Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Järjestettyjä privoja ja pelejä ei ole ollut tarve järjestää koska porukka on niin hyvin verkostoitunut ja aktiivista että joka arki-iltakin on käytännössä täysin KFN pohjaisia servuja publalla.

Vanhan ja vakiintuneen pelin merkki. Eilen taas nähtiin miten ilman eri kutsuja saadaan suomiserverit pyörimään kuin itsestään. Ei tarvitse mesota ja meuhkata, kun omatoimisesti asiat hoituvat itse pelin kautta. Tämä ei kuitenkaan tarkoita rypemistä aina samassa peliseurassa, squadien koostumus vaihtelee ja tekee jokaisesta peli-illasta ainutkertaisen myös tätä kautta. Kaikille vapaa pääsy ja tasa-arvoinen kohtelu; ei fakkiutuneita klikkejä siis.

Itselle tulee tuolta muita kautta vähän väliä kysymyksiä miten päästä mukaan ja vastaus on aina sama: http://www.konsolifin.net/bbs/plays...-bad-company-2-peliseura-playstation-3-a.html
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Monta yritystä sulta V1nkku menee keskimäärin tiputtaa yks kopu vai tipahtaako kaikki ykkösellä? :eek:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Siis onks tää (taas) joku bugi, vai enkö nyt tiiä jotakin mitä pitäs?
Kun pistin C4 siihen tielle ja hyppäsin puskaan piiloon aatellen että "kohta sieltä tulee tankki". No sieltähän se sitte tuli, ja C4 kohalla sitte tietenki "maistas tätä" ja painan R1... noh, mitään ei räjähtäny... :confused: Menin siihen tielle kattomaan, niin siinähän ne räjähteet vielä on. Eikä räjähtäny vaikka tyyppi hakkas kuinka sitä vipua... :eek:
Niin ja tää oli toinen kerta ku kävi näin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Siis onks tää (taas) joku bugi, vai enkö nyt tiiä jotakin mitä pitäs?
Kun pistin C4 siihen tielle ja hyppäsin puskaan piiloon...
On suhteellisen yleinen bugi tämä. Ei siis mitään tavallisesta poikkeavaa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Monta yritystä sulta V1nkku menee keskimäärin tiputtaa yks kopu vai tipahtaako kaikki ykkösellä? :eek:

Varmaa sellaset viis kutia keskimäärin, siis taisteluhekoon... Välil osuu niin kuin olisi aimbot sitten välil menee hermot :D
Riippuu aika paljon lentäjästä ja lentotyylistä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Siis nyt menee hermot... On niin buginen peli...
Koitan niitä D 2.0 tappoja saada ni C4 tornissa kiinni, sinne menee snipu ja tietenkää se C4 ei toimi. Meen heittää siihen uuden mut jumaliste sekää ei toimi... Sit mut huomattii ja tapettii... :mad:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Siis nyt menee hermot... On niin buginen peli...
Koitan niitä D 2.0 tappoja saada ni C4 tornissa kiinni, sinne menee snipu ja tietenkää se C4 ei toimi. Meen heittää siihen uuden mut jumaliste sekää ei toimi... Sit mut huomattii ja tapettii... :mad:

Kanattaa niitä taloja miellummin ,mul meni 3 päivää saada toi kun vaan conquestissä taloja romauttelin ,oli oikeestaan ton trophyn metästys ihan mukavaa ajan vietettä:D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kanattaa niitä taloja miellummin ,mul meni 3 päivää saada toi kun vaan conquestissä taloja romauttelin ,oli oikeestaan ton trophyn metästys ihan mukavaa ajan vietettä:D

Ei nyt koko päivää jaksa... Ne kaikki hyppii taloista kumminki ulos. Ja boostaus on tohon niin hankalaa että...
Siellä Arica Harborissa puolustajana jään sinne ekaan baseen ja kun joku snipu menee sinne niin romautan sen tornin, ne tornit kun ramahtaa heti...
Noh, taidan vaihtaa ihan RPG:hen kun ei tuo C4 taaskaan räjähtänyt. -.-
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Suosittelisin käyttämään kranaatinheitintä ja mappina Nelson Bay rush: eka base, sekä Arican konkka.

