Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Itsekkään en tykkää tuosta ns. base raiskauksesta mutta siinä on taas omaakin vikaa. Pitäisi muistaa sitä omaakin basea vähän puolustaa. Heko pitäisi aina käydä hakemassa kun se on vapaa ja jos vihu heko meinaa siellä pörrätä pitäisi omassa IT kanuunassa olla melkeinpä koko ajan joku..

Tuo on mielestäni vähentynyt. Tietyissä kartoissa tuo on myös "avain" voittoon joten ymmärrän miksi noin tehdään. Joillain kartoilla tuo on melkeinpä pakollista kun base on lähellä lähintä lippua jolloin yksi tapa puolustaa on yrittää pitää jengi siellä basessa.

Itse tykkään pelata rushia sen takia, että siinä harvoin tulee tuollaista raiskausta. Yleensä jos puolustajat lähte raiskaamaan joku pääsee livahtaa seulan läpi ja räjäyttämään laatikon ja näin rintama nopeasti siirtyy pian puolustajien selän taakse.

Conquestissa ei melkein muissa kartoissa ole tuollaista kuin atacamassa. Harvestday:ssa ne baset niin kaukana, että raiskaus ei kannata ja coldmetallissa se melkein kuuluu asiaan kun lähimmiltä lipuilta suht lyhyt matka ja suora näkymä lähimmille lipuille..jolloin lipuilta on melkein pakko ampua toisen baseen jos haluaa hidastaa "lähestyvää vihollista".

Katotaan miten vietnamin kukkulat muuttaa noita tilanteita jos ruhsissa on laatikot kukkulalla. voi olla kivaa vyöryttämistä tiedossa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kiitos, myönnän olevani yksi noista naperoista jotka sirklaa yllätaistelun mutta en myönnä olevani K/D radio hihhuli vaan oman tiimin puolesta pelaaja joka pystyy myös , uhraamaan oman lifen yhteisen tavoitteen edessä.
Tässä tarkoitettiin varmaankin sitä mainbasen päällä sirklaamista kuin mikäkin apina vaikka olisi kaikki muut baset vihollisella. Miten se tukee mitenkään omaa tiimiä?

BC2 oli ensmmäinen konsoli BF minkä hommasin ja olen ollut todella tyytyväinen kaikkeen muuhun paitsi baserapen yleiseen esiintymiseen. PC:llä lähes poikkeuksetta jokaisen serverin sääntönä on baserape == kick/ban. Ja nyt siis puhutaan nimenomaan main-basesta, valloitettavien lippujen luona kuuluukiin sirklata ja tuhota kaikki mikä liikkuu se on vastapuolen oma häpeä jos ei saa yhtä kopteria alas.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Pakko itsekkin tähän keskusteluun osallistua lyhyesti, että ainoastaan silloin kopteri rapeen menee hermo jos se esim pyöriin ainoastaan vastustajan basea ympäri, ettei vastustajat pääse edes 2metriä pidemmälle respastaan. Muuten ainakaan itselleni ei noista koptereista ole sen ihmeemmin päänvaivaa ollut. Ainoastaan jos tonyboi on päässyt vastapuolella kopterin puikkoihin niin se on ainoa kuski mihin on tullu hakattua päätä seinään useammankin kerran.. kyllähän sieltä atacaman rushista tommi, appice ja kummppanit muutaman kerran alas rysähti :) Mutta juu Mielipiteitähän saa olla ja myös pitääkin olla. En itsekkään mikään Uber mahtava pelaaja ole vaan yritän sanoa ,että hyvällä tiimityöskentelyllä on mahdollista saada lopulta jopa tonyboin kaltainen heko kuski alas. kunhan niitä engineerejä on tarpeeksi ja vähemmän K/d ration laskun pelossa olevia snipuja kukkuloilla..

It tykin respa ajasta olen täysin samaa mieltä että se on kyllä valitettavan huono. Monta kertaa vastustajat pääsevät hakemaan uuden kopterin ennen kuin it tykki edes ilmestyy uudestaan käytettäväksi.. :( Olisi hienoa jos puolustajat saisivat jollain äänestyksellä ennen pelin alkua määrittää it tykin paikan ja vaikka siirrellä sitä pelin tiimellyksessä eri paikkaan.

Itse ihmettelen myös beemerin "saman kaupungin jäbältä" juttuja surkeita mapeista vietnamissa. Miten noin voi edes sanoa ellei ole kokeillut ainoatakaan vietnamin mappia.? Vain ainoastaan lukenut muutaman katkeran pojan tilityksen pc:lta. Meneppäs vaikka xbox puolelle lukemaan kommennteja niin saat hieman relistisemman puolen asiasta sillä se on teroriassa aivan identtinen kopio ps3 version kanssa. Ja kohtahan se on myös storesta ladattavissa niin pääset kokeilemaan itse..

Vielä se tärkein että Huikean hyvät joulut koko konsolifin porukalle..!! :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kävin US tunnuksellani kurkkaamassa jo 13.00 aikoihin jenkkien PSN Storen ja siellähän se Vietnami oli. Hintana 15 dollaria.


