Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tokihan, kuten myös vesilammikot, sillanaluset etc.. Olempa joskus yrittänyt siirrellä tynnyreitä/muita romuja ja kaataa puitakin että että saisi miinat piiloon ja tankit päreiksi.
90% mun miinatapoista tullut Atacama Desertin keskilipun vesilammikosta ;)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tokihan, kuten myös vesilammikot, sillanaluset etc.. Olempa joskus yrittänyt siirrellä tynnyreitä/muita romuja ja kaataa puitakin että että saisi miinat piiloon ja tankit päreiksi.

haha, tää on hyvä! :D kunnon guerilla tactics.

Mites, pelaako jengi enemmän hardcorea vai normicorea? Itse enemmän normicorea, koska ottaa kaikki puskaröllit niin paljon hattuun, että ilman killcamia tulisin varmaan hulluksi :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Hohhoijaa. Eilen kun olin cittarissa ja herätysostoksen omaisesti päätin napata mukaan Ultimate Editionin, joka oli 35€. (Tähän asti olen pelaillut kaveriltani lainassa olevalla bäfällä.) Kassalla ollessani myyjä kysyy papereita varmistaakseen, että olen 16. Noh, niitä ei tietenkään minulla ollut ja sanoin etten niitä kaikkialla mukanani kantele, mutta ikää löytyy tarpeeksi. Myyjä ei kuitenkaan suostunut myymään kyseistä peliä, vaikka miten vakuuttelin koska "heillä on heidän ohjeistuksensa".

Noh, peli jäi kassalle ja otin muut tavarani ja lähdin pois kaupasta. Täytyypä kanniskella papereita enemmän mukana...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Miten pääsen pelaamaan sitä onslaught hommelia. Voiko sitä pelaa split-screeninä?
Ostin just sen enkä tiiä mitä mä sillä teen...:cool:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mites, pelaako jengi enemmän hardcorea vai normicorea?
Nykyisin pelaan pelkästään vain HC:ta. Alussa tuli pelattua normia, mutta nykyisin harvemmin. Jotenkin vain tottunut tuohon, kun tonttulakit ja tyhjät lippaat ottivat kupoliin. Röllit ei niinkään haittaa, koska nekin löytää, ja sittenkun löytää niin kiva heilauttaa puukkoa.

Miten pääsen pelaamaan sitä onslaught hommelia. Voiko sitä pelaa split-screeninä?
Ostin just sen enkä tiiä mitä mä sillä teen...:cool:
Siis käynnistät pelin normaalisti ja valitset valikosta Onslaught. Splitscreen mahdollisuutta siinä ei ole vaan jos kaverin kanssa haluat pelata, kaverin on pelattava omalla PS3:sellaan ja BC2 levyllä jossa Onslaught. Toki voit pelata randomin kanssa, mutta lagia yleensä todella paljon, jos jannu on toiselta puolelta maapalloa. Kannattaa siis tehdä itse se peli ja mahdollisesti invitetä kaveri joka on mielullaan jostain läheltä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Pikkuhiljaa alkaa lista täyttymään. nyt jo n.280 nimeä listalla. "muutama hetki siinä kyllä meni" Suomalais porukka - BFBC2 Stats

Tänään vihdoin tuli tilille 70.000 tappo.. On sitä tullu muutamat ohjaimet kyllä hakattua ihan loppuun asti Thanx illan peleistä mm welholle, oli islassa aika kovat väännöt kun pelkästään 4 jätkän voimin lähdettiin hyökkäämään ekan baseen hieman altavastaaja fiiliksissä. Pienen taistelun jälkeen saatiin kun saatiinkin mcomit räjäyteltyä. oli pieni squad rush fiilis
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mikäs sitten on ton onslaught pelin idea? Ku kuolin ni siinä juoksi joku aika...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Hohhoijaa. Eilen kun olin cittarissa ja herätysostoksen omaisesti päätin napata mukaan Ultimate Editionin, joka oli 35€. (Tähän asti olen pelaillut kaveriltani lainassa olevalla bäfällä.) Kassalla ollessani myyjä kysyy papereita varmistaakseen, että olen 16. Noh, niitä ei tietenkään minulla ollut ja sanoin etten niitä kaikkialla mukanani kantele, mutta ikää löytyy tarpeeksi. Myyjä ei kuitenkaan suostunut myymään kyseistä peliä, vaikka miten vakuuttelin koska "heillä on heidän ohjeistuksensa".

