Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Miksiköhän vietnamista on tehty niin codimainen?...
Muutenkin löytyy noita huimia eroja bc2:een. Ainoa destruction 2.0 -kohde koko pelissä on vartiotornit. Luulis, että kranaatinheitin tekis aika nopeesti selvää jostain bambumökistä, mut ei, aina jää ärsyttäviä seiniä jäljelle.

Mut ei siinä mitään. Bc2:n pelimoottorilla ois erittäin loistava esitys (mapit ikävä kyllä edelleen täyttä kuraa), nyt vaan "ihan ok".

Itse en kyllä sanoisi peliä codimaiseksi, MOHimaiseksi ehkä, mutta kai mielipiteet ovat mielipiteitä. Räjähdysten tehoa on näin omasta tuntumasta pienennetty, mikä toisaalta on hyvä siinä mielessä ettei rushissa pääse puolustajat kaatamaan aivan kaikkia hyökkääjien suojia ekalla minuutilla. Kentät myöskin ovat minun mielestäni loistavia, choke pointteja kuuluu olla ja kyllä ne kranaatit ja mortarit ylämäkeenkin toimivat. Vantage pointin ensimmäiset laatikot ovat puolustajille helpoimmat, toiset ovat aika tasaväkiset kun taas itse en ikinä ole nähny pelin päättyvän puolustajien voittoon viimeisillä laatikoilla...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Eihän tuosta mitään haittaa ole jos pelaa jollain randomserverillä, kun ei kukaan osaa spottaa, mutta sitten on eri asia on asiansa omaava klaani vastapuolella.
Ihanaa kyl pudotella vastapuolen röllejä SMG'llä pitkiltä matkoilta tuon avulla.

miten spotataan?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

En itse ainakaan oo huomannut saavani "ihmeellisiä" kuolemia kilometrien päästä SMG:stä kun joku on spotannut. Itse tosin tykkään vihusnipuja spottailla ja ampua niitä alas kilsojen päästä :p HCssa ei tosin tätä spottailu ongelmaa ole ja jotenkin muutenkin minn mielestäni HC on suomiporukalla mukavampaa kuin normi :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Onnistuuko tuo "Squad Member" -pinni (Obtain one attack and one defend order) ainoastaan Conquestissa? Ei tule muuta tilannetta mieleen, että molemmat attack&defend on mahdollista.

Onhan tuo spotti systeemi vähän paska, kun pystyy vaan osotteleen jä ränkkään selectiä ilman että tarvis ees ketään nähdä.
Enemmän harmittaa tuon toimimattomuus, kun näkee toverusten juoksevan ja vaikka kuinka hakkaa selectiä, niin mitään ei tapahdu. Harmittaa vaan, kun pelaa randomein kanssa ja pysty ilmoittamaan muuten, että siellä olis rosvojoukko menossa karkuun.

Toisaalta taas välillä (useasti) spottaus onnistuu, kun vaan selectoi jonnee puskaan, niin koko kartta täytyy punasista nuolista.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Onhan tuo spotti systeemi vähän paska, kun pystyy vaan osotteleen jä ränkkään selectiä ilman että tarvis ees ketään nähdä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Semmosta ihmettelisin että. Pikkuveljeni pelasi eilen ensimmäistä kertaa Badcompany2 niin hänellä oli kaikki vip koodilla saatavat mapit vaikka minä olin käyttänyt sen jo aikojasitten eikä veljeltäni edes kysytty sitä koodia. Ja sen koodin piti toimia vain kerran.:confused:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Semmosta ihmettelisin että. Pikkuveljeni pelasi eilen ensimmäistä kertaa Badcompany2 niin hänellä oli kaikki vip koodilla saatavat mapit vaikka minä olin käyttänyt sen jo aikojasitten eikä veljeltäni edes kysytty sitä koodia. Ja sen koodin piti toimia vain kerran.:confused:

Jos molemmilla on käytössä sama pleikkari niin näemmä kaikki ladatut lisämateriaalit ovat jaettuja kaikille saman konsolin käyttäjille. Hyvä juttu ja niin sen pitääkin mennäeikä LBP tyyliin missä lataajalla on vain oikeus käyttää ladattua tavaraa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Onnistuuko tuo "Squad Member" -pinni (Obtain one attack and one defend order) ainoastaan Conquestissa? Ei tule muuta tilannetta mieleen, että molemmat attack&defend on mahdollista.

Hyökkääjänä
Kun m-com ei ole viritettynä antaa select nappi komennon hyökkää
ja kun ootte saanut sen viritettya ni sitä voi puolustaa.

Ainakin itselle on Boxin puolella napsunut noita pinneja Rushissa tällä tavalla
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Semmosta ihmettelisin että. Pikkuveljeni pelasi eilen ensimmäistä kertaa Badcompany2 niin hänellä oli kaikki vip koodilla saatavat mapit vaikka minä olin käyttänyt sen jo aikojasitten eikä veljeltäni edes kysytty sitä koodia. Ja sen koodin piti toimia vain kerran.:confused:

Jos pelaatte samalla pleikkarilla, niin kaikki käyttämäsi koodit + storesta ostetut tuotteen menevät jokaiselle käyttäjälle automaattisesti.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kertokaahan mistä johtuu, etten Vietnamissa saa snaipperilla mortar strikeä käyttöön? Valikossa näkyy vain TNT. Normipuolella ollut käytössä iät ajat.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kertokaahan mistä johtuu, etten Vietnamissa saa snaipperilla mortar strikeä käyttöön? Valikossa näkyy vain TNT. Normipuolella ollut käytössä iät ajat.

Ei taida kellään olla valikossa muuta vaihtoehtoa! Silti mortar on snipulla käytössä, kunhan vaan meet peliin ja painat nuolinäppäintä oikeelle eli vastakkaiseen suuntaan kun tnt:n viritystä... Eli itse pelissä toimii samalla tavalla kuin normipuolella!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Eli itse pelissä toimii samalla tavalla kuin normipuolella!

Ai siis vasen nuoli tnt, oikea mortar? Tässä kun ei ole motion sensoria, niin en ole tainnut oikean puoleista nuolta edes koklata. Tänks!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä



Ensin olin että no jaa. Sitten kaveri heitti TNT:t kopterin ikkunaan ja pudotti sillä toisen kopterin ilmasta. :eek:

Oli kyllä taidettu nopeuttaa tuota videota. Tai sitten se vain näyttää PC:llä tuolta.

Jätkällä ei oo kuitenkaan mitkään yli-inhimilliset taidot. Montaget saa vaan aina menon näyttämään täysin pysäyttämättömältä.
killa4weed4life - Battlefield: Bad Company 2 Stats - Stats Verse
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Joo nuo temput tnt'l tai c4'l hauskoi ja välil itekin teen niitä. Nättei noscopei kyl M40'l.
 
Ylös Bottom