Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

En mä kyllä näe missään kohtaa mitään järkeä siinä että hyökkääjä lahjoittaa yhtään raskaampaa ajoneuvoa vihuille. Se on vaan niin typerää.
Varsinkin kun laatikot saa tuhottua raskaalle kalustolla suhteellisen helposti. Tankilla kun jysäyttää laatikkoon muutaman kerran niin se on poissa pelistä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Oonko ainoa jonka mielestä bäfäri on menny tylsäksi? Ei tunnu olevan enään mitään ideaa tässä. Olisin toivonut edes jonkinnäköistä tiimimoodia missä voi tehdä oman joukkueen ja sillä taistella muita joukkueta vastaan ja napata pisteitä, joukkueet olisivat "rankinlistalla" jne jnejne.. :s . Sen jälkeen tämä olisi jumalten peli mutta ei ... : (
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Eikö nää vieläkään saanu korjattua m-com bugia? Taas sain purettua pommin melkein loppuun asti, niin juuri lopussa päättää taas vaihtaa aseluokkaa ja koko homma alusta, pommihan ehti jo räjähtää. Samoin jos pommin kimpussa häärii pari muutakin tyyppiä, niin heittää purun alusta ja jokaiselle jantterille uuden aseluokan jos aseita on ympärillä.

Pahin moka mitä peliin voi tehdä, eikä sitä vieläkään saada korjattua :mad:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

No huh! Kyllä mulla se purku on aina jatkunut loppuun asti vaikka kitti vaihtuisi vahingossa :o
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Joskus se disarm näyttää (minulla) pysähtyvän kun samalla väistelen luoteja. Oikeasti se jatkaa loppuun, mutta palkki aloittaa alusta. Älä luovuta. ;)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Vaikka m-comin vierestä ukko jonkun kitin ottaakin, niin samalla painalluksella kyllä aloittaa disarmauksenkin (jos ei muuten niin taustalla). Pitää vaan sitä nappia pohjassa eikä hätäile jos kitti vaihtuu ;)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mikshän muuten joskus kun kaveri revivee mut, et pääsen takasi peliin, niin mulla on ihan eri kitti ja ase. Niinku jonkun toisen pelaajan tavarat..? :o
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mikshän muuten joskus kun kaveri revivee mut, et pääsen takasi peliin, niin mulla on ihan eri kitti ja ase. Niinku jonkun toisen pelaajan tavarat..? :o

Mulla taas turhan usein käy että kun oon vaihtanut toisen classin käyttöön ja täytyisi vielä pari sekunttia odotella, joku tyyppi revivee siinä, en pysty uudestaan respaamaan mihinkään paikkaan "Ready!" kohdasta enkä pääse mitenkään pois classinvaihto-valikosta, paitsi startista josta täytyy tehdä itsemurha, kun ei siinä muuten pääse pelaamaan. Aika jäätävähkö bugi, vai onko tähän jotain keinoja kiertää? Start ja resume game ei auta, menee taas siihen kohtaan kun pitäisi respata jonkun luo/baseen.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mikshän muuten joskus kun kaveri revivee mut, et pääsen takasi peliin, niin mulla on ihan eri kitti ja ase. Niinku jonkun toisen pelaajan tavarat..? :o

Voi johtua siitä, että se kuka sut on revivennyt on ottanut medicin kamat ja revivee sut, joten sinä saat hänen kamat.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Vaikka m-comin vierestä ukko jonkun kitin ottaakin, niin samalla painalluksella kyllä aloittaa disarmauksenkin (jos ei muuten niin taustalla). Pitää vaan sitä nappia pohjassa eikä hätäile jos kitti vaihtuu ;)

Tämähän nyt on päivänselvää kaikille. Kyse olikin siitä, että seisot täysin paikallaan ja purat pommia-->palkki menee melkein loppuun asti, mutta juuri ennen loppua täysin yllättäen vaihtuu aseluokka--->samalla palkki putoaa nollille-->pommi räjähtää= Not good

Voi johtua siitä, että se kuka sut on revivennyt on ottanut medicin kamat ja revivee sut, joten sinä saat hänen kamat.

