Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Rölläämisestä on apua jos käyttää sitä auto-spot tähtäintä normicoressa. Ja sillä tavalla olen myös coverannut squadia kun ne liikkuu eteenpäin. Ammuskelen vastustajia ja muut pääsee liikkuun eteenpäin.
Mutta sitten on myös itsekkäitä röllejä jotka istuvat pelkästään huoraamassa killiä... Niitäkin on pakko ampua tai ne ampuu squadin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

On se jännä kyl kun puukottaa näit xXElitePwnerXx-nimisiä tyyppejä. Eilen puukotin tämän tapaisen 50-levun kaverin niin heti tuli "FUK U NUB" "ONLY FAGS KNIFE" jne viestejä. Kiitin dog tageista ja toivotin hyvää päivänjatkoa.

Muutenkin vähän ajan päästä huomasin saman kaverin puukottavan jonkun, niin pisti hieman hymyilyttää. :)

Joo sama täällä joitaki pikkusen vit***taa ku niiltä viedään tagi :D
Oman klaanin kans vedetään puukolla menemään koko ajan ja aina välillä tulee kans tommosta kommenttia ei voi ku nauraa :D:D:D




Tulipas vihdoin viimein hommattua tuo Vietnam. Ihan jees lisäosa, välissä yltyy kyllä semmoiseksi naattispämmiksi että ei mitään järkeä. Muutaman erän jälkeen tuli myös joltain jenkiltä vihaviestiä että minä käytän aimbottia Liekkö tuommoinen edes mahdollista PS3.

En kyllä usko että on mahdollista ku ps3:lla ei voi ajaa "signeeraamatonta" koodia
mutta joskus on kans käyny mielessä ku yks jätkä päästeli yli 10 000 pistettä medicillä
Ohhoh johan on kyseinen jätkä saanu rankkia 2 päiväs http://bfbcs.com/stats_ps3/NBD_OveR-SkiLL
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Rölläämisestä on apua jos käyttää sitä auto-spot tähtäintä normicoressa.

Selectiäkin voi käyttää :rolleyes:. Voi laittaa tilalle sitten jonkin hyödyllisen specin ja muutenkin se manuaalinen spottaaminen on tehokkaampaa kuin se kiikari.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Eilen taas saatiin mennä lähes puhtailla suomi-servereillä. Tämä tarkoittaa kiivastahtista pelaamista 110% lasissa ja kokoajan. Hulvatonta läpänheittoa ja rentoa meininkiä.

Kiitos porukoille peliseurasta. Sieltä erikseen vielä videon kopukuskina toimineelle TommiR:lle ja erikoisesta trophysta Jampp1:lle :D

[MEDIA]3412[/MEDIA]
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Hieno video mutta tuo joku mainos oli kyllä ärsyttävä joka peitti osan videosta.

EDIT: Hienosti muuten hoitui tällä viestillä -->
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

oli tosiaan aika hulvattomat pelit eilen ja kiitti nisulle videosta...tollasista peleistä on aina kiva katella jälkikäteen mitä kaikkee tapahtukaan, sen verran vauhdin hurmaa kaikkialla. Tänx toki muullekin suomiposselle!!!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Oli ilo olla avuksi... <3 :cool:

Oli kyllä kiihkeetä vääntöä. Naurettiin yhessä vaiheessa että ei ole ikinä vielä ollut ilmatila niin sakeena valojuovista. Juovaa oli ilmatila sakeena => Miehekäs fiilis.

Kiitos Nisulle viteosta ja kaikille apinoille peliseurasta....
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Joo oli kyl kunnon pelit, yhessä vaiheessa moraa tuli niin perkuleesti että huhhuh :D Varsinki Jampp1 pisti mut ties kuinka monta kertaa moralla :D Tais olla parhaimmillaan noin 20 suomalaista samalla servulla, et ihan nice :P
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

8 vs. 12 oli lukemat parahimmillaan mun laskujen mukaan plus ulkomaalaisvahvistukset. Aivan legendaarista meininkiä! Aivan samalla tavalla ku vuosi sitte ku alettiin pääsemään sisälle bäfään. Just näin sen pitääkin mennä! :)

Ja Nisulta komia video. Loppu kyllä oli parempi ku uhkasit! :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Joo oli kyl kunnon pelit, yhessä vaiheessa moraa tuli niin perkuleesti että huhhuh :D Varsinki Jampp1 pisti mut ties kuinka monta kertaa moralla :D Tais olla parhaimmillaan noin 20 suomalaista samalla servulla, et ihan nice :P
No on se kumma, kun teillä on tollaisia pelejä ja mulla vaan vecu ja zuke BC2 kavereita. Lisätkääpäs... Viimeiset 190 tuntia pelattu 99% yksin, kun ei nappaa ketään lisätä mua.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

No on se kumma, kun teillä on tollaisia pelejä ja mulla vaan vecu ja zuke BC2 kavereita. Lisätkääpäs... Viimeiset 190 tuntia pelattu 99% yksin, kun ei nappaa ketään lisätä mua.

