Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

On kyllä aivan mielettömän koukuttava peli vieläkin. yli 1140h takana ja vieläkin jaksaa koukuttaa. Eipä ole mikään peli tätä ennen saanut näin paljon koukutettua. Monet itku,potku,raivarit aikoinaan tullu aikoinaan z porukkaa vastaan tonyboi,nahkasukka,Sonmh ym super janttereita vastaan hakaten päätä seinään ja vannottua että että nyt en enään koskaan koske tähän. No eipä aikaakaan kun taas baFa fiilikset iskeekään ja pakko vielä pari erää koittaa. vielä kun saisi pp-2000 sen 50.000 nyt (n.31.000) tappoa joskus aikaseksi niin eiköhän se olisi siinä vai onko sittenkään.? :)

Herra Z kiittää ja toivottelee koko Kfin janttereille hyvät kesät :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kyllä ottaa pattiin noi bugaugset. Ammuin 3 kertaa vihun takaa haulikolla, ei tuntunu toimivan ja koitin puukottaa. Eihän se siihen kuollu vaan ampu mut pislalla. Ja kuinkas ollakkaan 100% elkkua jäljellä sillä. -.- ja en usko noita "johtui lagista" juttuja...

Muutenki peli jäätyy vähintään kerran päivässä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Haha, pakko kokeilla tätä. :D

Eli noi miinat pysyy kyydissä, kun joku kaveri heittää ne siitä kopun yltä?

Kaverin pitää vaan löytää oikee kohta, muuten ne putoo niiku tos alussa näkyy...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mikä on teidän suurin mora tappo määrä mahdollisimman pienen ajan sisällä. minä sain tänään 2 ukkoo 3s.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mikä on teidän suurin mora tappo määrä mahdollisimman pienen ajan sisällä. minä sain tänään 2 ukkoo 3s.

hmm.. ei kyllä heti tule mieleen.. yhen erän aikana puukotuksia on ollu 16.. tosin sillon juostiin vaan mora kourassa ympäri mappia :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Vinkkejä peliin (itse kokenut toimivaksi):

- Käytä suojia hyväksi. Suojia löytyy ympäri kenttiä esim. betoni putki kasata ikkunat yms.

- Kun spawnaat kaverisi luo tarkista että hän ei ole esimerkiksi kapealla kujalla tähäilemässä. Tänään oma kokemus oli että lipas meni tyhjäksi ja piti yritää peruuttaa mutta ei voinnut koska oma squadilainen tukkitien. Siitä tuli vihollisella komea double kill.

-Reconina muista vaihtaa säännöllisesti paikkaa sillä viholliset alkavat pikku hiljaa ymmärtää mistä heihin osuu. Sääntöön on poikkeus jonka tein Lacuna conquestissa. Menin vihollisen spawni paikkaan ja kiipesin telineelle ja sieltä sitten hyvin näki A:n ja B:n. Kukaan ei aavistanut mitään :D Ei ollut spawnkill koska kohteenani oli A ja B

-Combat Knife on hyvä käyttää harkitusti koska vihollisen pitää olla paikallaan jotta tulee varma osuma.

-Vaikka muut squadi pelaajat olisivat snipuja ja campereita hyökkää silti koska silloin kuulut melko tärkeään rooliin.

-Lagi ja spawnkill tapauksissa äänestä serverin vaihdolla.

-Jos olet recon ja matsi muoto rush niin kannattaa pistellä Mortal Strickea M-Comille niin sen purkamista voi hidastaa

-Tärkein on että jaa healtia, ammuksia yms muille pelaajille. Elvytä kun on tarpeen jne. Monta kertaa huomannut kun medic on vieressä mutta se ei viitsi tehdä mitään. Tämä koskee koko tiimiä.

-Jos tulee jollekin omalle käy team kill ja se osuu sinuun. Älä aloita koston kierrettä koska se on todella typerää.

-Älä spawnkillaa vihollista. Koska se on typerää.

Siinä oli tärkeimmät mitä nyt mieleen tulee.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

hmm.. ei kyllä heti tule mieleen.. yhen erän aikana puukotuksia on ollu 16.. tosin sillon juostiin vaan mora kourassa ympäri mappia :D
mutta tohon monta tappoo pieneen aikaan sain joskus 2kk sitte 5 ukkoo 10s ja minun enkka mapin aikana määrässä on muistaakseni 9.ja kerran pelasin koko mapin pelkällä pislalla ja sain 20 tappoo mutta 21 kuolemaan ja tämä tapahtui konkuestissä ja vihut tuli sillo kolmel tankil meijä bacee kytäämää(aika raukkamaista) ja heillä oli kaikki liput.ja mikä on teidän korkein K/D mapin jälkee mulla 8 ja tämä tapahtui skuad deadmatissa kun mun tiimillä puuttu se 10 tappo voitosta.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

mutta tohon monta tappoo pieneen aikaan sain joskus 2kk sitte 5 ukkoo 10s ja minun enkka mapin aikana määrässä on muistaakseni 9.ja kerran pelasin koko mapin pelkällä pislalla ja sain 20 tappoo mutta 21 kuolemaan ja tämä tapahtui konkuestissä ja vihut tuli sillo kolmel tankil meijä bacee kytäämää(aika raukkamaista) ja heillä oli kaikki liput.ja mikä on teidän korkein K/D mapin jälkee mulla 8 ja tämä tapahtui skuad deadmatissa kun mun tiimillä puuttu se 10 tappo voitosta.

