Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä
Kyllähän tän kanssa fiilikset on puhtaasti serveristä kiinni. Lagiton ja hyvällä jengillä varustettu huone on lottovoitto, jonka pariin saattaa uppoutua moneksi tunniksi, kuten viime yönä. Täytyy sanoa, että meno oli Port Valdezissa lähes orgastinen, koska vastustajalla oli rautainen puolustus, eikä siitä perus pullonkaulamäestä meinannut päästä hengissä millään läpi. Noh, jossain vaiheessa 10 ukkoa + molemmat tankit rynnii yhtenä rintamana kohti vihun basea, tankkien jyskyttäessä miesten keskellä. Koko tiimi yhtenä, kuolettavana, häröpallona pyörimässä eteenpäin. Tunnelma oli kovettavampi kuin viime maailmansodassa (kyllä, olin siellä).
Sitten taas saattaa mennä pelisessio siinä, että parttailee huoneesta toiseen, kyllästyy, ja pistää pelikoneen kiinni. Itte kun tykkään siitä, että kuulaa hiihtää ja miestä kaatuu, niin mun puolesta koko recon pelleilyn sais lopettaa kokonaan. En ole ite jaksanu betan/demon jälkeen edes kokeilla koko nysväystä. Enkä varmaan kokeile. Tussumunille sellainen. Korostan vielä: en siis pidä teitä yhtään minään. Turha tulla sen mapin ulkoreunalta värkkäämäsi k/d ration kanssa hevostelemaan, oot tylsä, rumakin, ja et vaan osaa, hajoa siihen. Hah. Ei tarkoita sitä, että ittekään juoksen linnuntietä pommia planttimaan, vaan etenen, kunnes tulee kontakti, hakeudun suojaan, tapan kaikki, etenen lisää. Näin se menee oikeassakin hyökkäyksessä. Välillä tulee myös raskaasti pataan, mutta se on pelin henki. Kilssit pyörii siellä 30-40 välillä aina, mutta niin pyörii omatkin kaatumiset. Puolustuksessa saatan usein tsekata kartalta, että missä omat häärii ja yrittää sen mukaan vähän pikaisesti funtsata, mistä vihun saattais yllättää pahan teosta. Etenkin Nelson Bayssä äärimmäisen tärkeää, koska siinä pystyy vähän kiertäänkin bokseille.