 8 suomalaista oli parhaimmillaan laskujeni mukaan. Loput paikat oli varattu ulkomaalaisille. Hyvät väännöt konkassa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Juu kohta olis AK-47 platina tähtönen takataskussa...

Moni tuntuu valittavan siitä että statsit eivät kerry. Kyllä kertyvät, saat tähdet pelissä oikeaan aikaan, mutta "weapons and gadgets" päivittyy hitaasti.. Minä sain eilen illalla AK-47 9-kultatähtösen mutta "weapons and gangets" näytti 7 kultatähtöstä. Aamulla kun katselin niin, tiedot oli päivitetty ja siellähän se AK-47 55 tappoa vaille platina. :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ostin tuossa parisen tuntia sitten Vietnamin, niin on muuten helekutin hyvä lisäosa!:D
Illemmalla taas sotimaan!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Jos ei väri- ja grafiikkapuoli ole tarpeeksi konsolipuolella, ainahan voi siirtyä PC:lle jossa saa pelin näyttämään tajuttoman hyvältä.

Miksi kenttäsuunnittelu on epäonnistunut? Koska hyökkääjillä on parempi etu päästä pommille kun kartat eivät ole kilometrien pituisia? Makuasioita, mutta en ymmärrä miten miten nyt "ei ole taktikointia" kun ei sitä tunnu olevan omasta mielestä muutenkaan, esim. Aricassakaan, jota näytit ylistävän. Omasta mielestä kenttäsuunnittelu on sinänsä parantunut, kun päästään lähemmäs bäfässäkin sitä, mitä/miten itse tykkään pelata.
.

Ilmeisesti tuo värimaailma on joku tekijöiden idea saada 60-luvun tunnelmaa. Ei mulla ole valittamista normi bc:n värimaailmasta, mutta vietnamista kyllä. Kaikki näyttää niin haalealta, kun oikeasta k-aasiassa värit on päin vastoin. Onko tosiaan pelintekijät kuvitelleet, että mustavalkotelkkareiden myötä myös tavallinen maailma on ollut 50 vuotta sitten haaleampi? :D Johonkin välivalikoihin voi nyt tunkea tuota rosoista filmiä ja värejä, mutta huvittavaa kuvitella maailman olleen eri värinen, niin sitä en ymmärrä.

No kentät on ensinnäkin melkoisen putkimaisia ja todella pieniä ja fiilis on tässä ihan samantapainen, kuin wack opsissa eli kauhea kaaos ja arcade meininki. Kentät koostuu lähinnä parista kolmesta HIEKKAPOLUSTA, jota pitkin sitten mennään. Enemmän viidakkoa, palmuja ym. eikä tuollaista avointa valmista maastoa. Jos viidakkoa haetaan, niin pelin alkuperäisissä mapeissa on jo enemmän viidakkomaista fiilistä, kuin näissä. Lisäksi nämä pelit on hyvin lyhytkestoisia ja useimmiten päättyvät ensimmäisiin m-comeihin defendereiden eduksi. Ei vaadi kovin kummoisia pelaajia, että defenderit vie.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Enemmän viidakkoa, palmuja ym. eikä tuollaista avointa valmista maastoa. Jos viidakkoa haetaan, niin pelin alkuperäisissä mapeissa on jo enemmän viidakkomaista fiilistä, kuin näissä.
Täysin samaa mieltä. Odottelin perus BC2 viidakkomappien pohjalta jotain kunnon viidakoita yms mutta Vietnamissa on itseasiassa todella vähän mitään kunnon viidakontapaisia alueita joissa sotia.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Täysin samaa mieltä. Odottelin perus BC2 viidakkomappien pohjalta jotain kunnon viidakoita yms mutta Vietnamissa on itseasiassa todella vähän mitään kunnon viidakontapaisia alueita joissa sotia.

Ei nyt varmaan olis ollu liikaa vaadittu jos pelissä olis ollu vetistä/mutasta riisipeltoa, tiheikköä, paljon kaatuneita palmuja, korkeuseroja, bambumajoja matalana jne. Nyt mapit on kokoluokkaa Nelson Bay ja erät ovat ohi muutamissa minuuteissa. Ei mulle ole vieläkään tullut minkäänlaista fiilistä, että pelattaisiin Vietnamissa. Vielä vähemmän värimaailman ansiosta. Pari nätisti hoidettua sorapolkua, jota pitkin porukka tulee siistiin kylään jossa kestäviä bambumajoja....hmmm
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ei nyt varmaan olis ollu liikaa vaadittu jos pelissä olis ollu vetistä/mutasta riisipeltoa, tiheikköä, paljon kaatuneita palmuja, korkeuseroja, bambumajoja matalana jne. Nyt mapit on kokoluokkaa Nelson Bay ja erät ovat ohi muutamissa minuuteissa. Ei mulle ole vieläkään tullut minkäänlaista fiilistä, että pelattaisiin Vietnamissa. Vielä vähemmän värimaailman ansiosta. Pari nätisti hoidettua sorapolkua, jota pitkin porukka tulee siistiin kylään jossa kestäviä bambumajoja....hmmm

