Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Itse en ole vielä ostanut kyseistä lisä-osaa. Ehkä myöhemmin sitten. Taitaa olla että piän hiukan taukoa Bad Company 2:sta kun viimeksi kun kokeilin niin Rush HC Any vaihtoehdolla tuli niin pieniä pelaajamääriä.

Kun pidät tarpeeksi taukoa niin on sitten lisä osassakin pieniä pelaaja määriä :D
Tällä hetkellä taitaa vain olla niin et suurin osa bäfääjistä on tuon vietnamin kimpussa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mahtaako kukaan tietää, onko tuossa versiossa mukana VIP koodia ?

Kaikissa uutena myytävissä versioissa on VIP koodi mukana. Tuo koodisysteemi on siis vain luotu haittaamaan käytettyjen pelien kauppaa.

Ja muistuksen sanana, verkkokauppa ja hintakeskusteluille löytyvät omat ketjunsa (mikäli lisäaihetta ilmenee) esim. täällä ja täällä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kyllä kaikissa uusissa peleissä pitäisi olla tuo koodi. Tosin jos ostaa peli esim. käytettynä, niin silloin ei tule koodia mukana koska jokainen koodi voidaan käyttää vain kerran.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Laitan tän vastauksen spoilereihin kun ei oikein liity aiheeseen

En tiedä autaako tää tuossa mutta itselläni alkuaikoina lagaili hirveästi ja heitti joka matsista pois koska peli ei saanut enää nettiyhteyttä. Kyselin netistä apua ja lopulta tein erään henkilön esimerkin mukaisesti. En muista ihan tarkasti mutta käski minun vaihtaa tuon nettijohdon paikkaa tuossa modeemissa muistaakseni suojaamattomalle LAN paikalle. Tarkistin koneesta windowsin palomuurista ja se näytti koneen olevan suojaamaton. Tämän jälkeen testasi vaihtaa tota nettijohdon paikkaa tossa modeemissa ja pam. Sen jälkeen EA,n pelit ei lagailut eikä heittänyt pois netistä. Kuulostaa aika hölmöltä mutta itselläni toimi ainakin.

Selvitystä asiaan, että miksi johdon paikan vaihto auttoi.

Ongelma ratkesi sen takia, että toinen modeemin portti ei ollut NATin takana vaan sillatussa tilassa, jolloinka yhteys ei jäänyt enään palomuurin taakse. Mikäli kaikki portit ovat NATin takana, täytyy tällöin asetukset käydä itse säätämässä modeemin valikoista.

Helpoiten tuosta suoriutuu, kun etsii asetuksista DMZ -kohdan ja lisää sinne pleikkarin käyttämän IP:n. Tällöin pleikkari on suojaamattomassa yhteydessä, eikä mitään portteja jne suljeta. Suurin osa peleistä ei tätä vaadi, mutta esim GT5 ja BC2 käyttää joitain portteja jotka ovat monesti oletuksena kiinni.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Hekotkin on todella helppo tiputtaa pois pörräämästä. Innolla odottaen koska joku avautuu kun ei voi enään harrastaa heko rapea vihollis respaa ympäri :rolleyes:
Jeps, tästä on tullut jos valitusta hieman ainakin GameFAQsin boardilla. Jotkut pitävät hekoa ihan turhakkeena, kun kuka tahansa pystyy ampumaan tuon alas alta aikayksikön.

Sehän on totta, ettei tuo heko kauaa ilmassa pysy, jos siellä on iltapäivämummeli lentämässä, mutta kyllähän täydellä Huey'lla saadaan nopeasti neljä jamppaa M-Comille tai vihollislinjojen taakse.

Jotekin tuntuu välillä, että nuo fakin statsit K/D, kultatähdet ja muu sonta on tärkeämpää, kuin mahtava pelikokemus. Kanssa huomannu, kun jotkut jampat lagaa vaan jossain, odottelee kopteria, pelleilee C4'llä basessa ja muuta. :D Joskus ole aika tosikko, mutta on se nyt prkl.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Itse innostuin vasta pelistä. Olen kahtonut videoita ja pelihän näyttää aivan loistavalta. En ole pelannut koskaan mitään Battlefield sarjaa. Vain Call of duty sarjaa jossa ärsyttääkin jonkinlainen Hollywood meininki. Tässä sarjassa sitä ei ilmeisesti ole niin paljoa. Jos pelin saa vielä noin kolmekympin hintaan niin lähden kyllä tänään ostamaan. Äänimaailmakin vaikutti hienolta. Kertokaa jos olen oikeassa.

