Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Oottekos muuten huomannu et täs pelissä on Parachute kill. Elikkä saa tapon kun on ilmassa laskuvarjossa. Tulee "Killing an enemy + 50" ja perään "Prachuting kill + 30"
Yli vuoden jo peliä pelannu ja vasta nyt saanu/huomannu Prachuting killin. :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Oottekos muuten huomannu et täs pelissä on Parachute kill. Elikkä saa tapon kun on ilmassa laskuvarjossa. Tulee "Killing an enemy + 50" ja perään "Prachuting kill + 30"
Yli vuoden jo peliä pelannu ja vasta nyt saanu/huomannu Prachuting killin. :D

Oon huomannu vaikka en oo pelannu kuin 2kk :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Perus perjantai-ilta Scoreboard ja muutkin statsit. Anti-Tank Mineillä tuli kivasti hankittua pojoja. :)
Sentään jollain menee hyvin.. Mä ennnen aina sain ace pinnejä vähintään joka toisesta pelistä, mut nyt ei oo tullu ku pari viikossa... Saati sitten Vietnamissa.. Se on ihan mahottoman vaikea mulle jostain syystä. En vaan osaa tappaa niillä Vietnamin aseilla, kuolen vain...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Löytyskö tälle illalle/yölle peliseuraa kun omat kaverit ei tätä pahemmin enää pelaile.
Niin ja mielellään mikkien kanssa pelaavaa porukkaa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Onkos pleikkarille mitään pc:n Clanbasen tyylistä paikkaa, mistä siis näkisi kaikki mahdolliset klaanit ja matsit ym.ym.?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Hello.

Aina välillä törmänny squadissa pariin random suomalaiseen pelaajaan.

Duudadaa on nimi psn:ssä. Ja työttömän aikataulutuksella pelaan ehkä liikaakin. Mikkiä ei vielä ole.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Hello.

Aina välillä törmänny squadissa pariin random suomalaiseen pelaajaan.

Duudadaa on nimi psn:ssä. Ja työttömän aikataulutuksella pelaan ehkä liikaakin. Mikkiä ei vielä ole.

Lisää vaan PSN: Osarat97
Pelailen itsekin bäfää aikas usein. Mikki löytyy.


Tähän väliin kysyisin, että mikä on ollut mielestänne hienoin tappo BC2:ssa.
Minulla taitaa olla se, kun kerran Harvest dayssa olin hyökkääjä rust-pelimuodossa.
Tusauttelin sinne rintamalle muutamat RPG:n paukut, mutta ei mittää tullu.
Kokeilin sitten ampua varmaan ihan 50 asteen kulmassa. Odotin, mutta ei tappoa.
Juoksin sitten läheiseen tankkiin ja kun tankkiin pääsin, luki, että olin saanut tapon ja arvatkaapa millä? Destruction 2.0 :D Ja vielä 2 kipaletta killejä. :cool:
(Räjähteen kulkemisaika sinne M-Comeille oli about 6 sek.)

Haluaisin kuulla muutamia teidän hienoinpia tappojanne.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Joskus harvest day:ssa mönkijällä ajoin lipulle hyppäsin täydestä vauhdista kyydistä enkä tuossa vaiheessa vielä edes huomannut vihollista ja mönkijä jatkoi yksin matkaansa ja hetken päästä tuli killing enemy ja double kill :D pienoinen repsahdus
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

noi supermanit aiheuttaa kyllä ääretöntä repeilyy. Menee mun lista ykkösix kaikki ne,jotka viitan ovat päälleen vetäneet:D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Yks mikä on jäänyt mieleen, mappina Cold war. Olin talossa, josta halusin ulos ovesta joka oli vielä kiinni, eli moraa ovea kohti. Eräällä vastustajalla oli ajatuksena päästä samasta ovesta sisälle samaan aikaan, mutta hän oli muutaman kymmenyksen vikkelämpi -> ovi sälähti auki juuri kun painoin moranappia -> morani upposi suoraan vastustajan naamaan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mul on aktivoitu toi VIP-koodi mut mitä silä oikeen voi tehä tai mitä hyötyä siitä on ?
:o
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mul on aktivoitu toi VIP-koodi mut mitä silä oikeen voi tehä tai mitä hyötyä siitä on ?
:o

Saat sillä nämä lisämapit esim Cold War rush jne. Myös Conquest mappeja on muutama.


Ja mitä itelläni tulee näihin hienoihin tappoihin niin kerran valparaisossa oikein hyvällä suomiporukalla pelailin ja oltiin lentämässä blackhawkilla baselle kunnes hypättiin pois kyydistä sinne niiden baseen ja juuri ennen laskeutumista puukotin jonkun hepun sieltä maasta. Tuli +30 pojoo siitä parachute killistä + dogtag. Oli naurussa pidättelemistä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Port Valdez hyökkääjänä napattiin toisen basen M-COMit alas ja pianhan sieltä se puolustajien Apache alkoi lähestyä. Se oli vielä melko kaukana (suunnilleen kolmannen basen yllä), mutta päätin kokeilla että osuiskohan AT4'llä. Ammuin yhden ammuksen, mutta savun läpi ei nähnyt minne ohjata, niin ajatellin "Ei hitto, ei tästä tule mitään..." ja pum, vehicle damaget ja tapot ruutuun samalla, kun Apache pamahti siellä ilmassa :D

Toinen hieno on se, kun Isla Inocentesissä Blackhawki yritti roadkillata mua. No päätin heittää c4'n maahan ja odottaa, että se yrittisi uutta roadkilliä. Yrittäessään uudelleen se lensi juuri sen c4'n ylle ja sattumoisin Blackhawk sattui olla täynnä porukkaa. Vehicle damage, vehicle destroy ja 5 tappoa päälle.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Heitän nuutin ovesta sisään, ja rupean rynkyttämään randomilla. Triple kill :rolleyes:
Ärsytti vaan että merkintä triplasta jäi kaverille. (tämä siis silloin kun en omistanut bc2)
 
Tappoja

Itse asiassa eilen sattui jos ei nyt hieno niin ainakin mieleenpainuva tappo. Atacama desert mappina ja joku ampui sergeillä (anti-air gun)kopterimme alas. Kerkesin kuitenkin kopterista hypätä, ja sergeillä oleili vielä kaksi ukkoa, niin ajattelin että käytämpä repair toolia ettei tule moran kanssa liian kiire. No eiväthän ukot edes nähdeet minua ja siinä sain rauhassa porailla ukot viipaleiksi. Henki säilyi itsellä vielä tuon jälkeen matsin loppuun asti, ja mahtoipa aijiä hieman kyrsiä.

Lähitaistelussa mielestäni paljon tehokkaampi tuo repair tool kuin puukko.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Itse vihaan tuota moran käyttöä kun on niin hidas verrattuna esim. codiin, vedät moran ja vihollinen on jo ehtinyt ampua päähän. Eri asia jos selästä pääsee iskemään.
En muuten edes tiennyt, että repairtoolilla pystyy tappamaan vihuja. Tankkien purkamisen vielä tiedän, mutta ihan tappo :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Itse vihaan tuota moran käyttöä kun on niin hidas verrattuna esim. codiin, vedät moran ja vihollinen on jo ehtinyt ampua päähän. Eri asia jos selästä pääsee iskemään.
En muuten edes tiennyt, että repairtoolilla pystyy tappamaan vihuja. Tankkien purkamisen vielä tiedän, mutta ihan tappo :D

Siitä saa trophynkin kun tekee headshotin sillä :D
 
Ylös Bottom