Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Medicin kanssa pitää muistaa, että tankkeja ja taloja vastaan ne on täysin avuttomia.
Joten jos medicin pitäisi vetää jollain mg3+m93r setillä menemään niin eihän siihen luokkaan koskisi enää kukaan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Normandia, pilvenpiirtäjiä yms yms... LOL Te ette voi olla tosisanne. Pelissä on konsolilla 12 pelaajaa per puoli, se asettaa jo jongun verran rajotuksia jotta peli pysyis pelattavana ja toimintaa riittäis.

Nillitys medicistäkin alkaa mennä jo tajunnan ulkopuolel, kattokaa oikeasti peiliin jollette pärjää niille. Samanlailla ne kaatuu niinkun muutkin.

Medicillä ei ole aseita ajoneuvoja vastaan, siin on jo ihan tarpeeks heikennystä siihen kittiin.
Lisäks realistisuus ja BF ei kuulu samaan lauseeseen, ihan turha nillittää et medicin pitäis olla tyyliin pistoolin kans heilumas ja elvytyskin pitäis kestää viis minuuttia. Jo nyt on niin et rushissa jos aletaan oikeen järkeväst ajattelee ei puolustus vuorolla tee medicillä yhtään mitään. Sillä ei ole mitään erikoistaitoja joita tarttis kun joukkueella on loputtomat ticketit. Joten suotakoon niille edes aseet joilla voi oikeasti auttaa joukkuetta.

Toi kaupunki mappi ois kyllä munkin toivomus listalla numero ykkönen. Epäilen vahvast et syy puuttumiseen on tää päivitetty pelimoottori. Voi olla että se kaupunki täysin hajoavana olis ollu niin raskas pyörimään vielä tällä hetkellä et on jätetty suosiolla pois. Eiköhän niitä tuu sit siihen mystiseen BF3:seen.

En yllättyis jos tähän peliin ei ois enää edes suunniteilla uusia karttoja. Toden näkösest näit mappi pakkei tipahtelee niin kauan et joka mapista on joka pelimuotoon oma versio. Enkä myöskään ylläty jos kaikki löytyy jo valmiiks levyltä niinkuin ekatkin...

No se avautumisesta nyt suihkuun, ruokaa kupuun, kaljaa huiviin ja pelaan...



Edit: Noista insignioista. Itte oon hiukan niihin pettyny. Ne saa aivan liian helposti. Se ei tee pelistä yhtään huonompaa, mutta ois ollu kiva et niitten kehittymistä ois voinu vähän kauemmin käyä kuikuilee. Nyt on niin ettei niitä tartte edes jahdata/ehdoin tahdoin yrittää niin ne tulee kaikki ennen kuin on nuo viisi päivää pelattu jos vähäänkän monipuolisemmin pelaa.

Aaaah niin legendaarisessa BF2:ssa asiat oli toisin. Jotta sai esim. kitin kulta-pinnin piti olla 100h pelattuna, kittejä oli se 6 tai 7 (en muista) sama tankeilla ja hekoilla yms. Muutenkin virtuaali raudan rintaan saanti oli haastavampaa/palkitsevampaa/koukuttavampaa oheis seurattavaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Olisko kova joku iso kaupunki kenttä sitten 16 rölliä sinne kurkkimaan jostain pilvenpiirtäjien katolta. Oih sitä riemua:D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

. Jo nyt on niin et rushissa jos aletaan oikeen järkeväst ajattelee ei puolustus vuorolla tee medicillä yhtään mitään..

Kokeilin äsken pitkästä aikaa M60 Medicillä Defenderinä Islassa, niin hohhoijaa, että voi olla helppoa pelaaminen. Pelleilin vastustajan spawnausalueella vesijetin kanssa ja vastustaja sai aika nopeasti tuhottua m-comit ja pääsivät viimeiselle parille. Tässä vaiheessa mulla oli pisteitä nolla, kun liityin mukaan taistelemaan. Mukavalla ramboilulla tuon M60 kera tuli kerättyä melkein 3500 medic pistettä ja tappoja kiitettävä määrä. Voittohan siitä tietenkin tuli ja samalla ykkössija.

