Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ilman muuta! Jos aivan uutena aloitat voit itse valita kumpaa alat pelaamaan.. Tahtoo moni olla pelannu noita normaalin pelin kenttiä jo kyllästymiseen asti ja siten ovat siirtyneet uutukaiseen Vietnamiin ainakin hetkeksi. Äkkiä nuo 5 kenttää alkaa kyllästyttämään tuossakin.Itse olen vasta hiljattain innostunut tästä pelisarjasta. Nyt olen kaksi päivää pelannut ensimmäisen Battlefieldin nettiräiskintää jonka saa ostettua storesta. Ihan viihdyttävää pelaamista kieltämättä. Ja kaikki asiat tuntuvan olevan mukavasti tasapainossaan. Onko tämä kakkos osa nyt sitten reippaasti parempi vai mitkä ovat suurimmat erot näiden pelien välillä? Itselleni Bad Company tipahtaaa vasta huomenna laatikosta Ja kannattaako pelaaminen mielestänne aloittaa suoraan Vietnam lisäosasta. Vai onko tasokasta peliä vielä jäljellä alkuperäisessä nettipelissä?
Noi veneet on kans yksii bullet magnetteja,ei tarvii ku piipulla osottaa niin ukkoo tippuu. Ja hekot on suomi seurassa ihan viimeinen vaihtoehto. Jos ylipäätänsä ilmaan pääsee ni saleen tulee alas alle 10 sek. Liekinheitin on huono,mutta hel..tin hauska.
Jatkossa mä ainakin haluan aina sille toiselle puolelle pelaamaan niitä "12 apinaa" vastaan. Lisäksi sillä tavalla saatais tasoitettua peliä ja mahdollisesti koko peli haltuun silleen että olisi taas 12 vs 12 suomalaista.
Hieman offtopic mutta älkää riemastuko? Onko nuissa kentissä joku aikarajoitus? Kun aluksi luulin että kun toinen on vallannut kaikki viisi lippua niin peli loppuu vasta sitten. Ja miten voittaja ratkeaa?
Menin satunnaiseen rushiin sama juttu kaikki kadonnut arvoa myöten. Mitä ihmettä? Ei huvittaisi aloittaa 1 lvl kun olin jo saavuttanut lvl 30.
Mitä ihmettä. Tulin pitkästä aikaa pelaamaan. Menin katsomaan mitä kaverini pelaavat ja yritin liittyä matsiin. Ei onnistunut koska kavereilla oli vietnam minulla ei. Menin tuon jälkeen pelaamaan normi rushia kunnes huomasin että minulta oli kaikki kadonnut statsia myöten. No käynnistin pelin uudelleen katsoin että nyt on statsit kohdallaan. Menin satunnaiseen rushiin sama juttu kaikki kadonnut arvoa myöten. Mitä ihmettä? Ei huvittaisi aloittaa 1 lvl kun olin jo saavuttanut lvl 30.
Mitäs nuo ääniasetusten voiceoverit tarkoittaa? "Voice over language" ja Enemy team VO? Vaihtoehtoina original ja localized...
Mitäs nuo ääniasetusten voiceoverit tarkoittaa? "Voice over language" ja Enemy team VO? Vaihtoehtoina original ja localized...
Mä olen ymmärtänyt että vaihtoehdolla original venäläiset/vietnamilaiset puhuu omaa kieltään ja localized vaihtoehdolla ne puhuu enklantia. Tai liekkö jotkin maat saaneet omat kielet peliin, kuten saksa, jolloin localizedilla kaikki puhuis saksaa...
Kun nuo asetukset on originaalilla pystyt myös paikallistamaan vihollisia jos ne huutelee.
Tätä kannattaa käyttää hyväksi myös viskomalla silloin tällöin spekulatiivinen kranu epäilyttävän pusikon/talon suuntaan. Jos siellä on vihuja niin "grenadeeee!" (tai vast. vihukielinen) molotus alkaa jo kranaatin ilmalennon aikana ja voi itse kirmata lähemmäs sillä aikaa kun vihu keskittyy pakenemaan paukahdusta. Toimii kuin taikapallot!
Kannattaa ottaa myös huomioon se, että kranaattia viskoessa myös oma tarzani huutaa jotain epämääräistä.Tuo jäikin mainitsematta. Hyvä lisäys. Ja muutenkin kaikkien äänten kuunteleminen pelissä tuottaa tulosta.