Noh, peli jäi kassalle ja otin muut tavarani ja lähdin pois kaupasta. Täytyypä kanniskella papereita enemmän mukana...

Eikö tuo 16-merkintä ole vain suositus?

Itse ostin tän Gamestopista viiime vuonna ja olin silloin vielä 14 v. Eivät mitään kyselleet.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mikäs sitten on ton onslaught pelin idea? Ku kuolin ni siinä juoksi joku aika...
Eli yrität(tte) päästä kentän loppuun niin nopeasti kuin mahdollista. Jos olet yksin pelaamas, niin niitä elämiä on loputtomasti, mutta porukalla peli päättyy silloin kun jokaikinen on samaan aikaan kuolleena.


Niit AT-miinoi ei kannata ihan kokonaan varjoon pistää. Kannattaa laittaa esim puiden varjojen reunoille, kun osa valosta pääsee siihen ja osa lehdistä peittää varjolla sen miinan. Sit usein monttujen sinne sisäpuolelle. Ei oikein näe sitä miinaa ennenkuin on aivan sen edessä.
 
Onko kellään muuten tietoa, voiko storesta ladattua vip-koodia jakaa kaverille omilla tunnuksilla...?

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tietäisikö joku hyvää paikkaa, mistä löytäisi PSN-peliseuraa Bäfään, kun ei itellä oikeen ole ketään kaveria sitä pelaamas. Kaikki hakkaa vaan BO:ta. Tarkoitan suomalaista peliseuraa.

Tai jos se ei ole pahitteeksi, viitsisittekö vinkata ID-tunnustanne, jos olette suht ahkera bähän pelaaja. Saisi vähän peliseuraakin itelle silloin tällöin. :)
Itse pelaan aika usein ja paljon kerralla.
(Anteeksi, jos viestini väärässä paikassa.)

Voit huvikses lisäillä nickiä EloPak_ Ja tosiaan, headsettikin löytyy ;)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mikähän vitsi toi on että en saa flag defender pinniä vaikka sen 4 kertaa tulee se +30. pistää vituttamaan pikkuhiljaa tommonen paska. ja sit et ikinä saa kunnon squadia joka vois auttaa sen saamisessa -.-

Edit: Lisätkää mut kaverilistalle jos tekee mieli auttaa minua =D, hieman meinaa hermot kiehua
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Siinä kuvauksessa on virhe. Noita flag defensejä pitää saada kuusi kappaletta.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Oijoi, ku tuli pelattua hyvät pelit Aricassa attackerina. Pelin päätyttyä scoreboard ja muut statsit. Taisin räjäyttää 6 tai 5 M-Comia. Squadissa oli ihan ok, vaikka yksi olikin kalliokämpperirölli. Pinnejäkin tuli pari.

Nau aim veri häppi! (:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Itse juuri vedin 4500 pistettä kd-ratiolla 32/7. Pakko myöntää että yllätyin itse hyvin positiivisesti kun en mikään "pro"-pelaaja ole, vaan aivan keskivertopulliainen :P
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ihme spawni camppaamista/puukkohippaa nykyään, ei enää oikein pelaaminen houkuta niin. Mikä ihme noissa dog tagien metsästämisessä niin kiihottaa?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Hohhoijaa. Eilen kun olin cittarissa ja herätysostoksen omaisesti päätin napata mukaan Ultimate Editionin, joka oli 35€. (Tähän asti olen pelaillut kaveriltani lainassa olevalla bäfällä.) Kassalla ollessani myyjä kysyy papereita varmistaakseen, että olen 16. Noh, niitä ei tietenkään minulla ollut ja sanoin etten niitä kaikkialla mukanani kantele, mutta ikää löytyy tarpeeksi. Myyjä ei kuitenkaan suostunut myymään kyseistä peliä, vaikka miten vakuuttelin koska "heillä on heidän ohjeistuksensa".

Noh, peli jäi kassalle ja otin muut tavarani ja lähdin pois kaupasta. Täytyypä kanniskella papereita enemmän mukana...

Loistavaa toimintaa.... Näin pitäisi myyjien aina toimia ja muutenkin näitä ei kuulu myydä alla 18-vuotiaille.
 
Ylös Bottom