Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tulipa mieleen että entäs sellaiset kaverit jotka ovat ostaneet itselleen storesta kaikki kamppeet niin niillä varmaan kaikki tussarit on kokoajan? :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mikä on se valkea neliö jossa on numero, joka on siinä tuloslistalla näkyvissä kun moninpeli on päättynyt ja porukka on siinä pisteineen "parhausjärjestyksessä"? Toisilla se neliö on ja toisilla ei. Tämä siis siinä sotilasarvokohdasta seuraavana.:confused:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mikä on se valkea neliö jossa on numero, joka on siinä tuloslistalla näkyvissä kun moninpeli on päättynyt ja porukka on siinä pisteineen "parhausjärjestyksessä"? Toisilla se neliö on ja toisilla ei. Tämä siis siinä sotilasarvokohdasta seuraavana.:confused:

BF-Veteran status.
Battlefield Veterans

Eli näet tuosta statuksesta kuinka monta Battlefield peliä tyypeillä on rekisteröitynä. Tavallaan kuinka monta BF olet pelannut. Ja tuolla ekalla rankilla saat käyttöösi M1 Garandin emopelissä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mikä on se valkea neliö jossa on numero, joka on siinä tuloslistalla näkyvissä kun moninpeli on päättynyt ja porukka on siinä pisteineen "parhausjärjestyksessä"? Toisilla se neliö on ja toisilla ei. Tämä siis siinä sotilasarvokohdasta seuraavana.:confused:

Ja myöhässä :)

Veteran Status. Voit lisäillä muita pelaamiasi Battlefield-pelejä http://www.battlefieldbadcompany2.com/ sivuilla ja ne näkyvät sitten siinä valkoisen neliön sisällä. Saat auki M1 Garandin, M1A1 Thompsonin sekä M1911 pistoolin. Olikohan vielä jotain muita..?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Jos VIP-koodin on hommannut storesta niin näkeekö sen jostain? Pelin rekisteröinnissä sitä tarvitsisi...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Veteran Status. Voit lisäillä muita pelaamiasi Battlefield-pelejä http://www.battlefieldbadcompany2.com/ sivuilla ja ne näkyvät sitten siinä valkoisen neliön sisällä. Saat auki M1 Garandin, M1A1 Thompsonin sekä M1911 pistoolin. Olikohan vielä jotain muita..?

Siitä ei saa auki muuta kuin M1 Garandin BC2:een ja F2000 BC1:een. Täytyy rekisteröidä kaksi battlefield sarjan peliä jotta saa yhden veteran rankin, jolloin aukeaa myös nämä aseet. Thompsonin ja M1911 pistoolin saa kaikki, mutta ne saa heti jos on ostanut BF 1943 muistaakseni...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Siitä ei saa auki muuta kuin M1 Garandin BC2:een ja F2000 BC1:een. Täytyy rekisteröidä kaksi battlefield sarjan peliä jotta saa yhden veteran rankin, jolloin aukeaa myös nämä aseet. Thompsonin ja M1911 pistoolin saa kaikki, mutta ne saa heti jos on ostanut BF 1943 muistaakseni...
Helpoiten varmaankin tuon veteran rank 1 ja sitä kautta M1 Garandin on rekisteröimällä itsellensä ilmaisen battlefield heroesin. Bad Company 2 on siis tietenkin se toinen niistä rekisteröidyistä kahdesta battlefield sarjan pelistä jotka oikeuttavat tuohon veteran statukseen.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Miten tuota nuo RPG:t saa lähtemään sen Tracerin perään. Monesti olen ihmetellyt kun sellaisen saa osumaan esimerkiksi kopteriin mutta raketti vain lentää suoraan. Onko joku bugi vai onko siinä joku juttu?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Miten tuota nuo RPG:t saa lähtemään sen Tracerin perään. Monesti olen ihmetellyt kun sellaisen saa osumaan esimerkiksi kopteriin mutta raketti vain lentää suoraan. Onko joku bugi vai onko siinä joku juttu?

Sinun pitää tähdätä singolla hetken hekossa olevaa oranssia neliötä, kunnes sen alle tulee lukuja (joka ilmeisesti oisoittaa sitä, että kuinka kaukana heko on sinusta.) Kun luvut ovat näkyvissä voit ampua ja heko tippuu, ellei kuskilla ole (vehickle armor).

