Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä
Pakko itsekkin tähän keskusteluun osallistua lyhyesti, että ainoastaan silloin kopteri rapeen menee hermo jos se esim pyöriin ainoastaan vastustajan basea ympäri, ettei vastustajat pääse edes 2metriä pidemmälle respastaan. Muuten ainakaan itselleni ei noista koptereista ole sen ihmeemmin päänvaivaa ollut. Ainoastaan jos
tonyboi on päässyt vastapuolella kopterin puikkoihin niin se on ainoa kuski mihin on tullu hakattua päätä seinään useammankin kerran.. kyllähän sieltä atacaman rushista tommi, appice ja kummppanit muutaman kerran alas rysähti
Mutta juu Mielipiteitähän saa olla ja myös pitääkin olla. En itsekkään mikään Uber mahtava pelaaja ole vaan yritän sanoa ,että hyvällä tiimityöskentelyllä on mahdollista saada lopulta jopa tonyboin kaltainen heko kuski alas. kunhan niitä engineerejä on tarpeeksi ja vähemmän K/d ration laskun pelossa olevia snipuja kukkuloilla..
It tykin respa ajasta olen täysin samaa mieltä että se on kyllä valitettavan huono. Monta kertaa vastustajat pääsevät hakemaan uuden kopterin ennen kuin it tykki edes ilmestyy uudestaan käytettäväksi..
Olisi hienoa jos puolustajat saisivat jollain äänestyksellä ennen pelin alkua määrittää it tykin paikan ja vaikka siirrellä sitä pelin tiimellyksessä eri paikkaan.
Itse ihmettelen myös beemerin "saman kaupungin jäbältä" juttuja surkeita mapeista vietnamissa. Miten noin voi edes sanoa ellei ole kokeillut ainoatakaan vietnamin mappia.? Vain ainoastaan lukenut muutaman katkeran pojan tilityksen pc:lta. Meneppäs vaikka xbox puolelle lukemaan kommennteja niin saat hieman relistisemman puolen asiasta sillä se on teroriassa aivan identtinen kopio ps3 version kanssa. Ja kohtahan se on myös storesta ladattavissa niin pääset kokeilemaan itse..
Vielä se tärkein että Huikean hyvät joulut koko konsolifin porukalle..!!