Kyllä, olette oikeassa. Minullakaan ei ollut aiempaa kokemusta Battlefield-sarjasta ennen BC2:sta. Tämän jälkeen ei ole ollut asiaa CoD-peleihin. :) Pelin äänet on tosiaan tuhtia settiä, niin kuin sotapelissä pitääkin olla.

Jos vielä ostopäätöstä mietiskelet, niin kolmekymppiä tästä pelistä uutena on niin halpa, että hevosetkin nauraa. Suosittelen lämpimästi. Ei mene rahat hukkaan. Myöskin tämä uutukainen Vietnam-lisäosa on hintansa väärti.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Jeps, tästä on tullut jos valitusta hieman ainakin GameFAQsin boardilla. Jotkut pitävät hekoa ihan turhakkeena, kun kuka tahansa pystyy ampumaan tuon alas alta aikayksikön.

Sehän on totta, ettei tuo heko kauaa ilmassa pysy, jos siellä on iltapäivämummeli lentämässä, mutta kyllähän täydellä Huey'lla saadaan nopeasti neljä jamppaa M-Comille tai vihollislinjojen taakse.

Eipä noissa panssarointia aikoinaan kauheasti tunnettu, mutta vähän hassua, kun suurinpiirtein spottaus nappulaa painamalla kopteri alkaa sauhuamaan. Samoin tässä tuntuu ampuvan helposti kentän toisesta päästä kolmen bambumajan, kahden betoniseinän ja parin palmun läpi aseella, kuin aseella. Tämä kyllä vähän ihmetyttää, koska käytännössä saat tiputettua vihollisen ihan minkä tahansa seinän läpi ihan millä tahansa aseella kunhan vain hitboxi näkyy tai vihollinen on merkattu punaisella nuolella.

Muutamaan kertaa on tullut wtf fiilis siitä miten joku on voinut ampua kaiken noiden esteiden läpi jollain tussarilla, mutta kokeiltuani itse on tämä kyllä melkoisen huonosti toteutettu. Eli nyt aina, kun näkyy punainen kolmio, niin räiskin vaikka kentän toisesta päästä hieman sen alapuolelle.... headshotteja sen, kun tulee solkenaan. Kivetkään eivät suojaa Vietnamissa mitään

Olisin myös toivonut vain tiettyjä aseita jenkeille ja namilaisille. Pitääkö muuten paikkaansa, että tässä Vietnamissa käytetään Moh-engineä eikä alkuperäistä?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Selvitystä asiaan, että miksi johdon paikan vaihto auttoi.

Ongelma ratkesi sen takia, että toinen modeemin portti ei ollut NATin takana vaan sillatussa tilassa, jolloinka yhteys ei jäänyt enään palomuurin taakse. Mikäli kaikki portit ovat NATin takana, täytyy tällöin asetukset käydä itse säätämässä modeemin valikoista.

Helpoiten tuosta suoriutuu, kun etsii asetuksista DMZ -kohdan ja lisää sinne pleikkarin käyttämän IP:n. Tällöin pleikkari on suojaamattomassa yhteydessä, eikä mitään portteja jne suljeta. Suurin osa peleistä ei tätä vaadi, mutta esim GT5 ja BC2 käyttää joitain portteja jotka ovat monesti oletuksena kiinni.


Joo kyllä mulla yhteydet on sen puoleen kunnossa, että yksikään portti ei ole NAT:n takana ollut enää moneen vuoteen.

No tänään vois kokeilla uudestaan miten pelittää.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Olisin myös toivonut vain tiettyjä aseita jenkeille ja namilaisille. Pitääkö muuten paikkaansa, että tässä Vietnamissa käytetään Moh-engineä eikä alkuperäistä?

Olen samaa mieltä, että vain tietyt aseet jenkeille ja vietnamilaisille, aivan kuten Medal of Honorissa.

