Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tracer dart käyttöohjetta? Ammun nuolen sitte singolla erisuuntaan eikä mene sinne missä nuoli on missä vika?

Tracer dart käyttöohjetta? Ammun nuolen sitte singolla erisuuntaan eikä mene sinne missä nuoli on missä vika?

1. Ammu traceri
2. Juokse suojaan ja ota sinko esiin
3. Tähtää tankin suuntaan (voi olla vaikka talon takana)
4. Tähtäimessäsi pitäisi näkyä pieni neliö. Aseta tähtäin sen päälle muutamaksi sekunniksi
5. Kun Neliön viereen ilmestyy matka (esim. 125 m), ammu esim. yläviistoon jos haluat ampua talon yli -> ohjus kaartaa tankkia kohti

Itse taas olen eri mieltä. Nelson Bay on sopivaa vaihtelua tankkien ja sniperien ristitulesta metsän siimekseen.:rolleyes:

Liityn myös Nelson Bayn puolustajien harvalukuiseen joukkoon. Kovin moni sitä tuntuu täällä parjaavan, minun mielestäni kyseessä on loistava mappi. Eritoten siksi, että tuo sniputtelu on siellä kovin vaikeaa.

Muutenkin tuossa mapissa on koettu monia tiiviitä ja hienoja taisteluja.

Sitten kysymys: Lasketaanko "Demolition man" -trophyyn vaadittaviin tappoihin erehdyksessä:rolleyes: sattuneet tean killit?

Mikäköhän tässä on kun ei toi nettipeli oikein iske? BC1 tuli pelailtua paljon ja BF1943 myös. Ehkä se on toi rush mikä tökkii. Kokeillaan huomenna jotain muuta pelimuotoa.

Mikäköhän tässä on kun ei toi nettipeli oikein iske? BC1 tuli pelailtua paljon ja BF1943 myös. Ehkä se on toi rush mikä tökkii. Kokeillaan huomenna jotain muuta pelimuotoa.

Kenties se, että tässä on noi mapit aika putkijuoksua. Ei oo hirveen paljon mahiksia kiertää yms. Esimerkkinä vaikka port valdezin 3. boksit. Siinä on melko paha pullonkaula, josta ei periaatteessa pääse läpi, jos vihutiimi osaa tukkia ainoan kiertoreitin.

Ite oon nelson bayn suuri vastustaja. Sniputtaminen on erityisen helppoa siinä, kun on tajuttomasti suojaa ja snipuilla on myös scopet, joista näkee läpi paljon kirkkaampana kuin mappi on.

Kyllä sitä suojaa saavat muutkin käyttää, ei se mikään sniperien etuoikeus tietääkseni ole.

Nelsonissa etäisyydet ovat lyhyitä ja maasto sellaista, että röllit joutuvat tulemaan lähemmäksi ja altistamaan itsensä etäisyydelle, josta ei ole mikään mahdottomuús tiputella niitä vaikkapa assault riflellä tai lmg:llä.

Vertailuna vaikkapa Isla Innocentesiin tai Africa Harboriin(2. vaihe poislukien), joissa nämä ystävämme voivat istuskella siellä kilometrin päässä kiikaroimassa.

Ja kyllähän tuosta Port Valdezin pullonkaulasta pääsee hyökkääjät läpi, kunhan ymmärtävät vain käyttää sitä tankkiaan, jota puolustajilla ei satu olemaan.

Sitten kysymys: Lasketaanko "Demolition man" -trophyyn vaadittaviin tappoihin erehdyksessä:rolleyes: sattuneet tean killit?

Edes tälläisen kysymyksen olemassaolo on ääriesimerkki siitä mihin trophyt voivat johtaa verkkopelin puolella. Ammutaan vaikka omia, jos siitä saa vain jotain palkintoa.. IW teki oikein pitäessään pokaalit vain yksinpelin puolella.

Ite oon nelson bayn suuri vastustaja. Sniputtaminen on erityisen helppoa siinä, kun on tajuttomasti suojaa ja snipuilla on myös scopet, joista näkee läpi paljon kirkkaampana kuin mappi on.