Tuosta baseraiskauksesta sen verran, että jos rushissa puolustajat oikeasti pääsevät estämään hyökkääjien pääsyn basesta, niin se on täysin hyökkääjien syy, mutta defenderinä se on oikeasti vituttavaa, kun oma respausalue rajoittuu siihen yhteen baseen vain (hyökkääjillä on rajaton, sillä squad membereistä voi spawnaa vaikka olisi kuinka kaukana) ja jokin kopteri pyörii basen yllä tappaen kaiken mikä liikkuu.

Pystyn kyllä myöntämään, että se kopteri on hieman välttämätön attackereille, koska kopterilla jos millä kaadetaan sitä puolustusta, jotta omat pääsisi laatikoiden luo, mutta ei se mitään herkkuakaan ole kuolla viisi kertaa putkeen samalle kopterille sen takia, koska oma respawnalue rajoittuu niin paljon. Hyvä fiilis kyl tulee silloin saa kopterin pudotettua AT4'llä, sillä usein klaanilaiset lentelee smoken kanssa niitä koptereita.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Itse ihmettelen myös beemerin "saman kaupungin jäbältä" juttuja surkeita mapeista vietnamissa. Miten noin voi edes sanoa ellei ole kokeillut ainoatakaan vietnamin mappia.? Vain ainoastaan lukenut muutaman katkeran pojan tilityksen pc:lta. Meneppäs vaikka xbox puolelle lukemaan kommennteja niin saat hieman relistisemman puolen asiasta sillä se on teroriassa aivan identtinen kopio ps3 version kanssa. Ja kohtahan se on myös storesta ladattavissa niin pääset kokeilemaan itse..

Vielä se tärkein että Huikean hyvät joulut koko konsolifin porukalle..!! :)

Mistäs niin päättelit, että en ole kokeillut? Toisekseen en nyt paskoiksi ole mappeja haukkunut vaan todennut sen, että kenttäsuunnittelu ontuu putkeksi ja defendereiden eduksi. Totesin myös, että map pack7:n suunnittelu on epäonnistunut todella pahasti ehkä nyt harvest daytä lukuunottamatta (paikka paikoin). Konsoleiden ehdoillahan näitä nykypäivänä valitettavasti tehdään.

Enpä tiedä jaksanko lukea boksipuolen juttuja. Kaikki heti puolustelemassa hyväksi vaikka olisi kuinka huono :D Pc-puolen juttuja sen sijaan kannattaa ennemmin uskoa.

Ja tämä beemer ei ole kyllä ihan noin alhaisella levelillä, kuin joku ehdotti, joten sinänsä sherlokointi meni lokeille. Suosittelen myös perehtymistä luetun_ymmärtämiseen hiukan enemmän. Joku fiksu sentään tajusi mistä tässä heko-keskustelussa oli oikein kyse. Joku ehdotti heko-raiskaukseen liikettä... hmmm, sen liikkeen minäkin haluan nähdä. Ainoa liike porukalla on yleensä ollut liikkua toiselle serverille.

Ai miksi itketään foorumille? No yhtäläillä itketään, kuin hehkutetaankin... sama asia eri muodossa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kait se pitää omakin lusikka tähän soppaan laittaan. Omasta mielestäni BF saisi ottaa tässä spawni systeemissä vähän mallia CODista. Siinä kun spawnit pointit ei ole aina niin samassa paikassa. Toinen ärsyttävä piirre on kun joukkueesta yleensä vähintään puolet on snipuja ja sit koittaa conquestia pelata ja oikeasti saada niitä lippuja. Loput tiimistä jähii vuorilla. Tässäkin saisi mielestäni olla jokin max sniper limit niin kuin joissakin FPS peleissä PC servereillä.

Sais se vietnam kyllä jo tulla.

Ja hyvät joulut kaikille!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Minkähän kokonen se vietnam on? Vois jo tulla, pelaan koko yön..
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tuosta baseraiskauksesta sen verran, että jos rushissa puolustajat oikeasti pääsevät estämään hyökkääjien pääsyn basesta, niin se on täysin hyökkääjien syy, mutta defenderinä se on oikeasti vituttavaa, kun oma respausalue rajoittuu siihen yhteen baseen vain (hyökkääjillä on rajaton, sillä squad membereistä voi spawnaa vaikka olisi kuinka kaukana) ja jokin kopteri pyörii basen yllä tappaen kaiken mikä liikkuu.
Rushissa se on tietty oma vika jos puolustajat raiskaa koko tiimin jo ekaan baseen tai mihkä välibaselle tahansa, mut konkassa se basen raiskaaminen kopulla onki jo lapsen lyömistä lekalla päähän kun se nukkuu. Yleensä konkassa siltä välttyis siten että ois squadissa ja spawnais johonki muualle kun on pelkkä base hallussa ja raiskauksen kohteena. Turhan usein kuitenkin on se tilanne että tiimissä on huimat 9 pelaajaa ja kaks squadia täynnä. Verenpaine laskis roimasti jos sinne mainbaseen sais jo vihdoinkin sen saman kielletynalueen mikä on rushissaki hyökkääjien ekassa basessa. Siinä vaiheessa kun siellä basessa on 2 kopua sirklaamassa, 3-5 tankkia raiskaamassa ja pari random janaria kykkimässä jossain kontin takana ni alkaa aina hymyilyttämään (näin voi käydä vain atacamassa). :B
Päivittyis sit jo toi store ni pääsis paukuttaan pusikoita ja ajaan mopoautolla.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mistäs niin päättelit, että en ole kokeillut? Toisekseen en nyt paskoiksi ole mappeja haukkunut vaan todennut sen, että kenttäsuunnittelu ontuu putkeksi ja defendereiden eduksi.

