Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

No mä oon miettiny miten ne snaippaa mut uzilla, Pitääpä testailla. Miksei se EA voi laittaa tähän jongun rölli limitin ettei niitä olis niin törkeesti, tai pikemmin jongun sniper limitin. Ja jois toi olis liia rajoittavaa niin sitte server lista josta saa valita mieleisensä, niin ei joud semmoisille servuille mistä lennät pihalle 3. erässä jonka takia menetät edellisen kahden erän pisteet ja unlockatut aseet.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

En näe kyllä ongelmana noita röllejä, vaikka alkaa se ottaa päähän, kun aina jostain puskasta tulee luoti niskaan tai HC'ssa tyypit kökkii spawnipaikalla ja sniputtaa heti. Samahan koskee kaikkia classeja, kun kaikki pystyy ampumaan kilometrien päästä, näin ainakin itse olen huomannut. Kyllähän sitä tulee ragetettua, kun tulee kuolemaan kuoleman jälkeen, mutta ei voi mitään. Servu vaihtoon, jos siltä tuntuu.

Itse tulee vaihdettua suht. nopsaa, jos vastassa oleva tiimi jyrää ylitse mennen tullen tai on itsellä huono BF-päivä. XD Syyhän tähän on vaan se, ettei kestä omaa evotusta.

Eilen tuli muutama erä kokeiltua <3 kanssa tuota HCtä ja ihan jeeshän tuo. Onhan tuossa jotekin oma hehkunsa ja mukavaa vääntöä. Tyypitkin kuolee suht helposti, mutta kyllä tuo normisetti on mukavampaa menoa IMO. :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Rush peli muoto on suosikkini. Parhaimmat kartat ovat nuo talviset.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Heh, kokeilinpa pitkästä aikaa pelata Dual Shockilla tätä peliä. Rupes kyllä hymyilyttämään niin paljon, että oli pakko lopettaa pelit saman tien. DS:llä pelaaminen on yhtä kankeaa, kuin puujaloilla käveleminen 4 promillen humalassa :D

Mitenkäs tuossa yksinpelissä, kun metsästän muutamaa puuttuvaa trophyä, niin ainakin m-comit, kun on räjäyttänyt, niin peli tallentaa ne muistiin, eikä kenttää ole pakko pelata loppuun asti. Mutta entäpä sitten, kun pitää saada 50 tappoa smg:llä, niin miten peli rekisteröi nuo sitten ja varmaan mistään ei näy kuinka paljon tappoja on saamatta?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tänään tai eilen oli tullut ainakin PC:lle päivitys jossa oli ainakin se aita glitchi poistettu. Mites on, onko PS3:selle jo tullut uus päivitys?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kultatähti nro. 7 naksahti eilen puukoon kiitos Podetuksen. Oon vaan huomannut noista pelaajista että mitä useammin ne jää puukon jyräämäks niin sitå nopeammin ne alkaa lähettämään lisäys kyselyä kaverilistalle. Hauskaa on napsia koko squad moralla siinä kun eivät tajua eivätkä katso ympärilleen. Parasta hupiahan oon tottakai kfb tägillisten jahtaaminen vaikka kartan toiselta puolelta :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tänään kävi todella omituisesti:
Menin pelaamaan rushia normimuodossa. Kun pääsin peliin koko kenttä oli totaalisesti hajotettu(ei puita, talot maassa jne.), scoreboardilla vaan yhdellä oman joukkueen pelaajalla oli pisteitä, vaikka kenttä oli isla inocentes, oltiin puolustajii ja peli oli toisessa pisteessä. Jos tyyppi kuoli se katosi heti eikä voinut elvyttää.

Onkos jollekkin käynyt samalla tavalla?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tänään kävi todella omituisesti:
Menin pelaamaan rushia normimuodossa. Kun pääsin peliin koko kenttä oli totaalisesti hajotettu(ei puita, talot maassa jne.), scoreboardilla vaan yhdellä oman joukkueen pelaajalla oli pisteitä, vaikka kenttä oli isla inocentes, oltiin puolustajii ja peli oli toisessa pisteessä. Jos tyyppi kuoli se katosi heti eikä voinut elvyttää.

Onkos jollekkin käynyt samalla tavalla?

Joo pari kertaa on toi käynyt, varmaan on joku bugi serverillä. Ei sinne kannata jäädä idlaa kun ei siitä mitään hupia saa irti
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Asia1:
Blackspirit: Onneksi olkoon seiskatähdestä joo! :D Vauhtipallo oli tiimissä ja kuuli, että oot servulla niin sehän lähti heti etsimään sua, suorastaan keskittyi sun hunttaamiseen.

Asia 2:
Itsehän sorruin juurikin yrittämään tuota insignian hankkimista ja kaiken maailman paska-aseilla joutui pelailemaan. Kiva lueskella nyt tässä vaiheessa noista bugeista. ;D
Itse huomasin, että m1a1 killsit on statsien mukaan pyöreä nolla, mutta hopea tähti l1 löytyy.
Garandilla taas tapot on jossain 80 huiteilla tällä hetkellä, mutta edelleen "kills to next" pysyy 25:ssä.

