Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä
Ei kannata pelata ollenkaan koko peliä, jos pelaa vaan tilastojen takia. Ei pahalla, mutta peli on paljon nautittavampi kun pelaa sen takia,että se on kivaa.
Hankin Vietnam-DLC:n mm. siksi, että saan kerättyä kaikki trophyt siitä. Ja koska Vietnamilla on uutudentunnetta, trophyjen kerääminen on mukavaa, koska pelaaminenkin on hauskaa. Mutta kun Vietnamiakin on pelannut yli 20 tuntia, alkaa puudutus jo vähän iskeä. Siksi olis parempi, että saan tehtyä ne trophyt siinä samalla niitä edes ajattelematta. Pelailen vaan ja samalla aseisiin kerääntyy tähtiä ja trophyt kilahtaa iloisesti tilille.
Jos taas pelaisin ensin vain hauskuuden vuoksi ja sen jälkeen alkaisin keräämällä kerätä trophyjä, alkaisi se tuntua työltä ja puudutus iskisi. Siksi haluaisin, että pelaamiseni ei ois nyt mennyt hukkaan. Mulla on monia muitakin pelejä nyt tulen alla, että Vietnam voi odottaa ihan hyvin, jos jotain statsien korjauspäivitystä tai vastaavaa on tulossa. Ja kuka niitä trophyjä pakottaa keräämään? No mä satun oleen sen verran koukussa niihin, että pakko saaa 100 % BFBC2:stakin, joten whine off.
Ja tarkistin statsit tuolta Statsversestä ja siellä näytti kerääntyneen kaikki tapot oikein. Pitääpä seurata edistymistä sitten sieltä, kun ei kerta in-game statsit toimi...
Mikäs on muuten porukoiden lempimappi? Omasta mielestäni ehdottomasti Hill 137, mutta esim. Operation Hastings'kin vaikuttaa oikein hyvältä ainakin tähän mennessä. Mutta Hill 137 on lyömätön. Hyökkääjänä se voi olla kyllä joskus melko kipu perseessä, mutta muuten oikein kivaa mättöä. Puhun siis nyt Rushista. Conquestinakin se toimii, mitä kerran pari oon kokeillut.
Ja huonoin mappi Conquestina on ehkä tuo Sao Con Temple (vai miten lie kirjotettiinkaan). Sehän on vaan sellanen pitkula, elikkä A:lta C:lle on melko vaikeaa mennä kävellen, kun joutuu menemään B:n läpi. Paremmin toimis Rushina, mut en oo tainnu sitä kokeilla muuta kun Conquestina.