Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko suomalaiselle bäfäcommentarylle tilausta? Suosittelen nostamaan resoa ylemmäs.

[video=youtube;zKq2g_Mk5Mw]http://www.youtube.com/watch?v=zKq2g_Mk5Mw[/video]

Peli on pituutensa vuoksi kahdessa osassa ja toinen puolisko tullee huomenissa.

Katsoin hieman alkua, ja hienolta meiningiltä näytti, katson illemmalla loppuun, kun sitten kerkeän.

Ja esitämpä sitten kysymyksen: Onko pelin singoilla paljon eroa, paitsi että latausajat hieman erilaiset ja yksi sinko ohjautuu halutessa?
Esim. Onko damagessa mitään eroa, tai accuracyssä?
Käytän itse sitä Carl custavia.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ja esitämpä sitten kysymyksen: Onko pelin singoilla paljon eroa, paitsi että latausajat hieman erilaiset ja yksi sinko ohjautuu halutessa?
Esim. Onko damagessa mitään eroa, tai accuracyssä?
Käytän itse sitä Carl custavia.
Carl Gustav on suunniteltu jalkaväkeä vastaan suurel blast radiuksella ja nopeella vauhdilla, mutta siinä on pienin damage, joten se ei sovellu esim. tankkeja vastaan.

M136AT4 (se ohjattava) on taas täysin vastakohta eli se on luotu juuri tankkeja vastaan kovalla damagella, mutta pienen blast radiuksen takia sillä on pakko osua suoraan kohteeseen.

RPG on sit näiden ääripäiden välimuoto.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Hieno kommentti video, tuommoisia katselisi enemmänkin...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Itellä on paha tapa ampua haulikolla nämä oman puolen röllit. Varsinkin squadissani olevat. Vi##uako ne edes niissää squadeissa tekeekään kun niistä on hyötyä yhtä paljon kun mummoista spermapankissa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ostin lauantaina Vietnamin ja täytyy kyllä sanoa, että on parempi kuin normi BC2. Omasta mielestä paremmat aseet ja tähdätessä ase ei ole enään semmoinen sumea kuin normi BC2. Mapit olivat myös parempia ja jotenkin tuntui, että ne eivät olleet enään niin säröisiä kuin normissa. Vietnamissa myös tuntui olevan vähemmän lagia ja bugeja kuin normissa. Jos huonoa pitää keksiä niin Huey on aivan naurettavan heikko. Kun nouset ilmaan niin samantien alkaa HP laskemaan :mad: Normi BC2 helikopterit olivat ylivoimaisia ja tässä sitten ehkä liian heikkoja vaikka kyllä niillä tappoja saa. Mites pelaatteko te suomalaiset enään Vietnamia? Huonona puolena oli myös se, että servuissa oli vain 8 pelaajaa per puoli.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Aika kämänenhän se Vietnam on. Semmonen "paremmin tehty" 1943, ei jaksa montaa tuntia pelata. Normi BC2 on paljon parempi ja toimintarikkaampi, joskin Vietnamiakin oikeassa seurassa joskus jaksaa pelailla. Eipä sillä, ei ole tullut koskettua tähän peliin muutenkaan kovin usein viimeiseen muutamaan kuukauteen :P
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Itse vihaan koptereita normi bc2:ssa. PS3 puolella ei tunnu yhtään ketään ikinä ampuvan näitä alas ja ne sitten hurraavat sitä rinkiä yläpuolella, ampuu joka tyypin ja talon matalaksi millisekunnseissa. Itse ampuisin näitä alas, mutta kun en koskaan mihinkään osu, niin siitä sitten mitään hyötyä. :P
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Aika kämänenhän se Vietnam on. Semmonen "paremmin tehty" 1943, ei jaksa montaa tuntia pelata. Normi BC2 on paljon parempi ja toimintarikkaampi, joskin Vietnamiakin oikeassa seurassa joskus jaksaa pelailla. Eipä sillä, ei ole tullut koskettua tähän peliin muutenkaan kovin usein viimeiseen muutamaan kuukauteen :P

No tokihan se normi on toimintarikkaampi kaikkine härveleineen, mutta Vietnamissa niitä härveleitä ei ole ja se juuri tekee siitä hauskan. Toki Vietnamissa on myös vähemmän sisältöä esim. aseita ja mappeja , joten kyllästyminen saattaa minullakin iskeä lähiaikoina.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Olihan se ihan jees viihdykettä/vaihtelua normi bc2:selle hetkeksi aikaa. ei sitä montaa tuntia kuitenkaan tullut lopulta tahkottua. Laajempia mappeja olisi voinut olla mukana ja vaikkapa joku yöllinen mappi ym..
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mä en vaan tykkää oikeen noista normi BC2 mapeista. esim. Arica Harbour on yksi ärsyttävimmistä maista. Sen valoisuus ärsyttää. Lumikentistä en myöskään tykkää. Normissa pitäis olla myös AK47 ja M16A1.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Vietnamissa myös tuntui olevan vähemmän lagia ja bugeja kuin normissa