Tuli muitakin karttoja kokeiltua, niin kyllähän tuolla oli ihan älytöntä roiskia menemään silmät kiinni, kun pystyt kerralla tappamaan 6-7 hengen porukoita, jota et kyllä muilla luokilla pysty tekemään. Tuli huomattua, että Mediccinä ei tarvitse käyttää aivoja laisinkaan, kunhan vain tulittaa äänen suuntaan ja elvyttelee silloin tällöin omia.

Omasta mielestäni tuossa ei ole mitään haastetta, kun rekyyliä ei ole ja ase on julmetun tehokas.
Mielummin otatn vaikka M95/Svu ja menen etulinjassa putsaamassa tietä. Se mitä itkin Mediceistä oli kyllä ihan aiheellista nyt, kun pitkästä aikaa taas totesi sen pelaamalla.... Pelataan nyt sitten niin kauan, kuin tämä versio on voimassa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Aaaah niin legendaarisessa BF2:ssa asiat oli toisin. Jotta sai esim. kitin kulta-pinnin piti olla 100h pelattuna, kittejä oli se 6 tai 7 (en muista) sama tankeilla ja hekoilla yms. Muutenkin virtuaali raudan rintaan saanti oli haastavampaa/palkitsevampaa/koukuttavampaa oheis seurattavaa.

Jos en ihan väärin muista niin osa niistä vaatimuksista oli aluksi ihan naurettavia. Taisipa olla vielä sen jälkeenkin kun niitä rajoja pudotettiin. 25 000 tappoa ajoneuvoluokalla = ***** jee. :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Asiahan on silleen, että ei medicillä kuuluis mitään lmg:tä olla, mutta minkäs teet kun classeja on vaan 4 johtuen alhaisesta max. pelaajamäärästä/servu. BF2:ssa oli supporttia ja special forcesia, mutta niin oli max. pelaajamäärä/servukin 64 muistaakseni. Itellä ei ole mitään sitä vastaan, että medicillä on lmg, mutta joitakin tuntuu sapettavan...


edit: Noi BF2:n rewardit oli tosiaan aika hankala saada, yks tais olla et " Ole voittavan tiimin paras pelaaja kun olet afgaani 100 kertaa". Paskalla netillä ja vähän tehottomalla koneella ehkä kerran BF2 uralla olin voittavan tiimin paras pelaaja afgaaneilla.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Medicin kanssa pitää muistaa, että tankkeja ja taloja vastaan ne on täysin avuttomia.

Niinpä. Tämä uusavuttomuus paistaa silmään näin ex insinöörinä, jolla tankkien tuhoaminen oli yksi päätavoitteista. Nyt joutuu vain nöyrtymään kalustoylivoiman edessä ja pitämään päätä matalammalla.

Toissapäivänä tuli eksyttyä tuonne normipuolelle. Ei enään ihan sama räiskiminen onnistunut M60:llä. Sieltä ehdittiin usein antamaan takaisin tähdättyjä osumia yläneliöön. Lisäksi ilmeisen spottauksen ja killcamin kautta hillumiselle tulee nopeasti rajat vastaan. Tuttu mappi, mutta melkeimpä tyystin toinen peli.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Asiahan on silleen, että ei medicillä kuuluis mitään lmg:tä olla, mutta minkäs teet kun classeja on vaan 4 johtuen alhaisesta max. pelaajamäärästä/servu. BF2:ssa oli supporttia ja special forcesia, mutta niin oli max. pelaajamäärä/servukin 64 muistaakseni. Itellä ei ole mitään sitä vastaan, että medicillä on lmg, mutta joitakin tuntuu sapettavan...


edit: Noi BF2:n rewardit oli tosiaan aika hankala saada, yks tais olla et " Ole voittavan tiimin paras pelaaja kun olet afgaani 100 kertaa". Paskalla netillä ja vähän tehottomalla koneella ehkä kerran BF2 uralla olin voittavan tiimin paras pelaaja afgaaneilla.