Juurikin näin. Tossa Medic hommassa on erittäin raivostuttava tuo immuniteetti ominaisuus juuri herätetyltä pelaajalta. Ei mitään tolkkua, että saat pudottaa lippaallisen tavaraa vasta herätettyyn ilman, että se ottaa damagea ollenkaan. 99/100:sta päättyy siihen, että joku muu tiputtaa sut alta aikayksikön. Melkoinen aivopieru tässäkin pelin tekijöiltä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mikshän muuten joskus kun kaveri revivee mut, et pääsen takasi peliin, niin mulla on ihan eri kitti ja ase. Niinku jonkun toisen pelaajan tavarat..? :o

Kuolet medicinä, joku muu ottaa medic kamasi ja revivee sinut, saat hänen vanhan classinsa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Juurikin näin. Tossa Medic hommassa on erittäin raivostuttava tuo immuniteetti ominaisuus juuri herätetyltä pelaajalta. Ei mitään tolkkua, että saat pudottaa lippaallisen tavaraa vasta herätettyyn ilman, että se ottaa damagea ollenkaan. 99/100:sta päättyy siihen, että joku muu tiputtaa sut alta aikayksikön. Melkoinen aivopieru tässäkin pelin tekijöiltä.

Kyse on ihmeellisestä spawn protectionista jota muissa peleissä ei paljon näy.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

PSU:n foorumeilta lueskelin semmosta että aseisiin tarvittavia expoja on laskettu aika hurjasti betaan verrattuna. Esim. parhaaseen sniperiin tarvittiin betassa 239 000 expaa ja nyt tartteisi 39 000. Taitaa itse pelissä eron huomata?

joo näinpä
itellä meni melkein koko beta aika pelkästään m95:n unlockkaamiseen :(
Ja nyt sen saa noin helposti 100 000 xp olis ollu hyvä xD
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Siitähän napsahtaa trophykin plakkariin jos saa poralla headshotin. The dentist nimeltään muistaakseni.

Itse olen tykännyt kans pelistä kovasti ja aina mukavampaa jos sattuu squadiin hyvää jengiä. Kavereilla ei tätä peliä ole ainakaan vielä eli jos jotakuta heliumi- ja nerdrage vapaata pelimiestä kiinnostaa samanlainen peliseura saa lisäillä kaveriksi. Tosin nyt tulee heti viikonloppu taukoa mutta sitten taas maanantaina täys tohina päällä.

Juu tuosta on ollu kilpailu bc2 sivuilla jotta saa keksiä jonku hauskan tavan saada tropthy tai jotain sinne päin
ja tuo Dentist eli porakoneella headshot voitti sen
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kannattais jättää se sniper touhu vähemmälle jos meinaa voittaa.
Meinaan jos noin kaksi pelaajaa yrittää vain viritellä A.ta ja B:tä ( jompi kumpi ekana riippuen paikasta ) , niin ei siitä tahdo tulla mitään.
Ja jos oma tankki on jonkun laatikon luona menkää hitolla virittämään pommi.Tankista on iso apu, kun vihut keskittyvät enemmän siihen ja tankki antaa suojaa niin kauan kuin se kestää ( tietenkin riippuen tankki kuskista ja vihuista ).

Ei se kuoleminen niin kauheaa ole jos nyt ei ihan sarjana kuole.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ongelmahan on se, että puolet pelaajista ei välitä tiimin voitosta vaan pelaavat omaksi hyödykseen :/
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ei haittaa vaikka ei tulisi ollenkaan. Turhin map pack ikinä. Kaksi vanhaa karttaa käännetty kahdelle pelimuodolle jota ei tule ollenkaan pelattua (Squad DM & Squad rush).
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Oon tässä väsänny Bc2 Montage videoo ja sain eilen valmiiksi. Saatavilla HD kuvalaadulla. Katsokaa ja kommentoikaa :D:D:D:D

linkki:

Muistakaa myös arvostella ja Subbaa
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ei haittaa vaikka ei tulisi ollenkaan. Turhin map pack ikinä. Kaksi vanhaa karttaa käännetty kahdelle pelimuodolle jota ei tule ollenkaan pelattua (Squad DM & Squad rush).




Nii vois kyl tulla iha kokonaan uusia mappeja tai vaikka BC1 mappeja jos eivät uusia osaa tehdä.:rolleyes:
 
Ylös Bottom