Pitänee jatkaa "tosissaan pelaamista" ja hoitaa homma loppuun kun bugit korjataan. :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

muutoksia peliin, puucelle jo nyt - konsoleille myöhemmin: Battlefield Blog

Spoilin taakse vielä laiskemmille:
Increased the base range of all Automatic and Semiautomatic weapons for more consistent close range combat.
Slightly increased the damage of Semiautomatic rifles over long range for more consistent damage output.

Increased the zoomed burst accuracy of LMGs and decreased LMG accuracy when moving to reduce LMG run and gun.
Decreased the base damage of the M60 and XM8 LMGs to bring them in line with the other LMG damage values.
Decreased the damage of the PKM over long range to balance it with other LMGs.
Increased the base damage of the Type88 LMG to balance it with other LMGs.

Slightly reduced the base damage of the M16 and G3 to balance the increased range.
Slightly increased the damage of the AEK971, F2000, AN94, and AUG over long range to balance them with other Assault Rifles.

Reduced the lethal blast range of the 40mm grenade and M2CG to highlight their role as a secondary weapon against infantry.
Slightly Reduced the max range of the 40mm shotgun to balance it with other shotguns.
Slightly increased the base damage of shotgun rounds and reduced their range to clarify ideal shotgun combat distance.

Reduced the base damage of the PP2000 to balance the increased range.
Increased the damage of the 9A91 over long range to balance its lower magazine size.

Increased the damage and range of the M9, M93 pistols to make them more desirable as a secondary weapon.
Increased the range of the MP443 pistol to make it more desirable as a secondary weapon.
Increased the damage of the MP412 over long range to balance its low rate of fire.
Slightly reduced the rate of fire of the M1911 pistol to balance it with other pistols.

Increased the repair and overheat speeds of the Power Tool. Now overheats sooner but repairs the same amount before overheating.
Increased the maximum number of Motion Sensors that can be carried from 2 to 3 and increased the speed which new sensors are acquired from ammo boxes.
Significantly increased the speed of the Tracer Dart projectile to make it more effective against airborne targets.
Increased the reload time of the Mortar Strike and reduced the damage it does to heavily armored vehicles.
Decreased the range of Bolt Action Sniper and Pump Shotgun Slug rounds when using Magnum Ammo for better Kit Balance, especially in Hardcore.
Slightly increased the Health of soldiers in Hardcore for better Kit Balance.

Increased the benefit from the Medkit Heal+ specialization to make it more desirable as a Specialization.
Decreased the benefit from Vehicle Reload Speed to balance it against other Vehicle Specializations.
Slightly decreased the benefit from accuracy specializations to balance the changes to range and accuracy tweaks.


Fixed a bug where the BMD3 would take extra damage to the front armor.
Reduced the explosive damage from Attack Helicopter cannons.
Increased the damage of AA guns against all targets. The AA gun should be much more effective against infantry on Port Valdez.

These changes will eventually make their way to the 360 and PS3 as we work with our partners Microsoft and Sony to continue to support BFBC2 on all platforms.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Decreased the base damage of the M60 and XM8 LMGs to bring them in line with the other LMG damage values.

Noo! Juuri kun pääsi hyvän makuun. Näinkin laajoissa aseiden ja varusteiden ominaisuuksien muuttamisissa piilee omat riskinsä. Huojuva tasapaino keikahtaa helposti kun lähdetään tälle tielle. Pitkä korjauskierre on valmis alkamaan ja fanien valitusvirret eivät ota loppuakseen. No, toivottavasti tässä tapauksessa vähentämiset/lisäämiset ovat matemaattisen tarkasti harkittuja ja jäävät tähän.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kyllä tuo lämärin taito herättää joukkuetoverit on jo niin iso etu että riittäisi aseeksi pelkkä puukeppi.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tuskin noista tulee mitään aiheellista valittusta, hyvältä kuulostaa kaikenpuolin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Decreased the base damage of the M60 and XM8 LMGs to bring them in line with the other LMG damage values.

XM8:n damagea tiputettu entisestään? Olisi kyllä mielestäni ansainnut ennemminkin lisäystä, tällä hetkellä yksi huonoimmista lämäreistä jos minulta kysytään.

Increased the base damage of the Type88 LMG to balance it with other LMGs.

Tämä taitaakin sitten viedä M60:ltä paikan pääasiallisena kookoona. Ilman mitään lisäyksiäkin medicin aseiden parhaimmistoa.

Muuten ihan mukavia uudistuksia, toivottavasti nuo riittävät lopettamaan CG-raiskauksen ja rajoittamaan helikopterien ylivoimaa.
Abakanin asema parhaana AR:nä näyttää senkun vahvistuvan.
Haulikoilla ei ilmeisesti tee enää mitään.


