Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tosin en kyllä näe mitään huonoa F2000 rynkyssäkään, jota moni haukkuu tehottomaksi. Todella nopea ja pikkubursteilla tappaa muutamasta osumasta. Pienemmissä kentissä todella hyvä. äsken arican konkassa nappasin sillä ace pinnin 44/21 kd:llä

Ihan hyvä ase lähitaistelussa spreijaamiseen, mutta kauempaa ei meinaa lipas riittää yhden miehen tappamiseen. Omat suosikkirynkkyni ovat AN-94 ja XM8 riippuen kartasta. Abakan on paras pitkillä matkoilla, mutta melko surkea lähitaistelussa ja XM8 on ihan paras lähitaistelussa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Jos jollakulla on vaikeuksia saada Vietnamissa se trophy missä pitää saada 50 tappoa Huyeyllä, niin suosittelen harjoittelemaan Onslaughtin Arica mapissa normihelolla. Puolisen tuntia varmasti riittää, jotta osaat ohjata hekoja sen verta hyvin, että nuo tapot keräät tunnissa-parissa. Itse pyörin tuolla Aricassa tunnin putkeen A basen ympärillä ja nyt olen hyvinkin taitava pyörimään ympyrää.. :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

noniin, vaivaiset 452 tuntia tuli täyteen kun näyttöön pompsahti ylennys rank 50. Oliskos sitten vuoro hankkia jokaiselle aseelle platinat. Vaikka jotkut ovatkin haukkuneet bfbc 2 huonoksi peliksi niin itse olen erittäin tyytyväinen tähän.
Vieläkö oppisi hyökkäyshekolla lentämään kunnolla...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

tarviin nyt sitte apujaa

Kysymykset:

1. Miten UAV:lla ammutaan ei niitä raketteja vaa normaaleja luoteja?

2. Kellää erityisii sniper taitoja vois opettaa mua vähä ku ammun tol M95 Sniperil nii jotenki tuntuu et se menee vinoo ????

Kiittäen Adizero
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

1. Miten UAV:lla ammutaan ei niitä raketteja vaa normaaleja luoteja?

2. Kellää erityisii sniper taitoja vois opettaa mua vähä ku ammun tol M95 Sniperil nii jotenki tuntuu et se menee vinoo ????

1. Sulla tarvii olla sieltä oikean puolimmaisessa valikosta (vehicle specialization) valittuna "Alternate Weapon Package" eli "V Alt W".

2. Jos nyt tarkotat sitä että se luoti kaartaa pysty suunnassa. Eli jos ammut kauemmaksi niin tähtäät vähän pään yli, että se osuu päähän.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

2. Jos nyt tarkotat sitä että se luoti kaartaa pysty suunnassa. Eli jos ammut kauemmaksi niin tähtäät vähän pään yli, että se osuu päähän.
Ei, kyllä se on kaikkien tiedossa, että M95 on todella epätarkka. Jos sillä saa marksman headshotin, saat kiittää Lady Fortunaa.

Vaikka jotkut ovatkin haukkuneet bfbc 2 huonoksi peliksi niin itse olen erittäin tyytyväinen tähän.
Kuka haukkuu? En oo ikinä kuullu mitään jotakin bugia yms. suurempaa haukkumista pelistä. Tää ois CoDin tappaja, jos CoDittajat ei olis niin kapeakatseisia.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

2. Kellää erityisii sniper taitoja vois opettaa mua vähä ku ammun tol M95 Sniperil nii jotenki tuntuu et se menee vinoo ????
M95'n hitbox kusee pahasti, niin kannattaa käyttää mielummin jotain muuta snipua. M24 on mun mielestä se tarkin, mutta kannattaa ite katella mikä sopii itelle parhaiten.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

BC2 tietenkin vaikakin siinäkin on todella paljon epäaitoa esimerkiksi jumala-medicit, aseiden äänet, granaattien käyttäytyminen tennispallon tavoin, luotien kantomatka kaikissa luokissa esim. pumppuhaulikko ajaa saman asian, kuin m95 ja paljon muuta.
Näistä aseiden äänistä olisin ainakin vahvasti eri mieltä. Missään FPS-pelissä ei mielestäni ole ollut niin hyvät äänimaailmat kuin BC2:sessa, vielä. BF3 varmaan tuo parannuksen tähänkin, kuten esim tässä nähdään http://www.youtube.com/watch?v=Mja9-lfxf64&feature=player_embedded
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Näistä aseiden äänistä olisin ainakin vahvasti eri mieltä. Missään FPS-pelissä ei mielestäni ole ollut niin hyvät äänimaailmat kuin BC2:sessa, vielä. BF3 varmaan tuo parannuksen tähänkin, kuten esim tässä nähdään YouTube - War Tapes: The Sounds of Battlefield 3 - GameInformer Interview