Defendereiden eduksi??? WTF???

Täs pelissä ei ole kuin muutama base joissa selvästi puolustaminen on paljon helpompaa kuin hyökkääminen, ei pitäis kaataa kenenkään maailmaa.
Hyökkääjällä on etu paljon useemmassa basessa.

Yleisestikkin hyökkäämis vuoroilla tässä pelissä on PALJON helpompi voittaa kuin puolustajana, jos et ole tota huomannu niin me pelataan ainakin ihan eri peliä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Juu kyllä hyökkääjänä paremmin pärjää, otetaan esim.. valparaiso kun parit pommit saa stationarylla pois ja loput rpg:llä viidakon suojista...

Muuten pitäsikö tehdä äänestys "paras mappi" tai "paras classi"... Itseäni kiinnostaisi mitä kenttää ja classia pidetään parhaana...
Mielestäni paras on Valparaiso (attackers), Engineer (scar-l carbine rautatähtäimellä, rpg lisäräjähteillä + lightweight...

muutamaan otteeseen tullut noilla valinnoilla 60 tappoo per roundi...

Hyvät joulut kaikille, toivottavasti vietnamin parissa. :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

rpg lisäräjähteillä + lightweight
Mites tämän teet kun LW ja Exp. Upg. menee samaan slottiin vai tarkoititko lisää paukkua räjähdyksiin?

Oma suosikki on kyllä assault näillä setupeil:
- AEK-971/XM8
- Colt/M93R
- Nuubituubi/40 mm haulikko
- LW
- Magnum

Näil aseil kun voi hyvin hyödyntää niiden suuren rekyylin, niin voi käyttää sit sen spec 2'n magnumiin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Yleisestikkin hyökkäämis vuoroilla tässä pelissä on PALJON helpompi voittaa kuin puolustajana, jos et ole tota huomannu niin me pelataan ainakin ihan eri peliä.

Liityn taistoon Jampin puolelle, omat statsini kertovat täysin samaa:

Att/Def|| Wins | Loss | W/L Ratio
Attacker| 249- |-58- | 4.29
Defender| 117- | -92- | 1.27

En muista omia parhaita roundeja enää, tuskin kummoisia ovat. Koetin statseista etsiä suurinta killstreakkiä tai parasta kierrosta, mutta ei näyttänyt löytyneen. Kiinnostavana faktana huomasin, että suurena HC-fanina päältä kuuden tuhannen tapon vain 28 teamkilliä... tosin vähän epäilyttää tiedot esims: aewasted - BFBC2 Stats koska uskon joskus ampuneeni huvikseni puita yms. ja tarkkuus näyttäisi olevan 106%..

M1 garand, tuo aseiden kuningas. Vietnamissa sydämeni vie varmasti M14. Kaikki muut gearit ja classit riippuu niin paljon mapista ja siitä miten muut ihmiset pelaavat.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Oisko sen takii, kun pelaatte konkkaa ja siinä kun voittaa tulee hyökkääjille ja häviöst puolustajille..
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Rushissa todellakin hyökkääjillä melko varma voitto kun ei se puolustaminen onnistu random-porukalla.

Attacker 417 48 8.69
Defender 111 197 0.56

Ite käytän assaulttia hyökkäyksessä ja engineeriä puolustuksessa + toisinaan hyökkäyksessä mapista riippuen. Ja näillä mennään:
- XM8+GL/Uzi
- MP-443
- assaultilla magnum ammo ja ammo hip bandolier
- engineerillä explosive leg pouch ja improved demolitions tai red dot sight ja magnum
- kulkupeleissä on alt.wpn.pck
- lempi mappi on arica rush joka tarjoaa oikeella porukalla tiukat väännöt :B
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Itse olen pelaillu melkein kokoajan setillä

Engineer
PP-2000 yli (22200/52000 tapposta eli voi sanoa suosikki aseeksi)
4x scope
Garl gustaf
tracer
magnum ammot
war head.

Attacker: w 1 750 - L 300 - w/L ratio: 5.83
Defender: w 1 022 - L 539 - w/L ratio:1.90

Suosikkeina valparaiso <3
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Täällä perhoset mahassa venattu jo useampi tunti PSN Storen päivitystä.. Laitetaan tälläinen pätkä kohottamaan (?) fiilareita mielenkiintoisen lisärin alla.

[MEDIA]2176[/MEDIA]
 
Ylös Bottom