Mielestäni Nelson Bay taas on huono mappi snipereille. Löytyy paljon puita, pieniä kukkuloita ja rakennuksia joiden taakse pääse suojaan. Snipuilla on myös muutamat lempipaikat joita osaa varoa. Kunhan pysyy liikkeessä ja pysähtyy vain suojaan niin snipujen olemassaoloa ei edes huomaa. Kun unlockasin engineerin kamoja niin tässä mapissa ei saanut juuri pojoja kuin tapoista. Puolustajana rynnin aika paljon hyökkääjien selustaan ja sieltä sai poimittua röllejä 3-4 kpl lähes joka kerta.

Kun tuntuu, että sniperin luodit viuhuvat läheltä ohi tiheään tai tulee usein yksittäisiä osumia jostain kaukaa kannattaa vain muuttaa hieman pelityyliä "realistisempaan" suuntaan ja käyttää suojaa enemmän siihen suuntaan mistä epäilee röllin/röllien tähtäilevän. Joskus kyllä itsekin turhaudun jos peli on täynnä röllejä ja sen vuoksi täysin turhaa. Silloin liittyn joukkoon iloiseen röllipukuiseen:) Tai vaihtoehtoisesti vaihdan servua.

Kuitenkin tuntuu siltä kunnon snipefestit on harvemmassa ja harventumaan päin, kun vertaa ekaan viikkoon. Se, että snipereita kuitenkin pelistä aina löytyy on vain tämän leikkitaistelukentän todellisuutta. Ei me intissäkään kovin usein hyökätty kohteisiin ilman tarkka-ampujien tukea:)

Edes tälläisen kysymyksen olemassaolo on ääriesimerkki siitä mihin trophyt voivat johtaa verkkopelin puolella. Ammutaan vaikka omia, jos siitä saa vain jotain palkintoa.. IW teki oikein pitäessään pokaalit vain yksinpelin puolella.

Minä en ole koskaan ymmärtänyt tätä pokaali - metstästäjien pakkomiellettä. Minua ei voisi vähempää kiinnostaa mitkään pokaalit tai muut vastaavat härpäkkeet, lähinnä vain ärsyttää kun ruutuun ilmestyy niitä helevetin ilmoituksia ja kellot kilisee. No, huvinsa kullakin.

Joku kitisi sen VIP mappipaketti 1 ostamisen mahdottomuutta... No, eilen sain storen itse auki ja kyllähän siellä selkeästi VIP map pack 1 oli tarjolla. Tosin vähän hassusti niin että ostaa pitää sen yläpuolella kaupan oleva (olikos 12e?) VIP koodi, eikä yrittää map packiä suoraan.

Hyvät ihmiset! Jos moninpeli maistuu puulta, niin kokeilkaa nyt herran tähden muutakin kuin rushia! Kyllähän se putkijuoksua on, kuten pelimoodiin kuuluukin. Jos objektiveja on ne muutamat siinä aivan vierekkäin, niin missähän se äksöni on? Conquestia tai squad dm:ää vaan tetsaamaan.

Snipailu on asia, jonka kanssa pitää vain elää. Minua ärsyttää vain jos omasta tiimistä enemmistö snipailee, siis huom nimenomaan snipailee, eikä pelaa recon luokkansa nimen mukaisesti. Ei siitä vaan tule mitään kun pari yksinäistä sissiä koittaa etulinjassa tuskailla ja muut hierovat pyllyä pusikossa pulttilukko kourassa. Mutta muuten jos korvissa viuhuu ja kupolissa napsuu, pitää vain korjata omaa pelityyliä. Vähemmän osuu kun muistaa liikkua, pysähtyy vain suojaisissa paikoissa ja välttää niitä yleisimpiä line-of-sight:seja snipuille. Ja aina voi lähteä röllipusikon harvennukseen puukko kourassa, jos alkaa liikaa v*tuttaa...