Kyllä äänimaailma on vain surkea. Kuulostaa lähinnä hernepyssyiltä. Ja etenkin äänet ovat ihan karmeat jos pitää paikantaa vastustajan ase. Kuunteleppa siinä vaiheessa, kun joku ampuu sinua metrin päästä vaikka m95:lla tai pumppuhaulikolla päähän, niin miltä se kuulostaa. Eli kuulostaako se oikeasti mielestäsi "piu" vai pitäisikö sen kuulostaa vähän erilaiselta :D

BF3:ssa on vissiin ihan oikeasti panostettu aseiden ääniin. BC2:ssa ne ovat surkeat. Olet toki oikeassa siinä, että on ne paremmat silti, kuin näissä codeissa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kuunteleppa siinä vaiheessa, kun joku ampuu sinua metrin päästä vaikka m95:lla tai pumppuhaulikolla päähän, niin miltä se kuulostaa. Eli kuulostaako se oikeasti mielestäsi "piu" vai pitäisikö sen kuulostaa vähän erilaiselta :D

Ei merkitystä, eikös tässä kohtaa korvakäytävät ole pitkin taistelukenttää ? Ei kuulo enää pelitä sotilaalla :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kuulostaa ihan samalta kun kaheksan vuotiaat vesselit vääntäis pusikossa puupyssyt kädessä ja kinais kumpi on kovempi ja parempi solttu Rambo vai Commando?

Kumman kuuluu ottaa pataan???
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kyllä äänimaailma on vain surkea. Kuulostaa lähinnä hernepyssyiltä. Ja etenkin äänet ovat ihan karmeat jos pitää paikantaa vastustajan ase. Kuunteleppa siinä vaiheessa, kun joku ampuu sinua metrin päästä vaikka m95:lla tai pumppuhaulikolla päähän, niin miltä se kuulostaa. Eli kuulostaako se oikeasti mielestäsi "piu" vai pitäisikö sen kuulostaa vähän erilaiselta :D

BF3:ssa on vissiin ihan oikeasti panostettu aseiden ääniin. BC2:ssa ne ovat surkeat. Olet toki oikeassa siinä, että on ne paremmat silti, kuin näissä codeissa.

Nyt menee jo niin yli että on pakko tarttua.
Siinä vaiheessa jos sanoo BC2:n ääniä huonoksi jokin on pahasti vialla.

Koita nyt ensinnäkin säätää ääniasetukset kuntoon.
War Tapes pois heti ainakin, sotkee kaiken.
Äänentoistoon on myös hyvä panostaa, se 79.90€ kajarisetti tai parinkympin kuulokkeet eivät välttämättä ole se paras vaihtoehto. Puhumattakaan TV:n kaiuttimista.

Kuitenkin yleisesti bäfä on saanut erittäin paljon kehuja äänimaailmastaan.
Eikä pelkästän pelaajilta:

CoD:iin ääniä (eikä grafiikoita eikä taisteluiden mittakaavaa) voi edes verrata.
Black Opsissa kaikki aseet kuulostavat lähes samalta.
Esim. MP5 muistuttaa ompelukonetta, AK74 sentään naksuttaa kovemmin, lähes naulapyssyn veroinen.
Itse asiassa jokaiselle luodille ei ole sarjaa ammuttaessa laitettu omaa ääntään, vaan kuulu vain "sarrrrjjjaaaa"-ääni. Mm. hidastuksen aikana ei voi äänten perusteella saada selvää montako laukausta ampui.
Haulikot kuulostavat kaikki samalta (itse asiassa samalta kuin kranaatit ja kaikki muutkin räjähdykset). Kaiken huippu on ääni, joka kuuluu kun sinu ammutaan haulikolla, nimittäin jokaisesta kuuluu pumpun ääni, vaikka olisi semiauto. Myös SPAS-12 äänenvaimennettuna päästää sen äänen.
Muutenkin äänenvaimentimet kuulostaat omistuisilta, kokeilkaapa vaikka L96:sta silulla.
Ainoa ase, jossa on jotenkin onnistuneet äänet Blopsissa on M60.

Tuossa vielä video:
YouTube - SPAS-12 Shotgun: Sound comparison between Bad Company 2 and CoD: Black Ops
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ei, kyllä se on kaikkien tiedossa, että M95 on todella epätarkka. Jos sillä saa marksman headshotin, saat kiittää Lady Fortunaa.

Kuka haukkuu? En oo ikinä kuullu mitään jotakin bugia yms. suurempaa haukkumista pelistä. Tää ois CoDin tappaja, jos CoDittajat ei olis niin kapeakatseisia.


