Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Joskus käy niin tuon 0% healthin kanssa tosiaan, että vastustaja jatkaa matkaansa ja sitä ei ole kukaan muu käynyt ampussa, kuin sinä. Samaan olen törmännyt useita kertoja ja samaa ovat monet muutkin sanoneet toisilla foorumeilla tuosta, että miten on mahdollista, kun vastustajalla on 0% ja jatkaa matkaansa.
Kyllä tätä tosiaan käy silloin tällöin. Johtuu käsittääkseni siitä, että aseet tekevät myös murto-osa-damaa, eli tälle sällille on jäänyt esim 0.4/100 healttia jäljelle.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Hitboxeista ei jaksaisi valittaa. Kuten tuli jo todettua se on kaikille sama. Välillä tosin huvittaa, kun tyhjennät lippaallisen kaveriin eikä henki lähde, mutta lipasta vaihtaessasi naapuri kopsauttaa sinut hengiltä yhdellä ainoalla laukauksella. Muutamia kertoja näitä on tullut nähtyä ja aina on vihu ollut kyykyssä tämän tapahtuessa. Kaveri ottaa myös osumaa, sillä veri lentää ja olkapäät nytkyvät. Tuli vain mieleen, että olen kohdannut vaikeuksia naapurimurhissa tietyssä paikassa nyt kaksi kertaa, joten voisiko taistelukentällä olla ns. "turvallisia" kyykkymestoja. Pitää joskus kokeilla.

Jos joku asia pelissä hieman harmittaa (sen lisäksi, kun oma peli ei kulje) niin tämä Distinguished Weapon Knowledge Insignian bugi (kaikista pronssitähti). Saa nähdä korjaantuuko tämä tulevassa päivityksessä. Pelasin innolla tai vähemmän innolla kaikkia tussareita, jotta saisin kiinnittää virtuaalisen hihamerkin virtuaaliseen anorakkiini. Pelasin aseita vielä niin, että mikä oli seuraavana järjestyksessä, niin sillä pelattiin oli kenttä tai pelimuoto mikä tahansa. Täytyy kyllä sanoa, että muutamalle aseelle en löytänyt mitään järjellistä käyttöä omilla pelityyleillä tai -taidoilla. Assun F2000 on nurkan taakse rynnimisessä hyvä suuren tulinopeutensa vuoksi. Silloinkin saa yleensä hengiltä sen ensimmäisen vastarynnäköitsijän. Sitten onkin lipas jo loppu. Muuten käyttöä en sille löytänyt. Toinen inhokki on M14. Omasta mielestäni aseessa on todella heikko rautatähtäin, joka peittää luvattoman paljon näkökenttää. Melkein kaikki tapot tuli tehtyä normimuodossa lonkalta ampuen. Paljon mukavampi on ammuskella Garandilla, jossa on mielestäni ehkä pelin paras rautatähtäin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Garandhan se on kivääreistä miehekkäin. Hienoin hetki sillä on kun 4 heeboa tuli oli kyttäämässä käytännössä rivissä. Itse olin kyykyssä betoniseinän vieressä ja annoin Garandin laulaa. Yksi ehti ampua takaisin ja eikä sekään kuolettavasti.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Jos joku asia pelissä hieman harmittaa (sen lisäksi, kun oma peli ei kulje) niin tämä Distinguished Weapon Knowledge Insignian bugi (kaikista pronssitähti). Saa nähdä korjaantuuko tämä tulevassa päivityksessä.

Eikös tuo bugi johtunut Thompsonista? Menee noi statsit hyvin sekaisin, kun äsken pelasin ensimmäistä kertaa Thompsonilla ja tappoja tuli sillä aseella noin 19, niin pelin jälkeen statsit oli "paras ase: thompson 1 tappo" :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kyllä tätä tosiaan käy silloin tällöin. Johtuu käsittääkseni siitä, että aseet tekevät myös murto-osa-damaa, eli tälle sällille on jäänyt esim 0.4/100 healttia jäljelle.

Kyllä kai ton rpg:n pitäisi tappaa jos läpi tai aivan viereen osuu:D En ainakaan nähnyt että olisi muilta ottanut hittiä kuolemani jälkee vaan siinä juoksi muina miehinä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

LMG:stä en laskisi vahinko, vaan nostaisin rekyyliä.

Lisäisin sitä aseen heilumista kun juoksussa ampuu, tai pysähtyy ja ampuu, sillä paikallaan olevalla on teoriassa ja käytännöss aina vakaampi. Hienoa kun joku recon tulloo kauhiaa vauhtia kohti, ottaa omasta aseestani vahinkoa, ja sitten ampuu nappitarkan osuman vaan sen takia kun ase pysyy paikallaan heti.

