Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Täällä myös antoisia hetkiä kfin-porukoiden matkassa myöhään yöhön, kiitos siitä! Jossain vaiheessa meni vähän liiankin juhlavissa tunnelmissa, kun vastustaja jäi kirjaimellisesti jalkoihimme rintaman siirtyessä nopeasti eteenpäin. Ihmeteltiin tovi moista, kunnes syyksi paljastui samalla puolella hääräävä toinen kfin-squadi :p Pystyi luottamaan siihen, ettei meidän tarvitse juosta joka paloa sytyttämään/sammuttamaan.

Puhetta oli myös squadin koon rajoituksesta vain neljään pelaajaan. Jo kuudella pelaajalla saisi porukan tarvittaessa jakautumaan kahteen elinkelpoiseen ryhmään (support, first aid, engineer).

Tappion kalkkia saatiin myös maistaa. Kun se tulee kiivaan taistelun ja vihulaisen ansaitun osaamisen kautta, ei se harmita kuin ehkä sen yhden sekunnin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Miten noihin porukoihin pääsee mukaan? Lähetän ystävän lisäyspyynnön jollekkin tuolta peliseura puolelta ja ootan inviteä?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Miten noihin porukoihin pääsee mukaan? Lähetä ystävän lisäyspyynnön jollekkin tuolta peliseura puolelta ja ootan inviteä?

Ottamalla itse aloitteen. Kerää kaverilistalle peliseura-ketjusta löytyviä nimiä ja perusta itse se squadi, jonne kutsut porukoita mukaan. Aina ei tarvitse odottaa valmista pöytää.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Täällä myös antoisia hetkiä kfin-porukoiden matkassa myöhään yöhön, kiitos siitä! Jossain vaiheessa meni vähän liiankin juhlavissa tunnelmissa, kun vastustaja jäi kirjaimellisesti jalkoihimme rintaman siirtyessä nopeasti eteenpäin. Ihmeteltiin tovi moista, kunnes syyksi paljastui samalla puolella hääräävä toinen kfin-squadi :p Pystyi luottamaan siihen, ettei meidän tarvitse juosta joka paloa sytyttämään/sammuttamaan.
Jep, mä olin ainakin pari peliä siinä toisessa KonsoliFIN-squadissa :D Yritin kyllä aluksi liittyä teidän squadiin, mutta se oli jo täynnä. Melko ärsyttävä tuo neljen hengen maksimiraja, sais olla enemmän :mad:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Miten ceramic body armorin saa käyttöön ? Olen unlockannut sen mutta se näkyy weapons and gadgets kohdassa harmaana.

:confused:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Just 30 minsaa sit pelasin hardcoree port valezissa ja ei mitään rajaa niillä rölleillä. Ammuin 9 tai 10 kaveria, puolen minuutin sisään, vastustajan tiimistä kun ne tähtäili sinne vuorelle ekalla pisteellä(puolustajina) ja olin itse hyökkääjänä päässyt lähelle niitä.
Ja tietysti aug ja se 4x tähtäin käytössa <3

Sais kyllä olla joku raja noissa snippereissa :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Täällä myös antoisia hetkiä kfin-porukoiden matkassa myöhään yöhön, kiitos siitä! Jossain vaiheessa meni vähän liiankin juhlavissa tunnelmissa, kun vastustaja jäi kirjaimellisesti jalkoihimme rintaman siirtyessä nopeasti eteenpäin. Ihmeteltiin tovi moista, kunnes syyksi paljastui samalla puolella hääräävä toinen kfin-squadi :p

Totta tosiaan, hienoa vääntöä oli. Se oli oikeasti lähes naurettavan helppoa toimintaa niin puolustaessa kuin hyökätessäkin. Alkoi olemaan loppuillasta niin väsyny siitä urakasta, että oli itselläkin jo se "veriverho" silmien edessä koko ajan. Ikäänkuin mua olisi ammuttu mutta medipäkit ei paljoa olis auttaneet...;)

PS: tässäpä olis jollekin alottelevalle taistelijalle AKS-74U -rynnäkkökiväärin koodi: FUBR-Q36C-PUAP-GPPN
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Miten ceramic body armorin saa käyttöön ? Olen unlockannut sen mutta se näkyy weapons and gadgets kohdassa harmaana.

:confused:

Pelaat levelin tai pari lisää, että se aukeaa oikeasti. Niihin pelissä näkyviin level-vaatimuksiin ei kannata luottaa, ne ei oo oikein.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kuuluko teillä toisten puheet hyvin? Ei taho saaha selvää mitä toiset selittää vaikka on sharkoonin x-staticit :s Betassa kuulu hyvin...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kumma kyllä lauantaina ja sunnuntaina pelatessa on ollut yllättävän laadukasta random squadiakin seurana. Monta todella hyvin yhteen pelaavaa porukkaa on sattunut ja selvästi olleet randomeitakin keskenään kun ei minkäänlaista kommunikaatiota muuten tapahtunut ainakaan mikkien kautta. Taitaa moninpeli tosiaan alkaa muuttumaan parempaan suuntaan. Ainoastaan pari kertaa tuli pallohukassa sekoilevien pelejä vastaan ja niistä osassa oli juuri näitä missä oma squadi on pelkkiä röllejä mäen harjalla ja melkein vaikutti että niistäkin osa vaan oli siellä eikä edes ampuneet ketään.



Kuuluko teillä toisten puheet hyvin? Ei taho saaha selvää mitä toiset selittää vaikka on sharkoonin x-staticit :s Betassa kuulu hyvin...