Nooheiköhän BF3 viimestään oo se "codin tappaja". Ellei Activision repäse jostain uutta codii mis on vaa uudet mapit ja aseet multiplayerissä ja codittajat on siit iha gikseis.;)
Asiasta toiseen. Nii ai että pitäs War tapesit ottaa pois? Luulin että ne tekee jo mahtavista äänistä vielä mahtavemmat:D. No täytyypi testailla.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Nii ai että pitäs War tapesit ottaa pois? Luulin että ne tekee jo mahtavista äänistä vielä mahtavemmat:D. No täytyypi testailla.

Se war tapes tekee räjähdykset ym äänet paljon Munakaammaksi! :) Tosin muiden äänien kustannuksella..
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Sattuipas päivänä eräänä tutulla taistelukentällä:

Puolustimme Arican viimeisiä laatikoita ja vihut saivat meidät painettua takaisin spawniin asti. Kaksikerroksisen parakin kohdalla alkoi B-laatikko laulaa ja röllinkarvat pilkottivat oikeasta etukulmasa toisessa kerroksessa. Heitin käsikranaatin ja annoin pokasahan soida kohti korkeuksia samalla, kun juoksin eteenpäin. Yht´äkkiä alkaa pisteenlasku: sain triplatapon ja aseena oli ... RPG! Ilmeisesti kranaati räjäytti ammutun singon ammuksen lennosta. Vieden koko vihuköörin mukanaan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ai että mikä peli! Taitaa se HC jäädä nyt taakse, kun siellä ei tule servut täyteen :( Normissa tuli pelattua ja heti kunnon rähinät Oasis konkassa! Lisää kiitos! :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ai että mikä peli! Taitaa se HC jäädä nyt taakse, kun siellä ei tule servut täyteen :( Normissa tuli pelattua ja heti kunnon rähinät Oasis konkassa! Lisää kiitos! :)

Taidettiin pyöriä samoissa peleissä :)
Oasis mapissa on kyllä aina hyvät rähinät päällä!
Itse sekoilin röllinä CQC-snipuillen, kivasti tipahtelee porukkaa ja saa olla kähinöiden keskellä eikä kukkuloilla makkaraa paistelemassa.

Tänään uusiksi kunhan PSN on kunnossa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Taidettiin pyöriä samoissa peleissä :) Tänään uusiksi kunhan PSN on kunnossa.
Näin oli, mutta tänään itse en taida päästä bäfättää.
Onkos kukaan muu vaihtanu pelimuotoa HCsta normiin pelaajien vähenemisen takia? Onhan niitä täysiä HC servereitäkin, mutta aina heittää puolityhjään :s
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

En pelaa HC:ta, koska HC on tiivistettynä sitä, että omat tappavat sinut chopperista/UAV:sta ja koko vihollisen joukkue sniputtaa. Ehkä parhaiten HC-halut tappaa Isla Inocentes (en tiedä miten kirjoitetaan) HC, koko vihollistiimi melkein aina sniputta, ja välillä on niitä urheita jotka todella yrittävät pelata. Joo, en pelaa HC:ta ja olen nuubi etc, mutta en nauti sen pelaamisesta. Core kunniaan!

Olen muuten pysynyt tavoittessani, että ainakin näin 24 levuun menenssä W/L Ratio on 1.75. K/D on 0.86, mutta W/L on huomattavasti tärkeämpi. Yhtään platinatähteä ei ole vielä, mutta kultatähdet ovat näistä aseista:
M24
870 MCS
M9 PISTOL
MP-443 GRACH
COMBAT KNIFE

MP-443 on kyllä hiton kova pistooli, aluksi pidin eniten M9:sta, mutta 17 ammuksen lipas ja hiton hyvä rautatähtäin/tarkkuus ovat tehneet MP-443:sta lempipistoolini. M93 on taas hirveä, ei tunnu tekevän mitään damaa. Snipuista M24 on lemppari, mutta olen alkanut käyttämään enemmän SV98:a, koska iso lipas ja tähtäimellä tuntuu marksman hedut napsahtelevat mukavan tarkasti.

Tapahtui muuten jännä juttu kerran Cold War Rushissa. Tiedätte varmasti, että ainakin jotkut attackerit rupeavat heti rölläämään alkubasessa laskuvarjospawnin jälkeen. Napsin heitä SV98:lla defenderinä, ja yhtä tyyppiä en tuntunut saavan spotattua millään (spottaan vihut aina, jotta tiimikaveritkin näkisivät ne). Tähtäilin tyyppiä aikani, ja sitten päästin tähtäysnapista pois ja ammuin lonkalta sinne päin. Ihmetyksekseni, sain HITMARKERIN kyseiseen äijään, rangelta josta marksman hedusta voi saada yli +100. Jäi kyllä vituttamaan, että tappoa ei tullut mutta silti huvittava tapaus :D
 
Ylös Bottom