Lagia on vähemmän kun pelaajiakaan ei tunnu enää alkuajan malliin löytyvän. Bugeja on periaatteessa vähemmän, mutta nekin ärsyttävämpiä kuin emopelissä. yksi typerimmistä bugeista on kyllä omasta mielesta se, että juoksemalla hyppää miltä tahansa puualustalta veteen seuraa siitä itsari. Eli riippusillat ja laiturit. Vietnamissa niitä ei onneksi hyödynnetä vastustajan kiusaksi niinkuin emopelissä, jossa panssarin voi parkkeerata puupinon sisään ja äijät voi olla spawnipisteenä kallion sisällä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Lagia on vähemmän kun pelaajiakaan ei tunnu enää alkuajan malliin löytyvän. Bugeja on periaatteessa vähemmän, mutta nekin ärsyttävämpiä kuin emopelissä. yksi typerimmistä bugeista on kyllä omasta mielesta se, että juoksemalla hyppää miltä tahansa puualustalta veteen seuraa siitä itsari. Eli riippusillat ja laiturit. Vietnamissa niitä ei onneksi hyödynnetä vastustajan kiusaksi niinkuin emopelissä, jossa panssarin voi parkkeerata puupinon sisään ja äijät voi olla spawnipisteenä kallion sisällä.

Itseasiassa testasin tuota veteen hyppäämistä kun olin youtubessa videossa nähnyt kun joku siihen kuoli, mutta en kyllä itse kuollut.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Lupaamani Oasis-konkan toinen puolisko

Hienoja videoita molemmat, ja hyvää kommentointia. Näitä lisää! Mieluummin näitä katsoo kuin jotain musiikilla höystettyjä, joissa ei peliäänet kuulu ollenkaan, kommentointikin oli hyvää ja sieltä tuli tärkeää informaatiotia/mielipidettä.

Itse kun pelaan HC:ta enkä ole juuri haulikolla ilman slugeja edes pelannut, niin pitääpä kokeilla HC:ssa samaa haulikko settiä kuin tuossa edellä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Itseasiassa testasin tuota veteen hyppäämistä kun olin youtubessa videossa nähnyt kun joku siihen kuoli, mutta en kyllä itse kuollut.

Erikoista. Lieneekö se jotenkin valikoivaa. Mulla lähti tuolla tavalla henki kolmessa tai neljässä paikassa samassa mapissa. Yksi niistä oli juuri siinä videolla olevassa mapissa heti oman basen laiturilla ja pari ainakin löytyi saman kentän riippusillalta ja parilta muulta laiturilta.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mites pelaatteko te suomalaiset enään Vietnamia? Huonona puolena oli myös se, että servuissa oli vain 8 pelaajaa per puoli.
Ite olen pelannut pelkästään Vietnamia, muutaman kerran emopeliä kokeilin, eikä mistään tullut mitään, kaikki aseetkin tuntuvat ihan erilaisilta verrattuna vietnamin aseisiin, kellään vinkkejä miten aloittelijakin pääsisi hyvin emopeliin sisään?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Koitat päästã aktiiviseen squadiin ja seuraat mitä ukot duunaa. Kitiksi otat vaikka medikin hyökkäys-vuorolla ja inssin puolustus-vuorolla ja annat vaan palaa ja osallistut aktiivisesti.

Nopeiten varmasti oppii pelin siellä kärjessä pyörimällä,omassa basessa snipaamalla peliä ei opi ikinä. Ei kannata välittää k/d-ratiosta tuon taivaallista. Ei haittaa vaikka ois rankastikin miinuksella, koska siitä painivasta aktiivisesta äijästä on 100 kertaa enemmän hyötyä kuin pari kertaa erässä kuolevasta noobi-snipusta joka ei kuitenkaan saa neljää tappoa enempää.

Nopeinta oppia tietenkin on niin että koitat löytää pari veteraania frendi-listallesi jotka antavat Suomenkielellä neuvoja livenä pelin aikana.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Erikoista. Lieneekö se jotenkin valikoivaa. Mulla lähti tuolla tavalla henki kolmessa tai neljässä paikassa samassa mapissa. Yksi niistä oli juuri siinä videolla olevassa mapissa heti oman basen laiturilla ja pari ainakin löytyi saman kentän riippusillalta ja parilta muulta laiturilta.
Jos mappi on Nelson Bay niin sinne kuolee heti, koska se vesi on niin kylmää :p
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mites teillä toimii nuo normiservut? Mulla lagaa varsinkin Arica Harbour konkkana, mutta muissakin mapeissa lagaa huomattavasti. Enkä usko, että on oma yhteys, koska vielä pari viikkoa sitten samalla kokoonpanolla/asetuksilla toimi suht moitteetta. Voisiko staattinen ip PS3:lle auttaa? Ja ehkä BC2 portin avaus? (En noita nyt muuten jaksais alkaa säätää, josseivat auta.)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Hienoja videoita molemmat, ja hyvää kommentointia. Näitä lisää! Mieluummin näitä katsoo kuin jotain musiikilla höystettyjä, joissa ei peliäänet kuulu ollenkaan, kommentointikin oli hyvää ja sieltä tuli tärkeää informaatiotia/mielipidettä.

Itse kun pelaan HC:ta enkä ole juuri haulikolla ilman slugeja edes pelannut, niin pitääpä kokeilla HC:ssa samaa haulikko settiä kuin tuossa edellä.

Kyllähän näitä katselee. Niinkuin Silber sanoi, kommentointi oli hyvää ja sisälsi mielipiteitä.Pidä vaan tuota informaatiota yllä, jos sattuu joku BC2:sta pelaamaton tulla katselemaan. Ja myös kerro muita mielenkiintoisia asioita.
Videot katsellettuani olen muutamiakin seikkoja tajunnut pelistä.

Pistä vaan lisää tulemaan. :D
 
Ylös Bottom