Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ei se tunnu vaikuttavan mitenkään muuten kuin vihollisen lähietäisyydellä se kääntää hahmoos automaattisesti viholliseen päin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

No itse en tiedä miten autoaimit toimii Bäfässä, mutta esim. CS yleensä jos on autoaimi päällä, niin aina kun ammut, osuu vihua (jos siis on näkyvissä). Ja tuo han-pääte mun mielestä meinais, että nimenomaan tiedät siitä jotain, etkä vain arvaile yms. Noh turhan offtopickiksi meni. Palataan asiaan..

Tuo CS:n aimbot on eri asia kuin BFBC2:n aim-assist. Auto-aim on täysin kohteeseen lukittuva tähtäin, kuten GTA-peleissä on.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

tosiaan aim-assist taitaa olla tarkempi ilmaus tälle ilmiölle. uskoisin myös, että tähtäimen rämpytys samalla kun ampuu lähietäisyydellä olevaa vihua on kuitenkin tarkempi, kuin pelkkä hipfire liipasin pohjassa.

ja jos ukko rämpyttää X:ää, että pääsis jo respawnaa :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

tosiaan aim-assist taitaa olla tarkempi ilmaus tälle ilmiölle. uskoisin myös, että tähtäimen rämpytys samalla kun ampuu lähietäisyydellä olevaa vihua on kuitenkin tarkempi, kuin pelkkä hipfire liipasin pohjassa.

ja jos ukko rämpyttää X:ää, että pääsis jo respawnaa :D
Juurikin näin.
bäfässähän ei ole varsinaista "liimatähtäintä" (ainostaan jos olet paikallaan ja vihu juoksee päin), vaan tähtäys hidastuu hieman, kun vihu osuu tähtäimeen.

Tuolla aimin rämpytyksellä pyrkii estämään hipfiren aiheuttaman bullet spreadin.
Olen ainoastaan yhden herran nähnyt kyseistä tekniikkaa käyttävän aiemmin, ja se kaveri on melkoisen hyvä pelaamaan.
YouTube - ‪Käyttäjän spatnaspolecnost kanava‬‏
Eli tuon (ja nähdyn pelikuvan) perusteella pappa ompi melko kova pelaamaan.

Innoissaan tuntui ainakin olleen, joten tuo rämpytyskin selittynee sillä :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Huhhuh. Jätkähän on täysin shaisse :D Huonompaa k/d:tä en ole nähnyt vähään aikaan.

Okei...k/d ei merkitse mitään. Kyseisellä henkilöllä win/loss on plussan puolella ja skill level ei ole huonoimmasta päästä, joten voiko hänestä käyttää ilmaisua "shaisse" :cool:. Vaikka statsit eivät ole parhaimmasta päästä, olen nähnyt paljon huonompiakin pelaajia :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Okei...k/d ei merkitse mitään. Kyseisellä henkilöllä win/loss on plussan puolella ja skill level ei ole huonoimmasta päästä, joten voiko hänestä käyttää ilmaisua "shaisse" :cool:. Vaikka statsit eivät ole parhaimmasta päästä, olen nähnyt paljon huonompiakin pelaajia :rolleyes:

Itselläni on K/D 0.5 ja se ei minua haittaa. Mielumin autan squadissa ja otan riskejä tankkien korjaamiseen kun käkkisin jossain pusikossa assaulttina viemättä rush matsia eteenpäin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kertokaas tietävämmät mitä nämä specactit ovat? Joidenkien aseiden perässä on tuo merkintä...


edit: googletin jo
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kertokaas tietävämmät mitä nämä specactit ovat? Joidenkien aseiden perässä on tuo merkintä...
Erikseen ostettavan DLC lisäosan aseita. Assault M16A2, Engineer UMP-45, Medic MG3 ja Recon M95, aseissa on maastokuvio. Lisäosan mukana tulee myös erilaiset asut näihin luokkiin, joita voi käyttää minkä tahansa aseen kanssa.
Tätä luokkaa varten tulee myös uutta Trophy metsästettävää :D

Näin lukee Battlefield wikiassa:

AssaultEdit Assault sectionEdit

Weapon: M16A2 SA
US Uniform: Black helmet, orange visor, black combat vest, black webbing, tan BDU and black balaclava.
RU Uniform: Dark green helmet, light blue visor, dark brown combat vest, light brown webbing, olive drab BDU and black balaclava.

EngineerEdit Engineer sectionEdit

Weapon: UMP-45 SA
US Uniform: Black riot helmet, black combat vest, black webbing and tan BDU.
RU Uniform: Dark green balaclava, dark brown combat vest, light brown webbing and olive drab BDU

MedicEdit Medic sectionEdit

Weapon: MG3 SA
US Uniform: Black cap, black combat vest, black backpack, black webbing and tan BDU.
RU Uniform: Green beret, dark brown combat vest, light brown webbing and olive drab BDU.

