Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kiitoksia kommenteista. Tarkoitus ei ole sinänsä mitään opetusvideoita lähteä tekemään, enkä sellaiseen kykenisikään, mutta jos joku sopiva juttu tulee mieleen gameplayta katsellessa, niin toki sen jaan. Samaan tyyliin kuin tässä ekassa matsissa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kunpi mun kannattais ostaa. VIP vai VIETNAM? En yhtään tiiä kumpi kannattais. Ja kummassa tulee enemmän mappeja ja tehtävää?:confused:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kunpi mun kannattais ostaa. VIP vai VIETNAM? En yhtään tiiä kumpi kannattais. Ja kummassa tulee enemmän mappeja ja tehtävää?:confused:

Varmaankin VIP. Siinä tulee joitakin mappeja en nyt muista mitkä ja jotku mapit avautuvat toisiin pelimuotoihin. Vietnamikaan ei mielestäni huono valinta ole, mutta jos enemmän tehtävää haluat niin VIP sitten.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ajattelin ostaa tämän pelin PS3:lle, kun se läheltä Citymarketista lähtisi 20€ hintaan, mutta löytyykä vielä pelaajia ja kun jostain lagista olette puhuneet niin lagaako servut yms? Mukava olisi tietää ennen kuin ostaa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ajattelin ostaa tämän pelin PS3:lle, kun se läheltä Citymarketista lähtisi 20€ hintaan, mutta löytyykä vielä pelaajia ja kun jostain lagista olette puhuneet niin lagaako servut yms? Mukava olisi tietää ennen kuin ostaa.

Kyllä pelaajia löytyy ihan varmasti. Tokihan lagia esiintyy sillon tällön sehän on ihan ymmärrettävää, mutta ei se nyt peli-iloa kaada.

Taitaa olla tuo normi versio sen 20€. Sittenhän on vielä tällänen Battlefield - Bad Company 2 - Ultimate Edition PS3-peli
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ajattelin ostaa tämän pelin PS3:lle, kun se läheltä Citymarketista lähtisi 20€ hintaan, mutta löytyykä vielä pelaajia ja kun jostain lagista olette puhuneet niin lagaako servut yms? Mukava olisi tietää ennen kuin ostaa.



Suosittelen marssimaan sinne lähimpään puotiin ja hankkimaan pelin, itse olen marssinut viimeisimmän kuukauden tämän pelin tahdissa sen verran laadukas peli kyseessä, ei ole itseäni mitkään lagit häirinny ja pelaajia on ollut riittävästi.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ite olen pelannut pelkästään Vietnamia, muutaman kerran emopeliä kokeilin, eikä mistään tullut mitään, kaikki aseetkin tuntuvat ihan erilaisilta verrattuna vietnamin aseisiin, kellään vinkkejä miten aloittelijakin pääsisi hyvin emopeliin sisään?

Kannattaa mielestäni aloittaa Conquest -muodosta. Siinä voit helpommin testailla eri juttuja ja jos et halua squadissa pelailla niin helpompi seikkailla konkassa kuin rushissa. Konkka on sitä originaalia Bäfää vaikka täällä tuntuu moni aktiivisista kirjoittelijoista puhuvankin vain rushista... vaikka mikäs siinä kunhan pelissä viihtyy.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Päivittelin hieman tota listaa aikani kuluksi taas töissä muutamalla suomalais jantterilla. Yritän aina sillontällön lisäillä porukkaa tuonne kun kerkiän/jaksan/huomaan että joku puuttuu ym. (mahdotontehtävä) Suomalais porukka - BFBC2 Stats
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tietäisikö joku hyvää paikkaa, mistä löytäisi PSN-peliseuraa Bäfään, kun ei itellä oikeen ole ketään kaveria sitä pelaamas. Kaikki hakkaa vaan BO:ta. Tarkoitan suomalaista peliseuraa.

Tai jos se ei ole pahitteeksi, viitsisittekö vinkata ID-tunnustanne, jos olette suht ahkera bähän pelaaja. Saisi vähän peliseuraakin itelle silloin tällöin. :)
Itse pelaan aika usein ja paljon kerralla.
(Anteeksi, jos viestini väärässä paikassa.)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tietäisikö joku hyvää paikkaa, mistä löytäisi PSN-peliseuraa Bäfään, kun ei itellä oikeen ole ketään kaveria sitä pelaamas. Kaikki hakkaa vaan BO:ta. Tarkoitan suomalaista peliseuraa.

Tai jos se ei ole pahitteeksi, viitsisittekö vinkata ID-tunnustanne, jos olette suht ahkera bähän pelaaja. Saisi vähän peliseuraakin itelle silloin tällöin. :)
Itse pelaan aika usein ja paljon kerralla.
(Anteeksi, jos viestini väärässä paikassa.)
http://www.konsolifin.net/bbs/plays...peliseura-playstation-3-a-14.html#post1214886

Tuollahan noita jästejä. Sieltä vaan valitsemaan. :3
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tietäisikö joku hyvää paikkaa, mistä löytäisi PSN-peliseuraa Bäfään, kun ei itellä oikeen ole ketään kaveria sitä pelaamas. Kaikki hakkaa vaan BO:ta. Tarkoitan suomalaista peliseuraa.

Tai jos se ei ole pahitteeksi, viitsisittekö vinkata ID-tunnustanne, jos olette suht ahkera bähän pelaaja. Saisi vähän peliseuraakin itelle silloin tällöin. :)
Itse pelaan aika usein ja paljon kerralla.
(Anteeksi, jos viestini väärässä paikassa.)
Mun PSN ID'n näkee tosta mun allekirjoituksesta, niin mua voit lisäillä. :)
Vinkkejäkin voin jaella.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kyllä pelaajia löytyy ihan varmasti. Tokihan lagia esiintyy sillon tällön sehän on ihan ymmärrettävää, mutta ei se nyt peli-iloa kaada.