Muistattehan että jokainen mappi vietnamissa kuvastaa asuttua aluetta. Tiheikköä ei ole koska asutus. En nyt sano etteikö DICE olisi voinut lisätä yhden mapin joka olisi oikeaa viidakkoa, mutta tuntuisihan se vähän typerältä vallata lippuja tai tuhota M-Comeja keskellä metsää..
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Muistattehan että jokainen mappi vietnamissa kuvastaa asuttua aluetta. Tiheikköä ei ole koska asutus. En nyt sano etteikö DICE olisi voinut lisätä yhden mapin joka olisi oikeaa viidakkoa, mutta tuntuisihan se vähän typerältä vallata lippuja tai tuhota M-Comeja keskellä metsää..

Ööh, kyllä niitä bambumajoja löytyy ihan tiheiköistä tänäkin päivänä. Jos kerran asutusta, niin oisivat nyt lisänneet edes kunnon aukean jossa riisiviljelmiä ja vettä muniin saakka. Enemmän typerältä se tuntuu, kun nimeksi annetaan Vietnam ja ilmeisesti tarkoituskin sijoittua Vietnamiin joskus 60-luvulla, niin soditaan hienosti hoidetuillla sorapoluilla ja kylässä, jonka rakennukset kestävät enemmän, kuin wtc:n terästornit.:D

No Dicen sanoin "kaikki ihmiset piti Nelson Bay:n kokoisista pienistä mapeista" :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Oli kyllä huikeat suomipelit eilen :) Jos sitä muutaman erän ottaisi taas illalla.. Tuntuu että vietnamista ei saa ollenkaan tarpeeksi ja aina on pakko pelata vielä se yksi erä ennen lopettamista. se on kyllä muutaman kerran työ aamuisin kostautut :) Mapit on kyllä mielestäni varsin onnistuneita lukuunottamatta sitä yhden mapin ensimmäisiä mcomeja jossa mcomit on pienten kallioiden seinämällä siltojen vieressä.. Jos niitä ei saa heti rundin alkuun planttailtua niin vaikeaksi menee. Väri maailma on erittäin onnistunut joka luo oman tunnelmansa "vanhasta" ajasta ja luo huikeat vietnami fiilikset!. Lisää mappeja vain saisi tulla jossain vaiheessa tai no tuleehan sieltä tosin se yksi mappi kun on saavutettu niitä tehtäviä tarpeeksi.. Hekotkin on todella helppo tiputtaa pois pörräämästä. Innolla odottaen koska joku avautuu kun ei voi enään harrastaa heko rapea vihollis respaa ympäri :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Muistattehan että jokainen mappi vietnamissa kuvastaa asuttua aluetta. Tiheikköä ei ole koska asutus. En nyt sano etteikö DICE olisi voinut lisätä yhden mapin joka olisi oikeaa viidakkoa, mutta tuntuisihan se vähän typerältä vallata lippuja tai tuhota M-Comeja keskellä metsää..
Hill 137'ssa en ole ainakaan nähnyt yhtään asutusta vai onko silmissäni vikaa?


Ketkäs on muuten törmännyt tähän glitchiin?
[video=youtube;MRnNYz90GRI]http://www.youtube.com/watch?v=MRnNYz90GRI[/video]

Pirun ärsyttävää jäädä tuon uhriksi ja toivottavasti korjataan pian.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Hill 137'ssa en ole ainakaan nähnyt yhtään asutusta vai onko silmissäni vikaa?

Napalmi varmaan sokaissut silmäsi, tai muuten vain randomisti hökkeliä pystyssä ja rannalla laituria ja kalaverkkoa.. Hamburger hill ei ehkä oikeasti ollut asuttua aluetta, mutta näin se vain nyt tässä pelissä menee. Vitsikkäästä nimestä päätellen DICEn pojat ovat myös syöneet kukkulan kokoa 800 metriä :D

Tuohon glitsiin en ole törmännyt, johtuen todennäköisesti siitä että pelaan lähes ainoastaan HC-moodia ja siinähän nuo hypyttämiset yms. miinoilla ja TNTllä johtaa vain teamkilleihin.. Eli jos ärsyttää niin siirry HC-moodiin.
 
Ylös Bottom