Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä
Mitähän tähän päivitykseen nyt muka tuli? Ei mitään hyötyä, mitä nyt puukolla saa joskus huitoa enemmän. Silti pelintekijöiden mielestä puukko on lähitaistelussa parempi, kuin 30 luotia M60:llä ylätorsoon.
Vieläkin tässä pelissä on pahoja ongelmia, joita ei vieläkään olla siivottu. Rambo-Jeesukset jyllää edelleen ja tuolla luokalla voi pelata vaikka neliraajahalvaantunut sokea ja silti on scoreboardilla helposti kärjessä.
Joku tuossa aiemmin sanoi, kun kirosin tuota pommin purkamista ja jos laatikon ympärillä on paljon aseita, että pitää defuse nappia pohjassa vaikka se katoaakin ja kitti vaihtuu. Ei toimi. Nyt istuin täysin paikallani ja purin pommia kunnes yhtäkkiä aseluokka vaihtui, pidin silti defusea pohjassa, mutta pommi räjähti. Samoin, jos laatikon ympärillä liikkuu nappi pohjassa, niin luokka vaihtuu todella helposti ja pommi jää purkamatta. Kiinnostais tietää kuka idiootti on keksinyt laittaa yhden napi taakse kaksi tärkeää asiaa ja miksi tähän ei tehdä parannusta.
Uusi ilmiö ainakin minulle on Aricassa toisella parilla A:n m-com (tallissa), niin porukka plänttii pommin ja engineerit istuvat CG:n tai RPG:n kanssa kulmissa ja ampuvat näin ollen defenderit helposti. Tähänkin vois laittaa niin, että samalla itse kuolet ja tiimikaveri, lisäksi -1000pts pois.
Edelleen joudun jatkuvasti Aricassa Defenderiksi. 22/23 yrityksestä defenderinä ja tuo ainut kerta jolloin pääsi attackeriksi, niin siinä oli peli melkein lopussa. Mukava olis jos sais itse valkkailla noita servuja, eikä jatkuvasti uudella yrityksellä samaan peliin mistä edellisen kerran lähti pois.
Lisää kenttiä jo pikkuhiljaa.... Tämä peli alkaa jo pikkuhiljaa kuihtumaan kasaan tällä menolla jos pelillisiä päivityksiä ei tule ja pelattavia kenttiä on ehkä pari kappaletta.