Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Seuraillu tässä näitä teän jorinoita suomipeleistä jo hyvän aikaa ja oon tullut siihen tulokseen, että pelit on hyvinkin korkeatasoisia, joten voisinpa tässä joku ilta itsekkin mukaan liittyä :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Itse olen vasta hiljattain innostunut tästä pelisarjasta. Nyt olen kaksi päivää pelannut ensimmäisen Battlefieldin nettiräiskintää jonka saa ostettua storesta. Ihan viihdyttävää pelaamista kieltämättä. Ja kaikki asiat tuntuvan olevan mukavasti tasapainossaan. Onko tämä kakkos osa nyt sitten reippaasti parempi vai mitkä ovat suurimmat erot näiden pelien välillä? Itselleni Bad Company tipahtaaa vasta huomenna laatikosta :) Ja kannattaako pelaaminen mielestänne aloittaa suoraan Vietnam lisäosasta. Vai onko tasokasta peliä vielä jäljellä alkuperäisessä nettipelissä?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Poikien puukkohippaa oli lysti seurata :D
Hyvät räiskinnät oli kieltämättä, ainoa joka vituttaa edelleen on 'hieman perässä tulevat hitboxit' --> ammut kiven takaa vihollista, menet piiloon ja 1-2sek päästä olet vainaa.
Itse olen vasta hiljattain innostunut tästä pelisarjasta. Nyt olen kaksi päivää pelannut ensimmäisen Battlefieldin nettiräiskintää jonka saa ostettua storesta. Ihan viihdyttävää pelaamista kieltämättä. Ja kaikki asiat tuntuvan olevan mukavasti tasapainossaan. Onko tämä kakkos osa nyt sitten reippaasti parempi vai mitkä ovat suurimmat erot näiden pelien välillä? Itselleni Bad Company tipahtaaa vasta huomenna laatikosta :) Ja kannattaako pelaaminen mielestänne aloittaa suoraan Vietnam lisäosasta. Vai onko tasokasta peliä vielä jäljellä alkuperäisessä nettipelissä?
Ilman muuta! Jos aivan uutena aloitat voit itse valita kumpaa alat pelaamaan.. Tahtoo moni olla pelannu noita normaalin pelin kenttiä jo kyllästymiseen asti ja siten ovat siirtyneet uutukaiseen Vietnamiin ainakin hetkeksi. Äkkiä nuo 5 kenttää alkaa kyllästyttämään tuossakin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Omat kommentit liittyivät enemmän ulkomaalaisia pelaajia kohtaan kuin suomalaisia, sillä 8 suomalaista vastaan n. 5 suomalaista ja ne muut pellet eivät olleet ollenkaan avuksi joten heitä ei voi laskeakaan mukaan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Noi veneet on kans yksii bullet magnetteja,ei tarvii ku piipulla osottaa niin ukkoo tippuu. Ja hekot on suomi seurassa ihan viimeinen vaihtoehto. Jos ylipäätänsä ilmaan pääsee ni saleen tulee alas alle 10 sek. Liekinheitin on huono,mutta hel..tin hauska.:D

Johtuu Dicen kehittämistä hitboxeista. Esimerkiksi helikopteria voi ampua surutta ohi, kun se ottaa osuman, samoin roottoreissa on sen halkaisijan kokoinen hitbox "kiekko". Samoin veinisiin on tehty älyttömän kokoinen hitbox ja vaikka ampuisit kuinka ohi, niin saa silti osuman. Samoin ampumalla vihollista tulee jatkuvasti headshotteja vaikka ampuisit muniin, niin tämä avustin vie sen päähän :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Jatkossa mä ainakin haluan aina sille toiselle puolelle pelaamaan niitä "12 apinaa" vastaan. Lisäksi sillä tavalla saatais tasoitettua peliä ja mahdollisesti koko peli haltuun silleen että olisi taas 12 vs 12 suomalaista.