K/D 15 Syy löytyy edellisestä viestistäni. Se on tuo Lacuna juttu.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

- Kun spawnaat kaverisi luo tarkista että hän ei ole esimerkiksi kapealla kujalla tähäilemässä. Tänään oma kokemus oli että lipas meni tyhjäksi ja piti yritää peruuttaa mutta ei voinnut koska oma squadilainen tukkitien. Siitä tuli vihollisella komea double kill.

Tarkotat tällä sitä spawnin sopivasti sun taakse (mappia en nyt muista ), meillä oli varmaan koko squadi siinä kujalla. Alussa meitä vietiin kuin litran mittaa kun oltiin defendereinä, lopussa olikin A:lla kunnon rähinät ja voitto tuli.

Meilläkin siinä Squadissa yksi häiskä pyöri vaan sielä vihujen basessa ja kolme puolusti.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kyllä ottaa pattiin noi bugaugset. Ammuin 3 kertaa vihun takaa haulikolla, ei tuntunu toimivan ja koitin puukottaa. Eihän se siihen kuollu vaan ampu mut pislalla. Ja kuinkas ollakkaan 100% elkkua jäljellä sillä. -.- ja en usko noita "johtui lagista" juttuja...

Muutenki peli jäätyy vähintään kerran päivässä.
Se on sitä lagia tai sitten -yllätys yllätys- hitboxit kusi jälleen mikä enemmänkin sääntö kuin poikkeus tässä pelissä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tarkotat tällä sitä spawnin sopivasti sun taakse (mappia en nyt muista ), meillä oli varmaan koko squadi siinä kujalla. Alussa meitä vietiin kuin litran mittaa kun oltiin defendereinä, lopussa olikin A:lla kunnon rähinät ja voitto tuli.

Meilläkin siinä Squadissa yksi häiskä pyöri vaan sielä vihujen basessa ja kolme puolusti.

Tämä oli conquesti ja tapahtui joskus viime syksynä .
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Korkein k/d rundissa on mul ollu 32. Konkassa ja atacama desertti 32/0.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Siitä tulee 32.00, vaikka tulo onkin nolla kun 32'n jakaa nollalla. En tiedä sitten onko tuo hankittu chopperilla kun kerran Atacamas hommattu.:rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mikä on teidän suurin mora tappo määrä mahdollisimman pienen ajan sisällä. minä sain tänään 2 ukkoo 3s.
Kerran olin jonkin klaanin kanssa samassa servussa, jossa käytettiin vaan ja ainoastaan
moraa. Mikään erityinen puukkojunkkari en ole, mutta taisipa tuossa pelissä tulla kuiten-
kin useampaankin otteeseen viipaloitua muutama kaveri siihen neljään sekuntiin. :D

Virkistävää touhua tuo puukkoleikki, suosittelen!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ostin juuri tän (älkää naurako). Kun unlockkasin Motion sensorin, mutta en saanut tätä onko neuvoja?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

kuinka monta platium tähti asetta teillä on ja minkä levusina saitte ekan.
mulla on 3 ja eka oli 870 combo ja taisin olla 22-24lv en nyt tarkalleen muista ja muut on m14 ja WWII1911 ja nekas tuli 35lv
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Vähän voisit laitella pilkkuja ja pisteitä. Olisi nimittäin hieman mukavempaa luettavaa. :)


Tosi hyödyllinen ja aiheeseen liittyvä viesti...

Ittellä ei oo yhtää platinum asetta vielä, mutta kohta tulee se WWI pisla platinumille. Oon nyt level 33.
Nyt jäin koukkuun rushiin harcore modella.

On muuten ihan kivoja noiki matsit mis on vaan pari tyyppi.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ostin juuri tän (älkää naurako). Kun unlockkasin Motion sensorin, mutta en saanut tätä onko neuvoja?

Kuolitko ensin ja tarkistitko saitko sitä, sillä siinä kohtaa kun se unlockattu esine x pomppaa ruudulle, niin täytyy kuolla ensin kerran ennen kuin sen voi ottaa käyttöön.

Muuten se sitten saattoi johtua EA'n servereistä, etteivät ne tallentanut sitä.

kuinka monta platium tähti asetta teillä on ja minkä levusina saitte ekan.
mulla on 3 ja eka oli 870 combo ja taisin olla 22-24lv en nyt tarkalleen muista ja muut on m14 ja WWII1911 ja nekas tuli 35lv
M16A2 platina tais tulla joskus lvl 20 ja M1911 heti perään. En muista kun siitä on jo yli vuosi aikaa. Atm mulla on 39 platinatähteä ja SV98 vaatii noin alle 50 tappoa, että siitä sais sen 40'nnen tähden.
 
Ylös Bottom