ReconEdit Recon sectionEdit

Weapon: M95 SA
US Uniform: Tan ghillie suit.
RU Uniform: Olive drab ghille suit and black balaclava.

NOTE: SA weapons have stats identical to their non-SA counterparts. The difference is purely aesthetic.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Itselläni on K/D 0.5 ja se ei minua haittaa. Mielumin autan squadissa ja otan riskejä tankkien korjaamiseen kun käkkisin jossain pusikossa assaulttina viemättä rush matsia eteenpäin.
Mä juoksen tankkien perässä ja autan tiimiä, joten ei se siitä ole kiinni..
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ihme pelejä tänään ollut.

Ensin menin Vietnamiin, spawnasin ja huomasin että kaikki tiimiläiset tappaa vaan omia & revivee ja tappaa jne. Muutaman kuoleman otin ja lähdin helvettiin.

Sitten ihan normissa, squadissa joku irkku itki miten kaikki tankkia käyttävät on paskoja noobeja ja räjäytteli omia tankkeja C4:lla. Kohta tämä itse oli tankilla liikenteessä :rolleyes:

Seuraavan Battlefieldin ostan PC:lle ihan vain sen takia että siellä on admineja rajoittamassa tuota saatanan perseilyä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ihme pelejä tänään ollut.
...
Seuraavan Battlefieldin ostan PC:lle ihan vain sen takia että siellä on admineja rajoittamassa tuota saatanan perseilyä.

Ahhahahahhahaaa LOOLLOLOLOLOLOLLLAAHAHAHAHAHAHAHAAAAAA

Sanonpahan vaan että PC puolella kheettamiset onnistuu helpommin ja adminit eivät pakolla ole koskaan paikalla. Se mitä kuvailet on vain kakka säkä jos sitä koet. Vähemmän griefausta esiintyy konsoleilla kuin PC puolella.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ihme ääni bugeja alkanut esiintymään. Lähes tulkoon joka päivä jossain matsissa katoaa äänet. Sitten kun ajattelen että käynnistetään peli uusiksi eli ps näppäintä ja lopeta peli lukee Odota... ja sitten kuuluu *piip piip* ja pleikka buuttaa itsensä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ihme ääni bugeja alkanut esiintymään. Lähes tulkoon joka päivä jossain matsissa katoaa äänet. Sitten kun ajattelen että käynnistetään peli uusiksi eli ps näppäintä ja lopeta peli lukee Odota... ja sitten kuuluu *piip piip* ja pleikka buuttaa itsensä.

Mulla ei ole ikinä äänet kadonnut, mutta tuo lopeta peli buuttaa mulla melkein aina pleikkarin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Parisen kertaa on itellä tehnyt saman kuin Akzulla. Eli vaikka joku kova rähäjdys ja sitten äänet katoaa kokonaan. En muista olisiko tuo kone tilennyt samanlailla, mutta hyvin mahdollista.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

ADHD_WACKO_JACKO - BFBC2 Stats

Kyseisen papparaisen statsit olkaa hyvä. Ei ne kyl mitenkään häikäise..
Hyvä, että on W/L positiivisella, mutta SPM vain 139.83. :eek:

Lisäks sillä on 21 000 tappoa vähemmän kuin mulla ja sillä on pelitunteja yli 100 tuntia enemmän kuin mulla. Ja mähän en missään puskassa istu.

Objective score 800 k, joten ilmeisesti se ainakin objektien perässä juoksee.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

esiintyykö kellään muulla värien kusemista kun pelaa bäfää? mulla varsinkin kun pitempään pelaa värit muuttuu välillä sinertäväksi ja ihan seepiaksi, mistähän johtunee?
ei varmaa töllössä ei pleikassa vika, kummatkin sen verran uusia, toi hdmi kaapeli kyl saattaa olla paska..
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ihme ääni bugeja alkanut esiintymään. Lähes tulkoon joka päivä jossain matsissa katoaa äänet. Sitten kun ajattelen että käynnistetään peli uusiksi eli ps näppäintä ja lopeta peli lukee Odota... ja sitten kuuluu *piip piip* ja pleikka buuttaa itsensä.

Juu itelläkin kanssa nuo äänet tuppaa häviämään melko usein. Ensin alkaa äänet pätkimään ja kohta häviää kokonaan. Ei auta kuin pelin uudelleen käynnistys. Ja tuota pleikan itsestään buuttamista on käynyt mutta todella harvoin.
 
Ylös Bottom