Ite kans kuulun tähän kaartiin joka ihan mielellään vaihtaa puolta,kuten eilenkin. Yksinkertaisesti peli on tylsää kun 12 soomipoikaa käskyttää jotain sekoporukkaa.Kun taas vaihtoehtoisesti 12 vs 12 suomipelit...aijai:cool:

Noi hekot vois kestää ehkä pikkasen enemmän hittejä,ku nut noilla on vaan menolippu alueelle ja POKS! Toisaalta jos kestäisivät enemmän niin taas oltais hekoprostituoituja ammuskelemassa,kun taas nyt voi oikeastaan rauhassa keskittyä ammuskelemaan ukkoja.

Vietnam...on se vaan hyvä
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Sen verran tullut pelailtua tässä Battlefieldiä että kun olin koirani kanssa ulkona niin tuli vaistomaisesti katsottua vastaaan tulevan koiran päältä onko sillä punainen vai sininen nuoli päänsä päällä :D onneksi kyse oli vain noin vajaa sekunnin ajatuksesta mutta olihan tuo hieman huvittavaa... huomenna toivottavasti tulisi Bad Company niin ei tarvitsisi ykkösosan kanssa turata.

Hieman offtopic mutta älkää riemastuko? Onko nuissa kentissä joku aikarajoitus? Kun aluksi luulin että kun toinen on vallannut kaikki viisi lippua niin peli loppuu vasta sitten. Ja miten voittaja ratkeaa?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mitä ihmettä. Tulin pitkästä aikaa pelaamaan. Menin katsomaan mitä kaverini pelaavat ja yritin liittyä matsiin. Ei onnistunut koska kavereilla oli vietnam minulla ei. Menin tuon jälkeen pelaamaan normi rushia kunnes huomasin että minulta oli kaikki kadonnut statsia myöten. No käynnistin pelin uudelleen katsoin että nyt on statsit kohdallaan. Menin satunnaiseen rushiin sama juttu kaikki kadonnut arvoa myöten. Mitä ihmettä? Ei huvittaisi aloittaa 1 lvl kun olin jo saavuttanut lvl 30.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Hieman offtopic mutta älkää riemastuko? Onko nuissa kentissä joku aikarajoitus? Kun aluksi luulin että kun toinen on vallannut kaikki viisi lippua niin peli loppuu vasta sitten. Ja miten voittaja ratkeaa?

Alareunassa näkyy "Ticketit" jotka kuvastavat joukkojen määrää molemmilla joukkueilla.
Kun ne loppuvat jommaltakummalta joukkueelta peli on ohi. Lippujen valtaaminen jouduttaa näiden "Tickettien" kulumista. (Toivottavasti muistin oikein)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Menin satunnaiseen rushiin sama juttu kaikki kadonnut arvoa myöten. Mitä ihmettä? Ei huvittaisi aloittaa 1 lvl kun olin jo saavuttanut lvl 30.

Tuosta on ollut enemmän ja vähemmänkin juttua ,jos olisit jaksanu selailla vanhempia keskustelua hieman taakseppäin. Tosiaan nuo statsit välillä jumittaa johtuen osaksi peliservujen ylikuormittumisesta jne. Ne kyllä palautuvat aina pikkuhiljaa takaisin joten mitään et menetä.. :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mitä ihmettä. Tulin pitkästä aikaa pelaamaan. Menin katsomaan mitä kaverini pelaavat ja yritin liittyä matsiin. Ei onnistunut koska kavereilla oli vietnam minulla ei. Menin tuon jälkeen pelaamaan normi rushia kunnes huomasin että minulta oli kaikki kadonnut statsia myöten. No käynnistin pelin uudelleen katsoin että nyt on statsit kohdallaan. Menin satunnaiseen rushiin sama juttu kaikki kadonnut arvoa myöten. Mitä ihmettä? Ei huvittaisi aloittaa 1 lvl kun olin jo saavuttanut lvl 30.