...ja suosittelen sitä deathmach modea erittäin lämpimästi jos peruskaura tuntuu shaibalta

Joku kitisi sen VIP mappipaketti 1 ostamisen mahdottomuutta... No, eilen sain storen itse auki ja kyllähän siellä selkeästi VIP map pack 1 oli tarjolla. Tosin vähän hassusti niin että ostaa pitää sen yläpuolella kaupan oleva (olikos 12e?) VIP koodi, eikä yrittää map packiä suoraan.

Itse painoin vaan siihen mappipaketin kohtaan , niin peli sanoi jotain että "The item is already available" tjsp. Koodin syötin, kun ekaa kertaa pelin sisään laitoin.

Haluaisin kuulla M1 Garandin kilahduksen kun viimeinen hylsy lentää makasiineineen pihalle. Riittäisikö, että ostan esim Bad Companyn, pelaan sitä hetken ja sitten rekisteröin sen tuonne veteran sivulle?

Vai tulisikohan se jollakin muulla tavalla hankittavaksi joskus?

Haluaisin kuulla M1 Garandin kilahduksen kun viimeinen hylsy lentää makasiineineen pihalle. Riittäisikö, että ostan esim Bad Companyn, pelaan sitä hetken ja sitten rekisteröin sen tuonne veteran sivulle?
Ei tarvitse ostaa mitään. Pelaa vaikka ilmaista BF Heroesia ja BF2-demoa. Tällä hetkellä veteraanisaitti on korjauksessa, mutta myöhemmin noilla eväillä saa jo Garandin.

On muuten pakko mainita, että noissa laajemmissa mapeissa tuosta Garandista on tullut mun ihan lempparimutka! Tappaa kolmella kudilla, ja kauemmas on erittäin helppo sniputella. Lipas jos olisi isompi, niin saattais olla jopa hieman epäreilu.

Hyvät ihmiset! Jos moninpeli maistuu puulta, niin kokeilkaa nyt herran tähden muutakin kuin rushia! Kyllähän se putkijuoksua on, kuten pelimoodiin kuuluukin. Jos objektiveja on ne muutamat siinä aivan vierekkäin, niin missähän se äksöni on? Conquestia tai squad dm:ää vaan tetsaamaan.

No muuten kyllä conquestia, mutta bc2:ssa nyt vaan sattuu olemaan pelin historian surkein conquest-muoto. Squad dm:ää ei taas jaksa yksin pelailla.

Itse painoin vaan siihen mappipaketin kohtaan , niin peli sanoi jotain että "The item is already available" tjsp. Koodin syötin, kun ekaa kertaa pelin sisään laitoin.

Pitääkö vääntää rautalankaa...

VIP map paketti 1 on pelissä jo mukana. Sen saa käyttöön syöttämällä VIP koodin, jonka pelin alkuperäisenä ostaneet ovat saaneet pelinsä mukana.

Second handina pelin hankkineet tai typer... köh, siis esim veljelleen VIP koodin luovuttaneet joutuvat tuon VIP koodin ostamaan storesta, saadakseen VIP map paketti 1 kartat käyttöönsä.

Ja kun tuo store nyt vihdoin avautui, joku jo ehti itkemään ettei siellä kyseinen onnistu. En ymmärrä miksei, kun selkeästi juurikin VIP koodi siellä on myynnissä jo (en toki kokeillut ostamiseen asti, kun itselläni koodi on ja käytössä).

Pitääkö vääntää rautalankaa...

Ei tartte, lähinnä muita varten tuon laitoin ettei tule väärinymmärryksiä. Niinkuin tuli. :D

Itse huomasin eilen pelatessa kokevani SMG:n 4xzoomin aika turhaksi reddotin rinnalla. Zoomaa vaan liikaa mielestäni, ja ei noissa (ekoissa) smg:ssä hirveästi tehoa ole.

Aamulla tuli pitkästä aikaa pelattua squad rush:ia, piristävää kun en oo ekan päivän jälkeen tota pelannu. Homma toimi jopa ilman mikkiä (kiitos hyvän tiimin). Tottakai muutama matsi tuli turpaan että pamahti, mutta tämä oli uusien pelaajien kanssa ja tähän olisi huomattavasti auttanut hs.

Ylös Bottom