Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Pelaatteko herkkyys täysillä?
Käytättekö haulikos sitä 12 cauge specciä?
Kuoleeko HC modes ekalla kudil jos ampuu puoliautomaattisel snipul päähän?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

ps3_SoZ-X.png

Ilmeisesti. Itsellä vasta jtn 750 :(

11000? Aika kunnioitettava lukema. Rupesin eilen illalla itsekin kokeilemaan hekojen pudottelua AT4:jällä.
Yllätyin kun sain kahdella ammuksella 2 hekoa alas.

Mukavaa hommaa. :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Illalla tulen taas lisää pelailemaan. Tarkoituksena olisi saada regonin aseita kultaan. Oli aikamoinen rundi Inocentesissa 19/6 jäi lopputulokseksi. Ekakssa paikassa aloin hieman pelätä että rundi muuttuu regons vs. regons matsiksi mutta kyllä se parani. Kiitos sille että tiimissä oli pari tehokasta hyökkääjää. Edellinen rundi samassa paikassa oli tylsää koska vihollinen ei oikeasti edes yrittänyt hyökätä. Mutta katsellaan illemmalla millaista menoa on.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Jep, toi laskee kyllä fiilarit pohjalle kun vihut ei yritä edes hyökätä, tai sitten on recon vs recon :(
Mutta itelläkin oli tänää kunnon peli; porukka taktikoi, hyvää puolustusta ja hyökkäystä, niin hyvät fiilikset on :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Vitsit. Yritin hommata sitä --?-- piniä missä pitää tuhota 4 boksia yhellä vuorolla. Noh tuhosin 3 ja viimeinen meni silleen että romautin talon, sitä ei ilmeisesti laskettu kun en piniä saanut. :(

Onkos muuten joku koklannu saako sen jos tuhoo 4 omaa? :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ihan ok peli muuten mutta pelit on sellasta kuraa ettei missään muualla.
Random noobien kanssa kun joutuu pelaamaan on ihan turha kuvitella että voisi edes joskus voittaa.
Neljällä kymmentä vastaan koko ajan.
Suurin osa peleistä joita pelaan on sitä, että joutuu istumaan oman spawnin nurkassa kun 3 vihollis tankkia pyörii omassa basessa.
Toivottavasti bf3 ei ole samanlaista paskaa.
Killzonessa (2) oli toi homma hoidettu tyylillä. :mad:

Ja kuka helvetti päätti tehdä pelin, jossa idiootteja ei voi äänestää ulos?

Pelaako tätä vielä joku aktiivisesti, meinaan että löytyykö tuolta peliseurahausta jotain toivoa?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Noh, harvoinpa on peliä jossa huonot voittaa. :rolleyes:

Pelaappa vaikka rushia, itte en tykkää yhtään tosta gonquestista. BF2 gonquest oli hyvä mutta kyllä BC1 ja BC2 gonquest on ollut ihan karseeta sen takia että mapit ei vaan siihen oikeen sovellu.

Edit:Harvoinpa konsolipeleissä voi ketään äänestää ulos.

Ja eikö tässä muuten tosiaan voi mutettaa? Pelasin jonku tyypin squadis joka laulo jotain (penis,penis...) lauluja.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Vitsit. Yritin hommata sitä --?-- piniä missä pitää tuhota 4 boksia yhellä vuorolla. Noh tuhosin 3 ja viimeinen meni silleen että romautin talon, sitä ei ilmeisesti laskettu kun en piniä saanut. :(

Onkos muuten joku koklannu saako sen jos tuhoo 4 omaa? :D
Ei voi olla vaikeata tuhota neljää M-Comia yhdessä matsissa. Laguna Presa, Valparaiso, Oasis, näissä mapeissa taitaa olla 5-6 kahden Comin pistettä, joten siinä on vaikka kuinka monta mahdollisuutta saada neljä Comia.

Ja en edes miettisi tuhoavani omia Comeja, jonkun pinnin takia. >_>

rattipaa

Ihan ok peli muuten mutta pelit on sellasta kuraa ettei missään muualla.
Random noobien kanssa kun joutuu pelaamaan on ihan turha kuvitella että voisi edes joskus voittaa.
Neljällä kymmentä vastaan koko ajan.
Suurin osa peleistä joita pelaan on sitä, että joutuu istumaan oman spawnin nurkassa kun 3 vihollis tankkia pyörii omassa basessa.
Toivottavasti bf3 ei ole samanlaista paskaa.
Killzonessa (2) oli toi homma hoidettu tyylillä.

Ja kuka helvetti päätti tehdä pelin, jossa idiootteja ei voi äänestää ulos?

Pelaako tätä vielä joku aktiivisesti, meinaan että löytyykö tuolta peliseurahausta jotain toivoa?
Peliseuraa löytää täältä: http://www.konsolifin.net/bbs/plays...-bad-company-2-peliseura-playstation-3-a.html

Jos jaksaa muutaman roundin odottaa, niin porukkaa kyllä tulee, joten 4vs10 matseja ei tulisi paljoa pelattua, ellei sitten yöllä joskus yhden jälkeen jouda johonkin random peliin. Ainakaan itse harvemmin tulee tuollaisiin peliin törmättyä. Tietysti riippuu modesta, HC-puolella omakohtaiset kokomukset ovat olleet, pienet tiimit.