Joopajoo, saa nähdä mitä tästäkin tulee.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tuskin noista tulee mitään aiheellista valittusta, hyvältä kuulostaa kaikenpuolin.

Mutta jos tämä pätsi on täysin pelaajien itkujen takia, niin ei itku tule ikinä loppumaan jos ajatellaan, että kyllähän se M60 muutettiin - miksei tätä! wää wää!!

Mutta täysin totisena, pätsissä on hyviäkin asioita.. mm. M2CG nerffi, MP412 long range damage increase, AA tykit tekee enemmän lämää, yms. Kaikkea en kyllä itse olisi korjannut koska en nähnyt niissä vikaa. Mutta näillä mennään.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mutta jos tämä pätsi on täysin pelaajien itkujen takia, niin ei itku tule ikinä loppumaan jos ajatellaan, että kyllähän se M60 muutettiin - miksei tätä! wää wää!!
Ei ollut pelaajien itkuista kyse. Pelin balanssista huolehtiva Demize käyttää tasapainottamisen pohjana pelkästään kylmää dataa, pelaajien palautteella ei ole paljoakaan merkitystä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Decreased the base damage of the M60 and XM8 LMGs to bring them in line with the other LMG damage values.

Tämä on loistava uudistus. Nyt nähään sitten mitä nämä pelaajat tekevät, jotka eivät osaa pelata muulla, kuin M60. Voisin veikata, että nämä M60-noobit katoavat vähin äänin, kun huomaavat sen faktan etteivät pärjää ilman tuota asetta.


Testailin huvikseni äsken M95+Red Dot+Magnum Ammo, niin voi luoja kuinka paljon jäi rekisteröimättä osumia. Oli hieman wtf olo, kun ammuin lämäriä noin metrin päästä ylävartaloon, eikä hän tippunut vaan kaivoi M60:n esiin ja tappoi heti. Killcam näytti medicille 100%. Hauska ase kyllä tuolla combolla vetää etunenässä, mutta aivan neuvoton olo, kun tuo surkea shitbox ei rekisteröi osumia. Voisivat jotain tehdä tuolle pikkuhiljaa.

edit. Näemmä hyvin bugaa myös tuo hitbox jos m-comilla on pommi ja vastustaja on purkamassa sitä toisella puolella ja itse ammut vaikka 870:llä magnum ja 12slugsien kera päähän ihan vähän irti laatikosta, niin osumat eivät rekisteröidy vaikka olet tyhjentänyt koko lippaan purkajan päähän. GR8



Edit. Sinänsä tuo päivitys on todella huono jos kyseessä on vain mitä tuossa listassa on eli pelkkiä increase/decrease. Toki on hyvä, että saadaan Lämäri-noobit pois, mutta entä itse pelin bugit?

Tässä ainakin omat huomiot:

- Islan aita puukotus/granaatti jolloin A kaatuu.

- Erittäin pahat hitbox ongelmat, toisilla aseilla pahempi, kuin toisilla

- Vastustajan jalka tai muu ruumiinosa törröttää seinän läpi, jolloin voit huoletta puukottaa seinän läpi

- Rajoitettu erä luokkia eli yksi luokka per squadi

- Carl Gustav-huoraajille vaikeammaksi ampuminen

- Liian helposti sortuvat talot

- Katoavat rpg:t, ohjukset, granaatit

- Jos tulitat vihollisen tankin palasiksi, niin jos kerkeät tankista ulos, niin ainakin pitäisi haavoittua pahasti. Nyt tankki räjähtää olkapäätä vasten eikä mitään tapahdu

- Surkea spottaussysteemi eli joudut ränkkäämään tähtäintä montta kertaa, ennen, kuin vihun spottaus onnistuu

- Lippaiden vaihto on jotain älyttömän hidasta. Sen mitä tässä pelissä vaihdetaan yksi lipas, olisi oikeassa elämässä jo kolme lipasta vaihdettu sekä naamariin vedetty kahvit ja berliininmunkit.

- Lämäreiden elvytys vaikeammaksi eli samaan tyyliin, kuin m-comien asennuskin. Naurettavaa, kun yhellä napin painalluksella saa herätettyä koko Tapparan puolustuksen, jolloin itse olet kuollut alta aikayksikön. Samalla tuo spawnaus toisen perään (huom! ruotsalaiset) takkuaa välillä niin, että spawnaajalla on ikään kuin immuniteetti luoteja vastaan.

- Pistelaskusysteemin bugit kuntoon

Tässä nyt vain osa mitä tuli mieleen heti korjattavista toimenpiteistä-.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Lainaus: "Slightly increased the Health of soldiers in Hardcore for better Kit Balance."



Eikö ton hardcoren idea just ollu lähinnä pieni helan määrä, mielestäni pulttilukko pyssyjen tehonlasku olis riittäny hyvin.


Hyvänä päivityksenä pidän tota tracerin nopeuden nostoa ja AA-tykkien tehojen lisäystä. Ehkäpä loppuis se Hindinkin ylivoima.
 
Ylös Bottom