Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä
Itse en kyllä sanoisi peliä codimaiseksi, MOHimaiseksi ehkä, mutta kai mielipiteet ovat mielipiteitä. Räjähdysten tehoa on näin omasta tuntumasta pienennetty, mikä toisaalta on hyvä siinä mielessä ettei rushissa pääse puolustajat kaatamaan aivan kaikkia hyökkääjien suojia ekalla minuutilla. Kentät myöskin ovat minun mielestäni loistavia, choke pointteja kuuluu olla ja kyllä ne kranaatit ja mortarit ylämäkeenkin toimivat. Vantage pointin ensimmäiset laatikot ovat puolustajille helpoimmat, toiset ovat aika tasaväkiset kun taas itse en ikinä ole nähny pelin päättyvän puolustajien voittoon viimeisillä laatikoilla...
Miksiköhän vietnamista on tehty niin codimainen?...
Muutenkin löytyy noita huimia eroja bc2:een. Ainoa destruction 2.0 -kohde koko pelissä on vartiotornit. Luulis, että kranaatinheitin tekis aika nopeesti selvää jostain bambumökistä, mut ei, aina jää ärsyttäviä seiniä jäljelle.
Mut ei siinä mitään. Bc2:n pelimoottorilla ois erittäin loistava esitys (mapit ikävä kyllä edelleen täyttä kuraa), nyt vaan "ihan ok".
Itse en kyllä sanoisi peliä codimaiseksi, MOHimaiseksi ehkä, mutta kai mielipiteet ovat mielipiteitä. Räjähdysten tehoa on näin omasta tuntumasta pienennetty, mikä toisaalta on hyvä siinä mielessä ettei rushissa pääse puolustajat kaatamaan aivan kaikkia hyökkääjien suojia ekalla minuutilla. Kentät myöskin ovat minun mielestäni loistavia, choke pointteja kuuluu olla ja kyllä ne kranaatit ja mortarit ylämäkeenkin toimivat. Vantage pointin ensimmäiset laatikot ovat puolustajille helpoimmat, toiset ovat aika tasaväkiset kun taas itse en ikinä ole nähny pelin päättyvän puolustajien voittoon viimeisillä laatikoilla...