Nelson bayssa on vaa 2 taloo? Noh, voisin tost kokeillakki.Mut tosin C4, meen virittää pommin ja juoksen piiloon ja räjäytä ku kaikki on siel defuseemassa...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

...ei tuo C4 taaskaan räjähtänyt. -.-

Jos C4:t ei räjähdä sitä nappulaa painamalla, niin koita ampua niitä jollain tai heitä fragia siihen viereen.
Kranaatinheitin on myös kelpo vaihtoehto tuohon talojen sorruttamiseen.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Noista bugeista puheenollen, ni pisti ihmetyttään ku juoksin vasenta reunaa white passin vikoille comeille ja yhtäkkiä lähti vaan henki. Tuli pikkusen repeiltyä ku oma mukamas teamkillas mut D2.0:lla, eikä lähistöllä ollu mitään taloa saatikka mikään romahtanu.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Noista bugeista puheenollen, ni pisti ihmetyttään ku juoksin vasenta reunaa white passin vikoille comeille ja yhtäkkiä lähti vaan henki. Tuli pikkusen repeiltyä ku oma mukamas teamkillas mut D2.0:lla, eikä lähistöllä ollu mitään taloa saatikka mikään romahtanu.

joo itelle ei käy niiin että mut joku muka 2.0 teamkillaa vaan se väittää että minä teamkillaan :(
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Noista bugeista puheenollen, ni pisti ihmetyttään ku juoksin vasenta reunaa white passin vikoille comeille ja yhtäkkiä lähti vaan henki. Tuli pikkusen repeiltyä ku oma mukamas teamkillas mut D2.0:lla, eikä lähistöllä ollu mitään taloa saatikka mikään romahtanu.

Itsellä aikoinaan käynyt yks samankaltainen tilanne.

Nelson bayssa en ollut minkään talon lähellä en ollut pistänyt taloon mitään räjähdettä jne. Juoksin vaan yhtä basea kohti, kun yhtäkkiä tuli ruutuun, että 50 pojoa vihun taposta ja olin tappanut hänet mukamas D2.0:lla. :D Ja tosiaan mikään talo ei romahtanut edes...

Oon itse semisti pari päivää yrittäny tuota demolition man trophya. Ton kun sais niin se olis platina. 10 pitäs vielä saada on tossa työtä. Meinaan mun perus peli tyylillä harvemmin talot romahtaa ja sitä kautta en noita D2 tappoja saa.

Tossa yrittäny nelson bayssa nyt saada. On ihan kelvollinen map yrittää. Moni menee tonne taloon A:ssa ja B:ssa (konkassa) ja C4 seinään niin on mahkut noita saada. Harmi vaan, että ei paljoa noita D2 tappoja ole tullut kyllä. C4 tappoja kylläkin. :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Palailin taistelukentälle noin 7kk tauon jälkeen (viimeksi Vietnamia joskus joulun aikoihin) ja meno maistui varsin mukavalta. Harvest Dayt sun muut olivat itselle uusia kokemuksia ja pitivät peli-illan tuoreena.

Rush oli parhaimmillaan yhtä intensiivistä kuin ennenkin, tosin 12v3-tyyliset servut latistivat tunnelmaa hiukan. Suomisquadissa tuli pelattua, hymyssä suin tietenkin; suurin syy miksi tämä peli jäi jotenkin unholaan oli ettei tätä yksinkertaisesti ole hauska pelata yksin tai randomien kanssa. BC2:n hyvin toimiva squad-systeemi on jotain jolla esim. Homefrontista olisi saanut kelpo tekeleen.

Hieman tunnelmia illan mätöistä: Battlefield: Bad Company 2 - Rush
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Itsellä aikoinaan käynyt yks samankaltainen tilanne.

Nelson bayssa en ollut minkään talon lähellä en ollut pistänyt taloon mitään räjähdettä jne. Juoksin vaan yhtä basea kohti, kun yhtäkkiä tuli ruutuun, että 50 pojoa vihun taposta ja olin tappanut hänet mukamas D2.0:lla. :D Ja tosiaan mikään talo ei romahtanut edes...

Oon itse semisti pari päivää yrittäny tuota demolition man trophya. Ton kun sais niin se olis platina. 10 pitäs vielä saada on tossa työtä. Meinaan mun perus peli tyylillä harvemmin talot romahtaa ja sitä kautta en noita D2 tappoja saa.