Tämäon kai jotain Random lagia. Itselläkin käyny muutaman kerran näin. Ja usein myös muilla pelaajilla näyttää samaa ongelmaa. Myöhemmin kaikki on tullut takaisin. Joten Nou hätä.
E: Hidas
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mitäs nuo ääniasetusten voiceoverit tarkoittaa? "Voice over language" ja Enemy team VO? Vaihtoehtoina original ja localized...:confused:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mitäs nuo ääniasetusten voiceoverit tarkoittaa? "Voice over language" ja Enemy team VO? Vaihtoehtoina original ja localized...:confused:

Mä olen ymmärtänyt että vaihtoehdolla original venäläiset/vietnamilaiset puhuu omaa kieltään ja localized vaihtoehdolla ne puhuu enklantia. Tai liekkö jotkin maat saaneet omat kielet peliin, kuten saksa, jolloin localizedilla kaikki puhuis saksaa...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ei nyt jaksanu ruveta selaa taaksepäin viestejä. Mutta miksi viides mappi on jo pelattavana vaikka ei pitäs olla ps3:lla vielä ainakaan battlefield sivuston mukaan. LÖYTY JO VASTAUS.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mitäs nuo ääniasetusten voiceoverit tarkoittaa? "Voice over language" ja Enemy team VO? Vaihtoehtoina original ja localized...:confused:

Mä olen ymmärtänyt että vaihtoehdolla original venäläiset/vietnamilaiset puhuu omaa kieltään ja localized vaihtoehdolla ne puhuu enklantia. Tai liekkö jotkin maat saaneet omat kielet peliin, kuten saksa, jolloin localizedilla kaikki puhuis saksaa...

Juurikin näin. Eli Original asetuksella jos pelaat esim. venäläisillä ne pyytää ammukset ja medipackit venäjäksi. Lisäksi varoitukset kranaateista ja snipereista tulee venäjäksi. Vastaavasti toisella puoella pelatessasi saat tiedot englanniksi.

Kun nuo asetukset on originaalilla pystyt myös paikallistamaan vihollisia jos ne huutelee. Joskus kun tulee tiukkoja paikkoja joissa olet saanut tyhjennettyä säkällä useita venäläisiä (ja kuvittelet saaneesi kaikki) kannattaa kuunneella tovi josko siellä joku vielä huutelee vieraalla kielellä. Ja eiku perään!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Peli asentuu ja aikamoisella 1,8 Gigan paketin asennuksella lähti peli käyntii. Eikö tuo melkein tarkota että tuo asentaa koko pelin kovollè? Jos battlefield ykkösen nettiversio kerta oli n. 500mb luokkaa?

Oon kyllä niin aikaani jälessä kun pelihän on jo jonkinverran vanha mutta täältä tullaan perästä!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Siinähän tuo Vietnam sisältyy tuohon päivityspakettiin. Storesta ostetaan sitten se parinsadan kt:n unlockkaaja. Eli Vietnam on kovolla joka tapauksessa osti sitä tai ei.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kun nuo asetukset on originaalilla pystyt myös paikallistamaan vihollisia jos ne huutelee.

Tätä kannattaa käyttää hyväksi myös viskomalla silloin tällöin spekulatiivinen kranu epäilyttävän pusikon/talon suuntaan. Jos siellä on vihuja niin "grenadeeee!" (tai vast. vihukielinen) molotus alkaa jo kranaatin ilmalennon aikana ja voi itse kirmata lähemmäs sillä aikaa kun vihu keskittyy pakenemaan paukahdusta. Toimii kuin taikapallot!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tätä kannattaa käyttää hyväksi myös viskomalla silloin tällöin spekulatiivinen kranu epäilyttävän pusikon/talon suuntaan. Jos siellä on vihuja niin "grenadeeee!" (tai vast. vihukielinen) molotus alkaa jo kranaatin ilmalennon aikana ja voi itse kirmata lähemmäs sillä aikaa kun vihu keskittyy pakenemaan paukahdusta. Toimii kuin taikapallot!

Tuo jäikin mainitsematta. Hyvä lisäys. Ja muutenkin kaikkien äänten kuunteleminen pelissä tuottaa tulosta.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tuo jäikin mainitsematta. Hyvä lisäys. Ja muutenkin kaikkien äänten kuunteleminen pelissä tuottaa tulosta.
Kannattaa ottaa myös huomioon se, että kranaattia viskoessa myös oma tarzani huutaa jotain epämääräistä.
 
Ylös Bottom