Taitaa olla tuo normi versio sen 20€. Sittenhän on vielä tällänen Battlefield - Bad Company 2 - Ultimate Edition PS3-peli

Ei Ultimatea tarvitse ostaa, kun kaveri sharettaa tärkeimmät eli Onslaughtin ja Vietnamin, sekä BF1943 löytyy jo ennestään, samalta kaverilta tietty sharetettuna...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Viime aikoina on tullut ihme bugeja vastaan. Ajelin tuossa UAV:lla ja näin iloisesti kirmaavia solttupoikia Arican ykkösbasessa. Olin muutaman vihulaisen saanut jo hengiltä, mutta yhtäkkiä alkoi tulla team damagea, elikkäs tuli kurmutettua omia. Sinivuokkojen nuolia ei näkynyt, mutta oman squadin vihreät kylläkin.

Toinen omituinen tapaus oli Islassa tai Valparaisossa, kun traceriin ei saanut lukittauduttua. Oranssi neliö oli olemassa kopun kyljessä, mutta lukitusta indikoivia metrilukuja ei saanut millään, vaikka pystyi pitämään pitkäänkin tähtäimen kohteessa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Viime aikoina on tullut ihme bugeja vastaan. Ajelin tuossa UAV:lla ja näin iloisesti kirmaavia solttupoikia Arican ykkösbasessa. Olin muutaman vihulaisen saanut jo hengiltä, mutta yhtäkkiä alkoi tulla team damagea, elikkäs tuli kurmutettua omia. Sinivuokkojen nuolia ei näkynyt, mutta oman squadin vihreät kylläkin.
Ite törmäny tohon myös monesti, mut kyl se kolmio siellä möllöttää ihan himmeenä kun tarkkaan kattoo sen team damagen jälkeen että mitä helvettiä tapahtuu. Kasvaa tatti otsaan ku aattelee töräyttää vihua otsaan mut sit tuleeki team damagea. :I Verenpaineen nousua on ruvennu aiheuttamaan AT-miinat. Jostain syystä ne on ruvennu räjähtelemään jossain metrin kaks päässä ajoneuvosta. Eilenkin kävi niin, että ensin vetäsin mönkkärillä kahen miinan välistä ja niitten jälkeen oli kolmas, ihan sivussa niistä kahesta, joka sitte räjähti vaikka en ollu lähelläkään sitä. Myös näkymättömiä AT-miinoja on ollu pari viikkoa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Joo ne at-miinat ovat yleistyneet vissiin. Hc-modesta normaaliin vaikuttaa siltä että niitä miinoja on KAIKKIALLA. Etenkin hc-modessa herrasmiessäännöt kuihtuvat veikeiden kävelykeppiensä ympärille monokkeli lattialle tipahtaen kun porukka oikein latoaa niitä at-miinoja spawnista lähteville teille 10-50m päähän spawnista.
Ja mielestäni niitä at-miinoja saa kyllä ihan liikaa, suhteessa että normaalimodessakin ne taitavat käytännössä aina räjäyttää tankin päreiksi vieden kaikki mukanaan. Eikös niitä saa 3-5 jos survoo niitä lisätaskuja? Sehän meinaa että voi laittaa kentän jokaiselle tielle yhden, ja halutessaan tehdä miinakentän.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ja mielestäni niitä at-miinoja saa kyllä ihan liikaa, suhteessa että normaalimodessakin ne taitavat käytännössä aina räjäyttää tankin päreiksi vieden kaikki mukanaan. Eikös niitä saa 3-5 jos survoo niitä lisätaskuja? Sehän meinaa että voi laittaa kentän jokaiselle tielle yhden, ja halutessaan tehdä miinakentän.
6 kipalettahan niitä saa kun ottaa arm upgrade perkin. Eihän se toki yhdellä miinalla hajoa vielä, mutta tuo spawnbasen eteen miinan vienti kyllä arsyttää itseäninkin. Näistäkin kyllä selviää jos pitää silmät auki, mutta on myös sellaisia kenttiä, ettei miinoja yksinkertaisesti vain näe.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

6 kipalettahan niitä saa kun ottaa arm upgrade perkin. Eihän se toki yhdellä miinalla hajoa vielä, mutta tuo spawnbasen eteen miinan vienti kyllä arsyttää itseäninkin. Näistäkin kyllä selviää jos pitää silmät auki, mutta on myös sellaisia kenttiä, ettei miinoja yksinkertaisesti vain näe.
Eihän niitä miinoja näe oikeastikaan..En tiedä pissinkö tässä vastatuuleen, mutta niitä miinoja kannattaa sijoittaa varjoisiin paikkoihin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Eihän niitä miinoja näe oikeastikaan..En tiedä pissinkö tässä vastatuuleen, mutta niitä miinoja kannattaa sijoittaa varjoisiin paikkoihin.
Tokihan, kuten myös vesilammikot, sillanaluset etc.. Olempa joskus yrittänyt siirrellä tynnyreitä/muita romuja ja kaataa puitakin että että saisi miinat piiloon ja tankit päreiksi.

Tokihan on myös muita kaluja millä tankit tuhota, ja siksi Bäfät ovatkin huikeaa pelaamista kun keinoja vihollisen tuhoamiseen on niin monia.
 
Ylös Bottom