Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Nyt pitää kyllä laittaa kiitosta V1nkulle, nuo sun AT4-montaget inspiroi sen verran että piti alkaa itsekkin opettelemaan tuota kopujen tiputusta.

Nyt on joka kerta Oasiksen puolustuksessa kopterihorot tippuneet ja eilen esim. Valparaison puolustuksessa meni viisi ohjusta että sain neljä blackhawkkia alas. Vielä vaatii "vähän" treeniä, mutta kyllä nuo aika nätisti välillä tippuu.

On hyvin tyydyttävää saada nämä tyypit jotka käyttävät ainoastaan kopteria ragequittaamaan. :D

Konkassa en sitten osu jostain syystä mihinkään...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Omia platinoita ei jaksa laskea, kun on niitä liikaa... :rolleyes:
Oma eka platina tuli iki ihanille lentohärveleille.
sundmanille: Omasta mielestä AT4:llä on helpoin pudottaa kun ei tartte leikkiä CG ja RPG ihme hitboxien kanssa. ;)
HIND on muuten ärsyttävä pudottaa jos lentäjä on keskivertoa parempi. :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Platinat löytyy lähes kaikista aseista, muutama inhokki puuttuu ;)

Ensimmäinen platina oli m60 kun peli oli tuore :D
360_Random1zer.png

:rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Itellä on UZI, PP-2000, UMP-45 platinalla, kohta myös XM8-Prototype ja UMP-45 SA plattalla ;)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

MG36 ja G3 platinaa, M24 lähestyy jo kovaa vauhtia platina rajaa. Tällä hetkellä tavotteena kullata kaikki aseet, ei enään puutu kuin M93R Bursti, MP-412 rex ja tuomionpäivän vehje neostead 2000.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

mutta tohon monta tappoo pieneen aikaan sain joskus 2kk sitte 5 ukkoo 10s ja minun enkka mapin aikana määrässä on muistaakseni 9.ja kerran pelasin koko mapin pelkällä pislalla ja sain 20 tappoo mutta 21 kuolemaan ja tämä tapahtui konkuestissä ja vihut tuli sillo kolmel tankil meijä bacee kytäämää(aika raukkamaista) ja heillä oli kaikki liput.ja mikä on teidän korkein K/D mapin jälkee mulla 8 ja tämä tapahtui skuad deadmatissa kun mun tiimillä puuttu se 10 tappo voitosta.

Korkein K/D Kierroksen jälkeen on ollu Tasan 56 :D :D


Kerran olin jonkin klaanin kanssa samassa servussa, jossa käytettiin vaan ja ainoastaan
moraa. Mikään erityinen puukkojunkkari en ole, mutta taisipa tuossa pelissä tulla kuiten-
kin useampaankin otteeseen viipaloitua muutama kaveri siihen neljään sekuntiin.

Virkistävää touhua tuo puukkoleikki, suosittelen!


http://battlefieldcut.forumotion.com/ :D:D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Platinat löytyy lähes kaikista aseista, muutama inhokki puuttuu ;)

Ensimmäinen platina oli m60 kun peli oli tuore :D
360_Random1zer.png

:rolleyes:

Joo, itekin tuli hommattua M60-platina silloin alkuaikoina, kun riitti, että veti nappi pohjassa, niin johan porukkaa meni alas. Ai että niitä päiviä :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

sundmanille: Omasta mielestä AT4:llä on helpoin pudottaa kun ei tartte leikkiä CG ja RPG ihme hitboxien kanssa. ;)
HIND on muuten ärsyttävä pudottaa jos lentäjä on keskivertoa parempi. :D

Joo, siis nimenomaan AT4:sta käytän enää noihin koptereihin. Kaikista helpoin niitä on pudottaa kun pääsee sieltä paskaringin ulkopuolelta mäsäyttämään. Jos on oikeasti hyvä pilotti, niin ei mulla ole vielä mahdollisuuksia niihin osua. Onneksi suurin osa vetää vaan sitä perusrinkiä vastapäivään kiertäen :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ketkäs kaikki on hurahtanut tohon UAV'lla roadkillaamiseen? Itellä jäänyt V ALT kokonaan pois koko hökötyksestä, kun sillä lentelee kaikenlaisten röllien yli.
ps3_artzi10.png
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Saako onslaught modest xp:t?

En kyl tajuu tätä ku välil ne ei menetä elkkuu vaik ampuis tankil.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ketkäs kaikki on hurahtanut tohon UAV'lla roadkillaamiseen?
ps3_artzi10.png

Tohon tais olla joku kikka? Mä en onnistu tossa ollenkaan, viimeksikin kun yritin niin törmäilin vain seiniin ja laatikoihin, vihut jäi henkiin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ketkäs kaikki on hurahtanut tohon UAV'lla roadkillaamiseen? Itellä jäänyt V ALT kokonaan pois koko hökötyksestä, kun sillä lentelee kaikenlaisten röllien yli.
ps3_artzi10.png

Itse roadkillaan kaikilla hekoilla, mukavaa vaihtelua :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Saako onslaught modest xp:t?

En kyl tajuu tätä ku välil ne ei menetä elkkuu vaik ampuis tankil.

ei saa. Onslaughissa hc modes on mukavaa ampuu botteja ja saat uudisia trophyja jos voitat kaikki onslaugh mapit hc:nä
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

paljonkos teillä on puukolla tappoja?
itellä vasta 38. ei oikein tuu vielä refleksinä toi puukko jos vihu juoksee päälle...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tohon tais olla joku kikka? Mä en onnistu tossa ollenkaan, viimeksikin kun yritin niin törmäilin vain seiniin ja laatikoihin, vihut jäi henkiin.
Mulla tuntuu onnistuvan silloin kun lentää loivassa kulmassa kovalla vauhdilla suoraan vatsan alueelle. Tosin sitten välillä on vihut kuollut kun tulee jossain 90 asteen kulmassa köröttelyvauhdilla päälle.
 
Ylös Bottom