Mielestäni Magin tapainen paino tsydemi olis ollut askel parempaan. Kaikkea haluamaansa saa mukaan, tiettyihin rajoihin asti ja kaikella on oma taktinen merkityksensä. Primary weapon tais määrätä classin. No ehkei tällainen löydä ikinä bafaan mutta itselle tuo systeemi oli huomattavasti mukavampi.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kartta, jossa olisi kaksi pilvenpiirtäjää, tyyliin WTC tornit. Toisen joukkeen spawni toisen pilvenpiirtäjän huipulla ja toisen joukkueen spawni toisen huipulla. Vaikka sellaiset 15 kerrosta molemmissa. Ja helikopterit katolla.

EPIC :D

HC-Conquesti on kyllä koukuttavaa. Tappaminen on niin helppoa. Saa nähdä onko paluuta enää normaaliin, kun tottuu siihen ettei tarvi painaa verenmaku suussa kokoajan:rolleyes:

Mut jos noi WTC-tornit olis, niin sit tarviis myös tällaisen: File:Delta Air Lines B767-300ER N1607B.JPG - Wikipedia, the free encyclopedia

Mut tosissaan, olis kyl kiva joku ihan uus mappi. Mut nääkin menee kyl, tosin random porukassa ei hirveesti enää jaksa jauhaa, toissapäivänä oli Arica konkkaa (HC), KOKO oma puoli odotteli A:n alapuolle, lähellä omaa basea. Ite sit rynnin medic-tamineissa pitkin karttaa, tappoja tuli mut keskimääräinen elinaika oli varmaan max 8 sekuntia :D
Ei näin...

Normia tulee pelattua jos muu porukka sitä haluaa, hc on kyllä täälläkin se suosikki. Ei tosiaan tarvii montaa sekuntia ampua että ukot lakoaa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

MAG alkaa kyllästyttämään. Millä tavalla BF eroaa MAGista? Jos oon pelannu MAGia niin kannattaako enää hankkia BF?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Itse MAG veteraani ja hommanut BF:bc2 pienen epäröinnin jälkeen, ja kyllä nyt hieman kaduttaa, varsinkin kun tuli ostettuna uutena (45€). Osta vaikka Lead and gold psn storesta 15€ jos haluat jotain vaihtelua räiskintään (ei ole kokemusta pelistä, mutta todella mainiolta näyttää ja kuulostaa).
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

MAG alkaa kyllästyttämään. Millä tavalla BF eroaa MAGista? Jos oon pelannu MAGia niin kannattaako enää hankkia BF?
- Pienemmät, mutta silti riittävän suurelta tuntuvat kahinat.
- Tuhoutuvat ympäristöt.
- Enemmän kulkuneuvoja.
- Erilaiset pelimuodot.

Siinä ainakin muutamia eroja. Itse olin koukussa MAGiin, mutta kun Bäfä julkaistiin, niin nettiräiskintäsessiot ovat menneet sen parissa. Sanoisin, että kannattaa hankkia, mikäli vain nettiräiske yhä kiinnostaa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Jos oon pelannu MAGia niin kannattaako enää hankkia BF?

Hyvä kysymys. Bäfä loistaa juuri siellä missä sen odotettiinkin sitä tekevän. Tarjoaa räiskyvän upean ilotulituksen kaikilla tämän päivän standardeilla. Se missä jäädään MAGille on suursodan kuvauksessa. Jo squadien kokoero haukkaa tunnelmasta leijonan osan (4 vs. 8). Kokonaisuutena kuitenkin bäfä vie voiton ainakin täällä. Tässä yksilöllä on suurempi vastuu vaikka tiimissä mennäänkin. Kun osa meistä haluaa olla tarinan keskiössä myös verkon puolella, jää MAGissä väistämättä siihen statistin rooliin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Minusta MAG vs. Bäfä ero on siinä, että MAGia ei voi pelata (menestyksekkäästi) puolitehoilla. Aina pakko painaa täysillä ja itsensä lisäksi pitää huolhtia toisita (joskus jopa toisista squadeista).
Tästä seuraa mielestäni se, että MAGissa usein voitto tuntuu makeammalta ja toisaalta publa pelaaminen apeammalta...
Bäfä on sen sijjaan kuin hollywoodleffa: paljon räimettä ja räminää ja kivaa yksin ku pikkuporukallakin (pikku päisään?).