+ Itse kysyisin vielä jos olen esim blackhawkissa kyljessä korjaajana ja minulla on [v armor] niin antaako se suojan hekolle vai onko vain kuskin suojalla väliä?
niin ja jos jokaisella esim. [5] kyydissä olevalla pelaajalla on v armor, niin onko hekolla 5x v armorin antama suoja ?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Thompsonin ja M1911 pistoolin saa kaikki, mutta ne saa heti jos on ostanut BF 1943 muistaakseni...

Eip. Nuo aukeaa heti jos ostit Limited Editionin. Normiversion hankkineet joutuvat avaamaan ne ihan ite pelaamalla, mutta eipä siinä kovin montaa tuntia tarvitse hakata.

+ Itse kysyisin vielä jos olen esim blackhawkissa kyljessä korjaajana ja minulla on [v armor] niin antaako se suojan hekolle vai onko vain kuskin suojalla väliä?
niin ja jos jokaisella esim. [5] kyydissä olevalla pelaajalla on v armor, niin onko hekolla 5x v armorin antama suoja ?

Vain kuskin specializationit vaikuttaa. Siinä sitä oltaisiinkin jos kaikilla viidellä hekon kyydissä kiikkuvalla olisi vaikkapa nuo armorit käytössä, ja kopteri olisikin kolme kertaa kestävämpi. Saati sitten jos kaikilla olisi ne improved warhead/mitkälie.. :p
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tänään oli kivaa kun ammuin saman kaverin 6 kertaa peräkkäin sit ku se sai mut kerran ni heti tuli T-Baggia. Ei helvetti... :p Ite en viitti ikinä T-Baggia, ku mun mielestä se on epäurheilijamaista ja ihan ***** noloa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

NNirvi sanoi:
Joulukuun lopussa koitti ilon päivä, sillä Vietnamin sota alkoi uudestaan.

Vuoden ensimmäisessä Pelit-lehdessä NNirvin miehekäs arvostelu näistä uusista sisällöistä tässä pelissä. BFBC2 nykyisellään sai arvosanan 93 ja Vietnam-lisäri 88. Jälkimmäisestä puuttui autenttisuuden puolelta sellaiset arvostelijan oleelliseksi katsomat rekvisiitat kuin M-113 panssaroitu miehistönkuljetusvaunu, myös M-551 Sheridan olisi pitänyt saada kanisteriammuksilla. Onneksi sentään tankista löytynyt liekinheitin oli onnistunut kuivaamaan Profeetan ajoneuvopuolen puutteista sikinneet kyyneleet. Suosikkimapiksi ylsi ainut edes hetkeksi pelaajan Vietnamiin vienyt; karrelle poltettu Hill 137, kunnianosoitus Hamburger Hillin taisteluille. Loppusanoissa ylletään jo kovin kaunopuheisiksi: "Nykykunnossaan Bad Company 2 on kevyesti se paras nettiräiskintä".
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tänään latasin, onhan tämä laadukasta viihdettä! Mapit ovat kyllä hiukan niukankokoisia, helikopterillakin lentäessä tuppaa usein molskahtamaan rajojen ulkopuolelle. Fleimmmtrouuuer on kyllä eeppinen plajäys. Ja ppsh...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kun luvut ovat näkyvissä voit ampua ja heko tippuu, ellei kuskilla ole (vehickle armor).

vehicle armorista ei taida olla mitään iloa jos ampujalla on explosive damage. Kätevämpi on smoke jolla voi torjua osuman kokonaan ;)

Eip. Nuo aukeaa heti jos ostit Limited Editionin. Normiversion hankkineet joutuvat avaamaan ne ihan ite pelaamalla, mutta eipä siinä kovin montaa tuntia tarvitse hakata.

No minä kun muistelin että ne oli itellä avattuna heti vaikka ihan normiversio koneessa pyörikin :confused: Kyllähän siitä jotain bonusta sai jos oli hommannu 1943:n :confused:

EDIT: Mitäs tuohon sanot? Battlefield Blog
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mistähän mahtaa löytyä BC2 vietnamissa tuo G69 vai olike se G96 auto ? Eli mikä mappi, mikä gamemode. ?
 
Ylös Bottom