Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mikä on se valkea neliö jossa on numero, joka on siinä tuloslistalla näkyvissä kun moninpeli on päättynyt ja porukka on siinä pisteineen "parhausjärjestyksessä"? Toisilla se neliö on ja toisilla ei. Tämä siis siinä sotilasarvokohdasta seuraavana.
Mikä on se valkea neliö jossa on numero, joka on siinä tuloslistalla näkyvissä kun moninpeli on päättynyt ja porukka on siinä pisteineen "parhausjärjestyksessä"? Toisilla se neliö on ja toisilla ei. Tämä siis siinä sotilasarvokohdasta seuraavana.
Veteran Status. Voit lisäillä muita pelaamiasi Battlefield-pelejä http://www.battlefieldbadcompany2.com/ sivuilla ja ne näkyvät sitten siinä valkoisen neliön sisällä. Saat auki M1 Garandin, M1A1 Thompsonin sekä M1911 pistoolin. Olikohan vielä jotain muita..?
Helpoiten varmaankin tuon veteran rank 1 ja sitä kautta M1 Garandin on rekisteröimällä itsellensä ilmaisen battlefield heroesin. Bad Company 2 on siis tietenkin se toinen niistä rekisteröidyistä kahdesta battlefield sarjan pelistä jotka oikeuttavat tuohon veteran statukseen.Siitä ei saa auki muuta kuin M1 Garandin BC2:een ja F2000 BC1:een. Täytyy rekisteröidä kaksi battlefield sarjan peliä jotta saa yhden veteran rankin, jolloin aukeaa myös nämä aseet. Thompsonin ja M1911 pistoolin saa kaikki, mutta ne saa heti jos on ostanut BF 1943 muistaakseni...
Miten tuota nuo RPG:t saa lähtemään sen Tracerin perään. Monesti olen ihmetellyt kun sellaisen saa osumaan esimerkiksi kopteriin mutta raketti vain lentää suoraan. Onko joku bugi vai onko siinä joku juttu?
Thompsonin ja M1911 pistoolin saa kaikki, mutta ne saa heti jos on ostanut BF 1943 muistaakseni...
+ Itse kysyisin vielä jos olen esim blackhawkissa kyljessä korjaajana ja minulla on [v armor] niin antaako se suojan hekolle vai onko vain kuskin suojalla väliä?
niin ja jos jokaisella esim. [5] kyydissä olevalla pelaajalla on v armor, niin onko hekolla 5x v armorin antama suoja ?
NNirvi sanoi:Joulukuun lopussa koitti ilon päivä, sillä Vietnamin sota alkoi uudestaan.
Kun luvut ovat näkyvissä voit ampua ja heko tippuu, ellei kuskilla ole (vehickle armor).
Eip. Nuo aukeaa heti jos ostit Limited Editionin. Normiversion hankkineet joutuvat avaamaan ne ihan ite pelaamalla, mutta eipä siinä kovin montaa tuntia tarvitse hakata.
Harmi vaan, että tuo on vuoden 2009 hommia eli Thompsoni, Garandi ja M1911 pisla pääsivät tuosta silloin muinoin läpi.EDIT: Mitäs tuohon sanot? Battlefield Blog
Mistähän mahtaa löytyä BC2 vietnamissa tuo G69 vai olike se G96 auto ? Eli mikä mappi, mikä gamemode. ?
G69 löytynee conquest: Phu Bai valley:sta
EDIT: Mitäs tuohon sanot?
Sanon, että tuo on joskus 1943:sen julkaisun aikoihin suunnitteilla oleva juttu, jota ei sitten tapahtunut.