Kumman valitsen? Tällä hetkellä useammin sujahtaa konsolin sisuksiin bäfä vaikka olen sitä mieltä, että MAG > bäfä. Kumpikin on kivaa mutta mieluummin pelaan sitä peliä mitä kaveritki :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mitä pirua ne nyt tekee :mad:
Medicin aseiden tehoja lasketaan ja siinä sivussa sitten nostetaan assaultin aseita.
Näin kun tää alkaa mennä niin on niissä muissakin aseissa vikaa suuntaan ja toiseen.
Jollain Uzin tussarilla ammutaan noin 150 metrin päästä yhdellä laakilla nurin!
Sniper ukkkojen aseet eivät huoju mihinkään tähdätessä ja tästä ei kukaan valita mitään mä alan valittamaan sinne kerta kun M60 tehot lasketaan.

Eihän tässä ole jären häivääkään.
Kuka on itkenyt ja mitä ja missä :confused:

Ei ne Medic ukot ole M60 olleet totaalisen ylivoimaisia siinä ne on kaatunut kuin muutkin ja M60 lipas on suhteellisen pieni eikä kukaan jätä niitä piip panos laatikoita mihinkään tai eivät anna vaan pihtaavat niitä.

Joku jauhoi taas niistä pisteiden saannista Medicillä.
Mitä pirun väliä joillain pistellä on, vaan sillä että auttaa samalla puolella olevia "kavereita" oli aseet mitkä tahansa ja siinä sivussa yritetään voittaa.
Onko se nyt niin hirveää jos ei ole loppulistassa ykkösenä tai siellä päin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Olipa vaikea arvata että edellisessäkin viestissä oli ns. "oma lehmä ojassa" :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

MAG alkaa kyllästyttämään. Millä tavalla BF eroaa MAGista? Jos oon pelannu MAGia niin kannattaako enää hankkia BF?

Toisaalta ei minun tähän pitäisi vastata koska vastaus on selvä Kyllä Bäfäkille. Olen omistanut MAGin mutta BF on aina ollut veressäni BF2+special forces, BF2142sta lähtien tämä on ollut SE pelisarja itselleni johon on onnistuneesti maustettu ajoneuvot sekaan. BF2ssa oli kyllä hieno pätsi lisäys että pystyi valitsemaan "infantry only" servunkin.

MAG oli ihan jees kokemus omalla kohdallani mutta jokin siinä oli mikä ei minuun kolahtanut... BF on aina ollut lähellä sydäntäni, juurikin sen takia että jos ei aina halua riehua jalkaväkenä niin mahdollisuus on astua erilaisten ajoneuvojen puikkoihin... Jalkaväen ja ajoneuvojen tasapaino (poislukien helikopterit hyvän kuskin kanssa) on hyvä omasta mielestä koska pioneerilla tehostetuilla räjähteillä tankkikin kyllä putoaa aika hanakasti singon toimesta.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Huudan kyllä hoosiannaa kun on tuo miinatappo-insignia hankittu. Tänään tullut 20 tappoa varmaan 3 tunnin työn tuloksena. 56/100 kasassa.

Se mikä tässä nakertaa on se, että omatkin jannut tuhoavat noita miinoja, kun eivät voi tietää onko omia vai vihun. Toisekseen ne on niin helppo nähdä, että suurin osa tankkikuskeista bongaa miinat vaikka mihin olis ne lykännyt. Kolmannekseen mistään ei näe onko se kolme minuuttia sitten kylvetty miina vielä voimissaan vai räjäytetty. Voisin ottaa vaikka vaaleanpunaisen uniformun jos saisin vaihtokaupassa kenttälapion jolla kaivaa ne prkleen miinat maahan.

NERF PLZ!!11
 
Ylös Bottom