Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ei muuten voi olla totta. Testaappa itte ampuu radan toiseen päätyyn sv:llä, ei tipu ku ihan vähäsen. Testaappa sama GOLilla ni jää puoleen kenttään kuti.

Tästä olen kyllä ihan varma.

Ai että yksi pelin päädevaajista ei tiedä moista asiaa? No eihän siinä sitten mitään.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Magnum luodit muuten vähentää bullet droppia.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Saakeli minä osu tuolla noscope singolla edes talon seinään vaikka olisin sen sisällä. Minähän sen hulilupterin tiputan vielä vaikka se veisi aikaa bäfä kolmoselta.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko muuten jengillä tullut vastaan ongelmaa, että kun ampuu singolla ja samalla kuolee, niin ohjus katoaa mystisesti? Tai siltä aikakin tuntuu.. voin olla väärässäkin, mutta tuota tapahtuu vähän liian usein ollakseen vaan omaa mielikuvitustani..
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ai että yksi pelin päädevaajista ei tiedä moista asiaa? No eihän siinä sitten mitään.

No niinhän ne väitti BF2 aikoinakin, ettei siinä ole bullet droppia, mutta ihmeellisesti kun ammuit yli 500 metrin päähän ja tähtäsit päähän, ei jätkä kuollut, mutta kun tähtäsit pari milliä pään yli, tuli kiva hedu. Eli usko mihin uskot.

Onko muuten jengillä tullut vastaan ongelmaa, että kun ampuu singolla ja samalla kuolee, niin ohjus katoaa mystisesti? Tai siltä aikakin tuntuu.. voin olla väärässäkin, mutta tuota tapahtuu vähän liian usein ollakseen vaan omaa mielikuvitustani..
Joo kyllä ne ohjukset häviää kuollessa. Samoin häviää kranaatitkin. Mahdollisesti luoditkin?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Saakeli minä osu tuolla noscope singolla edes talon seinään vaikka olisin sen sisällä. Minähän sen hulilupterin tiputan vielä vaikka se veisi aikaa bäfä kolmoselta.

Ainakin kaikki väittävät minulle, että CG singolla osuu paljon helpommin... :rolleyes:
Mutta itse en tykkää kun osumaräjähdys ja helikopteri räjähtää ihan eri kohdassa. Häiritsee vaan ihan perkuleesti. :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Saakeli minä osu tuolla noscope singolla edes talon seinään vaikka olisin sen sisällä. Minähän sen hulilupterin tiputan vielä vaikka se veisi aikaa bäfä kolmoselta.

Mahtava Asenne !
Ite kans opettelin kopterilla lentään Tuollee....ihan sama vaikka ammuttiin heti alas uudestaan vaan, nyt Kummallaki kopterilla 1500 tappoa :D :D :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tuossahan oli magnumilla noin puolet vähemmän bullet droppia. Muistaakseni magnumilla luodit etenevät nopeammin eli eivät ehdi tippua yhtä paljon. Painovoimaa ne eivät maagisesti kumoa.

Ja hommahan menee niin, että on olemassa bullet droppiin vaikuttavia tekijöitä tai peli on buginen paska. Vakio se ei todellakaan ole. Eri snipuilla tuntuu vaihtelevan todella paljon ja muistan, kun heti magnumin aukaisemisen jälkeen ammuin jatkuvasti jätkien yli vanhasta tottumuksesta.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tuossahan oli magnumilla noin puolet vähemmän bullet droppia. Muistaakseni magnumilla luodit etenevät nopeammin eli eivät ehdi tippua yhtä paljon. Painovoimaa ne eivät maagisesti kumoa.

Ja hommahan menee niin, että on olemassa bullet droppiin vaikuttavia tekijöitä tai peli on buginen paska. Vakio se ei todellakaan ole. Eri snipuilla tuntuu vaihtelevan todella paljon ja muistan, kun heti magnumin aukaisemisen jälkeen ammuin jatkuvasti jätkien yli vanhasta tottumuksesta.

Niinhän tuo diceki sanoo että jokainen ase käyttäytyy erilailla ammuttaessa
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tuossahan oli magnumilla noin puolet vähemmän bullet droppia.

Merkillistä, piti ihan ottaa print screenit tosta videosta. Ja noi ympyröinnit on ihan mua varten, teidän kaltaiset yberpelaajat varmaan näkee noi osumakohdat ilman niitäkin.

1: Näytä liitetiedosto 7124
2: Näytä liitetiedosto 7125

Mun silmään ainoa ero on pieni vasemmalle heitto ilman Mag. Ammoa. Korjatkaa toki, jos olen väärässä.

pian 350 tuntia reconilla takana
Ei varmaan kannata linkata sun PSN-nimeä tollaisen väitöksen yhteyteen; BFBC2.eu - SHjARPSHOTZ

Peliaikaa yhteensä 416 tuntia.

Edit, ja ai niin, toi saitti näköjään laskee ajan eri kiteillekin. Snipukivääreillä näkojään 127 tuntia. Ei sillä, että tolla nyt mitään merkitystä olisi.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Magnumi on muutenkin ihan yliarvostettu specci. Vähentää niiden ammusten tarvetta kaataa vihollinen noin yhdellä luodilla vaan ja snipuillakaan ei ole paljoa vaikutusta, kun muutenkin vihut kaatuu yhdellä jos osuu oikeaan paikkaan ja ei se bullet droppiakaan noiden kuvien perusteella vähennä. Body armor, Explosive Mk.2 ja Marksman training ovat paljon hyödyllisempiä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Merkillistä, piti ihan ottaa print screenit tosta videosta. Ja noi ympyröinnit on ihan mua varten, teidän kaltaiset yberpelaajat varmaan näkee noi osumakohdat ilman niitäkin.

1: Näytä liitetiedosto 7124
2: Näytä liitetiedosto 7125

Mun silmään ainoa ero on pieni vasemmalle heitto ilman Mag. Ammoa. Korjatkaa toki, jos olen väärässä.

Ei varmaan kannata linkata sun PSN-nimeä tollaisen väitöksen yhteyteen; BFBC2.eu - SHjARPSHOTZ

Peliaikaa yhteensä 416 tuntia.

Edit, ja ai niin, toi saitti näköjään laskee ajan eri kiteillekin. Snipukivääreillä näkojään 127 tuntia. Ei sillä, että tolla nyt mitään merkitystä olisi.

Joo mut sen näkee siitä kohdasta kun se osuu, noi ympyrät vaan haittaa, kuvat taitaa olla ennen ku osuu.

Ja snipulla hän on pelannut:145h 48m. (Siis recon kitillä)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

1: Näytä liitetiedosto 7124
2: Näytä liitetiedosto 7125

Mun silmään ainoa ero on pieni vasemmalle heitto ilman Mag. Ammoa. Korjatkaa toki, jos olen väärässä.
Korjataan sitten.
14ncznq.jpg
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kummasti piristää peliä uuden käyttiksen tekeminen ja ihan puhtaalta pöydältä aloittaminen. Vähän tasoitusta muille :p
 
Ylös Bottom