Vaikea sanoa kun harvoin sattuu joukkueeseen ketään jolla ylipäätään on jokin mikki.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kuuluko teillä toisten puheet hyvin? Ei taho saaha selvää mitä toiset selittää vaikka on sharkoonin x-staticit :s Betassa kuulu hyvin...

Suurimmalta osin kyllä, mitä nyt joskus tulee vastaan niitä jotka joko puhuu todella hiljaa tai sitten gaini on päin peetä. Koitappa säätää niitä pelin sisäisiä ääniasetuksia, pienennät vaikka master volumen johonkin 60-70%.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tuli kokeiltua muutama erä conquestia röllinä.

Aseina SVU shortti red dotilla ja Saiga slugeilla. Tavoitteena tuhota tankkeja C4:llä.

Mukava tuo SVU red dotilla kun pääse sniikkailemaan vihollisten keskelle ja tiputtelemaan useampia ennenkuin huomaavat, että missä se rölli hiipii. Saiga taas on melkein yhtä tarkka kuin normi rynkky kauaskin. Muutamat tankit sain tuhottua, mutta kyllä se aika hankalaa välillä on. Enemmän hankalaa vielä jos haluaa taposta pisteet, eli pitää säilyä hengissä, kun tankin räjäyttää. Saattaapi olla, että samaa pelityyliä tulee harrastettua toistekin:)

Vielä kun muistaisi tiputella niitä liiketunnistinpalloja.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Täällä myös antoisia hetkiä kfin-porukoiden matkassa myöhään yöhön, kiitos siitä! Jossain vaiheessa meni vähän liiankin juhlavissa tunnelmissa, kun vastustaja jäi kirjaimellisesti jalkoihimme rintaman siirtyessä nopeasti eteenpäin. Ihmeteltiin tovi moista, kunnes syyksi paljastui samalla puolella hääräävä toinen kfin-squadi :p

Puhetta oli myös squadin koon rajoituksesta vain neljään pelaajaan. Jo kuudella pelaajalla saisi porukan tarvittaessa jakautumaan kahteen elinkelpoiseen ryhmään (support, first aid, engineer).

Totta tosiaan, hienoa vääntöä oli. Se oli oikeasti lähes naurettavan helppoa toimintaa niin puolustaessa kuin hyökätessäkin. Alkoi olemaan loppuillasta niin väsyny siitä urakasta, että oli itselläkin jo se "veriverho" silmien edessä koko ajan.

Joo osaksi oli kunnon vääntöä ja taas osaksi meni läpi juoksuun ja tapot ja pisteet jäivät vähiksi.
Itse välillä meinasin jo lopettaa, kun kuumeisena pelailin mutta en malttanut ja taasen kaveri sanoi että vielä kerran ja siinä sivussa hetkeksi pahaolokin haihtui mielestäni.
Välillä lähes vain jaoin asepaketteja, jotta engineereillä riitti sinkoihin ja aseisiin pateja.

Tästä tulikin mieleen se että edelleen tahtoo peleissä olla samaa vikaa eli jos itse ala pelata assaultilla niin asepaketteja ei ole oikeastaan missään.Jos padit loppuvat vaihtoehdoksi jää ottaa kuolleelta aseistus ja toivoa että se on mieleinen ja pateja siinä.
Myös monesti kun ajaa tankilla korjaajia pyörii ja jouksee siellä täällä, mutta eivät tule korjaamaan.Eilen oli samassa pelissä joku Janne ja monesti korjasi mun kevyt tankkini.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Minuakin vähän ihmetyttää nuo kanssapelaajien touhut. Yhdestikin Port valdezissa olttin toisessa basessa puolustamassa ja yks oma tyyppi paukutteli bradleylla ja minä menin sitä korjaamaan niin eiköhän kaveri lähde paahtamaan täysillä vihollis baseen riehumaan :eek:
Välillä tulee ihan oikeasti mietittyä että onkohan nämä sittenkin botteja...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Pääsettekö peliin? Näyttäis olevan jumissa koko setti :eek:

No nyt pääsee :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Minuakin vähän ihmetyttää nuo kanssapelaajien touhut.

Joo, itselle tapahtunut samoja asioita. Yksikin kaveri ajoi minua karkuun jostain ihme syystä. Tuntuu, että tyypit ei katsele ollenkaan, paljonko on healttia vielä tankissa jäljellä, eivät siis myöskään katsele ympärille korjaajien varalta.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Alkaa pikkasen ärsyttämään toi Battlefield Veterans sivu, kun ei sitä omaa M1 Garandiaa sieltä saa, kun kokoajan huolto menossa..
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Apuja! Mult on hävinny kaikki, aivan kaikki aseet, ja rankki nollaantunut. Weapons & Gadgetsissa kyllä näkyy avatut aseet jne. mutta pelissä ei ole mitään paitsi alkujutut. :confused::eek:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Apuja! Mult on hävinny kaikki, aivan kaikki aseet, ja rankki nollaantunut. Weapons & Gadgetsissa kyllä näkyy avatut aseet jne. mutta pelissä ei ole mitään paitsi alkujutut. :confused::eek:

Se on vaan noi EA:n serverit. Ne ei kestä kuin pari päivää ilman huoltokatkoa ja sit alkaa tää kumilanka-lagi ja statsit "nollautuu" tilapäisesti.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Hienosti bugas tuossa Atacama desertissä kun mortarilla tuhosin tankin, niin noin minuutin päästä tuhoutuneen tankin vierestä ajaa toinen tankki ja tuhoutuu minun mortariin. Vaikka en ollut laittanut uutta mortaria minnekkään. Outoa..
 
Ylös Bottom