Tuosta Dicen Frostbite Enginen käytöstä eri peleissä löytyy Wikipediasta mielenkiintoinen taulukko. Pitäneeköhän ihan paikkaansa?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Silloinhan tuo voisi selittää tuon grafiikkaongelman, huonommin hajoavan ympäristön, aseiden rekyylittömyys jne. Itse en ole Medal of Honouria pelannut, mutta moni sitä pelaava on sanonut, että Vietnam käyttäytyy ihan samalla tavalla. Täytyy sanoa, että Vietnamissa on kyllä todella paljon helpompaa ampua, kuin alkuperäisessä. Engineerin vehkeet on erittäin tappavia ja muutenkin aseista tuntuu puuttuvan rekyylit. Enpä ole alkuperäisessä Battlefieldissä koskaan saanut 6 ace pinniä putkeen, kun Vietnamissa olen.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Enpä ole alkuperäisessä Battlefieldissä koskaan saanut 6 ace pinniä putkeen, kun Vietnamissa olen.

LOL. Kuvia kehiin tai sitä ei ole tapahtunut :D

Jo pelkkä psn. tagin kertominenkin vois riittää ni voitas kattoo kummonen sankari siellä oikeen lymyää ja onko legendoissa perää. Sitähän sä et tietenkään tee ku me tultais vaan kateellisiks... ;)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Jo pelkkä psn. tagin kertominenkin vois riittää ni voitas kattoo kummonen sankari siellä oikeen lymyää ja onko legendoissa perää.

taruhahmo taitaa olla...
Et kai oikeesti J. luule että paljastais moisen salaisuuden. Tota PSN tagii vois tiedustella vaikka siltä assangenilta vai mikä se wikileaks jäbä ny olikaan.:D
Ois kyl hienoo jos saatais tommonen yberpelaaja mukaan iltojen ratoiksi...vois spekuloida vaikka mistä lisää.

mä kiitän taas tän illan peluista namissa suomipossee!!!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

On tää vietnam kyl rautaa!
Löyty toissa päivänä jännä bugi. Pelimuoto HC qonguest, mappi se temppeli maa. Pohjoiskorealaisten aloitus paikan edessä on se joki ja ennen sitä jokee eli siinä rannalla on semmonen pikkunen laituri, kun siitä juoksee (R3) ja hyppää sinne veteen niin kuolee. Mutta eipä tuo nyt mikään kauhea bugi oo et häititseis pelaamista.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Beemer on varmaan COD-agentti, Killzone-vakooja tai jotain... Ei tuota muuten voi selittää :eek:

Oikiasti: Tuo on aivan sama ku bäfä 2. Siinä tuli vain uudet mapit ja aseet. Ei uutta pelimoottoria...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mikäköähän nyt peliä vaivaa kun en pysty nostamaan rankkia enää ollenkaan siten että se tallentuisi pysyvästi vaan aina pelin lopettamisen jälkeen se heittää rankit nollille ja sen jälkeen nostaa jonnekin 5-6 lvl josta se sitä pystyy nostamaan siihen asti kunnes lopetan pelin. Tätä edelsi pieni sähkökatkos kesken pelin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

On tää vietnam kyl rautaa!
Löyty toissa päivänä jännä bugi. Pelimuoto HC qonguest, mappi se temppeli maa. Pohjoiskorealaisten aloitus paikan edessä on se joki ja ennen sitä jokee eli siinä rannalla on semmonen pikkunen laituri, kun siitä juoksee (R3) ja hyppää sinne veteen niin kuolee. Mutta eipä tuo nyt mikään kauhea bugi oo et häititseis pelaamista.

Testattiin tuota yksi ilta eli jos juokset ja hyppäät niin kuolet mutta jos kävelet ja hyppäät niin et. Varmaan se katiska tappaa siellä pohjassa :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko tuo laiturijuttu aina? Onhan näitä emopelinkin puolella, tosin randomisti ettei ole aina samassa paikassa, paitsi ehkä Valtsussa (Port Valdez).
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko tuo laiturijuttu aina? Onhan näitä emopelinkin puolella, tosin randomisti ettei ole aina samassa paikassa, paitsi ehkä Valtsussa (Port Valdez).
Luulen, että Valdezissa pelaaja kuolee veteen kylmyyden takia :rolleyes: Viidakossa tuota ongelmaa ei taida olla.

Onko muilla Vantage Pointissa ongelmia sinisyys bugin kanssa..?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

jos tarkotat sitä kun alottaa pelin siinä mapissa niin tulee semmonen sininen välähdys? mul on tullu pari kertaa tollee.
 
Ylös Bottom