Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tracer dart käyttöohjetta? Ammun nuolen sitte singolla erisuuntaan eikä mene sinne missä nuoli on missä vika?
Itse taas olen eri mieltä. Nelson Bay on sopivaa vaihtelua tankkien ja sniperien ristitulesta metsän siimekseen.
Mikäköhän tässä on kun ei toi nettipeli oikein iske? BC1 tuli pelailtua paljon ja BF1943 myös. Ehkä se on toi rush mikä tökkii. Kokeillaan huomenna jotain muuta pelimuotoa.
Ei lasketa.Sitten kysymys: Lasketaanko "Demolition man" -trophyyn vaadittaviin tappoihin erehdyksessä sattuneet team killit?
Sitten kysymys: Lasketaanko "Demolition man" -trophyyn vaadittaviin tappoihin erehdyksessä sattuneet tean killit?
Ite oon nelson bayn suuri vastustaja. Sniputtaminen on erityisen helppoa siinä, kun on tajuttomasti suojaa ja snipuilla on myös scopet, joista näkee läpi paljon kirkkaampana kuin mappi on.
Edes tälläisen kysymyksen olemassaolo on ääriesimerkki siitä mihin trophyt voivat johtaa verkkopelin puolella. Ammutaan vaikka omia, jos siitä saa vain jotain palkintoa.. IW teki oikein pitäessään pokaalit vain yksinpelin puolella.
Joku kitisi sen VIP mappipaketti 1 ostamisen mahdottomuutta... No, eilen sain storen itse auki ja kyllähän siellä selkeästi VIP map pack 1 oli tarjolla. Tosin vähän hassusti niin että ostaa pitää sen yläpuolella kaupan oleva (olikos 12e?) VIP koodi, eikä yrittää map packiä suoraan.
Ei tarvitse ostaa mitään. Pelaa vaikka ilmaista BF Heroesia ja BF2-demoa. Tällä hetkellä veteraanisaitti on korjauksessa, mutta myöhemmin noilla eväillä saa jo Garandin.Haluaisin kuulla M1 Garandin kilahduksen kun viimeinen hylsy lentää makasiineineen pihalle. Riittäisikö, että ostan esim Bad Companyn, pelaan sitä hetken ja sitten rekisteröin sen tuonne veteran sivulle?
Hyvät ihmiset! Jos moninpeli maistuu puulta, niin kokeilkaa nyt herran tähden muutakin kuin rushia! Kyllähän se putkijuoksua on, kuten pelimoodiin kuuluukin. Jos objektiveja on ne muutamat siinä aivan vierekkäin, niin missähän se äksöni on? Conquestia tai squad dm:ää vaan tetsaamaan.
Itse painoin vaan siihen mappipaketin kohtaan , niin peli sanoi jotain että "The item is already available" tjsp. Koodin syötin, kun ekaa kertaa pelin sisään laitoin.
Pitääkö vääntää rautalankaa...