Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
No itse en tiedä miten autoaimit toimii Bäfässä, mutta esim. CS yleensä jos on autoaimi päällä, niin aina kun ammut, osuu vihua (jos siis on näkyvissä). Ja tuo han-pääte mun mielestä meinais, että nimenomaan tiedät siitä jotain, etkä vain arvaile yms. Noh turhan offtopickiksi meni. Palataan asiaan..
Juurikin näin.tosiaan aim-assist taitaa olla tarkempi ilmaus tälle ilmiölle. uskoisin myös, että tähtäimen rämpytys samalla kun ampuu lähietäisyydellä olevaa vihua on kuitenkin tarkempi, kuin pelkkä hipfire liipasin pohjassa.
ja jos ukko rämpyttää X:ää, että pääsis jo respawnaa
Huhhuh. Jätkähän on täysin shaisse Huonompaa k/d:tä en ole nähnyt vähään aikaan.ADHD_WACKO_JACKO - BFBC2 Stats
Kyseisen papparaisen statsit olkaa hyvä. Ei ne kyl mitenkään häikäise..
Huhhuh. Jätkähän on täysin shaisse Huonompaa k/d:tä en ole nähnyt vähään aikaan.
Okei...k/d ei merkitse mitään. Kyseisellä henkilöllä win/loss on plussan puolella ja skill level ei ole huonoimmasta päästä, joten voiko hänestä käyttää ilmaisua "shaisse" . Vaikka statsit eivät ole parhaimmasta päästä, olen nähnyt paljon huonompiakin pelaajia
Erikseen ostettavan DLC lisäosan aseita. Assault M16A2, Engineer UMP-45, Medic MG3 ja Recon M95, aseissa on maastokuvio. Lisäosan mukana tulee myös erilaiset asut näihin luokkiin, joita voi käyttää minkä tahansa aseen kanssa.Kertokaas tietävämmät mitä nämä specactit ovat? Joidenkien aseiden perässä on tuo merkintä...
Mä juoksen tankkien perässä ja autan tiimiä, joten ei se siitä ole kiinni..Itselläni on K/D 0.5 ja se ei minua haittaa. Mielumin autan squadissa ja otan riskejä tankkien korjaamiseen kun käkkisin jossain pusikossa assaulttina viemättä rush matsia eteenpäin.
Ihme pelejä tänään ollut.
...
Seuraavan Battlefieldin ostan PC:lle ihan vain sen takia että siellä on admineja rajoittamassa tuota saatanan perseilyä.
Ihme ääni bugeja alkanut esiintymään. Lähes tulkoon joka päivä jossain matsissa katoaa äänet. Sitten kun ajattelen että käynnistetään peli uusiksi eli ps näppäintä ja lopeta peli lukee Odota... ja sitten kuuluu *piip piip* ja pleikka buuttaa itsensä.
Mulla ei ole ikinä äänet kadonnut, mutta tuo lopeta peli buuttaa mulla melkein aina pleikkarin.
Hyvä, että on W/L positiivisella, mutta SPM vain 139.83.ADHD_WACKO_JACKO - BFBC2 Stats
Kyseisen papparaisen statsit olkaa hyvä. Ei ne kyl mitenkään häikäise..
Ihme ääni bugeja alkanut esiintymään. Lähes tulkoon joka päivä jossain matsissa katoaa äänet. Sitten kun ajattelen että käynnistetään peli uusiksi eli ps näppäintä ja lopeta peli lukee Odota... ja sitten kuuluu *piip piip* ja pleikka buuttaa itsensä.