Mutta kyllä tätä pelataan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ja eikö tässä muuten tosiaan voi mutettaa? Pelasin jonku tyypin squadis joka laulo jotain (penis,penis...) lauluja.
Painat Start -> Squad, valitset sen tyypin kenet haluat mutettaa ja sitten painat neliöö.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tätä se tiimityö on parhaimmillaan. Ottakaahan mallia!



[video=youtube;8ijR1x5rvIE]http://www.youtube.com/watch?v=8ijR1x5rvIE&feature=player_embedded[/video]
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kuka pelaa enää näiltä foorumeilta aktiivisesti tätä peliä, ja olisiko halua ottaa uutta porukkaa mukaan? Tuolta peliseuran etsimisketjusta on hakuammunnalla vähän vaikea ruveta hakemaan, kun ei tiedä ollaanko enää niin aktiivisia. Olisin innokas pelaamaan, normicorea eikä HC:ta mielusti. PSN ID: Kelju_K_Kojootti
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mä pelailen aktiivisesti.
ID:MiroOwnaa
Mullekki passais normicore, mieluiten rush.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

BF2 gonquest oli hyvä mutta kyllä BC1 ja BC2 gonquest on ollut ihan karseeta sen takia että mapit ei vaan siihen oikeen sovellu.

Tästä olen kyllä täysin eri mieltä. Molempia olen pelannut varsin paljon, mutta viimeisen puolen vuoden aikana lähes pelkästään konkkaa. Rush:issa kaikki tohina keskittyy pelkästään m-comien ympärille, jolloin alue jossa taistellaan on varsin pieni. Konkassa taas on koko alue käytössä kaiken aikaa ja se luo toiminnan vapautta joka ainakin mua miellyttää kovasti. Ja tuohon väitteeseen, ettei BC2 mapit sovellu konkkaan olis kiva kuulla jokin perustekin.

Olen tällä viikolla pelannut sekä peruspelin konkkaa, että vietnamia ja jotenkin tuntuu, että peruspelissä porukka pelaa enemmän "tosissaan". Vietnamissa meno tuntuu jotenkin rennommalta, vai johtuuko vaan musasta mitä on paljon enemmän viidakossa kuultavana? Mitäs mieltä muut?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Bf2:ssa konkka oli todellakin parempi mitä bc2:ssa. Nyt nää konkka mapit on vaan sellasia et juostaan lipulta toiselle edestakasin ja tapetaan kaikki. Bf2:ssa oli sentään hyökkäävä ja puollustava joukkue melkein joka mapissa. Puolustajien piti painaa hyökkääjät maanrakoon ja koittaa pitää hallussa mahdollisimman monta lippua.
Nyt ei oo mitään väliä kenelläkään onko liput hallussa vai ei. Kaikki vaan juoksee edestakasin pelkät tapot mielessä. Ja jos toinen puoli dominoi ihan totaalisesti ja ahtaa toisen joukkueen omaan baseen ni siitä on konkka kaukana kun koko rundi on pelkkää base rapea.
Bf2:ssa oli inffi servut ihan nannaa. Sai painaa hyökkääjänä usein lippu kerrallaan eteenpäin, tai koukata ovelasti vihollisen ohi seuraavalle lipulle.
Bad companyssa on sentään rush, joten pääsee toteuttamaan tota kohde kerralaan eteenpäin ryynimis fantasiaa. Tosin siitä puuttuu se soveltamisen mahdollisuus mitä oli Bf2:ssa; eli ei voi vaikuttaa siihen mihin haluaa hyökätä ja mitä puollustaa.
Toisin olis bc2:ssa jos pelaajia olis se 64 ja mapit kokoa valtava, mutta konsolipeli on konsolipeli.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Bf2:ssa konkka oli todellakin parempi mitä bc2:ssa. Nyt nää konkka mapit on vaan sellasia et juostaan lipulta toiselle edestakasin ja tapetaan kaikki. Bf2:ssa oli sentään hyökkäävä ja puollustava joukkue melkein joka mapissa. Puolustajien piti painaa hyökkääjät maanrakoon ja koittaa pitää hallussa mahdollisimman monta lippua.

Itseasiassa olen itse pohtinut tuota. Oikeastaan minulle tuo Conquest on ollut hieman Team Deathmach jossa liput ovat ikään kuin houkutus lintuja. Toivottavasti BF3 tekee muutoksia tähän.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Itseasiassa olen itse pohtinut tuota. Oikeastaan minulle tuo Conquest on ollut hieman Team Deathmach jossa liput ovat ikään kuin houkutus lintuja. Toivottavasti BF3 tekee muutoksia tähän.
Toi konkan lipunvaltaaminen on melko huonosti toteutettu.
Välillä käy niitä, että sniikkaat yksin lipulle ja naksua ennen valloitusta joku Jimi vetää snaiperskajalla valot sammuksiin ja piteen pistettä ei heru.
Parempi pisteytystapa on se, että saat jatkuvasti pisteitä sekä lipun laskusta, että myös oman lipun nostosta.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Jopa bf1943 esim. on miljoona kertaa parempi ku bc2:sen konkka ja mikä huvittavinta, ni jopa tommoses psn pelis on onnistuttu eliminoimaan baseraiskatuks tuleminen.
 
Ylös Bottom