Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
. Jo nyt on niin et rushissa jos aletaan oikeen järkeväst ajattelee ei puolustus vuorolla tee medicillä yhtään mitään..
Aaaah niin legendaarisessa BF2:ssa asiat oli toisin. Jotta sai esim. kitin kulta-pinnin piti olla 100h pelattuna, kittejä oli se 6 tai 7 (en muista) sama tankeilla ja hekoilla yms. Muutenkin virtuaali raudan rintaan saanti oli haastavampaa/palkitsevampaa/koukuttavampaa oheis seurattavaa.
Medicin kanssa pitää muistaa, että tankkeja ja taloja vastaan ne on täysin avuttomia.
Asiahan on silleen, että ei medicillä kuuluis mitään lmg:tä olla, mutta minkäs teet kun classeja on vaan 4 johtuen alhaisesta max. pelaajamäärästä/servu. BF2:ssa oli supporttia ja special forcesia, mutta niin oli max. pelaajamäärä/servukin 64 muistaakseni. Itellä ei ole mitään sitä vastaan, että medicillä on lmg, mutta joitakin tuntuu sapettavan...
edit: Noi BF2:n rewardit oli tosiaan aika hankala saada, yks tais olla et " Ole voittavan tiimin paras pelaaja kun olet afgaani 100 kertaa". Paskalla netillä ja vähän tehottomalla koneella ehkä kerran BF2 uralla olin voittavan tiimin paras pelaaja afgaaneilla.
Kartta, jossa olisi kaksi pilvenpiirtäjää, tyyliin WTC tornit. Toisen joukkeen spawni toisen pilvenpiirtäjän huipulla ja toisen joukkueen spawni toisen huipulla. Vaikka sellaiset 15 kerrosta molemmissa. Ja helikopterit katolla.
EPIC
HC-Conquesti on kyllä koukuttavaa. Tappaminen on niin helppoa. Saa nähdä onko paluuta enää normaaliin, kun tottuu siihen ettei tarvi painaa verenmaku suussa kokoajan
Mut jos noi WTC-tornit olis, niin sit tarviis myös tällaisen: Fileelta Air Lines B767-300ER N1607B.JPG - Wikipedia, the free encyclopedia
- Pienemmät, mutta silti riittävän suurelta tuntuvat kahinat.MAG alkaa kyllästyttämään. Millä tavalla BF eroaa MAGista? Jos oon pelannu MAGia niin kannattaako enää hankkia BF?
Jos oon pelannu MAGia niin kannattaako enää hankkia BF?
MAG alkaa kyllästyttämään. Millä tavalla BF eroaa MAGista? Jos oon pelannu MAGia niin kannattaako enää hankkia BF?