LMG:t sais tehä kopuihin vahinkoa, eihän ne nyt niin tehottomia luoteja ammu.

F2000 vaatii suuren vahingonlisän. Hernepyssykin tekee enemmän vahinkoa.
M9-3r saamaa luokkaa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

LMG:stä en laskisi vahinko, vaan nostaisin rekyyliä.

M60= Rekyyliä ja vahinkoa alas. Muihin medicin aseisiin sitten reilusti rekyyliä.

Jos kirjan mukaan mentäisiin, niin Medic-luokalta pitäisi ottaa kaikki LMG:t pois ja tilalle oikeat lämärin aseet eli esim. M9 tai M16. Tässä pelissä on mennyt väärille raiteille medicin tarkoitus, joka on elvyttää ja hoitaa omia, ei tappaa muita. Omat aseet lähinnä itsepuolustukseen. Medicit sitten noilla aseilla takalinjoissa tukemassa hyökkäystä ja elvyttämässä omia.... Nyt se on lähinnä, että koko joukkue mediccejä etulinjassa :(
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

edit. Tähän peliin kyl vois lisätä yhden luokan lisää. Joku muurari kuulostais ihan hyvältä ja aseiks vaikka muurauslaastia, betonimylly ja paketti tiiliä. Olisi mukavaa korjailla noita taloja tuossa sodan lomassa, kun on vähän haperosti rakennettu nuo perustukset. Meinaa jokainen peli päättyä nykyään siihen, että 2-3 tankki-whorea tulittaa rakennukset hetkessä alas ja loput räiskii sitten LMG:llä ihan mihin sattuu. Toinen olis tietenkin muuttohaukat eli tällöin olisi käytössä pakettiauto ja m-comin voisi siirtää esimerkiksi Nelson Baysta Arica Harboriin.

Haluaisin nähdä kyllä kun sä valat seiniä paikoilleen ja odottelet valun kuivumista pari päivää...:) Toiseks haluan nähdä sen talon ku sä rakennat mikä kestää 2-3 tankkia. Ja jollei noita taloja sais noin realistisesti matalaks niin peli saattais pahasti jäädä junnaamaan paikoilleen monessa mapissa. Jos ne huoraa tankeilla kaukana niin ei auta kun nostaa puolustuslinjaa reilusti ylemmäs.

Suosittelenkin nyt että vaihdat suosiolla hc-modeen. Hc:ssä on aivan sama mikä pyssy on jos saat ukon jyvälle. Ja pelissä näkeekin ison arsenaalin pelin aseista, mieleisiä aseita näyttäis olevan enempi. Eikä pelkkää m60. Ei muuten näy niin paljon mediccejäkään yleensä. Varjo puolena on se että huonokin sniper saa paljon tappoja kun ei pääosumaa kaikilla tussareilla tarvita. No eipä noi röllit itseä paljon ole haitannut kun ottaa huomioon sen tekijän että siellä niitä on. Pieniä reitti muutoksia ja enempi cover up hommaa mutta itselle toi hc sopii ku nyrkki silmään. Itselle ainakin huomattavasti miellyttävämpi kokemus.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Lainaan itseäni edelliseltä sivulta:
voisiko taistelukentällä olla ns. "turvallisia" kyykkymestoja. Pitää joskus kokeilla.
Kävin kokeilemassa kahdessa paikassa Arica Harbourissa ja White Passissa, joissa olin epäkuolleita vastustajia (samassa paikassa kyykyssä) koettanut hengiltä saada. Laitoin itseni koekaniiniksi kunnon tiedemiehen tavoin. En muuttunut supersankariksi, vaan henki lähti, vaikka olosuhteet olivat samat (tulitus samasta suunnasta ja oma ukko samoin päin).
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tässä pelissä on mennyt väärille raiteille medicin tarkoitus, joka on elvyttää ja hoitaa omia, ei tappaa muita. Omat aseet lähinnä itsepuolustukseen.
Täytyy kuitenkin muistaa, että nyt on kyse arcade-räiskintäpelin videopelimediceistä, eikä mistään oikeista punaisen ristin ritareista. Näkisin, että medic-luokan nimi on laitettu korostamaan sitä, että tässä on se luokka, jolla voi hiilata muita, mutta luokkaa voi aivan yhtä hyvin käyttää myös pääasiallisesti tulitukimies-tyyppiseen ilotteluun. Aivan samoin kuin reconia voi käyttää joko äänenvaimennin-semiauto tiedusteluun tai pitkän matkan tarkka-ampujatoimintaan. Tai assault voi toimia etulinjan mörssärinä sarjatulirynkyn ja haulikon/kiväärikranaatin kera tai sitten toteuttaa sabotaasitoimintaa C4:sten ja haulikon kanssa... Pointtinani, että pelin luokat soveltuvat moneen eri rooliin, mihin niitä sitten haluaakaan käyttää.

