Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä
Se on vain hyvä että puukotuksessa on pitkä animaatio ja puukottaja on altis ulkpuolisten taistelijoiden tulelle puukotuksen aikana.
BC1 ja MAG ovat hyviä esimerkkejä siitä kuinka puukotuksilla saadaan koko pelin viihdyttävyyttä laskettua merkittävästi. (paitsi tietenkin niiden mielestä jotka käyttää häpeämättä hyväksi puukon ylivoimaisuutta)
Jos lähitaistelussa ei edes kannata yrittää ampua meleen ylivoimaisuuden takia ollaan täysin hakoteillä. BC1= "slash, slash, slash ja huone tyhjä" MAGissa oli yhdessä vaiheessa oikeastaan täysin turhaa kantaa asetta mukana kun puukko oli niin paljon tehokkaampi ja helpompi rynnäköidessä.
BC2:ssa puukko on ihan hyvin tasapainossa. Ei sillä ole tarkoituskaan tappaa kymmentä äijää samaan läjään.
Muutenkin tuo puukotus-animaatio kestää pirun kauan, että kun missaat niin menee arvokasta aikaa ennen toista puukotusta.
Se on vain hyvä että puukotuksessa on pitkä animaatio ja puukottaja on altis ulkpuolisten taistelijoiden tulelle puukotuksen aikana.
BC1 ja MAG ovat hyviä esimerkkejä siitä kuinka puukotuksilla saadaan koko pelin viihdyttävyyttä laskettua merkittävästi. (paitsi tietenkin niiden mielestä jotka käyttää häpeämättä hyväksi puukon ylivoimaisuutta)
Jos lähitaistelussa ei edes kannata yrittää ampua meleen ylivoimaisuuden takia ollaan täysin hakoteillä. BC1= "slash, slash, slash ja huone tyhjä" MAGissa oli yhdessä vaiheessa oikeastaan täysin turhaa kantaa asetta mukana kun puukko oli niin paljon tehokkaampi ja helpompi rynnäköidessä.
BC2:ssa puukko on ihan hyvin tasapainossa. Ei sillä ole tarkoituskaan tappaa kymmentä äijää samaan läjään.