Sähän voisit tietysti lisäillä muita, niin mä ainakin tein ku aloin pelaamaan BFBC2
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tuota Onkos kelllään muulla semmosta ongelmaa että tuo Bc2 pistää pleikan tilttaileen ?
Alkaa tosissaan jo vituttaan ku oon meleko hyvä kopterilla ilman Baserapea helposti yli 4000 pistettä melki joka eräs, joo ei siitä sen enempää mutta olis kiva pitää ne pisteet. Saatan**n ps3 ku tilttaa kun, saa oikeen kunnolla pisteitä
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Sähän voisit tietysti lisäillä muita, niin mä ainakin tein ku aloin pelaamaan BFBC2
Niin toki, mutta ajattelen tämän niin päin, että jos muut haluavat lisätä, niin lisäävät, jos eivät lisää, niin eivät välttämättä halua pelata mun kanssa (laitoin siis siihen peliseuran hakujuttuun viestin). Noh pitää katella..

Btw, katkaiseeko BC2 muilla välillä äänet telkusta vai onko se mun telkkarin vika? Äänet palaa jonkun ajan päästä takaisin ja kuuluvat katkon aikana sillälailla etäisesti (tai ainakin räjähdyksen kuuluvat, muut ei kuulu ollenkaan).
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Itellä ois nyt aikaa pelata, mutta ei oo yhtään kaveria pelaamassa tätä. Lisäsin Nikotiinin :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mulla yleensä "jäätyy" vaan jos käy pleikkari tosi kuumana (en tiedä onko se syynä). Mut sit annan jäähtyä nii ei "jäädy" yleensä vähää aikaa. Mut tossa eilen ku pelasin ni jääty 2 kertaa peräkkäin (en antany jäähtyä välissä).
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Btw, katkaiseeko BC2 muilla välillä äänet telkusta vai onko se mun telkkarin vika? Äänet palaa jonkun ajan päästä takaisin ja kuuluvat katkon aikana sillälailla etäisesti (tai ainakin räjähdyksen kuuluvat, muut ei kuulu ollenkaan).

Joo kyllä ainaki mulle käy noin joskus, tosin mulla ne äänet palaa vasta kun on käynnistäny pleikan uusiks, et toi on ihan pelistä johtuva juttu, tai mulla hävii kokonaa ne äänet ettei edes etäisesti kuulu.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Niin toki, mutta ajattelen tämän niin päin, että jos muut haluavat lisätä, niin lisäävät, jos eivät lisää, niin eivät välttämättä halua pelata mun kanssa (laitoin siis siihen peliseuran hakujuttuun viestin). Noh pitää katella..

Kyllä se taitaa enemmänkin olla omasta aktiivisuudesta kiinni, kuin muiden huomiosta. Eli rohkeasti vain kaverikutsua menemään listalta löytyville. Erityisesti niille, jotka ovat ilmoittautuneet viime aikoina. Viestiosioon vaikka maininta "KonsoliFINin peliseuraketjusta" ja vastaanottaja tietää missä mennään. Headset auttaa paljon tuolla taistossa sitten, sitä kautta pystyt olemaan paremmin hyödyksi tiimillesi ja jäät ehkä helpommin myös muiden mieleen. Ei ole kuitenkaan välttämätön, eli sen takia ei kannata jättää tätä rikastuttavaa elämystä kokematta.

Kiitos kaikille kommenteista videosta. Battlefieldit ovat aina tarjonneet herkullisen ympäristön sellaisten tekemiseen, tapahtumia kun satelee minuutissa jo vuosisadan verran :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

heh, hyvän näköstä mäiskettä. taidanpa taas lisäillä muutamia listalle, jos vaikka joskus sattuis samalle serverille mähinöimään :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tuota Onkos kelllään muulla semmosta ongelmaa että tuo Bc2 pistää pleikan tilttaileen ?

No mulla tilmailee ainaki tosi usein, enemmän ku mikään muu peli. Tänään kans sekos äänet oikeen huolella. Rupes kuuluun vaan kauheeta rätinää, eikä auttanu muu ku lopettaa peli.

e. Taas alko rätisee muutaman mapin jälkeen. Rasittavaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kyllähän tuo tilttailee melko usein, ja välillä häviää äänet johon ei auta kuin pelin uudelleen käynnistys. BC1 myös oli konsolin tilttausta, paljon enemmän kylläkin. Liekköhän boksilla sama ongelma?
 
Ylös Bottom