Enivei, support-medic olisi varmasti ollut luokalle kuvaavampi nimi kuin nykyinen.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko mitään hajua kentistä? Kokonaan uusia vai taas jotain vanhojen elvytystä?

Vanhojen variaatioita:

New Bad Company 2 maps incoming


Friday 23-Apr-2010 11:16 AM Battlefield blog details map pack for VIPs


A new Battlefield Bad Company 2 map pack has been revealed.

The free download for all VIP members will see Laguna Alta added to Squad Rush, and Nelson Bay added to Squad Deathmatch.

VIP membership is free for those who bought the game new and for those with used copies it costs 1200 MS Points on Xbox Live or $15 on PSN.

The release is set for sometime in April, so that basically means next week.

Lähde: News: New Bad Company 2 maps incoming - ComputerAndVideoGames.com
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ok, eli melkolailla turha julkaisu. Ennemmin olisin odottanut jotain kokonaan uutta kenttää, kuin näitä vanhoja, ja ilmeisesti tulevaisuudessa tuskin tulee kokonaan uusia?

Eniten kaipais jotain kaupunki mappia, jossa olis erinäisiä pilvenpiirtäjiä, jotkai sais laitettua alas.

Öljykentät tai öljynporauslautta vois olla kans varteenotettava vaihtoehto.

Täytyy kuitenkin muistaa, että nyt on kyse arcade-räiskintäpelin videopelimediceistä, eikä mistään oikeista punaisen ristin ritareista. Näkisin, että medic-luokan nimi on laitettu korostamaan sitä, että tässä on se luokka, jolla voi hiilata muita, mutta luokkaa voi aivan yhtä hyvin käyttää myös pääasiallisesti tulitukimies-tyyppiseen ilotteluun.

Et varmaan tajunnut pointtia. Omasta mielestä noi LMG aseet vois ottaa erilleen medicistä tai ainakin niin, että LMG:n saa, mutta ei elvytintä vaan ainoastaan medkitin. Jos taas haluaa molemmat, niin sitten joutuu tyytymään M9 käsiaseeseen. Kuitenkin tämä pelihän yritänn mallintaa sotaa, joten yhtälaillahan ne olis voinu laittaa asiat kuntoon. Äsken attackerina Laguna Presassa tuli todistettua sellainen yhdistelmä, kuin 11 Medicciä ja 1 Recon puolustajilla, voin kertoa, että turpaan tuli 100-0.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Eniten kaipais jotain kaupunki mappia, jossa olis erinäisiä pilvenpiirtäjiä, jotkai sais laitettua alas.

Kartta, jossa olisi kaksi pilvenpiirtäjää, tyyliin WTC tornit. Toisen joukkeen spawni toisen pilvenpiirtäjän huipulla ja toisen joukkueen spawni toisen huipulla. Vaikka sellaiset 15 kerrosta molemmissa. Ja helikopterit katolla.

EPIC :D

HC-Conquesti on kyllä koukuttavaa. Tappaminen on niin helppoa. Saa nähdä onko paluuta enää normaaliin, kun tottuu siihen ettei tarvi painaa verenmaku suussa kokoajan:rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Joku vähän iso ja hieman karu metsäalue olisi oma map toivomus.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Itselle maistuis kunnon kaupunki setti puistoineen ja kerrostaloineen.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Nyt rupes pännimään tuo map pack. Onko se niin helvetin vaikeeta tehdä pari oikeasti uutta kenttää? Voisivat edes BC1 pari karttaa kääntää tähän niin olisin tyytyväinen.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Normandian maihinnousu vois olla aika hyvä vaihtoehto uudelle kartalle. Porukkaa vain yhdestä kohtaan kalliota ylös ja helvetti on irti :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Nyt rupes pännimään tuo map pack. Onko se niin helvetin vaikeeta tehdä pari oikeasti uutta kenttää? Voisivat edes BC1 pari karttaa kääntää tähän niin olisin tyytyväinen.
Ensimmäisessä Oasis, Ascension ja Ghost Town oli lempparit. Ottais oppia niiden kaupunkitaistosta.
 
Ylös Bottom