Tossa yrittäny nelson bayssa nyt saada. On ihan kelvollinen map yrittää. Moni menee tonne taloon A:ssa ja B:ssa (konkassa) ja C4 seinään niin on mahkut noita saada. Harmi vaan, että ei paljoa noita D2 tappoja ole tullut kyllä. C4 tappoja kylläkin. :D

Jos haluut pysyy järjissäs ni tee vaikka pari D 2.0 tappoa päivässä. Ei noi talojenromahdukset kovin tehokkaita ole, 90% tyypeistä tajuu hypätä pois.

Isla inocentes mapissa (rush) on hyökkääjänä hyvä saada pari tappoa kun siellä vikassa basessa on niitä torneja 3. Oot siin kukkulal kunnes joku menee torniin, ja sit ammut siihen tornin rakenteisiin sinkolla.

Itte kumminki enemmän saanu tappoja arica harborissa (rush). Kun oot puolustajilla niin annat vaan vihujen räjäyttää m-comit, kun siihen viimeselle boksille siin bases pistetään pommi ni pistät siihen sinisen aidan vieres olevaan tornin jalkaan C4. Rikot sitä betoniseinää lähinnä olevan aidan palasen ja meet sen taakke piiloon. Sinne aidan taakke pääsee vasta kun se boksi on tuhottu, muuten kuolet siin 10 sekunnis. Noh, sitte kurkistat sieltä silleen jänskästi niin et näät koko ajan sen tornin, jos siit reiäst tulee tyyppejä niin ne ei varmaan huomaa sua. Mua ei ainakaan oo huomannu. Niin ja tietenki sit räjäytät sen kun sinne menee tyyppi. Itte oisin kerran saanu tuplatapon muttakun se C4 ei taas toiminu ni joku ehti sieltä sen toisen jo ampua... :)
 
Paras tapa saada demolition trophy on pelata squad deathmatchia,jossa suurin osa pelaa snipuna.
Kartaksi tietysti sellanen jossa on paljon rakennuksia

Ottaa c4:t,explmk2 ja snipun ja kyttää taloja joihin sniput yleensä menee.
Tutkapalloja kannattaa käyttää apuna.

Sitten ei muuta kuin c4:sta talon nurkkiin ja pam.
Tuolla tavalla sen trophyn saa helposti yhdessä illassa.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mikähän kumma iski nyt minun peliin kun ei kuulu headsetistä kun oikealta puolelta kaikki askeleet ja aseen äänet jne..

Kaikki alkoi siitä kun peli tilttasi tänään taas kertaalleen ja käynnistin pleikan uudestaan ja menin takaisin peliin ja ihmettelin miksi kuuluu äänet vain oikealta puolelta.

No siinä aikani säädin eri asetuksia mutta mikään ei auttanut ja rupesin epäilemään headsettiä ja laitoin TV kanavan ja kaikki oli okei. Myös BF valikkomusiikki ja kaikki musiikki ylipäätänsä kuului myös oikein, mutta heti pelin aloitettua askeleet ja aseen äänet siirtyy oikealle puolelle.

Mikäköhän mahtaa olla ongelmana :confused:

On kyllä jotain ihan sanoinkuvailematonta p*skaa kun meni noi äänet ihan päin v*ttua yhen tilttauksen takia.

Nyt on kaikki poppakonstit koitettu mutta sama vika vaan piinaa edelleen, ei edes järjestelmän palauttaminen auttanut asiaan.

Ja kaikki tämä tuli siis kun Bfbc2 tilttasi :/

Vieläkö ongelma vaivaa? Mulla oli sama juttu äänien kanssa, kun vaihdoin war tapesin johonkin toiseen asetukseen pelin omista ääniasetuksista. Nyt käytän taas War Tapes asetusta ja ei mitään ongelmia. Kannattaa kokeilla niitä pelin omia asetuksia, varsinkin jos muiden pelien äänet on ok.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ei hitto. Port Waldez conquest. Lähdet ajamaan tankilla. Takana toinen tankkikuski. Hänen on pakko ajaa ohi ja tönii rajusti. Peli tilttaa minulla. Jihaa.
Eilen oli kyllä huonoimmat matsit vähään aikaa koska oli spawnikillereitä kokoajan. Matseja joutui vaihtamaan useaan otteeseen. Siis olisihan tuonne voinnut jäädä pelaamaan mutta kuitenkin on periaate että en tue noita pelaajia jotka tuota tekee.
 
Ylös Bottom